Kako bi prevezao naftu sa zapadne meksičke obale u Meksički zaljev Frankopan oplovio cijelu Južnu Ameriku. Umjesto čekanja za prolaz kroz Panamski kanal.
Neki dan je MR tanker platio 2 mil $ za prolaz kroz Panamski kanal
Kako bi prevezao naftu sa zapadne meksičke obale u Meksički zaljev Frankopan oplovio cijelu Južnu Ameriku. Umjesto čekanja za prolaz kroz Panamski kanal.
Neki dan je MR tanker platio 2 mil $ za prolaz kroz Panamski kanal
https://oilprice.com/Energy/Energy-…Oil-Output.html
Mislim da su za 2024 godinu tankeri best buy. Sve ide u prilog tome. Na 40 i koji dolar sam pisao da je best buy Scorpio Tanker..danas ce doci do 54-55 dolara. Rekao bih da ce i sve do 2026 biti zlatno doba tankera, ali kod brodara je nezahvalno predvidati neki duzi smjer.
Po ovome sto i sad gledamo, izgleda da sam bio u pravu. Ovo sto se desava je i vise od onoga sto sam predvidao. Danas su neki tankerasi, pogotovo koji prevoze clean cargo, rasli i po 10 posto, vecina od 5-6 posto. A rastu vec mjesecima. Sve ovo boli jer sam imao ozbiljne kolicine TPNG koje bi sad vridile i tri put vise. S druge strane, Alpha Adriatic pada, uskoro joj tanker Verige izlazi iz ugovora(27 500 dolara dnevno), novi ugovor bi mogao biti i do 40 000 dolara. Ako netko ima nove vrijednosti brodova od cleavesa neka postavi tu.
Definitivno best buy ove godine su tankeri, pogotovo mr i lr. Neki moj izbor je Scorpio, danas mu je dignut target price sa 80 na 88 dolara. Isto ovo sam pisao prosle godine na 40 dolara.
Dva tri dana je bilo mirno….
Sad sam tek naletio na ovu temu, pa gdje je cijelog mog života? Čestitke Kicanu i brajakici, samo da ovo okačim ovdje.
Jucer je sve dobro potegnulo. Cak danas i Alpha Adriatic.
Na tri godine se tankeri iz 2011 potpisuju po 19 000 dolara. Koje cifre, cudo. Jedan od brodova iz tpng potpisan na takav rok po 19 k. Da je ostala na burzi, koliko bi sad vridila ta dionica..eh.