1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

JDPL (Jadroplov d.d.)

  • harpun
  • February 12, 2020 at 6:23 PM
  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • October 2, 2021 at 8:34 PM
    • #1,701
    Quote from Aspalathos

    Predsjednik Pavlović se jučer kratko oglasio na radiju. Među ostalim spominje veliki dokap od par 100 mil kn, izgradnju 3-4 broda u RH.

    Snimka na sljedećem linku, od 6:35.

    https://radio.hrt.hr/radio-split/ep…-splita/397876/

    Samo nek on provede dokapitalizaciju, a on hvala bogu neće odlučivati o novogradnjama u hrvatskoj, a ako ih i bude naručio, novi vlasnik/uprava će ocijeniti jel to ok ili ne, pa će ih otkazati kao sto je on napravio.

    Najbitnije što je rekao da će firma nakon 8-10 mjeseci imati 20-30 milijuna dolara na računu.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • October 2, 2021 at 9:00 PM
    • #1,702

    Nekoliko stotina milijuna kaze on...onako odoka. Popiskio nam je branu i njegov sada smijesni dokap od 50 milja

    Files

    austinp.jpeg 9.4 kB – 0 Downloads
  • diokidina
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,171
    Postova
    1,018
    Member since
    February 29, 2020
    • October 2, 2021 at 10:36 PM
    • #1,703

    Pricekati ce se jos par kvartala da se skupi keša onda dokapitalizacija. Dobar dio keša ce skupit kroz iducih par mjeseci.

    Dokapitalizacija po koliko i tko ce moci sudjelovati????

    Izvjesce je za 20tak dana, te ocekujem dosta bolji nego li 2Q. Ne sumnjam da nece biti.

    Cijena dionice ce ici sigurno 20-tak% gore nakon F1.

  • Manu
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    3,342
    Postova
    2,020
    Member since
    February 12, 2020
    • October 3, 2021 at 9:55 AM
    • #1,704
    Quote from Aspalathos

    Predsjednik Pavlović se jučer kratko oglasio na radiju. Među ostalim spominje veliki dokap od par 100 mil kn, izgradnju 3-4 broda u RH.

    Snimka na sljedećem linku, od 6:35.

    https://radio.hrt.hr/radio-split/ep…-splita/397876/

    To bi značilo upis 4m novih dionica po 50-60 kuna. Samo treba naći nekoga tko je spreman platiti toliko i to još uz uvjet da se gradi u hrvatskim brodogradilištima jer to mogu staviti i kao uvjet u pozivu za dokap.

    Bez nekakvog novog modela javno-privatnog partnerstva to neće ići. Jamstva vlade tu više nisu dovoljna jer netko treba platiti razliku između cijene domaće brodogradnje i kineskih brodova. A Uljanikovcima su složili optužnicu zbog sličnog modela.

    Puno toga je napričao u ove dvije dosadašnje kratke izjave, naveo je više mogućih ishoda nego što je izgovorio rečenica. A neki od njih su kontradiktorni. Otkazali su kineske novogradnje jer kao nema novaca a sad najavljuje desetke milijuna na računu.

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • October 3, 2021 at 10:35 AM
    • #1,705

    Ne sviđa mi se taj Pavlović i njegova priča, al dobro bumo vidjeli...

  • Burza2021
    Student
    Reakcija primljeno
    72
    Postova
    66
    Member since
    January 13, 2021
    • October 3, 2021 at 2:25 PM
    • #1,706

    Ovdje nakon poništenja dokapa puno toga je čudno.

    Ako ovo završi kod nekih "rođa", može li se desiti da mali dioničari budu dobro razvodnjeni?

    Lp

  • Sheriff
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,290
    Postova
    822
    Member since
    May 20, 2020
    • October 3, 2021 at 2:40 PM
    • #1,707

    A koja cijena bi ti bila prihvatljiva da te rođe razvodne?

  • Miro
    Student
    Reakcija primljeno
    69
    Postova
    58
    Member since
    September 9, 2021
    • October 3, 2021 at 2:45 PM
    • #1,708

    Ja mislim da nema prihvatljive cijene, al obzirom na trendove i kretanja vozarina, kao i prvotni plan dokapitalizacije odobren od strane EK, cijena u dokapu ne bi smjela biti ispod 50 kuna.

    Al obzirom na neuspjeh prethodne dokapitalizacije vrlo vjerojatno će se raditi nova procjena vrijednosti flote. Sve ostalo bilo bi neozbiljno.

  • plavi01
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    368
    Postova
    576
    Member since
    February 15, 2020
    • October 3, 2021 at 7:04 PM
    • #1,709

    A što je do sada bilo ozbiljno iz jadroplova

    Jedino što znamo je da brodari imaju svoj trend

  • Miro
    Student
    Reakcija primljeno
    69
    Postova
    58
    Member since
    September 9, 2021
    • October 3, 2021 at 7:51 PM
    • #1,710

    Pa to je najvažnije. Oporavak (trend) i cijena (vozarine).

    Jedino…. da, bas skroz sporedna stvar poput boje ili imena broda. Pih!

    Dp promjene tog trenda svi su domaci brodari bili jednako beznačajni i u slicnim problemima. Samo su neki od njih donekle bolje pristupali problemima ili su imali za to jači PR. Svi skupa nisu mogli promijeniti skoro ništa.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 3, 2021 at 7:53 PM
    • #1,711

    Zanimljivo je da se u kupnju uključio još jedan iz TOP 10.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • BabaLuji
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    541
    Postova
    447
    Member since
    February 25, 2020
    • October 3, 2021 at 7:55 PM
    • #1,712
    Quote from mitkko

    Zanimljivo je da se u kupnju uključio još jedan iz TOP 10.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Nadam se da znate na koliko su ulazili ovi neki u top 10... To su bile cifre auu da dodje opet barem u pola toga🤔

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 3, 2021 at 8:04 PM
    • #1,713
    Quote from BabaLuji
    Quote from mitkko

    Zanimljivo je da se u kupnju uključio još jedan iz TOP 10.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Nadam se da znate na koliko su ulazili ovi neki u top 10... To su bile cifre auu da dodje opet barem u pola toga🤔

    Ja znam na koliko sam ja ulazio, i svaki put se počnem hihotati kada se toga sjetim :)

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • October 3, 2021 at 8:20 PM
    • #1,714
    Quote from mitkko
    Quote from BabaLuji

    Nadam se da znate na koliko su ulazili ovi neki u top 10... To su bile cifre auu da dodje opet barem u pola toga🤔

    Ja znam na koliko sam ja ulazio, i svaki put se počnem hihotati kada se toga sjetim :)

    Odličan ulaz si imao....al znaš onu o smijehu.....tko se zadnji smije.....

    PS

    dobre info na dry bulk temi si dao ovaj vikend

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 3, 2021 at 9:33 PM
    • #1,715

    Ja mislim da je diskont po kojem se ova dionica trguje radi rizika vlasnika pretjeran. Upside potencijal koji je ovdje prisutan je puno manji od downside potencijala. Pojasnit ću to u nastavku.

    Prvo, šta smo do sada naučili?

    • znamo da će sigurno ići novi dokap,
    • znamo da emisija novih dionica mora biti najmanje veća od sadašnjeg broja dionica jer je cilj dokapa privatizacija, a taj novi vlasnik će vjerojatno htjeti steći većinsko vlasništvo (vjerojatno opet 2M novih dionica),
    • dokap je propao zbog političkih pritisaka Tankerske čiju je ponudu uprava odbila (u kuloarima se priča da je Tankerska htjela sa Upravom licitirati za preuzimanje firme, zaobilazeći time predviđenu proceduru dokapa),
    • vjerojatni novi vlasnik će biti Tankerska plovidba jer mi je teško zamisliti da se politika upustila u ovaj cirkus sa poništavanjem dokapa, smjenom uprave i nadzornog odbora da bi sada u drugom krugu dokapa predala firmu u ruke nekom drugome,
    • znamo da je službeni razlog poništavanja dokapa bio argument da firma vrijedi puno više pa bi dokapom po 25 kuna država i postojeći dioničari bili oštećeni - sam član NO je u zapisniku sa sjednice izjavio da flota vrijedi 65M USD (to je bilo stanje od prije dva mjeseca).
    • nova uprava i NO su postavljeni sa ciljem privođenja privatizacije kraju, a ne kreiranja nove dugoročne politike upravljanja ili bilo čega sličnog, zato ove izjave Palovića (kojeg su u ovu svrhu izvukli iz mirovine) treba shvatiti kao folklor.

    Ovo gore su činjenice - neke su tu crno-na-bijelo, a do ovih drugih treba znati doći čitajući između redova. Vjerujem da se oko ovoga sada već manje-više svi ovdje slažemo. U svakom slučaju, ovo je moje viđenje stvari, a vrijeme će pokazati jesam li bio u pravu.

    -----

    Sada drugi niz podataka/tvrdnji koje su trenutno pretpostavke, ali takve čiju približnu točnost očekujem sa vrlo visokom vjerojatnošću. Netko drugi će za potvrdu ovih navoda pričekati potvrdu u obliku FI.

    Uzevši u obzir trenutan broj dionica:

    • dobit za 2021 će iznosi oko 42 kn po dionici, što daje P/E oko 1,55
    • P/NAV je ispod 0,50.

    Ovo su izrazito niske valuacije, i u usporedbi sa starijom sekom ATPL, ali i sa svim drugim brodarima na stranom tržištu.

    -----

    Ajmo sada pretpostaviti 3 scenarija kako bi novi dokap mogao izgledati. U sva 3 scenarija ću pretpostaviti da će ukupan broj novih dionica iznositi 2M kom - zašto? - pojasnio sam u gornjem tekstu. Dakle, u nastavku pretpostavljam kolika će biti cijena nove dionice u dokapu, koliko će to podebljati bilancu firme u smislu stanja keša na računu, koliki će biti u tom slučaju NAV, odnosno ovi ostali pokazatelji. Prilažem tablicu:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pretpostavljena cijena novih dionica je 50, 75 i 100 kn. U tablici je kao ključan podatak prikazan koliki će biti budući (razvodnjeni) NAV za sva tri scenarija.

    -----

    Sada bih se vratio na početak ove priče, gdje sam rekao: "Upside potencijal koji je ovdje prisutan je puno manji od downside potencijala."

    Naime, složili smo se da ovdje postoje određeni rizici zbog države kao vlasnika i nejasnih uvjeta budućeg dokapa. Ajmo sada zamisliti da je sutra ovdje Tankerska većinski vlasnik - vjerujem da bismo se svi složili kako bi time ovaj spomenuti rizik dokapa bio otklonjen jer sada firma ima jasnog i stabilnog većinskog vlasnika, firmu koja ima dugu tradiciju u brodarstvu, firmu koja je dobar strateški partner. U takvim okolnostima više nema razloga da se firma trži sa tolikim diskontom, bitno ispod NAV-a kada se sve druge firme u branši trenutno trguju oko NAV-a.

    Budući da je meni osobno ovakav scenarij vrlo izgledan, ja gledam koliki je potencijal rasta cijene takve nove razvodnjene dionice u odnosu na novi razvodnjeni NAVps i računam da mi je ovakvo ulaganje trenutno "risk free". Ako uzmemo najlošiju opciju da novi dokap bude po 50 kn, razvodnjeni NAV bi u tom slučaju iznosio 94 kn po dionici, što mi je onda "sigurnih" 45% rasta u odnosu na današnju cijenu dionice. A to je, da još jednom napomenem, po meni trenutno najlošiji scenarij - u najboljem scenariju je to čak +88% risk free. Tih 50 kn je višestruko manje od današnjeg NAV-a, već to je fantastičan diskont koji bi država dala Tankerskoj, tako da jednostavno ne vidim da bi u bilo kojem scenariju to moglo ići jeftinije - ne nakon cijelog ovog cirkusa koji je politika napravila oko ovog poništenog dokapa.

    Novi pokazatelji bi u tom najlošijem slučaju bili sljedeći:

    • dobit za 2021 će iznosi oko 18,85 kn po razvodnjenoj dionici, što daje P/E oko 3,44 (za usporedbu, ATPL je trenutno na 4,81)
    • P/NAV će težiti ka 1,00, kao što je kod svih drugih brodara, pa i ATPL.

    -----

    Što više budu odgađali dokap to će biti sve teže obrazložiti tako nisku cijenu u novom dokapu. Firma je trenutno keš mašina, bilanca će biti sve deblja, NAV sve veći, dobit pozamašna, trendovi na tržištu bulkera sve jasniji i uvjerljiviji... Sve ovo naravno vrijedi samo pod uvjetom da smo na početku dugoročnijeg trenda visokih vozarina.

    Potrudio sam se danas malo detaljnije obrazložiti svoje viđenje stvari, zašto sam toliko samouvjeren oko ovog svog ulaganja. Ovo je po meni trenutno "risk free" ulaganje, koliko god to jedno ulaganje može biti.

    Ovo nije nagovor nikoga na bilo što, svatko će postupati po vlastitom nahođenju.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • diokidina
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,171
    Postova
    1,018
    Member since
    February 29, 2020
    • October 3, 2021 at 10:13 PM
    • #1,716
    Quote from mitkko

    Ja mislim da je diskont po kojem se ova dionica trguje radi rizika vlasnika pretjeran. Upside potencijal koji je ovdje prisutan je puno manji od downside potencijala. Pojasnit ću to u nastavku.

    Prvo, šta smo do sada naučili?

    • znamo da će sigurno ići novi dokap,
    • znamo da emisija novih dionica mora biti najmanje veća od sadašnjeg broja dionica jer je cilj dokapa privatizacija, a taj novi vlasnik će vjerojatno htjeti steći većinsko vlasništvo (vjerojatno opet 2M novih dionica),
    • dokap je propao zbog političkih pritisaka Tankerske čiju je ponudu uprava odbila (u kuloarima se priča da je Tankerska htjela sa Upravom licitirati za preuzimanje firme, zaobilazeći time predviđenu proceduru dokapa),
    • vjerojatni novi vlasnik će biti Tankerska plovidba jer mi je teško zamisliti da se politika upustila u ovaj cirkus sa poništavanjem dokapa, smjenom uprave i nadzornog odbora da bi sada u drugom krugu dokapa predala firmu u ruke nekom drugome,
    • znamo da je službeni razlog poništavanja dokapa bio argument da firma vrijedi puno više pa bi dokapom po 25 kuna država i postojeći dioničari bili oštećeni - sam član NO je u zapisniku sa sjednice izjavio da flota vrijedi 65M USD (to je bilo stanje od prije dva mjeseca).
    • nova uprava i NO su postavljeni sa ciljem privođenja privatizacije kraju, a ne kreiranja nove dugoročne politike upravljanja ili bilo čega sličnog, zato ove izjave Palovića (kojeg su u ovu svrhu izvukli iz mirovine) treba shvatiti kao folklor.

    Ovo gore su činjenice - neke su tu crno-na-bijelo, a do ovih drugih treba znati doći čitajući između redova. Vjerujem da se oko ovoga sada već manje-više svi ovdje slažemo. U svakom slučaju, ovo je moje viđenje stvari, a vrijeme će pokazati jesam li bio u pravu.

    -----

    Sada drugi niz podataka/tvrdnji koje su trenutno pretpostavke, ali takve čiju približnu točnost očekujem sa vrlo visokom vjerojatnošću. Netko drugi će za potvrdu ovih navoda pričekati potvrdu u obliku FI.

    Uzevši u obzir trenutan broj dionica:

    • dobit za 2021 će iznosi oko 42 kn po dionici, što daje P/E oko 1,55
    • P/NAV je ispod 0,50.

    Ovo su izrazito niske valuacije, i u usporedbi sa starijom sekom ATPL, ali i sa svim drugim brodarima na stranom tržištu.

    -----

    Ajmo sada pretpostaviti 3 scenarija kako bi novi dokap mogao izgledati. U sva 3 scenarija ću pretpostaviti da će ukupan broj novih dionica iznositi 2M kom - zašto? - pojasnio sam u gornjem tekstu. Dakle, u nastavku pretpostavljam kolika će biti cijena nove dionice u dokapu, koliko će to podebljati bilancu firme u smislu stanja keša na računu, koliki će biti u tom slučaju NAV, odnosno ovi ostali pokazatelji. Prilažem tablicu:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pretpostavljena cijena novih dionica je 50, 75 i 100 kn. U tablici je kao ključan podatak prikazan koliki će biti budući (razvodnjeni) NAV za sva tri scenarija.

    -----

    Sada bih se vratio na početak ove priče, gdje sam rekao: "Upside potencijal koji je ovdje prisutan je puno manji od downside potencijala."

    Naime, složili smo se da ovdje postoje određeni rizici zbog države kao vlasnika i nejasnih uvjeta budućeg dokapa. Ajmo sada zamisliti da je sutra ovdje Tankerska većinski vlasnik - vjerujem da bismo se svi složili kako bi time ovaj spomenuti rizik dokapa bio otklonjen jer sada firma ima jasnog i stabilnog većinskog vlasnika, firmu koja ima dugu tradiciju u brodarstvu, firmu koja je dobar strateški partner. U takvim okolnostima više nema razloga da se firma trži sa tolikim diskontom, bitno ispod NAV-a kada se sve druge firme u branši trenutno trguju oko NAV-a.

    Budući da je meni osobno ovakav scenarij vrlo izgledan, ja gledam koliki je potencijal rasta cijene takve nove razvodnjene dionice u odnosu na novi razvodnjeni NAVps i računam da mi je ovakvo ulaganje trenutno "risk free". Ako uzmemo najlošiju opciju da novi dokap bude po 50 kn, razvodnjeni NAV bi u tom slučaju iznosio 94 kn po dionici, što mi je onda "sigurnih" 45% rasta u odnosu na današnju cijenu dionice. A to je, da još jednom napomenem, po meni trenutno najlošiji scenarij - u najboljem scenariju je to čak +88% risk free. Tih 50 kn je višestruko manje od današnjeg NAV-a, već to je fantastičan diskont koji bi država dala Tankerskoj, tako da jednostavno ne vidim da bi u bilo kojem scenariju to moglo ići jeftinije - ne nakon cijelog ovog cirkusa koji je politika napravila oko ovog poništenog dokapa.

    Novi pokazatelji bi u tom najlošijem slučaju bili sljedeći:

    • dobit za 2021 će iznosi oko 18,85 kn po razvodnjenoj dionici, što daje P/E oko 3,44 (za usporedbu, ATPL je trenutno na 4,81)
    • P/NAV će težiti ka 1,00, kao što je kod svih drugih brodara, pa i ATPL.

    -----

    Što više budu odgađali dokap to će biti sve teže obrazložiti tako nisku cijenu u novom dokapu. Firma je trenutno keš mašina, bilanca će biti sve deblja, NAV sve veći, dobit pozamašna, trendovi na tržištu bulkera sve jasniji i uvjerljiviji... Sve ovo naravno vrijedi samo pod uvjetom da smo na početku dugoročnijeg trenda visokih vozarina.

    Potrudio sam se danas malo detaljnije obrazložiti svoje viđenje stvari, zašto sam toliko samouvjeren oko ovog svog ulaganja. Ovo je po meni trenutno "risk free" ulaganje, koliko god to jedno ulaganje može biti.

    Ovo nije nagovor nikoga na bilo što, svatko će postupati po vlastitom nahođenju.

    Display More

    Iako posjedujem iste, moram priznat da se ne sjecam kad je netko na ovaj nacin detaljno i strucno obrazložio neku dionicu.

    👏👏👏

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • October 3, 2021 at 10:37 PM
    • #1,717

    Trogir...1 mjesec karantena, drugi milijun dolara :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • October 3, 2021 at 10:43 PM
    • #1,718
    Quote from tollway

    mitkko

    kakav ste odgovor dobili iz jdpl? isprika, kamate, vaučeri... ?( ili jednostavno kao i obavjest na zse?

    Dobili smo u principu isti odgovor kakav su poslali i na ZSE.

    Na kraju su se doduse zahvalili na interesu za upis dionica i rekli da se raduju mogucnosti buduce suradnje?!? :D

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Burza2021
    Student
    Reakcija primljeno
    72
    Postova
    66
    Member since
    January 13, 2021
    • October 3, 2021 at 10:54 PM
    • #1,719

    mitkko

    Kažeš zahvalili na interesu, a što misliš kod koga će završiti firma i kako će manjinski ostatak proći oderan ili razvodnjen?

    Lp

  • Miro
    Student
    Reakcija primljeno
    69
    Postova
    58
    Member since
    September 9, 2021
    • October 4, 2021 at 8:33 AM
    • #1,720

    Ne znam zašto se ovdje samo gleda povećanje broja dionica, a ne gleda da se u firmu unosi novi kapital i da svi ili većina rizika koji se ovdje spominju se značajno smanjuju. Pa čak i u situaciji da se sav ili glavnina tog kapitala utroši za nabavku novih ili rabljenih brodova što bi trebao biti i smisao dokapitalizacije. Ako dokapitalizacija bude po procjeni ili nešto nižoj cijeni (ne vjerujem da će netko plaćati premiju) onda JDPL može u dogledno vrijeme postati bolje posložena kompanija od ATPL, skalirano za broj brodova (nosivost) i segment poslovanja (tip brodova) odnosno al pari.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. INGR (INGRA d.d.) 1.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:06 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 1:35 PM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      833k
      1.9k
    3. All

      May 22, 2025 at 1:35 PM
    1. ZABA (Zagrebačka banka d.d.) 1.9k

      • Like 1
      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:01 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 22, 2025 at 11:57 AM
    2. Odgovora
      1.9k
      Pregleda
      888k
      1.9k
    3. All

      May 22, 2025 at 11:57 AM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 22, 2025 at 11:55 AM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 22, 2025 at 11:55 AM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 22, 2025 at 11:51 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      482k
      1.2k
    3. Sheki

      May 22, 2025 at 11:51 AM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 22, 2025 at 10:39 AM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 22, 2025 at 10:39 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • INGR (INGRA d.d.)

    All May 22, 2025 at 1:35 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:55 AM
  • PODR (Podravka d.d.)

    Sheki May 22, 2025 at 11:51 AM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 22, 2025 at 10:39 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    sokol74 May 22, 2025 at 10:14 AM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    umalo May 21, 2025 at 12:58 PM
  • GRNL (Granolio d.d.)

    maher May 21, 2025 at 8:41 AM
  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    marinac May 20, 2025 at 9:23 AM
  • Što smo danas tržili

    vitoo May 19, 2025 at 4:32 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,799 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,998 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 1 gost
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™