1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • August 18, 2022 at 9:18 PM
    • #8,721
    Quote from Chuck

    Superciklus u Dry Bulku je vjerojatno završio, jer je Kina doživjela kolaps građevinskog sektora i partija sada pokušava oživjeti ekonomiju, ali bez previše uspjeha. Covid lockdowni su samo nalili ulje na vatru. FFA rates se i danas crvene.

    https://www.braemarscreen.com/

    Definitivno bih se slozio s tvrdnjom da je kineski sektor gradjevine prdnuo u cabar i da ce to smanjiti potraznju za rudacom u narednom periodu za 10 pa mozda i 20%. Na neko vrijeme, a onda ce ici oporavak. Ali superciklus je kao fenomen mnogo veci od toga jer se govori o dugotrajnom porastu potraznje preko svih kategorija tereta, across the board, naprosto zbog rasta stanovnistva i rasta standarda. Dok je pak ponuda novih brodova jako prigusena, na povijesnom minimumu, uz dobre prospekte da sada i hrpa kejpova ode u rezaliste. Nastavno na to, ne treba zanemariti niti eexi i skupo gorivo, a pogotovo ne cinjenicu da ce za par godina pa do kraja ovog desetljeca brodovi isporucivani tijekom perioda 2004 do 2011 redom navrsavati 20 do 27 godina, sto je za rezaliste, a oni sacinjavaju preko 30% ukupne flote. Za tocan % neka kolege pomognu ako mogu, ali znam da su tada novoizgradjeni brodovi cinili kumulativno 40% tadasnje flote, u 2010, cca., i potopili su trziste.

    Znaci, po meni, nema zime jos barem 10 godina, tj. vjerovatnost da niti jedna godina u narednih 10 nece biti neprofitabilna za dry bulk brodare je ugrubo 100%.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • August 18, 2022 at 11:04 PM
    • #8,722
    Quote from 5. Element
    Quote from Chuck

    Superciklus u Dry Bulku je vjerojatno završio, jer je Kina doživjela kolaps građevinskog sektora i partija sada pokušava oživjeti ekonomiju, ali bez previše uspjeha. Covid lockdowni su samo nalili ulje na vatru. FFA rates se i danas crvene.

    https://www.braemarscreen.com/

    Definitivno bih se slozio s tvrdnjom da je kineski sektor gradjevine prdnuo u cabar i da ce to smanjiti potraznju za rudacom u narednom periodu za 10 pa mozda i 20%. Na neko vrijeme, a onda ce ici oporavak. Ali superciklus je kao fenomen mnogo veci od toga jer se govori o dugotrajnom porastu potraznje preko svih kategorija tereta, across the board, naprosto zbog rasta stanovnistva i rasta standarda. Dok je pak ponuda novih brodova jako prigusena, na povijesnom minimumu, uz dobre prospekte da sada i hrpa kejpova ode u rezaliste. Nastavno na to, ne treba zanemariti niti eexi i skupo gorivo, a pogotovo ne cinjenicu da ce za par godina pa do kraja ovog desetljeca brodovi isporucivani tijekom perioda 2004 do 2011 redom navrsavati 20 do 27 godina, sto je za rezaliste, a oni sacinjavaju preko 30% ukupne flote. Za tocan % neka kolege pomognu ako mogu, ali znam da su tada novoizgradjeni brodovi cinili kumulativno 40% tadasnje flote, u 2010, cca., i potopili su trziste.

    Znaci, po meni, nema zime jos barem 10 godina, tj. vjerovatnost da niti jedna godina u narednih 10 nece biti neprofitabilna za dry bulk brodare je ugrubo 100%.

    I opet se necu sloziti...naravno 8). Ako je etalon za superciklus ono sta se dogodilo do 2008 ovo nema veze s time niti smo u superciklusu. Pojava koja se dogodila 2021 a podsjeca na superciklus sa cape vozarinama na 80k+ je daleko, daleko najvecim djelom uzrokovana port congestionom. Flota je masu ali bas masu veca nego tada a ni blizu nemamo demand kao sta je bila kina. Olako pricamo o prdcu u cabar jer ako ccp ne okrene tu pricu sa infrastrukurnim stimulusima (pokusavaju izgleda a ne ide) bulk je njkz (naj..li kao zuti)

    Definitivno ima nade da se razumijemo, ugljen ce drzati pricu na nekom levelu, odlicno je i ovo sa podcjenjenim boksitom iz gvineje, mali brodovi sa special cargo, svasta nesto ali bez kine, rude...a sta da kazem. ffa govore sami za sebe.

    A to da imamo 100% sanse biti profitabilni iducih 10 god je smijesno svakome ko iole duze promatra drybulk. Nadam se da sam ja 100% u krivu i da cemo se smijati meni za 10 godina uz casicu fino ohladjenog dom perignona ;) i chevape sa strane 8)

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • August 18, 2022 at 11:46 PM
    • #8,723

    hm mali brodovi danas citam 400 000 hektara spaljene zemlje u Kini predmjevam da ce se desiti ista ako ne i gora stvar kao prosle godine kad su zbog svinjske kuge koja im je pohara stocni fond 2019/2020 morali uvoziti kukuruz i soju iz Brazila i USA pa je to dobrano podiglo vozarine malih brodova krajem 2021 i pocetkom 2022 godine

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • August 19, 2022 at 7:40 AM
    • #8,724
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Definitivno bih se slozio s tvrdnjom da je kineski sektor gradjevine prdnuo u cabar i da ce to smanjiti potraznju za rudacom u narednom periodu za 10 pa mozda i 20%. Na neko vrijeme, a onda ce ici oporavak. Ali superciklus je kao fenomen mnogo veci od toga jer se govori o dugotrajnom porastu potraznje preko svih kategorija tereta, across the board, naprosto zbog rasta stanovnistva i rasta standarda. Dok je pak ponuda novih brodova jako prigusena, na povijesnom minimumu, uz dobre prospekte da sada i hrpa kejpova ode u rezaliste. Nastavno na to, ne treba zanemariti niti eexi i skupo gorivo, a pogotovo ne cinjenicu da ce za par godina pa do kraja ovog desetljeca brodovi isporucivani tijekom perioda 2004 do 2011 redom navrsavati 20 do 27 godina, sto je za rezaliste, a oni sacinjavaju preko 30% ukupne flote. Za tocan % neka kolege pomognu ako mogu, ali znam da su tada novoizgradjeni brodovi cinili kumulativno 40% tadasnje flote, u 2010, cca., i potopili su trziste.

    Znaci, po meni, nema zime jos barem 10 godina, tj. vjerovatnost da niti jedna godina u narednih 10 nece biti neprofitabilna za dry bulk brodare je ugrubo 100%.

    I opet se necu sloziti...naravno 8). Ako je etalon za superciklus ono sta se dogodilo do 2008 ovo nema veze s time niti smo u superciklusu. Pojava koja se dogodila 2021 a podsjeca na superciklus sa cape vozarinama na 80k+ je daleko, daleko najvecim djelom uzrokovana port congestionom. Flota je masu ali bas masu veca nego tada a ni blizu nemamo demand kao sta je bila kina. Olako pricamo o prdcu u cabar jer ako ccp ne okrene tu pricu sa infrastrukurnim stimulusima (pokusavaju izgleda a ne ide) bulk je njkz (naj..li kao zuti)

    Definitivno ima nade da se razumijemo, ugljen ce drzati pricu na nekom levelu, odlicno je i ovo sa podcjenjenim boksitom iz gvineje, mali brodovi sa special cargo, svasta nesto ali bez kine, rude...a sta da kazem. ffa govore sami za sebe.

    A to da imamo 100% sanse biti profitabilni iducih 10 god je smijesno svakome ko iole duze promatra drybulk. Nadam se da sam ja 100% u krivu i da cemo se smijati meni za 10 godina uz casicu fino ohladjenog dom perignona ;) i chevape sa strane 8)

    Kolega, trenutni FFA je upravo to, trenutan. Promijenit ce se jos ove godine znacajno. I iduce jos nekoliko puta.

    A da bi ste razumjeli to sto sam rekao za narednih 10 godina dovoljno je shvatiti da ce dolasci novih brodova biti jako priguseni, odlasci pojacani zbog generacije sagradjene u prvom desetljecu ovog stoljeca i da ce stanovnistvo planete kao i njegov standard, citaj potraznja za materijalnim dobrima rasti, a ne padati.

    Znaci, narednih 10 godina ce svi glavni faktori u sumi utjecati na poboljsanje omjera potraznje naspram ponude, ni u kojem slucaju na pogorsanje.

    I to sve u odnosu na SADASNJU situaciju.

    Idu u prosjeku, iskljucivsi sezonalnost, daleko bolja vremena od proslih 10 godina pa i od prosjecnih dry bulk ciklusa, zbog te tri navedene stvari.

    Sve sto ste znali ili mislili da znate, zaboravite. Ipak ja znam malo vise. Ili barem mislim da znam. :)

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • August 19, 2022 at 9:28 AM
    • #8,725
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    I opet se necu sloziti...naravno 8). Ako je etalon za superciklus ono sta se dogodilo do 2008 ovo nema veze s time niti smo u superciklusu. Pojava koja se dogodila 2021 a podsjeca na superciklus sa cape vozarinama na 80k+ je daleko, daleko najvecim djelom uzrokovana port congestionom. Flota je masu ali bas masu veca nego tada a ni blizu nemamo demand kao sta je bila kina. Olako pricamo o prdcu u cabar jer ako ccp ne okrene tu pricu sa infrastrukurnim stimulusima (pokusavaju izgleda a ne ide) bulk je njkz (naj..li kao zuti)

    Definitivno ima nade da se razumijemo, ugljen ce drzati pricu na nekom levelu, odlicno je i ovo sa podcjenjenim boksitom iz gvineje, mali brodovi sa special cargo, svasta nesto ali bez kine, rude...a sta da kazem. ffa govore sami za sebe.

    A to da imamo 100% sanse biti profitabilni iducih 10 god je smijesno svakome ko iole duze promatra drybulk. Nadam se da sam ja 100% u krivu i da cemo se smijati meni za 10 godina uz casicu fino ohladjenog dom perignona ;) i chevape sa strane 8)

    Kolega, trenutni FFA je upravo to, trenutan. Promijenit ce se jos ove godine znacajno. I iduce jos nekoliko puta.

    A da bi ste razumjeli to sto sam rekao za narednih 10 godina dovoljno je shvatiti da ce dolasci novih brodova biti jako priguseni, odlasci pojacani zbog generacije sagradjene u prvom desetljecu ovog stoljeca i da ce stanovnistvo planete kao i njegov standard, citaj potraznja za materijalnim dobrima rasti, a ne padati.

    Znaci, narednih 10 godina ce svi glavni faktori u sumi utjecati na poboljsanje omjera potraznje naspram ponude, ni u kojem slucaju na pogorsanje.

    I to sve u odnosu na SADASNJU situaciju.

    Idu u prosjeku, iskljucivsi sezonalnost, daleko bolja vremena od proslih 10 godina pa i od prosjecnih dry bulk ciklusa, zbog te tri navedene stvari.

    Sve sto ste znali ili mislili da znate, zaboravite. Ipak ja znam malo vise. Ili barem mislim da znam. :)

    Display More

    Oprostite kolega OnajKojiSveZna, nisam vas prepoznao :S

    Bozesacuvaj da bi se na forumu mogla povesti konstruktivna rasprava :rolleyes:

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • August 19, 2022 at 11:30 AM
    • #8,726
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Kolega, trenutni FFA je upravo to, trenutan. Promijenit ce se jos ove godine znacajno. I iduce jos nekoliko puta.

    A da bi ste razumjeli to sto sam rekao za narednih 10 godina dovoljno je shvatiti da ce dolasci novih brodova biti jako priguseni, odlasci pojacani zbog generacije sagradjene u prvom desetljecu ovog stoljeca i da ce stanovnistvo planete kao i njegov standard, citaj potraznja za materijalnim dobrima rasti, a ne padati.

    Znaci, narednih 10 godina ce svi glavni faktori u sumi utjecati na poboljsanje omjera potraznje naspram ponude, ni u kojem slucaju na pogorsanje.

    I to sve u odnosu na SADASNJU situaciju.

    Idu u prosjeku, iskljucivsi sezonalnost, daleko bolja vremena od proslih 10 godina pa i od prosjecnih dry bulk ciklusa, zbog te tri navedene stvari.

    Sve sto ste znali ili mislili da znate, zaboravite. Ipak ja znam malo vise. Ili barem mislim da znam. :)

    Display More

    Oprostite kolega OnajKojiSveZna, nisam vas prepoznao :S

    Bozesacuvaj da bi se na forumu mogla povesti konstruktivna rasprava :rolleyes:

    Display More

    Hahahaha, dobra, dobra...

    Pa mislim da sam vam naveo razloge zbog kojih ocekujem dobar omjer ponude i potraznje u narednom desetljecu.

    I jos govorim iz uspjesnog iskustva, sto svakako nije zanemarivo, ne? :)

    Vi ste naravno slobodni iste iskomentirati, opovrgnuti, potvrditi, zanemariti, ignorirati...

    Ili krenuti ad hominem, kao sto vec jeste...

    U svakom slucaju, zelim vam srecu s investiranjem, koju kod strategiju ili premise upotrijebili.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • August 19, 2022 at 11:37 AM
    • #8,727

    Inace, kao liberal, bolje receno slobodnotrzisni fundamentalist, smatram da bi za dry bulk kao sektor najzdravija situacija bila kad kineski komunisti ne bi intervenirali ala ama bas nista. Pustili taj sektor niz vodu pa da onda posljedicno vozarine padnu dovoljno nisko narednih godinu i kusur da se nesto veci broj brodova, jedno ekstra 3% flote ili vise potjera u rezalista. I da se onda oporavljena potraznja nakelemi na smanjenu flotu. Stvarno smanjenu, ne usporeno rastucu.

    Naravno, to bi za mene bio idealan trenutak za jaci ulaz.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • August 19, 2022 at 11:58 AM
    • #8,728
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    Oprostite kolega OnajKojiSveZna, nisam vas prepoznao :S

    Bozesacuvaj da bi se na forumu mogla povesti konstruktivna rasprava :rolleyes:

    Hahahaha, dobra, dobra...

    Pa mislim da sam vam naveo razloge zbog kojih ocekujem dobar omjer ponude i potraznje u narednom desetljecu.

    I jos govorim iz uspjesnog iskustva, sto svakako nije zanemarivo, ne? :)

    Vi ste naravno slobodni iste iskomentirati, opovrgnuti, potvrditi, zanemariti, ignorirati...

    Ili krenuti ad hominem, kao sto vec jeste...

    U svakom slucaju, zelim vam srecu s investiranjem, koju kod strategiju ili premise upotrijebili.

    Display More

    Naveli ste razloge koje vec svi znaju, na kraju krajeva to je copy-paste iz joakimovih tj cleavesovih reporta jos od pocetka ovog nazovi superciklusa. I s tim razlozima smo svi i kupovali pocetkom 2020. Ono sta se sada dogadja (kina, congestion release) stavlja novo svijetlo na cijelu pricu. To da bi u slucaju da kompletno krkne gradjevina u kini a lako je moguce bulk bio profitabilan iducih 10 godina je smijesno. Previse je tonaze, posebno capeova, nukeova na moru da to apsorbira nesto drugo i tako brzo, ne ide to tako.

    Ad hominem ste krenuli vi kolega sa podcjenjivanjem i pricom da vi znate vise, najvise. Jasno, to mislite i za ostale, zapravo sve na forumu, vi ste taj tip koji sve i najbolje zna. Najmanje sta ste zasluzili je da vam neko da nadimak pa sam si uzeo tu slobodu

    O uspjesnosti...kazete da ste usli na 530kn sa nekakvih 450 komada i dodajete na putu prema dole, nebi rekao da ste etalon za uspjeh niti da sa takvim rezultatom trebate nekome docirati

    Prezirete trade a trejadju i joakim sa cijelim fondom i mintzmyer ali oni nemaju pojma i propustit ce tune a njih ce ulovit peti element sa foruma u hrvatskoj

    Sretno u tunolovu :thumbup:

  • Chuck
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    507
    Postova
    256
    Member since
    November 15, 2021
    • August 19, 2022 at 12:21 PM
    • #8,729

    Nastavlja se pad

    The Baltic Capesize index is down 12.81 percent to 6,267 dollars per day, according to The Baltic Exchange

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • August 19, 2022 at 12:33 PM
    • #8,730

    Zato Supre i dalje rasu u Kini...

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • August 19, 2022 at 12:36 PM
    • #8,731

    tako je Atpl nema Capove a Panamaxy svi osim jednog su im u dugorocnom najmu

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • August 19, 2022 at 12:48 PM
    • #8,732

    Trenutna sreća za ATPL.

    Hoće li potrajati?

  • enes.razman
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    327
    Postova
    282
    Member since
    May 18, 2022
    • August 19, 2022 at 12:57 PM
    • #8,733

    kruha i igara to je bilo uvijek dok je svijeta u Kini je ogromna susa trebat ce dopremiti hranu iz Argentine Brazila a Supre su tu neprikosnovene po konkureentnosti bumo vidjeli

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • August 19, 2022 at 1:37 PM
    • #8,734
    Quote from enes.razman

    kruha i igara to je bilo uvijek dok je svijeta u Kini je ogromna susa trebat ce dopremiti hranu iz Argentine Brazila a Supre su tu neprikosnovene po konkureentnosti bumo vidjeli

    "neprikosnovene po konkurentnosti"?.....kome?....čemu supre konkuriraju?.....

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    913
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • August 19, 2022 at 2:09 PM
    • #8,735

    BDI 1279 (-41)

    Opet samo Supre rastu

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • August 19, 2022 at 2:28 PM
    • #8,736
    Quote from hugh
    Quote from enes.razman

    kruha i igara to je bilo uvijek dok je svijeta u Kini je ogromna susa trebat ce dopremiti hranu iz Argentine Brazila a Supre su tu neprikosnovene po konkureentnosti bumo vidjeli

    "neprikosnovene po konkurentnosti"?.....kome?....čemu supre konkuriraju?.....

    Panamaxima. Za te terete.

    Supre i handy u pravilu imaju i dizalice pa mogu ici bilo gdje, pa i u najzabitije africke luke i istovariti teret, dok panamaxi najcesce nemaju jer se pretpostavlja da ako vozis 70-80k tona necega da ides u uredjenu luku koja ima instrumentarij za istovar.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,015
    Postova
    2,760
    Member since
    February 14, 2020
    • August 19, 2022 at 2:39 PM
    • #8,737
    Quote from 5. Element
    Quote from hugh

    "neprikosnovene po konkurentnosti"?.....kome?....čemu supre konkuriraju?.....

    Panamaxima. Za te terete.

    Supre i handy u pravilu imaju i dizalice pa mogu ici bilo gdje, pa i u najzabitije africke luke i istovariti teret, dok panamaxi najcesce nemaju jer se pretpostavlja da ako vozis 70-80k tona necega da ides u uredjenu luku koja ima instrumentarij za istovar.

    pa nemože im konkurencija u tom slučaju biti nešto što zbog tehničkih zahtjeva ne može odraditi taj posao.......oni i dalje ovise o ponudi i potražnji za tim tipom brodava ( u ovom slučaju suprama ) na određenim rutama.......znaći, nije riječ o konkurenciji panam vs. supra, nego o ponudi i potražnji za supra brodovima.....oni onda konkuriraju drugim suprama a potražnja i ponuda određuju cijenu vozarina.......

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • August 19, 2022 at 2:53 PM
    • #8,738
    Quote from hugh
    Quote from 5. Element

    Panamaxima. Za te terete.

    Supre i handy u pravilu imaju i dizalice pa mogu ici bilo gdje, pa i u najzabitije africke luke i istovariti teret, dok panamaxi najcesce nemaju jer se pretpostavlja da ako vozis 70-80k tona necega da ides u uredjenu luku koja ima instrumentarij za istovar.

    pa nemože im konkurencija u tom slučaju biti nešto što zbog tehničkih zahtjeva ne može odraditi taj posao.......oni i dalje ovise o ponudi i potražnji za tim tipom brodava ( u ovom slučaju suprama ) na određenim rutama.......znaći, nije riječ o konkurenciji panam vs. supra, nego o ponudi i potražnji za supra brodovima.....oni onda konkuriraju drugim suprama a potražnja i ponuda određuju cijenu vozarina.......

    Konkurencija je za teretom, tko ce ga prevesti. Onaj tko moze. Ovisno o luci polaska i dolaska. Negdje se supre i panamaxi preklapaju, a negdje ne. I da, postoji i medjukompanijska konkurencija unutar istih kategorija brodova.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

  • Hrx84
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,116
    Postova
    688
    Member since
    February 18, 2020
    • August 19, 2022 at 3:30 PM
    • #8,739

    Meni je najluđe u ovom sektoru da ljudi s desetljećima iskustva u ovom poslu i preživljenih ciklusa i ciklusa kao da ne razumiju da postoji vrijeme kad brodovi donose novce, kao i vrijeme kad odnose novce. Svi samo povećavaju broj brodova i njihovu tonažu. Treba nekada raditi i reži-bježi te smanjivati flotu.

  • Chuck
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    507
    Postova
    256
    Member since
    November 15, 2021
    • August 19, 2022 at 4:16 PM
    • #8,740

    Strani brodari i danas padaju

    NMM,NM,SB,SBLK,SHIP,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,GOGL | Stock Prices | Quote Comparison - Yahoo Finance
    View and compare NMM,NM,SB,SBLK,SHIP,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,GOGL on Yahoo Finance.
    finance.yahoo.com

    FFA također pada

    https://www.braemarscreen.com/

    Freight futures

    Capesize down ~4%
    Panamax flat

    Supramaxi se još koliko toliko drže, dok je kod ostalih vozarina očit padajući trend

    Capesize rates plunge further

    Capesize rates are now at their lowest level since January.


    On Friday, the Baltic Dry index, which shows the level of earnings for shipping dry cargo such as coal, grain and iron ore, fell 3.1 percent to 1,279 points, according to TDN Direkt.

    Capesize rates fall a further 12.1 percent to $6,267, panamax is down 3.8 percent to $13,852, while supramax rates rise 2.2 percent to $19,082.

    Capesize rates are now at their lowest level since the end of January.

    "The market for dry bulk is somewhat weaker, and there has been pressure on rates for some time. We are also registering a weaker economy and less activity in China, which affects rates in a negative direction," said Petter Slyngstadli, head of analysis at Norne Securities, in an interview with Finansavisen on Thursday.

    On the Oslo Stock Exchange, Golden Ocean falls 3.0 per cent, 2020 Bulkers is down 6.7 per cent, Belships falls 2.6 per cent while Jinhui Shipping is up 0.8 per cent.


    Capesizeratene stuper videre
    Capesizeratene er nå på det laveste nivået siden januar.
    finansavisen.no

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • June 9, 2025 at 8:12 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      June 9, 2025 at 8:12 PM
    1. JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.) 281

      • Cicija
      • February 26, 2020 at 8:56 PM
      • Dionice
      • Cicija
      • June 9, 2025 at 4:17 PM
    2. Odgovora
      281
      Pregleda
      108k
      281
    3. Alboreto

      June 9, 2025 at 4:17 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 9, 2025 at 10:21 AM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      510k
      1.1k
    3. accountant

      June 9, 2025 at 10:21 AM
    1. 7SLO 21

      • Like 1
      • Santo
      • January 14, 2023 at 2:27 PM
      • Investicijski fondovi
      • Santo
      • June 9, 2025 at 9:12 AM
    2. Odgovora
      21
      Pregleda
      9.2k
      21
    3. Bokyklc

      June 9, 2025 at 9:12 AM
    1. IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.) 311

      • Like 1
      • propalica
      • February 14, 2020 at 11:16 AM
      • Dionice
      • propalica
      • June 8, 2025 at 6:16 PM
    2. Odgovora
      311
      Pregleda
      108k
      311
    3. Kirac

      June 8, 2025 at 6:16 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon June 9, 2025 at 8:12 PM
  • JDOS (ADRIATIC OSIGURANJE d.d.)

    Alboreto June 9, 2025 at 4:17 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    accountant June 9, 2025 at 10:21 AM
  • 7SLO

    Bokyklc June 9, 2025 at 9:12 AM
  • IKBA (ISTARSKA KREDITNA BANKA UMAG d.d.)

    Kirac June 8, 2025 at 6:16 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    20 Replies, 2 months ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 1 gost
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™