Marielena, e sad se fakat vadi teska artiljerija, hahahahaha. Pa vec ste imali crash! Upumpat ce se toliko fiat novca u ekonomiju da je vjerovatnije da ode na 50k nego da bude iole znacajnija korekcija.
Manite se corava posla...
Marielena, e sad se fakat vadi teska artiljerija, hahahahaha. Pa vec ste imali crash! Upumpat ce se toliko fiat novca u ekonomiju da je vjerovatnije da ode na 50k nego da bude iole znacajnija korekcija.
Manite se corava posla...
Marielena, e sad se fakat vadi teska artiljerija, hahahahaha. Pa vec ste imali crash! Upumpat ce se toliko fiat novca u ekonomiju da je vjerovatnije da ode na 50k nego da bude iole znacajnija korekcija.
Manite se corava posla...
Do korekcije, nema vikenda u dionicama
a na sve one brojne dokaze na dokaze na prethodnim stranama glavno akademsko pitanje dana na današnji dan je bilo a gdje se to vidi da ima nekog povećanja demanda koje bi opravdavalo rast vozarina?
"ništa posebno"reklo bi se?
https://www.hellenicshippingnews.com/category/shipp…ry-bulk-market/
Russia has sold 26.3 million tons of wheat since the beginning of July 2020 through January 14 2021, marking a 22.6 percent surge against the same period a year ago, the latest data by the country’s agricultural ministry shows. Overall, grain exports have totaled 31.5 million tons since the beginning of the season till the middle of January, fixing a 28.8 percent year-on-year growth,
Display MoreKako je uvezeno prosjecno, ako je u 1Q uvezeno ispodprosjecno i to iznimno ispod prosjeka, a na kraju je ukupno uvezena rekordna kolicina robe? To meni govori, koristeci logiku, da je u 2.,3. i 4 Q moralo biti uvezeno iznadprosjecno robe. Pa nije tu matematika teska. Vrlo je jednostavno riješenje ove jednadžbe. Na tržištu ima dovoljno brodova i za izvaredne situacije. A gdje se to jos može vidjeti? Razmisli o ovome. Kina jedino čega nije uvezna rekordno je ugljena, nego ga je cak u zadnjim mjesecima godine uvezla gotovo 20% manje. Nastupa strašna zima neviđena zadnjih 50 godina i Kina se naglo mora nanovo opskrbiti tim energentom. Kako to da je cijena prijevoza, čak i u toj izvarednoj situaciji, porasla za nekoliko %, i to svega nekoliko dana? I to meni sugerira da brodova ima dovoljno. Mattko je postavio jucer link kako se racuna cape, pa ga procitajte. U Kini se krenutno Capovi daju po 14.000$, dok svega nekoliko slobodnih brodova u americi diže prosjek indeksa na 20.000$, jer se ti americki iznajmljuju po preko 30.000$, a koji ne čine gotovo nikakvu količinu prometa. Opet je prosjek zajebana stvar. Dakle, u Kini, a koja je najzasluznija za prijevoz, se ne događa ništa posebno.
pošto pratim ovo na teškoj amaterskoj razini, evo par mojih, pa me potvrdi ili demantiraj.
koliko ja to vidim, ovaj rast cijena commodites-a je isključivo pogonjen time što Kina to trenutno hoard-a, jer se sprema na nešto (nisu oni toliko bedasti koliko na prvu izgleda).
njima je i s političke strane bitno i Svijetu i doma pokazati da su velesila, jer ove godine slave 100 god. Partije.
s treće strane, trenutna cijena nafte je takva da se bušotine lagano zatvaraju, a za otvaranje nove/stare treba proći skoro do 1 god. + šta su takvi troškovi duplo veći, pa naftni analitičari u Q4 godine predviđaju naftnu krizu i cijenu skoro x2 na sadašnju.
što se tiče kineskih, a i ostalih export prices, sve se izvozi uz deflaciju, tj. uz dodadni rad izvoziš s gubitkom.
meni sve ovo govori da smo jako daleko od realnog cikličkog oporavka, te da se problemi guraju pod tepih, jer gospodarstvo nije princip ugasi/upali nego imaš dosta lagging efekta.
Kinezi to kuže i kupuju vrijeme, al kome ćeš izvoziti i to još uz profit, ako ostatak svjetske ekonomije legne?
bojim se da nam slijedi gadan insolvencijski efekt kad isteknu svi moratoriji na kredite (trenutno su prolongirani do početka Q4 ove godine).
a hoće li na taknerima/bulkerima biti neki uski period di se može izaći s nekim profitom zbog nekog poremećaja na tržištu, mislim da hoće, al nakon toga tek slijede problemi.
u svakom slučaju, u obje varijante igra trejd na momentum, a trenutno me teško netko može uvjeriti da se radi o dobrom dugoročnom ulaganju.
Kinezi nista ne hoardaju.
Razine zaliha i potrosnja ugljena i zeljezne rudace te proizvodnja celika, ali i potrosnja svih ostalih suhih roba govori bas to.
Tako da je teza nepotkrijepljena podacima.
O tome sto ce biti kad dodje do isteka moratorija stvarno bih jer ne znam, ali to ne zna nitko, niti oni koji o tome odlucuju jer ne znaju sto ce odluciti tada. Ono na sto bih se ja okladio je produljenje, rolanje, ublazavanje price. Tako se to radi.
port hedland aus 17 capeova na utovaru
smanjio se broj na sidru za 5 kom pa bi to moglo nešto značiti?
preokret trenda za koji dan?
hmm...
znam da će sad neki opet čupati kosu na glavi jer ih iritira: aalooo port eeedland,dali se čujemo...
ali danas je čak 11 novih brodova na vezu pa bi to mogla biti nekima informacija od važnosti?koristi??
što očekivati sutra od babaroge CAPE?
kada već na žalost nekih nema drugih babaroga?
iako nebi smjelo tako biti...
port hedland
dodatnih 6 brodova otplovilo,17 na utovaru,81 na sidru
ovo sada već sliči na back on tracks
posljedice izgledno neće izostati
sao luis
nakon više dana posta jedan cape utovaren i otplovio,umjesto njega privezan novi cape
tovari se na sva 4 raspoloživa veza,2 x vloc.
37 na sidru,blago povećanje.
The Chicago-based AgResource consultancy predicts that Chinese soybean imports for the 2021/22 marketing year could rewrite record books, coming in at an estimated 4.042 billion bushels. https://www.farmprogress.com/market-reports…cap-jan-27-2021
Open-hatch bulkers are being chartered to carry containers https://www.tradewindsnews.com/bulkers/bulker…tage/2-1-951808
a na čemu se vidi da ima više demanda?
koji bi opravdavao ono što nebi smjelo??
"ništa posebno"reklo bi se...
priceless
Corn. Cumulative totals for the 2020/21 marketing year are now 84% above last year’s pace, with 737.6 million bushels.
Soybean. Cumulative totals for the 2020/21 marketing year are still far outstripping last year’s pace, with 1.664 billion bushels.
Wheat Cumulative totals for the 2020/21 marketing year are still slightly behind last year’s pace, however, with a total of 591.5 million bushels since June 1.
Sorghum . Cumulative totals for the 2020/21 marketing year are easily doubling last year’s pace, with 86.1 million bushels.
https://www.farmprogress.com/exports/weekly…ampaign=Related
p.s.
poseban pozdrav "lektoru",unaprijed isprike ako se potkrala koja gramatička greška
Cape -9,3% / 16.133 usd
Cape -9,3% / 16.133 usd
Brazil/China -6% to $12,986
Feb FFA -3% to $12,000
Mar FFA -1% to $11,000
China’s appetite for U.S. soy is draining silos to the point that processors may need to import most beans in years this summer. Soybean sales to overseas buyers are set to exceed the govt’s estimates for whole season as early as next month, according to AgResource.
s obzirom na brojne dokaze na dokaze koji upućuju na novi commodities super cycle koji će ako već i ne svjedočimo dovesti do renesanse dry bulka.
ako vozarine u siječnju neviđene 10 godina nisu dovoljan dokaz da ima temelja za takav scenarij neznam što bi još...
kako to zna biti inzenzivno u kratkom vremenskom okviru pokazuju podaci od 2001 -2010.
nikad nije ista situacija,uvijek je neki novi moment,tada je kina vukla jače ali tada je orderbook bio veći ili bitno veći od današnjeg
imamo izrazito niski orderbook,povijesno niski od samo 6% flote koji neće biti u stanju min. sljedeće dvije godine isporučiti tonažu,radi neizvjesnosti oko budućih pogonski rješenja će se to i dodatno prolongirati.
2g. su najcrniji scenarij,srednji 2-4g,najbolji 4-6g.
hmm....nebi bio u koži onih kojima ni 2g. nije dovoljno,rezime sljedi nekad kao i uvijek
ovo je ujedno i odgovor onima koji u zadnje vrijeme ističu promišljane da nije atpl za dugoročno ulaganje???
neka napišu ako imaju hrabrosti što po njima je ZA dugoročno ulaganje da ostane zabilježeno da možemo nekad...
u prilogu tablica vozarina od 2001-2010 sa usporednim prikazom orderbooka. da se pojasni kontekst današnjeg orderbooka
kojem svjedočimo sada,početkom 2000-tih je bio lošiji i tko zna kada opet ovakav orderbook?
Baltic Dry-indeksen - 4,6 prosent til 1.470 poeng, ifølge The Baltic Exchange.
US corn exports are second only to soya bean.Bulk exports out of the US was strong in 2020 BUT there is a lot of corn that still has not gone out.
"At the last day of 2020 more than 43 mio. ton of US corn had been sold for export in the current 2020/21 marketing yr. Only 1/3 of these sales have left"
China now occupies three of the top 10 all-time daily U.S. corn sales by volume. All three of those sales, totaling 5.4 million tonnes (212.5 million bushels), were for the 2020/21 marketing year that ends Aug. 31, 2021.
Here's the top 10 daily U.S. corn export sales by volume for the 2020/21 year. China occupies 9 out of 10, and all three of this week's sales appear on the list.
As of today, we know that China has bought *at least* 15.6 mmt (614 mln bu) of U.S. corn for shipment in 20/21.
vrlo zanimljiva statistika,hvala jasko@
dokazi na dokaze na dokaze...
rekordi na rekorde na rekorde...
"ništa posebno"reklo bi se?
priceless
a i ovo je isto "ništa posebno"?
+1% ili +2% veekly?neš ti rasta?
ne manje važno za primjetiti značajan pad vrijednosti stare tonaže koju
bangladeshi dečki riješavaju punom parom
a akademsko pitanje dana glasi:
koje su možebitne posljedice?
a)"nothing special"
b) vrlo pozitivne
c) izrazito pozitivne
e da nam profesor nije otišao u generalštab,lektorijat....
Ujutro sam se zabrinula za vas kolega Migra gdje ste.
kada smo kod scrapa,trenutni tempo(do 24.01.) je značajno iznad prošlogodišnjih 15 mdwt,implementacija regulative vezane uz BWTS
će imati značajnog utjecaja na trend u demolition aktivnostima.
sinergija sa nikad manjim orderbookom neće izostati,a još su tu neke dodatne potencijalne sinergijice moguće,hmm.....
sinergija X sinergija X sinergija....= ???
hmm....