1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

JDPL (Jadroplov d.d.)

  • harpun
  • February 12, 2020 at 6:23 PM
  • user35
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    237
    Postova
    265
    Member since
    February 17, 2020
    • July 6, 2021 at 4:05 PM
    • #541
    Quote from mitkko
    Quote from user35

    kolega mitko, ako imate još malo strpljenja :saint:

    Evo me sa NAV ( mv brodova prema izvoru tablica Vaše malenkosti, a sve po metodi sa seeking alfa),

    Koliko vidim u odnosu Vašu kalk, razlika je u dug imovini. tu mi se čini da imate mali pemac, gdje osim brodova navodite ostalu dug imovinu od 60 mio HRK (takva NE postoji u JDPL!!, vidi sliku 2 isječak iz FS revidiranog ili bilo koju bilančicu ove cash mašine :) ).

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    ps molim kolegu Flight također da baci stručni osvrt, kako bi unaprijedio buduće uratke...

    Display More

    Polako, duboko disi, nemoj jos smociti gace :) Procitaj zadnjih 10-ak stranica ove teme, sve ti pise. Hint - ima neke veze sa nekretninama.

    Display More

    ok. cool. znači mv zgradice (pretpostavljam).

    ...sram me koliko nemam..

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 6, 2021 at 4:11 PM
    • #542
    Quote from Flight
    Quote from user35

    pardon 22 HRK sa rev. brodova, što je opet malo manji spread do 35 HRK

    Tvoj model i projekcije su potpuno pogrešne. Jako je mala vjerojatnost da iz pogrešnih premisa i procjene dođeš do vjerodostojne i točne konkluzije.


    Quote from Parica

    Kolega, vidim napredujete, od skoro 0 vrijednosti do 35kn...još malo i eto i Vas na 50kn :)..NHF

    Evo i mog petominutnog NAV-a...

    Solin – cca. 15 mil USD

    Peristil – cca. 14 mil USD

    Sv. Dujam – cca. 14 mil USD

    Trogir – cca. 6,5 mil USD

    Split – cca. 5 mil USD

    Poslovna zgrada – cca. 6 mil USD

    =60,5 mil USD * 6,3 = 381 mil kn

    + kratkotrajna imovina 26 mil kn

    = 407 mil kn

    Obveze 337,5 mil kn

    NAV = 69,3 mil kn/1,63 mil (broj dionica) = 42,3 kn po dionici

    Vrijendost brodova je konzervativno određena iz sljedeće tablice

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    p.s. kolega, bravo za Vas, samo pišite i računajte...nek se debatira

    Display More

    A vidiš moja procjena usporednih brodara kaže cca 120 kuna. Ako kapital JDPL vrijedi 42 kune onda je fer cijena ATPL na razini od 150-200 kuna po dionici. A svi znamo da nije.

    Oni su jedan brod prodali, a gdje su novci od njega u tvojem izračunu? I gdje to možeš trenutno kupiti bilo koji Hanfa za 5 mil USD. Pa veća je vrijendost Scrapa.

    Nek se piše, al nek se ne pišu gluposti.

    Display More

    Odlicno,

    Dosta sam dokupio JDPL danas...vrijednost brodova sam odredio konzervativno/odokativno...a šesti brod sam zaboravio, sto je odlicno jer znaci da je NAV po mojoj konzervativnoj procijeni preko 60kn...

    Hvala koleg na opasci, znam ja cesto bit povrsan sto nije nekad ni lose jer se ukljuce i drugi...

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 6, 2021 at 4:16 PM
    • #543
    Quote from Parica
    Quote from Flight

    Tvoj model i projekcije su potpuno pogrešne. Jako je mala vjerojatnost da iz pogrešnih premisa i procjene dođeš do vjerodostojne i točne konkluzije.


    A vidiš moja procjena usporednih brodara kaže cca 120 kuna. Ako kapital JDPL vrijedi 42 kune onda je fer cijena ATPL na razini od 150-200 kuna po dionici. A svi znamo da nije.

    Oni su jedan brod prodali, a gdje su novci od njega u tvojem izračunu? I gdje to možeš trenutno kupiti bilo koji Hanfa za 5 mil USD. Pa veća je vrijendost Scrapa.

    Nek se piše, al nek se ne pišu gluposti.

    Odlicno,

    Dosta sam dokupio JDPL danas...vrijednost brodova sam odredio konzervativno/odokativno...a šesti brod sam zaboravio, sto je odlicno jer znaci da je NAV po mojoj konzervativnoj procijeni preko 60kn...

    Hvala koleg na opasci, znam ja cesto bit povrsan sto nije nekad ni lose jer se ukljuce i drugi...

    Display More

    Ne razumijem zašto koristiš riječ konzervativno. Tu nema ništa konzervativno. Ili podcjenjuješ ili precjenjuješ ili si u skladu sa stvarnom vrijednošću. Ti misliš da je konzervativno sinonim za Ad-hoc i tako ga koristiš.

    I ovo sa prodanim brodom je malo složenije, osim ako isti nije bio u potpunosti amortiziran odnosno otpisan. Ja mislim da je NAV na razini od 80-tak kuna i ako na to primjeniš svoj 1.3 ponder onda se približavs onoj 100-120 kuna procjeni. Naravno, uz pretpostavku povoljnog refinanciranja duga te da nakon konsolidacije indeksi vozarina nastave rasti iii se barem održe na trenutnim razinama.

  • user35
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    237
    Postova
    265
    Member since
    February 17, 2020
    • July 6, 2021 at 4:20 PM
    • #544

    koliko sam čitao FS prodali brod pokrili dug, 32 mio HRK kaže NT na 31.3. od prodaje dug mat imovine.

    ne razumijem što bi to ostalo visit van bilance negdje?

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    ...sram me koliko nemam..

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 6, 2021 at 4:32 PM
    • #545
    Quote from user35

    koliko sam čitao FS prodali brod pokrili dug, 32 mio HRK kaže NT na 31.3. od prodaje dug mat imovine.

    ne razumijem što bi to ostalo visit van bilance negdje?

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ajd i od tebe neke koristi konačno. Samo se okani DCF-a u bulk brodarstvu.

  • user35
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    237
    Postova
    265
    Member since
    February 17, 2020
    • July 6, 2021 at 4:47 PM
    • #546

    kolega, znate onu tko se tuče taj se voli...

    ali to vam je sve ušlo u ovih mojih 35 ili parica 45 hrkića.

    još da mi je odgonetnut na što je mitko mislio ||

    ...sram me koliko nemam..

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 6, 2021 at 4:50 PM
    • #547

    Mitkko je korektno napravio izračun i ja mislim da je NAV trenutno i nešto veći od njegove procjene.

    Adris je na susjednoj lokaciji do sada potrošio gotovo 400 milijuna kuna, a to je defacto za vrijednost zemljista .i mogućnost građenja jer će Adris prema zadnjoj verziji hotela postojeći hotel srusiti i smanjiti predviđene gabarite izgradnje za oko 6500 metara četvornih.

  • trial
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,163
    Postova
    931
    Member since
    February 13, 2020
    • July 6, 2021 at 4:51 PM
    • #548
    Quote from forumas

    Zbog pada indeksa vozarina od 1% na razinama na kojima je zarada ogromna, netko sruši cijenu za 10% ??

    Pa nije pad baš od 1 %. Od zadnje najviše razine pad je nekakvih 7 %, i trenutno je najniži još od 24. lipnja, produžujući danas gubitke peti dan zaredom, a sve na trenutno prigušenoj svjetskoj potražnji u svim segmentima što je vidljivo na indeksima i za capesize i za panamaxe i za supramaxe.

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 6, 2021 at 4:51 PM
    • #549
    Quote from Flight
    Quote from Parica

    Odlicno,

    Dosta sam dokupio JDPL danas...vrijednost brodova sam odredio konzervativno/odokativno...a šesti brod sam zaboravio, sto je odlicno jer znaci da je NAV po mojoj konzervativnoj procijeni preko 60kn...

    Hvala koleg na opasci, znam ja cesto bit povrsan sto nije nekad ni lose jer se ukljuce i drugi...

    Ne razumijem zašto koristiš riječ konzervativno. Tu nema ništa konzervativno. Ili podcjenjuješ ili precjenjuješ ili si u skladu sa stvarnom vrijednošću. Ti misliš da je konzervativno sinonim za Ad-hoc i tako ga koristiš.

    I ovo sa prodanim brodom je malo složenije, osim ako isti nije bio u potpunosti amortiziran odnosno otpisan. Ja mislim da je NAV na razini od 80-tak kuna i ako na to primjeniš svoj 1.3 ponder onda se približavs onoj 100-120 kuna procjeni. Naravno, uz pretpostavku povoljnog refinanciranja duga te da nakon konsolidacije indeksi vozarina nastave rasti iii se barem održe na trenutnim razinama.

    Pa nitko ne zna koliko točno vrijede brodovi dok ih ne odluče prodati...pojam konzervativno koristim kad uzimam vrijednost koju smatram da prodavatelj može "bez problema" u ovom trenutku dobit (po ostvarenim transakcijama na SM i dostupnim podacima)...a sve moje analize su ad hoc jer tako funkcioniram (nije za pohvalu, ali tako je)...

    Moj izračun NAV-a je znatno jednostavniji nego tvoj (i mittkov), ja uzimam sam trenutnu tržišnu vrijednost imovine i umanjujem je za obveze (likividacijsku vrijednost firme)...nije me briga za vozarine (vrijednost brodova je determinirana njima), ni refinanciranje ni buduće vozarine...

    Ne mislim da je moja procjena točnija, samo je jednostavnija i za naše tržište dovoljna...služi mi samo kao orijentir pri definiranju vrijednosti...da znam "gdje sam"

    p.s. više se pouzdam u mittkove izračune nego svoje, ali svejedno volim odraditi i samostalno "domaću zadaću"

  • user35
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    237
    Postova
    265
    Member since
    February 17, 2020
    • July 6, 2021 at 5:33 PM
    • #550

    ... znaci neotkljucani potencijal čuči u nekretnini vrhunskog potencijala, niske k.v.? zvuci kao neka neispricana prica sa zse...

    Jao

    ...sram me koliko nemam..

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 6, 2021 at 5:39 PM
    • #551
    Quote from user35

    ... znaci neotkljucani potencijal čuči u nekretnini vrhunskog potencijala, niske k.v.? zvuci kao neka neispricana prica sa zse...

    Jao

    Ne, lezi u diskrepanciji između knjigovodstvene i fer vrijednosti imovine i već upogonjenom potencijalu za ostvarivanje operativne dobiti. Kao i brzorastućem novčanom toku iz poslovnih aktivnosti. Brazorastucem u odnosu na situaciju od prije recimo godinu dana.

    Al ne znam sto tebe to toliko brine ako tebi ne vriiedi vise od 20 kuna? Kolko onda po teb vrijedi ATPL ili NMM, NM?

    Možeš slobodno pokazati analizom novčanih tokova i primjenom DCF-a?

  • user35
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    237
    Postova
    265
    Member since
    February 17, 2020
    • July 6, 2021 at 6:15 PM
    • #552

    Pogledaj par postova unazad tamo, kaze kapetan mitko, plitkog uzdaha i suhih hlaća.

    Sretno svima, kako kaze parica homework napravio, nesto i naucio..

    ...sram me koliko nemam..

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 6, 2021 at 6:33 PM
    • #553
    Quote from user35

    Pogledaj par postova unazad tamo, kaze kapetan mitko, plitkog uzdaha i suhih hlaća.

    Sretno svima, kako kaze parica homework napravio, nesto i naucio..

    Kolega, imam potrebu ispricat ti se za ovaj moj bezobrazni komentar. Koliko god mi se ne svidjao tvoj pristup i eventualne namjere, komunikacija treba ostati na nekoj razini. Nemam nikakav problem da bilo tko pise ovdje sta god hoce, dokle god je to afirmativno. Zajednica ce ga dopuniti ili ispraviti ako nesto od napisanog bude pogresno, i to je jedna velika vrijednost ovog foruma.

    Iz tvog pisanja sam dobio dojam da nemas dobre namjere pa onda brzo izgubim volju za daljnju komunikaciju, a i omakne mi se pokoji zlocesti komentar.

    Zivio!

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • July 6, 2021 at 6:39 PM
    • #554
    Quote from trial
    Quote from forumas

    Zbog pada indeksa vozarina od 1% na razinama na kojima je zarada ogromna, netko sruši cijenu za 10% ??

    Pa nije pad baš od 1 %. Od zadnje najviše razine pad je nekakvih 7 %, i trenutno je najniži još od 24. lipnja, produžujući danas gubitke peti dan zaredom, a sve na trenutno prigušenoj svjetskoj potražnji u svim segmentima što je vidljivo na indeksima i za capesize i za panamaxe i za supramaxe.

    Dobro da nisi naporan sa tim padovima.

    Ajde napiši nam prosječne vozarine za sve klase brodova u zadnjih 10 godina za mjesec lipanj pa da to prokomentiramo.

    Ove dnevne promjene su ti irelevantne.

    Impresivan rast vozarina, pomiri se s tom činjenicom i biti će ti lakše. :)

  • darac11
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    904
    Postova
    588
    Member since
    March 3, 2020
    • July 6, 2021 at 9:06 PM
    • #555
    Quote from Parica
    Quote from Flight

    Ne razumijem zašto koristiš riječ konzervativno. Tu nema ništa konzervativno. Ili podcjenjuješ ili precjenjuješ ili si u skladu sa stvarnom vrijednošću. Ti misliš da je konzervativno sinonim za Ad-hoc i tako ga koristiš.

    I ovo sa prodanim brodom je malo složenije, osim ako isti nije bio u potpunosti amortiziran odnosno otpisan. Ja mislim da je NAV na razini od 80-tak kuna i ako na to primjeniš svoj 1.3 ponder onda se približavs onoj 100-120 kuna procjeni. Naravno, uz pretpostavku povoljnog refinanciranja duga te da nakon konsolidacije indeksi vozarina nastave rasti iii se barem održe na trenutnim razinama.

    Pa nitko ne zna koliko točno vrijede brodovi dok ih ne odluče prodati...pojam konzervativno koristim kad uzimam vrijednost koju smatram da prodavatelj može "bez problema" u ovom trenutku dobit (po ostvarenim transakcijama na SM i dostupnim podacima)...a sve moje analize su ad hoc jer tako funkcioniram (nije za pohvalu, ali tako je)...

    Moj izračun NAV-a je znatno jednostavniji nego tvoj (i mittkov), ja uzimam sam trenutnu tržišnu vrijednost imovine i umanjujem je za obveze (likividacijsku vrijednost firme)...nije me briga za vozarine (vrijednost brodova je determinirana njima), ni refinanciranje ni buduće vozarine...

    Ne mislim da je moja procjena točnija, samo je jednostavnija i za naše tržište dovoljna...služi mi samo kao orijentir pri definiranju vrijednosti...da znam "gdje sam"

    p.s. više se pouzdam u mittkove izračune nego svoje, ali svejedno volim odraditi i samostalno "domaću zadaću"

    Display More

    Nemojte se baš držat likvidacijske cijene imovine jer ipak mi živimo u Hrvatskoj!

    To vam je moj prijateljski savjet (osjetio na vlastitoj koži).

  • trial
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,163
    Postova
    931
    Member since
    February 13, 2020
    • July 6, 2021 at 9:22 PM
    • #556
    Quote from tizian1
    Quote from trial

    Pa nije pad baš od 1 %. Od zadnje najviše razine pad je nekakvih 7 %, i trenutno je najniži još od 24. lipnja, produžujući danas gubitke peti dan zaredom, a sve na trenutno prigušenoj svjetskoj potražnji u svim segmentima što je vidljivo na indeksima i za capesize i za panamaxe i za supramaxe.

    Dobro da nisi naporan sa tim padovima.

    Ajde napiši nam prosječne vozarine za sve klase brodova u zadnjih 10 godina za mjesec lipanj pa da to prokomentiramo.

    Ove dnevne promjene su ti irelevantne.

    Impresivan rast vozarina, pomiri se s tom činjenicom i biti će ti lakše. :)

    Dominantna većina ljudi koji trguju brodarima na našoj burzi prate uglavnom samo indexe i možda samo ugrubo koliko su prosječne dnevne vozarine u dolarima. Bez da zapravo znaju koliki je dnevni trošak posade, goriva, osiguranja, održavanja broda, amortizacije, najma, podnajma, prednajma i ostalog. O tima i takvima u pravilu ovisi cijena dionice što mene i većinu ovdje jedino zanima.

    Neki prate i strane članke koji se odnose na gradivo kako bi nešto prije saznali kuda bi mogao ili će BDI.

    A koliko su brodarine u zadnjih 10 godina (koga briga i koga zabole), to ćeš morati sam, ili pitati nekog od ovih što razglabaju o podacima i brojevima koji zanimaju samo njih trojicu, a sa kojima barataju doslovno odokativno, i koji zapravo praktički ništa ne znače za cijenu dionice.

  • tizian1
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,545
    Postova
    910
    Member since
    February 12, 2020
    • July 6, 2021 at 10:08 PM
    • #557
    Quote from trial
    Quote from tizian1

    Dobro da nisi naporan sa tim padovima.

    Ajde napiši nam prosječne vozarine za sve klase brodova u zadnjih 10 godina za mjesec lipanj pa da to prokomentiramo.

    Ove dnevne promjene su ti irelevantne.

    Impresivan rast vozarina, pomiri se s tom činjenicom i biti će ti lakše. :)

    Dominantna većina ljudi koji trguju brodarima na našoj burzi prate uglavnom samo indexe i možda samo ugrubo koliko su prosječne dnevne vozarine u dolarima. Bez da zapravo znaju koliki je dnevni trošak posade, goriva, osiguranja, održavanja broda, amortizacije, najma, podnajma, prednajma i ostalog. O tima i takvima u pravilu ovisi cijena dionice što mene i većinu ovdje jedino zanima.

    Neki prate i strane članke koji se odnose na gradivo kako bi nešto prije saznali kuda bi mogao ili će BDI.

    A koliko su brodarine u zadnjih 10 godina (koga briga i koga zabole), to ćeš morati sam, ili pitati nekog od ovih što razglabaju o podacima i brojevima koji zanimaju samo njih trojicu, a sa kojima barataju doslovno odokativno, i koji zapravo praktički ništa ne znače za cijenu dionice.

    Display More

    https://capitallinkshipping.com/interactive-chart/?ticker=BHSI

    Tu imaš vozarine

  • Parica
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    3,765
    Postova
    954
    Member since
    July 5, 2020
    • July 6, 2021 at 10:35 PM
    • #558
    Quote from darac11
    Quote from Parica

    Pa nitko ne zna koliko točno vrijede brodovi dok ih ne odluče prodati...pojam konzervativno koristim kad uzimam vrijednost koju smatram da prodavatelj može "bez problema" u ovom trenutku dobit (po ostvarenim transakcijama na SM i dostupnim podacima)...a sve moje analize su ad hoc jer tako funkcioniram (nije za pohvalu, ali tako je)...

    Moj izračun NAV-a je znatno jednostavniji nego tvoj (i mittkov), ja uzimam sam trenutnu tržišnu vrijednost imovine i umanjujem je za obveze (likividacijsku vrijednost firme)...nije me briga za vozarine (vrijednost brodova je determinirana njima), ni refinanciranje ni buduće vozarine...

    Ne mislim da je moja procjena točnija, samo je jednostavnija i za naše tržište dovoljna...služi mi samo kao orijentir pri definiranju vrijednosti...da znam "gdje sam"

    p.s. više se pouzdam u mittkove izračune nego svoje, ali svejedno volim odraditi i samostalno "domaću zadaću"

    Nemojte se baš držat likvidacijske cijene imovine jer ipak mi živimo u Hrvatskoj!

    To vam je moj prijateljski savjet (osjetio na vlastitoj koži).

    Display More

    Hvala...znam o cemu pricate...ali ovo se ne odnosi na klasicnu likvidacijsku vrijednost vec iskljucivo na fundament koji se koristi u shippingu i koji se najcesce upotrebljava pri usporedbi peer grupe...samo to...

  • mitkko
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    5,863
    Postova
    2,243
    Member since
    February 13, 2020
    • July 7, 2021 at 7:48 AM
    • #559

    Vidim na stranicama Jadroplova da je Trogir jos uvijek u brodogradilistu, iako pise da je tamo trebao biti do 29.06. Jel netko mozda provjeravao te njihove podatke sa weba, jesu li im podaci uopce azurni? Ima onih stranica vessel finder i slicno gdje se moze vidjeti gdje je koji brod u realnom vremenu.

    Kad odrastem prestat cu uzimati terapiju i pretvarat cu se da sam Angelina...

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • July 7, 2021 at 8:38 AM
    • #560

    Pa, ako je to taj, onda plovi prema Vijetnamu.

    https://www.vesselfinder.com/vessels/TROGIR…-MMSI-238179000

    https://www.vesselfinder.com/?imo=9222572

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 4, 2025 at 5:10 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      913k
      2k
    3. umalo

      June 4, 2025 at 5:10 PM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 32

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 4, 2025 at 4:38 PM
    2. Odgovora
      32
      Pregleda
      17k
      32
    3. bluelionZG

      June 4, 2025 at 4:38 PM
    1. ADPL (AD Plastik d.d.) 3.3k

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:06 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 4, 2025 at 4:34 PM
    2. Odgovora
      3.3k
      Pregleda
      1.5M
      3.3k
    3. All

      June 4, 2025 at 4:34 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • June 4, 2025 at 1:50 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. accountant

      June 4, 2025 at 1:50 PM
    1. KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.) 179

      • Like 1
      • Lemi
      • March 7, 2023 at 9:30 PM
      • Dionice
      • Lemi
      • June 4, 2025 at 1:38 PM
    2. Odgovora
      179
      Pregleda
      58k
      179
    3. Dado

      June 4, 2025 at 1:38 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 4, 2025 at 5:10 PM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    bluelionZG June 4, 2025 at 4:38 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All June 4, 2025 at 4:34 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    accountant June 4, 2025 at 1:50 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    Dado June 4, 2025 at 1:38 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All June 4, 2025 at 11:36 AM
  • LKPC (Luka Ploče d.d.)

    umalo June 3, 2025 at 1:53 PM
  • CROS (CROATIA osiguranje d.d.)

    marinac June 3, 2025 at 11:18 AM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    Barikb June 3, 2025 at 9:51 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 1, 2025 at 10:16 AM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,570 Replies, 4 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 9 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™