PXS
Ova sestra produktasica u 2022.+108%
Tpng u 2022. - 3%
🤭😂🐰
Promatrajmo do kada black magic
PXS
Ova sestra produktasica u 2022.+108%
Tpng u 2022. - 3%
🤭😂🐰
Promatrajmo do kada black magic
Bullish
Uz iran venezuela veze najvise tankera koji su za rezaliste.
U 2022.
Tankerasi +27%
Produktasi +44%
Tpng -1%
BCTI 1049
BDTI 1424
IRAQ S OIL MINISTRY: A NEW REFINERY WITH A CAPACITY OF 75,000 BPD WOULD BE BUILT IN KIRKUk
IRAQ S OIL MINISTRY EXPECTS UNITS TO BE COMPLETED BY THE BEGINNING OF 2023, ACCORDING TO STATE NEWS AGENCY.
Kolegice Brajkice, što će biti danas sa BCTI-om???
Bullish
Uz iran venezuela veze najvise tankera koji su za rezaliste.
Ovo je vrlo dobra vijest, jer sva nafta koju Venezuela proizvede za svoj potrebe prvo ode na rafiniranje u SAD, a naftni destilati se iz SAD-a vraća nazad u Venezuelu, tj. ovako je bilo prije sankcija.
Kako bilo Venezuela i Iran, biti će ovdje masa posla za tankere...
Kolega M ostaju u debelom plusu u 2022.
Bcti 1033 u 2022.+55%
Bdti 1349 u 2022. +85%
A kako sestre preko bare, posebno (dragan stojkovic) piksi tankeri? Tzv tankerski shitcoin s kojim usporedjujemo nasu zse perjanicu?
Bcti 1047 +14
Bdti 1333 -16
Kad će se više cijena oslobodit i otići na očekivane razine??? Na ovim razinama BCTI-a SPOT vozarine su koliko 25k dolara???
M
black magic popusta ali za sada stidljivo.
Nije upitno dali ce vec samo kada ce😁
Tko ce prije a tko kasnije
Promatrajmo
Kaze joakim jutros
#VLCC spot rates fell to a new all-time-low of -$15k/d yesterday
Kaze joakim jutros
#VLCC spot rates fell to a new all-time-low of -$15k/d yesterday
Nadam se da je samo zelja za dokupom u pitanju i nadam se da niste i vi kao the joakim praspavali najave s kraja 2021.sto sljedi na tankerasima.
i produktasima koji su nama neusporedivo vazniji za pratiti radi nase sestre Trnoruzice(tpng)
tanker rates: 2015 Eco LR2's making $33k/day now
+146% from last week
source: Clarksons
Koristimo sto vise i uzivajmo u black magic i urocima dok traje.
Za sada mudrije se drzati mintza nego joakima kada su tankeri u pitanju, a kada se joakim uskoro nakrca i on ce hvaliti i dizati tankerase
Display MoreKaze joakim jutros
#VLCC spot rates fell to a new all-time-low of -$15k/d yesterday
Nadam se da je samo zelja za dokupom u pitanju i nadam se da niste i vi kao the joakim praspavali najave s kraja 2021.sto sljedi na tankerasima.
i produktasima koji su nama neusporedivo vazniji za pratiti radi nase sestre Trnoruzice(tpng)
tanker rates: 2015 Eco LR2's making $33k/day now
+146% from last week
source: ClarksonsKoristimo sto vise i uzivajmo u black magic i urocima dok traje.
Bolje se drzati mintza nego joakima
Nije kolega to istina, vidis da to samo Joakim, kako kolegica kaze, druka da jeftino dokupi Crna magija je toliko mocna da cak i sa sluzbenim indeksima vozarina manipulira kako mu odgovara.
I druga stvar, super su vozarine za LR2 brodove, problem je samo sto TPNG nazalost nema LR2, vec MR brodove. Joakim je izgleda i na njih bacio uroke jer su jucer pali, ni manje ni vise, vec za 150%, i sada iznose -1000 USD (slovima: minus tisucu dolara).
Preko oka pratim situaciju, koja mi je jos uvijek blury, ne cese me free lova pa tako ni zurba u nekakav ulazak-promjenu portfelja, zasad je trenutni na dobrom putu pa sam on hold for now.
Kad smo vec kod tankera pitanje za upucenije, koji tip tankera bi mogao najvise profitirati od ukrainsko ruske krize i zasto ?
Svatko ima pravo da se cese di ga svrbi?
Nije potrebno prstom pokazivati sve se vidi.
Od mene palac gore za sve one koji imaju hrabrosti javno izreci svoju prognozu i palac dole za sve one koji nemaju a drze za sebe da su "strucnjaci".
Jedno misliti i raditi a drugo komentirati nije fer kako ja rezoniram.
Ako i ima tu nekog znanja ono nije od koristi zajednici vec je usmjereno da bi se ista iskoristila i na kraju je javno ismijavalo,videno i dokumentirano vise puta
Za mene su i dalje "nafta i tankerasi odlican izbor u 2022."
To se je dokazalo rastom cijene nafte od 80%, promatranih tankerasa 40% i produktasa 50% u samo 70 dana.
Rastom bcti +55% i bdti indexa +80%
Nesto se korigiralo zadnjih dana.
Kako pri tome objasniti rast 0% Trnoruzice tpng?
Black magic i uroci su naravno stilske figure za one koji nisu shvatili.
Za sada su u 2022. puno propustili na nafti i stranim tankeraskima.
Razlog za smijeh je na mojoj strani jer sam zaradila na temelju javno iznesenih argumenata i prognoza.
Na Trnoruzici nisam jos ali hocu jer vozi po istim vozarinama kao i stranci,imam vremena cekati da nevjerne tome pocnu kupovati po 20-30% skuplje a znati ce sve isto sto znaju i danas ili su mogli procitati prije par mjeseci.
Ako nece tako biti trazite da vam serviram svoju glavu na pladnju.
Trazite i od samoprozvanih strucnjaka da ponude svoje glave,da ih testirate dali misle i rade ono sto pisu.
U suprotnom mozete opet ocekivati videno javno ismijavanje od strane nekih pojedinaca.
Na ovom threadu ste mogli naci dosta korisnih informacija vezano uz tankerase i produktase.
Vec nakon par mjeseci uspostavilo se da je i bilo jako korisnih prognoza za odlicnu zaradu uzevsi u obzir kratak rok.
Tankerasi i produktasi nece zaradivati u 2022. kao kontejnerasi ili bulkerasi ali im sljedi preokret u poslovanju dok im dionice krecu sa dna i mogla bi biti veca zarada na njihovim dionicama u odnosu na druge brodske prijevoznike.
Promatrajmo, smijmo se, uzivajmo u black magic i urocima dok traje, koristimo priliku a na kraju godine cemo zbrojiti kako su prosli dionicari tankerasa a kako oni koji se hvale da su vec prodali.
Bcti 1054 +7
Bdti 1312 - 21
Preko oka pratim situaciju, koja mi je jos uvijek blury, ne cese me free lova pa tako ni zurba u nekakav ulazak-promjenu portfelja, zasad je trenutni na dobrom putu pa sam on hold for now.
Kad smo vec kod tankera pitanje za upucenije, koji tip tankera bi mogao najvise profitirati od ukrainsko ruske krize i zasto ?
Nisam jos dosao do zakljucka koji brodovi ce najvise profitirati... za sada se ova disrupcija snazno odrazila na dirty tankere - Aframaxe i Suezmaxe, a od clean tankera su profitirali jedino LR2 i nesto manje LR1. MR tankeri i dalje struzu po dnu. Ovo je prvotna reakcija na trenutne sokove, tek treba vidjeti koje nove trgovinske rute i pravci ce se trajno uspostaviti. Javi ako nadjes kakav dobar clanak na tu temu, sve sto sam ja do sada nasao su oprecna misljenja.
To je ono sto kolegica ne kuzi kada samo slijepo prati BCTI indeks. BCTI indeks cine MR, LR1 i LR2 tankeri i njihove rute, ne samo MR tankeri. Ovih dana BCTI indeks snazno raste zato sto ga pogoni uglavnom rast LR2 tankera, dok su MR i dalje slabi (TPNG ima samo MR tankere), manje-vise nepromijenjeni. To je otprilike kao da se veselimo sto BDI raste, ali ATPL ne reagira - a onda skuzimo da BDI zapravo raste jer Capeovi snazno rastu, dok su panamaxi zakucani i plove sa minusom... ali mi to ne razumijemo, i dalje se samo cudimo.
Porast ce i MR tankeri sigurno jednog dana, ali do tada ovo pratim sa strane. Pratim TPNG isto kao i kolegica, ali kolegica se sada tjesi kako je bila u pravu u vezi porasta cijene nafte, kako u prilog tome ide i rast stranih tankerasa... ali poanta je da se ovdje druka na rast TPNG, a TPNG ne mrda. Nema koristi sto nafta raste, ako nisi ulozio u naftu.
Trebali bi se neki akteri dopisivanja suzdrzati od osobnih animoziteta jer ocito je da su im i procjene zbog toga subjektivne, pa i tendenciozne.
Svasta se da procitati al uglavnom se vecina toga svodi na ono kaj bi se zargonom moglo opisati pricom o cigi i konju .
Javno promatrani tankerasi su do prije koji dan u 2022.dosegnuli +40%
a podsektor produktasi +50%
I to u samo prvih 70 dana 2022.
Voljela bi da od nekih samoprozvanih strucnjaka mogu procitati analize i takve prognoze koje ce se i materijalizirati.
Isti modus operandi i na dry bulku,pocetkom godine veliko sirenje opreza a prognozu ne mozes ni kljestima izvuci iz njih.
Sa primisli na atpl ali se na dnevnoj bazi crnjacilo sa vozarinama za kejpove.
Moje su se prognoze za naftu i tankerase materijalizrale ali ja sam nebitna + nisam "strucnjak" a kakvi su strucnjaci oni koji su tvrdili suprotno od mene i potpuno promasili svatko moze sam zakljuciti.
Tpng jako zaostaje sa rastom za sestrama produktasicama.
Vjerujem da cu se krajem godine ili prije toga smijati ovoj black magic, urocima i nevjernim tomama osim u slucaju ww3.
Osim tpng drzim Stng i Insw pa imam i ovako razloga za smijeh u odnosu na one koji nisu uvazavali sto sam ovdje pisala u zadnje vrijeme.
Nemam potrebu nista vise dokazivati, pogled na semafor sve govori, mogu samo pustiti da vrijeme pokaze dali sam i za preostale stvari bila u pravu.
U 2022.ocekujem od mojih oponenata posipavanje pepelom ili uvazavanje za njih nove realnosti.
Steta da nije do sada kvalitetnije zazivio ovaj thread ali vjerujem da hoce.
Prosli puta kada sam najavila da necu vise komentirati da omogucim vise prostora drugima u 2 tjedna bilo je nula komentara.
Evo nove prilike,prezentirajte svoj pogled na ono sto sljedi za tankerase/produktase u sljedecih 6mj, godinu ili dvije.
Mozda ce to pomoci skinuti uroke i black magic sa tpng?
Jos jednom ima li koja dobra dusa da mi popise te javno pracene tankerase (mnozina) koji su rasli tih 40 i 50% u 2022. Hvala!
Trebali bi se neki akteri dopisivanja suzdrzati od osobnih animoziteta jer ocito je da su im i procjene zbog toga subjektivne, pa i tendenciozne.
Svasta se da procitati al uglavnom se vecina toga svodi na ono kaj bi se zargonom moglo opisati pricom o cigi i konju .
Kolega, u pravu si, moj osobni animozitet prema kolegici je dosta izrazen. Vjerujem da je ta "kolegica" zapravo "kolega" pa je taj animozitet mozda zato izrazeniji.
Uglavnom, ne znam sto si mislio pod tim cije su procjene "subjektivne", vozarine prikazuju stvarno stanje, ne moze biti objektivnije. A onda jos pogledas od cega se sastoji BCTI indeks, i onda ti odjednom sve postane jasno.
MR vozarine su u minusu, doslovno, barem za ovu reprezentativnu rutu prikazanu u tablici, a vozarine za LR2, Aframaxe i Suezmace su visoke.
Dakle, sve je jasno i nedvosmisleno za one koje to tako zele vidjeti. Sve drugo su spekulacije lijepe zelje i primat-ti-price, odnosno crna magija i uroci kako "kolegica" tvrdi.
Ali ok, ja samo drukam da jeftinije dokupim, isto kao i taj nesretni Joakim.