Pa ostvarili su 31 mil. prihoda u 1 kvartalu, to je prosjek oko 11.500 USD
Članak 41, fazni pomak 60 dana za spot vozarine.
Očekuje se znatno veći prosjek ostvarenih vozarina u 2 kvartalu, a u 3 kvartalu još veći...otud potencijal i rast cijene.
Pa ostvarili su 31 mil. prihoda u 1 kvartalu, to je prosjek oko 11.500 USD
Članak 41, fazni pomak 60 dana za spot vozarine.
Očekuje se znatno veći prosjek ostvarenih vozarina u 2 kvartalu, a u 3 kvartalu još veći...otud potencijal i rast cijene.
Display MoreJDPL ti je jedina firma od svih tih koje pratis kojoj je cijela flota vezana na spot, zato su imali minus u Q1, ali upravo zbog toga ce u drugom dijelu godine imati izvanredne profite.
Ako pogledas strukturu troskova, JDPL nije nista puno losiji od ATPL, unatoc tome sto je drzava vecinski.
Pricekajmo rezultate za Q2, stvari ce biti puno jasnije.
Ovo mi je malo nejasno. Nisu li trebali poslovati pozitivno upravo jer su im svi brodovi na spotu?
Koliko se ja sjecam vratili su veliki stari dug, zato minus.
Cekam ja izvjesce i za Atpl i za Jdpl, bez ikakve euforije.
Vozarine su ozbiljnije krenule rasti tek u drugom dijelu i krajem Q1, tako da se još nisu reflektirale na rezultat u Q1. To je taj fazni pomak koji tizian1 spominje. Pojašnjavao sam to već detaljno u nekim ranijim postovima.
u postojeću cijenu ukalkuliran je rast vozarina i bolji rezultat Q2,Q3...
cijenim vas kolega mitko ali niste mi baš pojasnili zašto je moje krivo a vaše točno, tanko mi je to nešto...
ako gledamo dugoročni trend (u dcf je tako) onda ovo vrijedi malo više od 1HRK, sve ostalo su špekulacije..
kolega mitko iskreno ovaj vaš izračun NAVa mi je prvi doticaj sa takom kalkulacijom za equity instr (možda je to neki specifikum za brodarske dionice).
u postojeću cijenu ukalkuliran je rast vozarina i bolji rezultat Q2,Q3...
cijenim vas kolega mitko ali niste mi baš pojasnili zašto je moje krivo a vaše točno, tanko mi je to nešto...
ako gledamo dugoročni trend (u dcf je tako) onda ovo vrijedi malo više od 1HRK, sve ostalo su špekulacije..
kolega mitko iskreno ovaj vaš izračun NAVa mi je prvi doticaj sa takom kalkulacijom za equity instr (možda je to neki specifikum za brodarske dionice).
Kad nemaš argumente onda ignoriraš. Ne možeš raditi DCF bez preciznih podataka i saznanja. Koliko ti je diskontni faktor i kako si ga točno računao i s kojom bezrizicnom stopom i premijom rizika? Da uopće vidimo jel taj dio racunice ime smisla?
Računanje DCF-a i primjena te metode za procjenu vrijednosti firme kod ovako volatilnih firmi/dionica je neprecizno i samo temeljem te metode ne može se procjenjivati vrijednost. Najmanje sto se može dodati procjeni je peer i segmentna analiza kompanija sa slicnim profilom prihoda te strukturom imovine i obveza.
pozdrav, kolega mitkko bio sam davno obećao ali nisam prije stigo pa dostavljam procjenu prema DCF metodi, kako sam radio i ATPL (procjena cca 850 HRK). Sa napomeniom da je doprinos 20 HRK/per share ova revalorizacija. za tu nisam siguran da je baš ova metoda tržišne cijene ispravna, također tu bi revizor def radio DCF (jer pokazuje povećanje ekonomske koristi za JDPL (imova se koristi ne likvidira)).
na žalost ne mogu dobiti ovu vašu vrijednost od 75 HRK.
Ovdje treba voditi računa da vozarine u srednjoročnom trendu (pod pretpostavkom da koristimo HANDY) su skoro EBITDA break even, jer JDPL ima dnevni opex cca 12,5 USD, net income negativne (ili CF negativne kada se uzmu kta) da ne pričamo o neupravljanju FX....
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Evo par opaski:
pozdrav, kolega mitkko bio sam davno obećao ali nisam prije stigo pa dostavljam procjenu prema DCF metodi, kako sam radio i ATPL (procjena cca 850 HRK). Sa napomeniom da je doprinos 20 HRK/per share ova revalorizacija. za tu nisam siguran da je baš ova metoda tržišne cijene ispravna, također tu bi revizor def radio DCF (jer pokazuje povećanje ekonomske koristi za JDPL (imova se koristi ne likvidira)).
na žalost ne mogu dobiti ovu vašu vrijednost od 75 HRK.
Ovdje treba voditi računa da vozarine u srednjoročnom trendu (pod pretpostavkom da koristimo HANDY) su skoro EBITDA break even, jer JDPL ima dnevni opex cca 12,5 USD, net income negativne (ili CF negativne kada se uzmu kta) da ne pričamo o neupravljanju FX....
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Evo par opaski:
- ja sam računao da je 75 kn NAV, što sa DCF metodom nikako ni ne možeš dobiti jer DCF metoda ne računa NAV - to su kruške i jabuke,
- inače, DCF metoda se ne koristi za procjenu vrijednosti bulkera iz više razloga (vidi članak o sudskom sporu Genco Shippinga iz 2014. baš na tu temu DCF metode procjene - ta sudska presuda je sada presedan da se DCF metoda više ne koristi za procjenu vrijednosti bulkera: https://restructuring.weil.com/slice-of-the-p…sh-flow-method/) - greške u procjeni zbog krivih pretpostavki jako dolaze do izražaja upravo u ovom izrazito volatilnom i nepredvidivom sektoru - cijeli DCF se temelji na cijelom nizu pretpostavki koje je ovdje nemoguće makar i približno odrediti,
- upravo zbog cijelog niza nepouzdanosti DCF metode, za procjenu vrijednosti brodara se najčešće koristi NAV,
- evo, i ti cijelu svoju analizu temeljiš na nekakvoj procjeni vozarina za sljedećih 5 godina ?!? a svi analitičari svijeta se ne mogu dogovoriti kakve će biti vozarine ni za 6 mjeseci unaprijed!!! Kužiš?
- druga velika greška u analizi ti je što ne uzimaš u obzir promjenu vrijednosti brodova, ti im samo umanjuješ vrijednost za amortizaciju i kasnije računaš terminalnu vrijednost - a znamo da su brodovi prihodovna imovina i da kada su vozarine visoke brodovima strašno raste vrijednost pa time podiže vrijednost firme - to ti se ovdje u DCF nigdje ne vidi, a evo ti ove godine primjer vrijednost brodova je narasla 50-100% - koliko je samo zbog toga porasla vrijednost firme?
- ako već hoćeš raditi projekciju poslovanja bulkera, imaš jednu noviju/točniju/složeniju metodu - zove se "Real options analysis" (ROA), ima sličnosti sa DCF, ali koristi puno drugih parametara i specifična je za brodare (vidi pdf:
)The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
-hvala, pogledam ovaj ROA pa javim kaj veli ta metoda, ovaj vaš NAV mi više djeluje na likvidacijsku vrijednost, cjenim linkove, sugestije , ne cjenim podcjenjivački ton (niste se ni vi baš potrudili poraditi na procjeni prema Vama novijoj/točnijoj/složenijoj metodi), evo vam jedna sugestija ako dajete prijedloge buy and hold za dionice da ponudite barem srednjoročni osvrt na nju (koliko će biti FCF break even i vrijednost broda kada se TCE Handy stabilizira i što NAV kaže tada?)
-cca 20 HRK/stock je veća vrijednost JDPL prema vašem izračunu povećanja vrijednosti brodova JDPL
-druga velika pogreška navedena je uključena u cijenu, 20 HRKperstock kako sam prethodno naveo, inače dobijem cca 1HRKpershare
- koliko vidim postoje futuresi i postoje pretpostavke kretanja vozarina za duži period od pola godine (https://alibrashipping.com/data/), gdje će poslje je pitanje, konzervativno je pretpostaviti da idu negdje u skladu sa zadnjom godinom za koju postoje trž pretpostavke ili ftrsi
-ako bi se referirao na NAV, a kažete da je vrijednost brodova narasla 50-100% onda bi i zaključio da je opet value JDPL negdje na 20 HRK, sa početnih 10HRK, od kuda je krenuo ovaj rast ili možda ne?
Display MoreEvo par opaski:
- ja sam računao da je 75 kn NAV, što sa DCF metodom nikako ni ne možeš dobiti jer DCF metoda ne računa NAV - to su kruške i jabuke,
- inače, DCF metoda se ne koristi za procjenu vrijednosti bulkera iz više razloga (vidi članak o sudskom sporu Genco Shippinga iz 2014. baš na tu temu DCF metode procjene - ta sudska presuda je sada presedan da se DCF metoda više ne koristi za procjenu vrijednosti bulkera: https://restructuring.weil.com/slice-of-the-p…sh-flow-method/) - greške u procjeni zbog krivih pretpostavki jako dolaze do izražaja upravo u ovom izrazito volatilnom i nepredvidivom sektoru - cijeli DCF se temelji na cijelom nizu pretpostavki koje je ovdje nemoguće makar i približno odrediti,
- upravo zbog cijelog niza nepouzdanosti DCF metode, za procjenu vrijednosti brodara se najčešće koristi NAV,
- evo, i ti cijelu svoju analizu temeljiš na nekakvoj procjeni vozarina za sljedećih 5 godina ?!? a svi analitičari svijeta se ne mogu dogovoriti kakve će biti vozarine ni za 6 mjeseci unaprijed!!! Kužiš?
- druga velika greška u analizi ti je što ne uzimaš u obzir promjenu vrijednosti brodova, ti im samo umanjuješ vrijednost za amortizaciju i kasnije računaš terminalnu vrijednost - a znamo da su brodovi prihodovna imovina i da kada su vozarine visoke brodovima strašno raste vrijednost pa time podiže vrijednost firme - to ti se ovdje u DCF nigdje ne vidi, a evo ti ove godine primjer vrijednost brodova je narasla 50-100% - koliko je samo zbog toga porasla vrijednost firme?
- ako već hoćeš raditi projekciju poslovanja bulkera, imaš jednu noviju/točniju/složeniju metodu - zove se "Real options analysis" (ROA), ima sličnosti sa DCF, ali koristi puno drugih parametara i specifična je za brodare (vidi pdf:
)The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -hvala, pogledam ovaj ROA pa javim kaj veli ta metoda, ovaj vaš NAV mi više djeluje na likvidacijsku vrijednost, cjenim linkove, sugestije , ne cjenim podcjenjivački ton (niste se ni vi baš potrudili poraditi na procjeni prema Vama novijoj/točnijoj/složenijoj metodi), evo vam jedna sugestija ako dajete prijedloge buy and hold za dionice da ponudite barem srednjoročni osvrt na nju (koliko će biti FCF break even i vrijednost broda kada se TCE Handy stabilizira i što NAV kaže tada?)
-cca 20 HRK/stock je veća vrijednost JDPL prema vašem izračunu povećanja vrijednosti brodova JDPL
-druga velika pogreška navedena je uključena u cijenu, 20 HRKperstock kako sam prethodno naveo, inače dobijem cca 1HRKpershare
- koliko vidim postoje futuresi i postoje pretpostavke kretanja vozarina za duži period od pola godine (https://alibrashipping.com/data/), gdje će poslje je pitanje, konzervativno je pretpostaviti da idu negdje u skladu sa zadnjom godinom za koju postoje trž pretpostavke ili ftrsi
-ako bi se referirao na NAV, a kažete da je vrijednost brodova narasla 50-100% onda bi i zaključio da je opet value JDPL negdje na 20 HRK, sa početnih 10HRK, od kuda je krenuo ovaj rast ili možda ne?
Podcjenjivačkim tonom obično odgovaram na podcjenjivanje. Radiš analizu brodara, a nisi se potrudio ni raspitati što je NAV, i svejedno imaš drskosti/hrabrosti nabacivati se projekcijama, futuresima i ostalim. Svatko može skinuti excelicu za DCF metodu i ubaciti unutra bez razumijevanja par brojeva - to se ne zove "analiza". Sve to izgleda jako pametno onima koji ne znaju o čemu se radi, ali je bez pravog konteksta zapravo potpuno besmisleno.
Druga stvar je, a to vidim nikako da shvatite, ja ne dajem prijedloge za kupnju i prodaju, ja dajem svoje mišljenje o temi, pa kome se kako sviđa.
I zašto pobogu koristiš TCE za handy?
ROA analizu nemoj raditi, probaj prvo apsolvirati koncept NAV-a inače ćeš se samo pogubiti u tim silnim analizama i opet nećeš doći do nikakvog zaključka, ili još gore, doći ćeš do krivog zaključka. NAV koriste svi bulkeri svijeta, parametar je jasan i usporediv. Meni kao amateru je to dovoljno, a i moj ulagački horizont u brodare je do godinu-dvije dana - što će biti dalje me niti ne zanima. ROA sam ti ovdje stavio jer koristi dijelove DCF metode, ali i druge parametre poput te nesretne promjene vrijednosti brodova u vremenu. Pročitaj si taj članak, tu se navode i sve mane DCF metode u kontekstu procjene brodara.
..
ROA analizu nemoj raditi, probaj prvo apsolvirati koncept NAV-a inače ćeš se samo pogubiti u tim silnim analizama i opet nećeš doći do nikakvog zaključka, ili još gore, doći ćeš do krivog zaključka. NAV koriste svi bulkeri svijeta, parametar je jasan i usporediv.
@user35, @mittko:
NAV je vjerodostojan pokazatelj vrijednosti firme mjeren na statičkim pokazateljima za brodare. To je pokazatelj koji govori koliko bi ostalo dioničarima da se sutra rasproda cijela flota. ..
OK, to je jasno, ali svejedno ne bih znao ni približno točno izračunati NAV, tako da mi je ova vaša rasprava JAKO zanimljiva
Podataka za izračun NAVa ima uvijek dovoljno (i previše)..neke cijene kupoprodaja brodova slične ili iste vrste. ..čitaj hrpa varijabli i nepoznanica Naravno, moguće je dodavati premiju, za južnokorejski ili pogotovo japanski navoz? .. s tim ATPL nema problema obzirom da ih je većina kineskih jeftilena..
... da li isto vrijedi i za flotu JDPL-a (i da li ćemo ikada znati vrijednost transakcije za brod Bene?-
Kupac i iznos transakcije su poslovna tajna. Ovim potezom smanjuju se dugovi tvrtke - kazao nam je krajem siječnja Kovačić.
Brod Bene izgrađen je 2001. u Japanu, registriran je za prijevoz sipkih tereta, a Jadroplov ga je kupio u jesen 2013. godine.
Nosivost mu je 50.212 tona, dužina 189,8 metara, širina 32,26 metara, glavni stroj M.A.N. snage je 8090 kilovata, a maksimalna brzina mu je 13 čvorova..)?
Display More-hvala, pogledam ovaj ROA pa javim kaj veli ta metoda, ovaj vaš NAV mi više djeluje na likvidacijsku vrijednost, cjenim linkove, sugestije , ne cjenim podcjenjivački ton (niste se ni vi baš potrudili poraditi na procjeni prema Vama novijoj/točnijoj/složenijoj metodi), evo vam jedna sugestija ako dajete prijedloge buy and hold za dionice da ponudite barem srednjoročni osvrt na nju (koliko će biti FCF break even i vrijednost broda kada se TCE Handy stabilizira i što NAV kaže tada?)
-cca 20 HRK/stock je veća vrijednost JDPL prema vašem izračunu povećanja vrijednosti brodova JDPL
-druga velika pogreška navedena je uključena u cijenu, 20 HRKperstock kako sam prethodno naveo, inače dobijem cca 1HRKpershare
- koliko vidim postoje futuresi i postoje pretpostavke kretanja vozarina za duži period od pola godine (https://alibrashipping.com/data/), gdje će poslje je pitanje, konzervativno je pretpostaviti da idu negdje u skladu sa zadnjom godinom za koju postoje trž pretpostavke ili ftrsi
-ako bi se referirao na NAV, a kažete da je vrijednost brodova narasla 50-100% onda bi i zaključio da je opet value JDPL negdje na 20 HRK, sa početnih 10HRK, od kuda je krenuo ovaj rast ili možda ne?
Podcjenjivačkim tonom obično odgovaram na podcjenjivanje. Radiš analizu brodara, a nisi se potrudio ni raspitati što je NAV, i svejedno imaš drskosti/hrabrosti nabacivati se projekcijama, futuresima i ostalim. Svatko može skinuti excelicu za DCF metodu i ubaciti unutra bez razumijevanja par brojeva - to se ne zove "analiza". Sve to izgleda jako pametno onima koji ne znaju o čemu se radi, ali je bez pravog konteksta zapravo potpuno besmisleno.
Druga stvar je, a to vidim nikako da shvatite, ja ne dajem prijedloge za kupnju i prodaju, ja dajem svoje mišljenje o temi, pa kome se kako sviđa.
I zašto pobogu koristiš TCE za handy?
ROA analizu nemoj raditi, probaj prvo apsolvirati koncept NAV-a inače ćeš se samo pogubiti u tim silnim analizama i opet nećeš doći do nikakvog zaključka, ili još gore, doći ćeš do krivog zaključka. NAV koriste svi bulkeri svijeta, parametar je jasan i usporediv. Meni kao amateru je to dovoljno, a i moj ulagački horizont u brodare je do godinu-dvije dana - što će biti dalje me niti ne zanima. ROA sam ti ovdje stavio jer koristi dijelove DCF metode, ali i druge parametre poput te nesretne promjene vrijednosti brodova u vremenu. Pročitaj si taj članak, tu se navode i sve mane DCF metode u kontekstu procjene brodara.
- pogledam i sto je NAV, eto pa se mozemo pricat na istom levelu, hm? Takoder i za DCF i za ROA ubacim i sensitivity analizu na kljucne pretpostavke pa dobijem raspon vrijednosti, rekao bi da je tek onda prica gotova.
- ako ne handy, sto uzeti?
- s obzirom da je NAV printscreen na dan, dajte mi recite prema NAV-u sto je printscreen za godinu dana?
Takoder i ja dajem samo svoje misljenje i ne razumijem zasto vas je uzrujalo tako?
Display MorePodcjenjivačkim tonom obično odgovaram na podcjenjivanje. Radiš analizu brodara, a nisi se potrudio ni raspitati što je NAV, i svejedno imaš drskosti/hrabrosti nabacivati se projekcijama, futuresima i ostalim. Svatko može skinuti excelicu za DCF metodu i ubaciti unutra bez razumijevanja par brojeva - to se ne zove "analiza". Sve to izgleda jako pametno onima koji ne znaju o čemu se radi, ali je bez pravog konteksta zapravo potpuno besmisleno.
Druga stvar je, a to vidim nikako da shvatite, ja ne dajem prijedloge za kupnju i prodaju, ja dajem svoje mišljenje o temi, pa kome se kako sviđa.
I zašto pobogu koristiš TCE za handy?
ROA analizu nemoj raditi, probaj prvo apsolvirati koncept NAV-a inače ćeš se samo pogubiti u tim silnim analizama i opet nećeš doći do nikakvog zaključka, ili još gore, doći ćeš do krivog zaključka. NAV koriste svi bulkeri svijeta, parametar je jasan i usporediv. Meni kao amateru je to dovoljno, a i moj ulagački horizont u brodare je do godinu-dvije dana - što će biti dalje me niti ne zanima. ROA sam ti ovdje stavio jer koristi dijelove DCF metode, ali i druge parametre poput te nesretne promjene vrijednosti brodova u vremenu. Pročitaj si taj članak, tu se navode i sve mane DCF metode u kontekstu procjene brodara.
- pogledam i sto je NAV, eto pa se mozemo pricat na istom levelu, hm? Takoder i za DCF i za ROA ubacim i sensitivity analizu na kljucne pretpostavke pa dobijem raspon vrijednosti, rekao bi da je tek onda prica gotova.
- ako ne handy, sto uzeti?
- s obzirom da je NAV printscreen na dan, dajte mi recite prema NAV-u sto je printscreen za godinu dana?
Takoder i ja dajem samo svoje misljenje i ne razumijem zasto vas je uzrujalo tako?
Ti trolas i pritom pametuješ. Nije tebi namjera utvrditi vrijednost i potencijal rasta nego je umanjiti i namjerno apriori obezvrijediti nesto za sto se uopće ne želiš potruditi shvatiti. Napisao si još prije tjedan dva na ovoj temi da ti ne vidiš vrijednost, a nisi uopće pokušao objektivno shvatiti sto je stvara i sagledati te ustanoviti kolika je. I svu energiju ulažeš u to da nekoga diskreditiraš, a ne da svoju metodu (za koju je očito da je pogrešna i neprecizna) promoviras. Al nije ni važno, ako nesto ne vidiš i ne razumijes, super, al onda idi tamo i bavi se onime sto vidiš. Nitko nema vremena na bacanje za beskrajna uvjeravanja
Jer nismo ovdje da nekoga uvjeravamo, nego da sučelimo argumente pa tko je shvatio, shvatio je, a tko nije taj nek se bavi i dalje svojim zanimacijama i uživa u svojem misljenju i nekorektnoj i metodološki pogrešnoj procjeni.
Ako se već želiš baviti procjenom temeljenom na DCF onda uzmi neki jednostavniji case tipa proizvodne firme tipa Kraš ili slično koja ima stabilnu djelatnost i prihode i na temelju njegova poslovanja pokusaj simulirati budućnost, korektno i ispravno odrediti diskontni faktor i sve ostalo. Brodari su prevolatilni za takve procjene pogotovo kad se dogodi ovakav rast vozarina za koji nitko pouzdano ne zna dokle će trajati i na kojoj će se razini iste zadržati.
Pored toga imamo mi posebne stručne teme za ovakve stvari pa je možda uputnije da moderator to tamo postavi da se ne zagušuje rasprava o konkrentoj temi.
Hvala na konstruktivnom komentaru...
Eto za razliku od mog trolanja, dajte vi uložite malo energije u ove procjene koje mitko spominje ili ipak ne...
Molim Vas u cilju kontruktivnog dijaloga, da me uputite koje vozarine bi bile prihvatljivije od handy-ija (flight?)
Ti ne posustaješ.
Zašto bi te ja upućivao?
I zašto bi mi javno raspravljali o tvojoj procjeni?
Čime si ti pokazao ili dokazao da znaš napraviti procjenu i po čemu bi ona bilo kome osim tebi bila znacajna?.
Zamoli moderatora da ti otvori strucnu temu na ime primjene DCF-a i modeliranja prihoda i ostalih potrebnih inputa za izracun i ako bude interesa i volje kroz konstruktivnu raspravu, vjerojatno ćeš dobiti odgovore na svoja pitanja. U međuvremenu, sam istrazi sve dostupne javne izvore i uputi se u materiju. Ne možeš očekivati da će ti netko drugi ponuditi gotovia rješenja.
Svatko od nas ovdje, barem od onih koji razumiju koncept vrednovanja, rade neku svoju individualnu procjenu. U nedostatku vanjskih procjena to je prvi izbor. I pritom se koliko sam ja primjetio ljudi drze nekih standarda koji se uobičajeno primjenjuju. A to su izračun NAV-a i peer analiza i vrednovanje usporednih pokazatelja odnsono brodara sličnih karakteristika. To je daleko pouzdanija metoda od DCF-a. Naprosto jer za ispravno postavljen model trebaš imati mnogo vise podataka od onih koji su javno dostupni i pritom napraviti i mnogo pretpostavki. Čim nemaš dovoljno podataka i moraš raditi pretpostavke, taj model i ta procjena nisu niti pouzdani, a niti robusni. I sad ići komentirati neki broj ili neku vrijednost u skupu.vrijednosti koji mogu biti potpuno pogrešni, iz moje perspektive je deplasirano i suvišno.
Zbog pada indeksa vozarina od 1% na razinama na kojima je zarada ogromna, netko sruši cijenu za 10% ??
Zbog pada indeksa vozarina od 1% na razinama na kojima je zarada ogromna, netko sruši cijenu za 10% ??
ma nije nego zbog tebe
kolega mitko, ako imate još malo strpljenja
Evo me sa NAV ( mv brodova prema izvoru tablica Vaše malenkosti, a sve po metodi sa seeking alfa),
Koliko vidim u odnosu Vašu kalk, razlika je u dug imovini. tu mi se čini da imate mali pemac, gdje osim brodova navodite ostalu dug imovinu od 60 mio HRK (takva NE postoji u JDPL!!, vidi sliku 2 isječak iz FS revidiranog ili bilo koju bilančicu ove cash mašine ).
ps molim kolegu Flight također da baci stručni osvrt, kako bi unaprijedio buduće uratke...
Bravo za sve koji su potencijal ove dionice uocili jos pocetkom godine. Takvi su vec sada visestruko oplodili svoj kapital. Za Atpl mozemo reci da se zduplala, a ova je dionica rasla visestruko.
Tesko se bilo odluciti ulagati u ovo iz vise razloga. Promet je bio malen, tesko se moglo skupiti nekoliko stotina komada i trajalo je to i po 10ak dana. Parica se jedva dao nagovoriti da malo kupi. :))
Samo na danasnji dan je (do sada) protrgovano 4.765 komada, a promet je 228 tis kn.
Pocetkom godine nije bilo niti za pretpostaviti da ce prometi biti ovakvi, da ce uci u modalitet kontinuirane trgovine, a izgledno je da ce biti i sastavnica Crobexa u iducem sastavu.
Vjerujem da se s nestrpljenjem iscekuje FI za 2q. :))
Meni je ovo iznenadjenje godine!
Display Morekolega mitko, ako imate još malo strpljenja
Evo me sa NAV ( mv brodova prema izvoru tablica Vaše malenkosti, a sve po metodi sa seeking alfa),
Koliko vidim u odnosu Vašu kalk, razlika je u dug imovini. tu mi se čini da imate mali pemac, gdje osim brodova navodite ostalu dug imovinu od 60 mio HRK (takva NE postoji u JDPL!!, vidi sliku 2 isječak iz FS revidiranog ili bilo koju bilančicu ove cash mašine ).
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. ps molim kolegu Flight također da baci stručni osvrt, kako bi unaprijedio buduće uratke...
Kolega, vidim napredujete, od skoro 0 vrijednosti do 35kn...još malo i eto i Vas na 50kn :)..NHF
Evo i mog petominutnog NAV-a...
Solin – cca. 15 mil USD
Peristil – cca. 14 mil USD
Sv. Dujam – cca. 14 mil USD
Trogir – cca. 6,5 mil USD
Split – cca. 5 mil USD
Poslovna zgrada – cca. 6 mil USD
=60,5 mil USD * 6,3 = 381 mil kn
+ kratkotrajna imovina 26 mil kn
= 407 mil kn
Obveze 337,5 mil kn
NAV = 69,3 mil kn/1,63 mil (broj dionica) = 42,3 kn po dionici
Vrijendost brodova je konzervativno određena iz sljedeće tablice
Znači trenutni P/NAV je oko 1,11, a peer grupa se trži na P/NAV 1,31
p.s. kolega, bravo za Vas, samo pišite i računajte...nek se debatira
pardon 22 HRK sa rev. brodova, što je opet malo manji spread do 35 HRK
Display Morekolega mitko, ako imate još malo strpljenja
Evo me sa NAV ( mv brodova prema izvoru tablica Vaše malenkosti, a sve po metodi sa seeking alfa),
Koliko vidim u odnosu Vašu kalk, razlika je u dug imovini. tu mi se čini da imate mali pemac, gdje osim brodova navodite ostalu dug imovinu od 60 mio HRK (takva NE postoji u JDPL!!, vidi sliku 2 isječak iz FS revidiranog ili bilo koju bilančicu ove cash mašine ).
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. ps molim kolegu Flight također da baci stručni osvrt, kako bi unaprijedio buduće uratke...
Polako, duboko disi, nemoj jos smociti gace Procitaj zadnjih 10-ak stranica ove teme, sve ti pise. Hint - ima neke veze sa nekretninama.
pardon 22 HRK sa rev. brodova, što je opet malo manji spread do 35 HRK
Tvoj model i projekcije su potpuno pogrešne. Jako je mala vjerojatnost da iz pogrešnih premisa i procjene dođeš do vjerodostojne i točne konkluzije.
Display MoreDisplay Morekolega mitko, ako imate još malo strpljenja
Evo me sa NAV ( mv brodova prema izvoru tablica Vaše malenkosti, a sve po metodi sa seeking alfa),
Koliko vidim u odnosu Vašu kalk, razlika je u dug imovini. tu mi se čini da imate mali pemac, gdje osim brodova navodite ostalu dug imovinu od 60 mio HRK (takva NE postoji u JDPL!!, vidi sliku 2 isječak iz FS revidiranog ili bilo koju bilančicu ove cash mašine ).
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. ps molim kolegu Flight također da baci stručni osvrt, kako bi unaprijedio buduće uratke...
Kolega, vidim napredujete, od skoro 0 vrijednosti do 35kn...još malo i eto i Vas na 50kn :)..NHF
Evo i mog petominutnog NAV-a...
Solin – cca. 15 mil USD
Peristil – cca. 14 mil USD
Sv. Dujam – cca. 14 mil USD
Trogir – cca. 6,5 mil USD
Split – cca. 5 mil USD
Poslovna zgrada – cca. 6 mil USD
=60,5 mil USD * 6,3 = 381 mil kn
+ kratkotrajna imovina 26 mil kn
= 407 mil kn
Obveze 337,5 mil kn
NAV = 69,3 mil kn/1,63 mil (broj dionica) = 42,3 kn po dionici
Vrijendost brodova je konzervativno određena iz sljedeće tablice
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. p.s. kolega, bravo za Vas, samo pišite i računajte...nek se debatira
A vidiš moja procjena usporednih brodara kaže cca 120 kuna. Ako kapital JDPL vrijedi 42 kune onda je fer cijena ATPL na razini od 150-200 kuna po dionici. A svi znamo da nije.
Oni su jedan brod prodali, a gdje su novci od njega u tvojem izračunu? I gdje to možeš trenutno kupiti bilo koji Handy za 5 mil USD. Pa veća je vrijednost Scrapa.
Nek se piše, al nek se ne pišu gluposti.