1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

JDPL (Jadroplov d.d.)

  • harpun
  • February 12, 2020 at 6:23 PM
  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • July 24, 2021 at 12:18 PM
    • #761

    Ne znam da li je neko vec stavio link na izjave druga brane?

    Direktor Jadroplova o dokapitalizaciji, financijama, stanju i budućnosti tvrtke: Planiramo obnovu flote i razvoj novih projekata u brodarstvu
    Splitski brodar "Jadroplov", kompanija koja je u posljednjih 25 godina prošla sve poslovne faze, od razvoja i rasta flote, profita i zaposlenih, do trenutaka…
    more.slobodnadalmacija.hr

    Meni osobno najzabavniji dio:

    Kako smo uspjeli?! Ne znam više ni sam, trudom i zalaganjem. Znanjem. Dokazali smo i da kompanija u državnom vlasništvu, uz dobro upravljanje, može opstati i na izrazito lošem tržištu.

    Evo i bahatosti koju je neko spominjao:

    Planiramo graditi nekoliko novih brodova za sipke terete i veće nosivosti, još ćemo vidjeti, od jedne do tri novogradnje.

    Jos mu nisu rekli da su brodovi duplo skuplji nego prije 6 mjeseci sa tendencijom rasta cijena?! A brod ce dobit 2025 kad mu ponovo budu lanjske vozarine. :rolleyes:


    I Q2 heads up:

    Trenutne vozarine su zadovoljavajuće te pokrivaju sve troškove i financijske obveze. Očekujemo ovakvo tržište u idućih 12 mjeseci, te možda nešto niže u periodu nakon tri godine.

    I sad mi ocekujemo da ispale nekih 15 milja dobiti za Q2 :/

  • lebowski
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,518
    Postova
    1,266
    Member since
    February 26, 2020
    • July 24, 2021 at 12:28 PM
    • #762

    Reklo bi se iz intervjua da nemaju strateškog partnera nego ciljaju sve. A reklo bi se i da ne računaju na neku veliku dobit iz poslovanja po rečenici:

    Trenutne vozarine su zadovoljavajuće te pokrivaju sve troškove i financijske obveze.

  • Meri
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    663
    Postova
    482
    Member since
    February 14, 2020
    • July 24, 2021 at 12:32 PM
    • #763

    Ako uđe strateški partner neće biti bitno što je drug direktor planirao.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • July 24, 2021 at 12:34 PM
    • #764
    Quote from lebowski

    Reklo bi se iz intervjua da nemaju strateškog partnera nego ciljaju sve. A reklo bi se i da ne računaju na neku veliku dobit iz poslovanja po rečenici:

    Trenutne vozarine su zadovoljavajuće te pokrivaju sve troškove i financijske obveze.

    Tako bi se dalo izmedju redaka iscitati ali ja njemu ne vjerujem nista.

    Ali ako smo dobro iscitali njegove misli...namecu se 2 pitanja:

    - cemu dokap sad ako nije pripremljen teren za nekoga?

    - koliki bdi treba da jdpl zaradi koju kunu? 5000???

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 24, 2021 at 12:47 PM
    • #765
    Quote from looserst

    Ne znam da li je neko vec stavio link na izjave druga brane?

    https://more.slobodnadalmacija.hr/om/vijesti/dir…darstvu-1114946

    Meni osobno najzabavniji dio:

    Kako smo uspjeli?! Ne znam više ni sam, trudom i zalaganjem. Znanjem. Dokazali smo i da kompanija u državnom vlasništvu, uz dobro upravljanje, može opstati i na izrazito lošem tržištu.

    Evo i bahatosti koju je neko spominjao:

    Planiramo graditi nekoliko novih brodova za sipke terete i veće nosivosti, još ćemo vidjeti, od jedne do tri novogradnje.

    Jos mu nisu rekli da su brodovi duplo skuplji nego prije 6 mjeseci sa tendencijom rasta cijena?! A brod ce dobit 2025 kad mu ponovo budu lanjske vozarine. :rolleyes:


    I Q2 heads up:

    Trenutne vozarine su zadovoljavajuće te pokrivaju sve troškove i financijske obveze. Očekujemo ovakvo tržište u idućih 12 mjeseci, te možda nešto niže u periodu nakon tri godine.

    I sad mi ocekujemo da ispale nekih 15 milja dobiti za Q2 :/

    Display More

    Jel ti znaš kako se brodovi financiraju u gradnji?

    On neka samo počne graditi, ako se ciklus nastavi, do izgradnje će na svakom brodu zaraditi par mil USD. Nitko nije bio vidoviti Milan da je prije dvije godine ugovarao novogradnje. A da i jest, tada ih je bilo znatno teze financirati nego danas.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • July 24, 2021 at 12:57 PM
    • #766
    Quote from Flight
    Quote from looserst

    Ne znam da li je neko vec stavio link na izjave druga brane?

    https://more.slobodnadalmacija.hr/om/vijesti/dir…darstvu-1114946

    Meni osobno najzabavniji dio:

    Kako smo uspjeli?! Ne znam više ni sam, trudom i zalaganjem. Znanjem. Dokazali smo i da kompanija u državnom vlasništvu, uz dobro upravljanje, može opstati i na izrazito lošem tržištu.

    Evo i bahatosti koju je neko spominjao:

    Planiramo graditi nekoliko novih brodova za sipke terete i veće nosivosti, još ćemo vidjeti, od jedne do tri novogradnje.

    Jos mu nisu rekli da su brodovi duplo skuplji nego prije 6 mjeseci sa tendencijom rasta cijena?! A brod ce dobit 2025 kad mu ponovo budu lanjske vozarine. :rolleyes:


    I Q2 heads up:

    Trenutne vozarine su zadovoljavajuće te pokrivaju sve troškove i financijske obveze. Očekujemo ovakvo tržište u idućih 12 mjeseci, te možda nešto niže u periodu nakon tri godine.

    I sad mi ocekujemo da ispale nekih 15 milja dobiti za Q2 :/

    Display More

    Jel ti znaš kako se brodovi financiraju u gradnji?

    On neka samo počne graditi, ako se ciklus nastavi, do izgradnje će na svakom brodu zaraditi par mil USD. Nitko nije bio vidoviti Milan da je prije dvije godine ugovarao novogradnje. A da i jest, tada ih je bilo znatno teze financirati nego danas.

    Display More

    Kredit, leasing, nesto trece. Prosvijetlite nas. Kada ce mu kinezi napraviti brodove?

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 24, 2021 at 1:08 PM
    • #767

    Ne, nego kako se financira sama izgradnja. Dakle, da bi počeo graditi brod treba ti 15-20% pologa ili učešća, ostalo ćeš financirati ili kreditom i/ili tekućim poslovanjem. Dakle, tih 50 milja je vjerojatno glavnina toga za taj polog. Ako je uprava u pravu, do porinuća brodova može samo na njihovoj izgradnji zaraditi jedan polovan, dobar brod od cca 15-tak milijuna USD. Ako nije, onda može prodati ugovor i izgubiti polog ili dio pologa.

    Po meni JDPL nema puno izbora, ili će riskirati ili će pasivno čekati i uobičajeno poslovati da vide jesu li u pravu ili nisu.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • July 24, 2021 at 1:31 PM
    • #768
    Quote from Flight

    Ne, nego kako se financira sama izgradnja. Dakle, da bi počeo graditi brod treba ti 15-20% pologa ili učešća, ostalo ćeš financirati ili kreditom i/ili tekućim poslovanjem. Dakle, tih 50 milja je vjerojatno glavnina toga za taj polog. Ako je uprava u pravu, do porinuća brodova može samo na njihovoj izgradnji zaraditi jedan polovan, dobar brod od cca 15-tak milijuna USD. Ako nije, onda može prodati ugovor i izgubiti polog ili dio pologa.

    Po meni JDPL nema puno izbora, ili će riskirati ili će pasivno čekati i uobičajeno poslovati da vide jesu li u pravu ili nisu.

    I to je bolje od neke SH supre ili daj boze panamaxa koja bi odma mogla krenit u akciju sa 20k usd plusa dnevno?

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 24, 2021 at 1:58 PM
    • #769

    Brodari imaju dva cilja. Jedan je sto veća flota, a drugi sto mlađa. To im je često važnije od dobiti. Zašto je tome tako to moraš pitati ljude iz branše.

    Mi ne znamo dokle mogu potegnuti cijene brodova. Teoretski oni mogu na resale vise zaraditi nego na trenutnoj kupnji rabljenog broda, s uključenim vozarinama. Za praksu ne znam. Neki brodari aktivno trguju brodovima i to im je jednako važan izvor prihoda kao i plova.

  • forumas
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    433
    Postova
    365
    Member since
    February 8, 2021
    • July 25, 2021 at 10:33 PM
    • #770
    Quote from lebowski

    Trenutne vozarine su zadovoljavajuće te pokrivaju sve troškove i financijske obveze.

    To financijske obveze bi bile upravo dobit tj.visak sredstava.

    S obzirom da plove po spotu, a vozarine su ovoliko visoke , moraju imati i to dosta visoku dobit, jednostavno ne može biti drugačije

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 12:08 AM
    • #771
    Quote from forumas
    Quote from lebowski

    Trenutne vozarine su zadovoljavajuće te pokrivaju sve troškove i financijske obveze.

    To financijske obveze bi bile upravo dobit tj.visak sredstava.

    S obzirom da plove po spotu, a vozarine su ovoliko visoke , moraju imati i to dosta visoku dobit, jednostavno ne može biti drugačije

    Hm...nisam bas siguran u to sto tvrdite, ali uskoro je izvjesce, pa ce se sve vidjeti..

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • user35
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    237
    Postova
    265
    Member since
    February 17, 2020
    • July 26, 2021 at 9:24 AM
    • #772
    Quote from mitkko
    Quote from Parica

    Taj Vaš kolega na kojeg se pozivate je držao ATPL barem 3-5 godina i u prosincu prodao ATPL na samom dnu...i sad lagano gubi razum i piz.di okolo....

    Ovo je njegov izračun...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Prema zadnjim, meni dostupnim (Cleaves aka sv. Joakim), podacima o cijenama brodova na secondhand marketu situacija je ovakva...

    Supramax

    Solin 51,5k dwt (2012) - 15mil USD

    Peristil 52k dwt (2010) - 14mil USD

    Sv. Dujam 52k dwt (2010) - 14mil USD

    Handymax

    Trogir 44k dwt (2001) - 6 mil USD

    Split 43k dwt (1998) - 5,5 mil USD

    Upravna zgrada - 45 mil kn

    Znači, flota vrijedi 54,5 mil USD...bit ću pošten i oduzet ću još 5 mil USD koliko će koštat ugradnja BWTS za svih pet brodova...prema tome flota vrijedi 49,5 mil USD, odnosno 316 mil kn + upravna zgrada 45 mil kn + 25mil kn KI (31.03.)

    Tržišna vrijednost imovine je oko 386 mil kn

    Ukupne obveze - 337,6 mil kn

    NAV=48,4 mil kn

    NAV per share = 30 kn

    Ovo je najkonzervativnija procjena brodova budući sam umanjio vrijednost brodova za 5 mil USD zato jer nemaju ugrađen BWTS filtere...također podaci koje sam koristio se odnose na kraj lipnja (slika ispod) a u međuvremenu su cijene brodova porasle barem za još 5%, isto tako za par dana kad izadje q2 za očekivat je i da je dug nešto manji, a valjda će i novca na računu bit više :)

    Da nisam umanjivao vrijednost brodova zbog BWTS NAV bi bio oko 50kn

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ako bi koristio podatke o vrijednosti brodova iz donje tablice NAV (s umanjenjem vrijednosti flote od 5 mil USD) bi iznosio 60 kn per share.

    Vrijednost-brodova.png

    Obje kalkulacije su rađene poprilično konzervativno, sva moguća umanjenja vrijednosti flote sam uključio (BWTS filter; zastarijeli modeli manje tonaže)

    Dok sam kopao podatke, računao i čitao naletio sam ne dvije jako zanimljive stvari...stvarno su me obradovale i ugodno iznenadile...

    1. Iz revidiranog GFI 2020.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    2. Sa foruma

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    I dalje mi je q2 trenutno najbitniji i jako će utjecat na moju percepciju vrijednosti JDPL-a, za sad sam bullish i nadam se da će tako ostat...bude li q2 preko 10 mil kn dobiti ozbiljno ću razmislit o sudjelovanju u dokapu...

    P.s. čisto da se zna, sad kad je objavljen poziv za dokap bio bih puno sretniji da prođe nego da ne...pa nek me razvodne, samo da maknu državu i da se počisti "nered" koji je ostavila iza sebe

    Sad sam vidio da je i kolega mittko napravio svoju analizu, koja je znatno detaljnija, oku ugodnija i pozitivnija...a nadam se i točnija :) :) . Razlika u NAV-u je najvećim dijelom posljedica različitog vrednovanja upravne zgrade

    Display More

    To je manje-više to, tu negdje smo sa procjenom brodova. Ja sam još uzeo u obzir i plaćene troškove budućeg razdoblja u iznosu 17M kn, što je još oko 10 kn po dionici. Moram još provjeriti ove svoje podatke o dugotrajnoj imovini. Naime, te podatke sam vadio iz revizorskog izvješća za prošlu godinu, i onda sam ručno umanjio knjigovodstvenu vrijednost brodova iz 2020. za kupoprodajni iznos koji su dobili za brod Bene koji su prodali početkom 2021. i onda sam na to dodao još vrijednost nekretnine od 45M kn, umanjio za 1,5M kn po koliko se vodi amortizirana vrijednost te nekretnine. Oni tu u imovini osim brodova imaju i nekakva postrojenja i opremu čija je akumulirana amortizacija skoro 11M kn i trenutno se vodi po jedva 1M kn (tržišna vrijednost toga je sigurno veća od neto knjigovodstvene vrijednosti). To sve još treba detaljnije analizirati, ali ok, i bez toga se dionica trži dosta ispod NAV-a.

    Zato, ako i to sve eliminiram i ostavim samo vrijednost nekretnine i dodam 2M za sve ostalo, te uz ove reducirane vrijednosti brodova kako sam jučer računao, NAV u najlošijoj varijanti dobijem 55 kn, što je diskont od 40% u odnosu na trenutnu cijenu dionice na burzi.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Pozz Mittko, vidim da ste se prebacili na HANDY u procjeni.

    Samo za lakše razumjevanje Vaše procjene NAVa 29 HRK per share je Vaša procjena vriejdnosti HQ (47 mio HRK više od BV).

    Kada bi tu neizvjesnost maknuli iz procjene dobijete 26 HRK, cca početna vrijednost u dokapu (interesting)...

    ...sram me koliko nemam..

  • forumas
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    433
    Postova
    365
    Member since
    February 8, 2021
    • July 26, 2021 at 9:27 AM
    • #773

    Pa iskreno ne znam kako bi bilo moguće da dobit ne bude velika ako su vozarine ovoliko visoke, a troškovi već gotovo potpuno poznati.

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 9:57 AM
    • #774
    Quote from user35
    Quote from mitkko

    To je manje-više to, tu negdje smo sa procjenom brodova. Ja sam još uzeo u obzir i plaćene troškove budućeg razdoblja u iznosu 17M kn, što je još oko 10 kn po dionici. Moram još provjeriti ove svoje podatke o dugotrajnoj imovini. Naime, te podatke sam vadio iz revizorskog izvješća za prošlu godinu, i onda sam ručno umanjio knjigovodstvenu vrijednost brodova iz 2020. za kupoprodajni iznos koji su dobili za brod Bene koji su prodali početkom 2021. i onda sam na to dodao još vrijednost nekretnine od 45M kn, umanjio za 1,5M kn po koliko se vodi amortizirana vrijednost te nekretnine. Oni tu u imovini osim brodova imaju i nekakva postrojenja i opremu čija je akumulirana amortizacija skoro 11M kn i trenutno se vodi po jedva 1M kn (tržišna vrijednost toga je sigurno veća od neto knjigovodstvene vrijednosti). To sve još treba detaljnije analizirati, ali ok, i bez toga se dionica trži dosta ispod NAV-a.

    Zato, ako i to sve eliminiram i ostavim samo vrijednost nekretnine i dodam 2M za sve ostalo, te uz ove reducirane vrijednosti brodova kako sam jučer računao, NAV u najlošijoj varijanti dobijem 55 kn, što je diskont od 40% u odnosu na trenutnu cijenu dionice na burzi.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pozz Mittko, vidim da ste se prebacili na HANDY u procjeni.

    Samo za lakše razumjevanje Vaše procjene NAVa 29 HRK per share je Vaša procjena vriejdnosti HQ (47 mio HRK više od BV).

    Kada bi tu neizvjesnost maknuli iz procjene dobijete 26 HRK, cca početna vrijednost u dokapu (interesting)...

    Display More

    Neću komentirati ove tvoje ostale tvrdnje, vidim da se opet nisi potrudio pročitati zadnjih 10 stranica ovog foruma gdje ti je sve pojašnjeno i argumentirano, komentirat ću samo ovo za handy - da, prebacio sam se na handymax za ova dva starija broda. Iste vrijednosti brodova dobiješ ako koristiš supre, ali sa popustom razmjernim razlici u tonaži - u ovom konkretnom slučaju za ova dva broda je to -15%. Handymax sam eksplicitno stavio u tablicu da ušutkam kritičare :)

    Ali tebe sam kritizirao jer gledaš vozarine za handy umjesto supre. Vozarine za handy (BHSI) se odnose na handysize brodove, ne handymax, to su kruške i jabuke. Ne postoje vozarine za handymax brodove, njih možeš samo derivirati iz vozarina za supre. Pročitaj si malo o tome, tako to rade i u JDPL, pročitaj si revizorsko izvješće, prate index za supre.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 10:11 AM
    • #775

    Joakim se vratio sa godišnjeg pa je sinoć izbacio nove tablice vrijednosti brodova. Prilažem ažuriranu tablicu. Vrijednosti su u zadnjih mjesec dana snažno porasle, pisali smo ovdje već o tome.

    Pogledajte sada, NAVps = 85 kn. Strava!!!

    Dionica se trenutno trži sa diskontom od 60% u odnosu na NAV.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • user35
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    237
    Postova
    265
    Member since
    February 17, 2020
    • July 26, 2021 at 10:19 AM
    • #776
    Quote from mitkko
    Quote from user35

    Pozz Mittko, vidim da ste se prebacili na HANDY u procjeni.

    Samo za lakše razumjevanje Vaše procjene NAVa 29 HRK per share je Vaša procjena vriejdnosti HQ (47 mio HRK više od BV).

    Kada bi tu neizvjesnost maknuli iz procjene dobijete 26 HRK, cca početna vrijednost u dokapu (interesting)...

    Neću komentirati ove tvoje ostale tvrdnje, vidim da se opet nisi potrudio pročitati zadnjih 10 stranica ovog foruma gdje ti je sve pojašnjeno i argumentirano, komentirat ću samo ovo za handy - da, prebacio sam se na handymax za ova dva starija broda. Iste vrijednosti brodova dobiješ ako koristiš supre, ali sa popustom razmjernim razlici u tonaži - u ovom konkretnom slučaju za ova dva broda je to -15%. Handymax sam eksplicitno stavio u tablicu da ušutkam kritičare :)

    Ali tebe sam kritizirao jer gledaš vozarine za handy umjesto supre. Vozarine za handy (BHSI) se odnose na handysize brodove, ne handymax, to su kruške i jabuke. Ne postoje vozarine za handymax brodove, njih možeš samo derivirati iz vozarina za supre. Pročitaj si malo o tome, tako to rade i u JDPL, pročitaj si revizorsko izvješće, prate index za supre.

    Ok, a razlika u procekciji vozarine prema ALIBRI u periodu 2 YR je...?

    Mislim no hard fillings, samo komentiram Vašu procjenu, za opće razumjevanje...

    ...sram me koliko nemam..

  • mariv002
    Student
    Reakcija primljeno
    71
    Postova
    92
    Member since
    February 8, 2021
    • July 26, 2021 at 2:45 PM
    • #777

    zbog igora i jeftinog stjecanja vlasništva više brodova koji su na spotu, očekujem da atpl je ta koja će dokapitalizirat. realno ili ne?

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 26, 2021 at 3:43 PM
    • #778
    Quote from user35
    Quote from mitkko

    Neću komentirati ove tvoje ostale tvrdnje, vidim da se opet nisi potrudio pročitati zadnjih 10 stranica ovog foruma gdje ti je sve pojašnjeno i argumentirano, komentirat ću samo ovo za handy - da, prebacio sam se na handymax za ova dva starija broda. Iste vrijednosti brodova dobiješ ako koristiš supre, ali sa popustom razmjernim razlici u tonaži - u ovom konkretnom slučaju za ova dva broda je to -15%. Handymax sam eksplicitno stavio u tablicu da ušutkam kritičare :)

    Ali tebe sam kritizirao jer gledaš vozarine za handy umjesto supre. Vozarine za handy (BHSI) se odnose na handysize brodove, ne handymax, to su kruške i jabuke. Ne postoje vozarine za handymax brodove, njih možeš samo derivirati iz vozarina za supre. Pročitaj si malo o tome, tako to rade i u JDPL, pročitaj si revizorsko izvješće, prate index za supre.

    Ok, a razlika u procekciji vozarine prema ALIBRI u periodu 2 YR je...?

    Mislim no hard fillings, samo komentiram Vašu procjenu, za opće razumjevanje...

    Kolega, bili ste mi simpaticni...ali postajete mi sve manje...

    P/NAV je najcesci parametar koji se koristi u shippingu...pomocu njega usporedjujem pojedina drustva sa peer grupom...

    Zasto je bitan?

    Jer uzima u obzir neto dug kompanije i trzisnu vrijednost brodova (koja je detrminirana sadasnjim i buducim vozarinama)...tako da te vase insinuacije o buducim vozarinama su potpuno promasene...one su vec ukljucene u sadasnju trzisnu vrijednost brodova...

    E sad ili ste stvarno malo bedasti ili se samo pravite bedasti...vise ni sam nisam siguran...

  • user35
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    237
    Postova
    265
    Member since
    February 17, 2020
    • July 26, 2021 at 3:49 PM
    • #779

    Oprostite ali gdje sam ja to točno osporio... sa vašom se tvrđnjom:

    P/NAV je najcesci parametar koji se koristi u shippingu...pomocu njega usporedjujem pojedina drustva sa peer grupom...

    Zasto je bitan? Jer uzima u obzir neto dug kompanije i trzisnu vrijednost brodova (koja je detrminirana sadasnjim i buducim vozarinama)...tako da te vase insinuacije o buducim vozarinama su potpuno promasene...one su vec ukljucene u sadasnju trzisnu vrijednost brodova..."

    se u potpunsoti slažem.

    Samo tvrdim da je procjena cjenjenog kolege "napuhana" za 29 HRK per share s osnove očekivane veće vrijednosti HQ nekretnine...

    ...sram me koliko nemam..

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 26, 2021 at 4:09 PM
    • #780
    Quote from user35

    Oprostite ali gdje sam ja to točno osporio... sa vašom se tvrđnjom:

    P/NAV je najcesci parametar koji se koristi u shippingu...pomocu njega usporedjujem pojedina drustva sa peer grupom...

    Zasto je bitan? Jer uzima u obzir neto dug kompanije i trzisnu vrijednost brodova (koja je detrminirana sadasnjim i buducim vozarinama)...tako da te vase insinuacije o buducim vozarinama su potpuno promasene...one su vec ukljucene u sadasnju trzisnu vrijednost brodova..."

    se u potpunsoti slažem.

    Samo tvrdim da je procjena cjenjenog kolege "napuhana" za 29 HRK per share s osnove očekivane veće vrijednosti HQ nekretnine...

    Ajde molim te procitaj zadnjih par strana ovog foruma, raspravljali smo detaljno o tome na nekoliko stranica i sve potkrijepili dokumentacijom. Nisam ja nista procjenjivao na svoju ruku, vec je to sluzbena procjena neovisnog procjenitelja koji je tu nekretninu 2018. procijenio na tih 45M kn po koliko ju vodim u tablici. Ona se u bilanci vodi amortizirana za malo vise od 1M kn. Znas valjda sta je amortizacija i kako se nekretnine knjize.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema) 4.3k

      • maratonac
      • February 19, 2020 at 1:17 PM
      • Kavana
      • maratonac
      • May 25, 2025 at 7:51 PM
    2. Odgovora
      4.3k
      Pregleda
      1.3M
      4.3k
    3. All

      May 25, 2025 at 7:51 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.2k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • May 25, 2025 at 2:13 PM
    2. Odgovora
      3.2k
      Pregleda
      1.5M
      3.2k
    3. All

      May 25, 2025 at 2:13 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      907k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    All May 25, 2025 at 7:51 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 25, 2025 at 2:13 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,807 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    5,999 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,567 Replies, 3 years ago
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™