DRY BULK
-
-
-
Mv Tomini Tenacity 63 dwt blt 2020 fixed 22k for trip indon coal to China - Elim
Iako neki trenutno stanje vozarina nevideno dramatiziraju vise nego kada su brodovi plovili sa minusom, na danasnji dan brodovi zaraduju priblizno20-25 milkn godisnje.
Komad a ne 10 kao sto neki misle🤔😂😇
To je jako malo kada se sve zbroji(dobit, rev,novog) oko 300kn po dionici u godini dana i zato brzo po bidu🙃🤭🤣
340😱 🤭ovo ce uci u povijest zse najpoteza i najgolova.😁
A tko bi se nadao sa cemo tako brzo opet moci kupovati po 340?
S obzirom na zarade na rast TCE,rast SH, outloock za 2022,2023
Hvala i sretno sa boljim prilikama👍
-
Ovaj JDPL je stvarno nešto. Uvjerljivo najviše je rastao, a sada i najmanje pada.
-
-
da, ovo je sve jako dobro još uvijek... a bit će i odbijanac, pa će se to malo i popraviti. Uglavnom od danas sam krenuo u šoping, kupovati ću svakih 20 kn niže. I svakih 5 kn na JDPL.
-
da, ovo je sve jako dobro još uvijek... a bit će i odbijanac, pa će se to malo i popraviti. Uglavnom od danas sam krenuo u šoping, kupovati ću svakih 20 kn niže. I svakih 5 kn na JDPL.
Uvijek su mi bile drage te taktike, skupljanje kao hrčak kod pada sa predefiniranim levelima
-
U svakom slučaju rizik je mnogo manji sad nego iznad 500 kn. A s obzurom na prosjek vozarina nije loše započeti s kupnjama.
-
China Capesize down -20%
-
China Capesize down -20%
ovo je stvarno loše.
-
BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX -9.5% TO USD 25,406 / DAY
Oslo (TDN Direct): The Baltic Capesize Index is down 9.5 percent to $ 25,406 per day, according to The Baltic Exchange.BCI -9% to $25k/d
Brazil/China -8% to $20k/dC3 -9%
C5 -3% -
-
China Capesize down -20%
ovo je stvarno loše.
Od tog trenutnog pada još je lošija činjenica da su futuresi za 12 mj. ove godine još dosta lošiji od ovih razina, a q1 2022 futuresi izgledaju još mršavije.......ali tako to sa tim futuresima valjda mora biti.....
-
Allegiance Coal Limited announced on Nov 15 that it has shipped out the first batch of coking coal produced from the company's New Elk coal mine in southern Colorado in the U.S. to China through the Port of Guaymas in northern Mexico.
Oni koji mijesaju cape i sve ostale brodove ce donjeti lose odluke.
Samo ce cape jako pasti dok kina opet ne krene, svi ostali ne ovise o iron ore,prevoze drugi teret,pocela je sezona grain i soje. Ocekuje se potraznja za prijevozom kao i prosle zime.
Pmax supre i hendici ce dobro zaradivati dok cape opet ne poleti. Biti ce u meduvremenu i super kvartalnih i super godisnje izvjesce i prilike da se kupuje prodano po dosta skupljim cijenama jer ce se tada znati sve ono sto znamo i danas🤭🤣
Prodat cu im i ja dio kupljenog danas😉😁
-
ovo je stvarno loše.
Od tog trenutnog pada još je lošija činjenica da su futuresi za 12 mj. ove godine još dosta lošiji od ovih razina, a q1 2022 futuresi izgledaju još mršavije.......ali tako to sa tim futuresima valjda mora biti.....
Futuresi su uglavnom uvijek puno losiji jer je buducnost tesko predvidjeti.
Naravno da je tesko znati tocno stvarne vozarine u 1Q 2022.
-
China bot out of Brazil for dec @ 292F and out of USG for dec @ +88F FOB and @ +80F for jan FOB. Last week traders estimate 35 cargos total, most of than from the US.
Corn prices have risen in china as wet weather has slowed harvest and record energy prices have increased drying and logistics costs. Dalian corn futures are up 9% in the past month, hitting their highest since June.
-
Zna li netko kakav je status projekta zeljeznice izmedu Mongolije i Kine koji bi trebao omoguciti veliku kolicinu transporta ugljena putem kopna? Da li je to jedan od uzroka pada? Najavljeno je da zavrsava do kraja 2021.
-
Freight futures am update
Capesize flat
Panamax down ~4%
-
Route Description Size Value($) Change
BCI 5 T/C routes 180000 25406 -2653
BPI 5 T/C routes 82500 22277 -1795
BSI 10 T/C routes 58328 24863 -27
BHSI 7 T/C routes 38200 28474 -214
BDI INDEX 2430 -161
-
Opet Jasko najbrži prst
Al su handyi spori u padu, svaka im čast
-
-
Zna li netko kakav je status projekta zeljeznice izmedu Mongolije i Kine koji bi trebao omoguciti veliku kolicinu transporta ugljena putem kopna? Da li je to jedan od uzroka pada? Najavljeno je da zavrsava do kraja 2021.
Zeljeznica je navodno pri kraju, oko 30 mil tona bi trebala prevoziti, coking coal je tu u igri.
Inace, tih 30 mil t je manje od 1% ukupne kineske potrosnje, iz raznih izvora, tako da se ne moze uzeti tih 30 mil t i reci e sad ce za taj iznos toliko manje dolaziti morem. Ako prekomorski prodavac ponudi 5 dolara manju cijenu za tonu elektrana ce kupiti od njega. Istina jest da Kinezi nastoje dosta toga regulirati, pa i na svoju stetu cesto, ali to je ipak trziste, firme kupuju i prodaju u skladu s financijskim interesima.
Takodjer, efekt prestanka uvoza coking coal-a iz Australije se vec desio. I rezultat je bio da se povecala tona miljaza jer je taj ugljen krenuo za Indiju. Slicno i za thermal coal. A Kinezi dovlace sad vise toga iz Indonezije.
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 22, 2024 at 7:29 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
SNBA (Slatinska Banka d.d.) 267
- calypso
November 22, 2024 at 6:26 PM
-
- Odgovora
- 267
- Pregleda
- 91k
267
-
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 5:33 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 492k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 974k
2.4k
-