Da, u toj tvojoj kombinaciji to je savrseno i brzo isplativo, uz jedan klasicni auto za duge voznje….
Električni automobili - prilika za investiciju?
-
-
-
Wyoming predlaže zabranu EV.
-
Bas perverzije i gluposti izvode, zasto uopce bilo sto zabranjivati, meni nije zasno zasto zabranjuju i dizele i benzince??? Neka sve bude u ponudi pa da vidimo cijene kako ce se kretati. Zabranama samo rade gluposti…
-
Koliko sam ja shvatio to i je politička reakcija na zabranu ICE pogona.
-
"Što stoji iza odluke norveške brodarske tvrtke da zabrani prijevoz elektrificiranih automobila?"
Što stoji iza odluke norveške brodarske tvrtke da zabrani prijevoz elektrificiranih automobila? Imamo odgovor iz prve ruke!Havila Voyages je zatražila vanjsku procjenu u vezi s prijevozom automobila i motornih vozila na njihovim brodovima, a analiza rizika je dovela do odluke da…www.tportal.hrBit će manja gužva kod nas na otocima.
P.S. Baš me krenulo danas.
-
Evo dacia prevalila 5000 km u manje od dva mjeseca. Auto zadovoljava potrebe, a pogotovo je divan za gradsku vožnju, parkiranje, izlaske iz podzemnih garaža. U ove dane kad su bili veći minusi je autonomija oko 160 km, čim je zatoplilo povećala se na oko 200. Ne bih se žalio da sve to izgleda malo čvršće i robusnije, ali takva je i cijena.
-
Bome poprilicno dnevne kilometraze radis, brzo ce se auto isplatiti na usteđenom gorivu 👌
-
Evo dacia prevalila 5000 km u manje od dva mjeseca. Auto zadovoljava potrebe, a pogotovo je divan za gradsku vožnju, parkiranje, izlaske iz podzemnih garaža. U ove dane kad su bili veći minusi je autonomija oko 160 km, čim je zatoplilo povećala se na oko 200. Ne bih se žalio da sve to izgleda malo čvršće i robusnije, ali takva je i cijena.
Vi ste taksist Bolta ili Ubera?
-
Lijepi je auto, ako mislimo na isti, Dacia Spring .
Idealan gradski auto, a cijena je oko 25k Eura
Dacia Spring ima domet do 230 km u mješovitoj vožnji (prema WLTP-u), a 305 km u gradskoj vožnji (prema WLTP-u). Kada je napunjena do kraja, njegova kompaktna baterija (26,8 kW/h) osigurava do tjedan dana gradske vožnje!
-
103 000 kn je ispalo s poticajima. Žena na posel putuje svaki dan. A i koristimo ga kad god možemo umjesto benzinca.
-
-
da bar i Crvena Zastava uvede ovako nešto ili ću na kraju morat kupit Četvorku za u polje?
Imate stari Renault? Evo koliko će vas koštati prelazak na strujuKULTNI Renaultovi klasici su sve traženija, a time i skuplja roba. Sada imaju priliku dobiti novi život.www.index.hr -
Evo javljam situaciju sad kad je zatoplilo, domet se sa zimskih 160 -170, povećao na 230 - 240 km. Dacia Spring za sad bez kvarova, prešla skoro 10 000 km.
-
juče čitam njemački stručnjak za auto industriju kaže kinezi su nas prestigli u električnim autima. naglasak je bio na autonomiju i napunjenost baterije. posebno neka firma BYC (nikad čuo, nadam se da sam dobro zapamtio) koja je sad tržišni lider u kini. još nije sve izgubljeno ali ako ne povećamo asortiman i ne smanjimo troškove piši kući propalo je.
-
BYD je firma, prodaju ogromne kolicine elektricnih vozila
-
Evo javljam situaciju sad kad je zatoplilo, domet se sa zimskih 160 -170, povećao na 230 - 240 km. Dacia Spring za sad bez kvarova, prešla skoro 10 000 km.
Čini mi se da je taj auto idealan za gradski taksi, malo troši,
a ne čuješ ga . Kilometraža dovoljna za nekoliko sati vožnje
po gradu, šta mislite
-
Vidio sam ih po Zagrebu da taksiraju . A može se, samo je auto dosta uzak i na zadnjem sicu ima slabo mjesta za noge. Ne čini mi se pošteno prema klijentima.
-
Hrpetina Dacia po Zagrebu taksiraju (Bolt i Uber) a za volanom Uzbekistanci, Egipćani... Vožnja na stražnjem sjedištu nekomforna čak i kod tih kratkih relacija. Hrpa premalih taxi vozila na cesti. Iza vozača nema šanse da se normalno smjesti odrasla osoba. Glavom dodiruješ plafon. Nekomfor za uslugu koju plaćaš. To bi trebalo dodatno izregulirati.
-
Hrpetina Dacia po Zagrebu taksiraju (Bolt i Uber) a za volanom Uzbekistanci, Egipćani... Vožnja na stražnjem sjedištu nekomforna čak i kod tih kratkih relacija. Hrpa premalih taxi vozila na cesti. Iza vozača nema šanse da se normalno smjesti odrasla osoba. Glavom dodiruješ plafon. Nekomfor za uslugu koju plaćaš. To bi trebalo dodatno izregulirati.
A zašto tu tržište nebi reguliralo?
Ne odgovara ti vožnja u Dacii, jednostavno ne uzmeš uslugu nego samo tražiš da te mercedes vozi i platiš koliko te traže.
Zašto pobogu svakaku glupost regulirati?
-
Isto kao što je izregulirana maksimalna starost vozila koje može biti taxi vozilo, tako bi trebalo izregulirati i koje klase vozila mogu taxirati. Ovako i Dacia i Mercedes i Audi imaju istu taxi tarifu, pa kakve si sreće koje te vozilo dopadne. Češće to bude Dacia jer ih je više u opticaju. Tek kad vozač Bolta ili Ubera preuzme tvoj poziv za taxi vozilom vidiš koje te vozilo dopalo. Imaš 2 minute da otkažeš vožnju bez naknade, ali tada te stavljaju u duži red čekanja na slijedeće vozilo koje opet može biti Dacia. A nemaš neograničeno vrijeme na raspolaganju jer negdje moraš biti u određeno vrijeme.
-
Radio taxisti šahisti me ne zanimaju koji iz rukava formiraju nerealne cijene vožnji. Gulikože možda mogu još nekog tu i tamo oženit, al toga je sve manje. Hvala nebesima na app taksiju, ali još bi se moglo poraditi na kvaliteti usluge.
-
-