1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2021 at 12:16 PM
    • #81

    A cyclone is developing in the Timor Sea, expected to make landfall on Saturday

    This is the second cyclone of the season to potentially hit the ironore rich Pilbara, but stronger at a cat 3

    Could be negative for Capes.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 12:32 PM
    • #82
    Quote from jasko

    A cyclone is developing in the Timor Sea, expected to make landfall on Saturday

    This is the second cyclone of the season to potentially hit the ironore rich Pilbara, but stronger at a cat 3

    Could be negative for Capes.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    u toj smo sezoni,to je realnost koja utjeće na sezonalnost ali ono što veseli da kinezi čekaju zapeti ko puške da preuzimaju

    max koliko se nudi a to garantira i brze i snažne oporavke čim se operacije budu u mogućnosti nastaviti as usual.

    port congestion je zarobio dio flote pa će izgledno pritisak biti slabiji.

    AVG je daleko važniji od kratkoročnih kolebanja a trenutni avg je visoko,vrlo visoko za Q1.

    odskočna daska je na našoj strani,visoki FEB futuresi sugeriraju da se ne očekuje značajniji pad kao posljedica prije svega

    postojanog demanda koji ne pokazuje namjeru popuštanja.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 12:46 PM
    • #83

    generalna situacije je bitno pozitivnija od one koju percipira večina i po meni radi grešku koju će pamtiti kao dobru ili nezaboravnu životnu školu .

    kao zalog boljih rezultata u nekim budućim situacijama pa makar za 10 ili više godina.

    svi mi pa i ja sam morao nekad naučiti,nerado priznajem da nikad nisam zaboravio da sam bio na pravom mjestu u pravo vrijeme ali nisam znao što znam danas da bih tada participirao u onom legendarnom rastu sa 20 na 3600 koji je omogučio zaradu sa koeficjentom 180x,te sada očekujem novu naplatu uloženog u vl fin opismenjavanje,ne na tim nezaboravnim razinama ali i puuuno manje od toga može život učiniti bitno oplemenjenijim.

    ovdje će se izgledno dvije oluje spojiti u jednu,ako ne prije tada najkasnije za 12-24 mjeseca.

    spojit će suplly na razini nevrijedan spomena i snažan do vrlo snažan rast demanda koji je već danas na granici da prijeti otimanjem kontrole nad odnosom koji određuje visine vozarina.

    superoluja koje će izgledno isporučiti nešto vrijedno osjećaja sreće,zadovoljstva,ponosa....

    jedva čekam dan za rezime :)

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2021 at 12:53 PM
    • #84

    Complications and challenges

    The main wave of BWT system installations is yet to come, says Olofsson. ‘Many owners rushed to have their IOPP renewals before the original implementation date of 8 September 2017 so they would effectively have a five-year grace period to install a system,’ he explains. ‘As a result, we should expect a demand peak in 2022.’ DNV GL believes as many as 15,000 BWTS will have to be installed at that time, he adds. ‘That is a lot of work. Even if we put our estimate at the lower end, assuming just 10,000 installations, this would still be equivalent to 192 system installations per week! All these systems need to be manufactured, purchased and installed.’

    https://www.hellenicshippingnews.com/type-approved-…dely-available/

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 1:09 PM
    • #85
    Quote from jasko

    Complications and challenges

    The main wave of BWT system installations is yet to come, says Olofsson. ‘Many owners rushed to have their IOPP renewals before the original implementation date of 8 September 2017 so they would effectively have a five-year grace period to install a system,’ he explains. ‘As a result, we should expect a demand peak in 2022.’ DNV GL believes as many as 15,000 BWTS will have to be installed at that time, he adds. ‘That is a lot of work. Even if we put our estimate at the lower end, assuming just 10,000 installations, this would still be equivalent to 192 system installations per week! All these systems need to be manufactured, purchased and installed.’

    https://www.hellenicshippingnews.com/type-approved-…dely-available/

    slažem se,apsolutno ne treba smetnuti s uma niti taj posao koji će ukloniti dio tonaže sa marketa na neko vrijeme,oustalom svjedočili smo koje su bile posljedice prilikom ugradnje scrubbera na capeovima.

    u zadnje vrijeme na temi atpl to je bio jedan od omiljenih argumenata pesimista a pošto se ovdje nije i neće bježati od ničega evo mog mišljenja o tome.

    troškovi i izgubljeno vrijeme za ugradnju će se nadomjestiti očekivano večim vozarinama,dodatno te se aktivnosti mogu uskladiti sa redovnim maintenance aktivnostima tako da se utrošak vremena smanji.

    zadnje i ne manje važno to će obveza u sinergiji sa visokim demolition cijenama ukloniti dio tonaže sa tržišta

    što će dodatno podići vozarine a zamjenske gradnje nema još niti na obzoru.

    s ovog naslova očekujem više ili manje netto pozitivne efekte na zarade bulkera.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • gigic23
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,212
    Postova
    608
    Member since
    February 19, 2020
    • January 20, 2021 at 1:15 PM
    • #86



    BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX + 5.8% TO USD 25,557 / DAY

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 2:41 PM
    • #87
    Quote from gigic23



    BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX + 5.8% TO USD 25,557 / DAY

    • Panamax-ratene rapporteres + 0,3 prosent til 13.214 dollar dagen.
    • Supramax-ratene rapporteres + 1,3 prosent til 12.310 dollar pr. dag

    rekordi se redaju a doći će jedog dana po investitorski i posljedice.

    iako će vjerojatno i tada prevladavati mišljenje večine da "nebi smjelo" :)

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 2:59 PM
    • #88

    futuresi čini se ne kuže da "nebi smjeli"?

    da može oluja zaustaviti operacije utovara?

    a možda i je baš zato tako jer kuže?

    da se koristi prilika dok postoji strah od kišne sezone?

    i na taj nebi smjelo ćemo dobiti odgovor u nekoj budućnosti.

    izgledno da se večini neće sviđati.

    :)

    Files

    image_2021-01-20_145427.png 264.86 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • January 20, 2021 at 3:13 PM
    • #89

    Dry bulk shipping revs up after ‘extraordinarily bad decade’ https://www.freightwaves.com/news/dry-bulk-…HMvZzInM9CqZgc9

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 3:32 PM
    • #90
    Quote from jasko

    Dry bulk shipping revs up after ‘extraordinarily bad decade’ https://www.freightwaves.com/news/dry-bulk-…HMvZzInM9CqZgc9

    ...Only a few weeks into 2021, it’s clear this year will be different for many shipping segments...

    odkud sad to?

    pa dotur kaže:"...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."

    :/

    ...We have the highest dry bulk rates for January in a decade. This is an indication that there is a lot of demand and that we’re not following the usual pattern....

    dali ovo znači da neće biti kako večina očekuje?

    "deset godina" za sada a što je to u životu pojedica?

    možda već za 10-20g opet prilika?

    brzo će to proći jer kada se sjetim svog propuštanja iz 2004-2007 kao da je bilo jučer. :)

    ne ponovilo se :)

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 3:37 PM
    • #91

    a kako prokomentirati tablicu iz ovog dokumenta imajući u vidu kretanje cijene na ATPL u istom periodu?

    NO COMENT ?

    Files

    strani brodari.jpg 73.17 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 3:55 PM
    • #92

    Wade is ebullient on the prospect of a major U.S. infrastructure plan. He believes it would push demand “through the roof.” He pointed to heightened demand for steel and cement. “And who has cement? China,” he said, noting that trade flows could follow the same pattern they did after Hurricane Katrina, “when backhauls became front hauls.”

    A U.S. infrastructure deal “would be incredibly positive for dry cargo,” Wade affirmed. “We wait with fingers crossed.”

    kako sam nedavno napisao da čak i bez aktivacije stimulusa(exl china) za sada vozarine rastu,što će biti kada se stimulusi cijelog svijeta udruže?

    nije li to pitanje od milion dolara?

    u punom smislu te riječi?

    a nije ni tako teško za odgovoriti ako ništa drugo tada radi već dokaza na dokaze na dokaze o kojima već i vrapci cvrkuću.

    čekamo mali evolucijski iskorak za čovječanstvo a veliki za čovjeka.

    ali koga briga tu su tekme,rukomet,za muške a za žene još bolji izbor,svega puno previše da bi se učinilo nešto na vl fin opismenjavanju. :thumbdown:

    i tako po vl izboru desetljećima,kroz život,postajem manje empatičan.

    ali daj ti nauči homosapiensa da si ulovi ribu? :/ :cursing:

    :)

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 7:52 PM
    • #93
    Quote from migra

    Wade is ebullient on the prospect of a major U.S. infrastructure plan. He believes it would push demand “through the roof.” He pointed to heightened demand for steel and cement. “And who has cement? China,” he said, noting that trade flows could follow the same pattern they did after Hurricane Katrina, “when backhauls became front hauls.”

    A U.S. infrastructure deal “would be incredibly positive for dry cargo,” Wade affirmed. “We wait with fingers crossed.”

    kako sam nedavno napisao da čak i bez aktivacije stimulusa(exl china) za sada vozarine rastu,što će biti kada se stimulusi cijelog svijeta udruže?

    nije li to pitanje od milion dolara?

    u punom smislu te riječi?

    a nije ni tako teško za odgovoriti ako ništa drugo tada radi već dokaza na dokaze na dokaze o kojima već i vrapci cvrkuću.

    čekamo mali evolucijski iskorak za čovječanstvo a veliki za čovjeka.

    ali koga briga tu su tekme,rukomet,za muške a za žene još bolji izbor,svega puno previše da bi se učinilo nešto na vl fin opismenjavanju. :thumbdown:

    i tako po vl izboru desetljećima,kroz život,postajem manje empatičan.

    ali daj ti nauči homosapiensa da si ulovi ribu? :/ :cursing:

    :)

    Display More



    a kada smo već načeli tu temu pa da je obradimo do kraja.

    do 2008 i velike fin krize najbogatija zemlja na svijetu mjerena prosječnim bogatstvom pojedinca je švicarska.

    do te 2008 švicarska je bila država koja je najveći udio među državama svijeta svog ukupnog bogatstva imala,držala u dionicama.

    sada dolazimo do ključnog za homosapiensa sa ovih područja,nakon krize su povečali ulaganje i udio u ulaganju u dionice te su posljedično već nekoliko godina nakon krize još više povečali svoju prednost pred ostalim državama po bogatstvu pojedinca,danas je to još više bitno izraženo jer znamo koliko je to u zadnjih 4-5 godina još raslo.

    tako jednostavno,tako korisno za vlastiti novčanik,toliko puta dokazano,ma šta toliko puta uvijek do sada su stari vrhunci nadmašivani sa novim pa se postavlja pitanje koliko još puta,desetljeća,stoljeća da lokalni homsapiens shvati,primjeni nešto toliko jednostavno?

    bi on shvatio kada bi dnevno uložio 5 min slobodnog vremena u vl fin opismenjavanje ali on to ne želi. :/ :cursing: :thumbdown:

    a one priče bi on ulagao kada bi imao sam više puta pobio na praktičnim primjerima,mogao bi opet ako bi trebalo.

    takvi praktično gotovo da ne postoje da nisu imali priliku svojim kapitalom,plaćom raspolagati na drugačiji način,nisu htjeli,nisu znali jer nisu željeli učiti...

    isključivo ili prioritetno cigle i beton nisu bogatstvo,blagostanje to će se morati prihvatiti jer alternativa je izumiranje.

    potres je samo načeo tu temu koja mora doći na red.

    financijsko opismenjavanje od 1.raz osnovne škole jer suludo je školovati ljude koji neće znati raspolagati svojom plaćom,imovinom na dobar način.nema većeg prioriteta u školovanju pojedinca.

    bez toga nema zdrave nacije i države.

    triježnjenje sad i odmah nema prihvatljivu alternativu moj narode.

    ionako bi prve rezultate se moglo očekivati za deset ili više godina,s jedne strane puno ali s druge strane prošlo je 20 da nije učinjeno ništa.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 10:17 PM
    • #94

    "dokapitilizacije i predstečajevi"

    možda bi postojala mogućnost u nekoj budućnosti da nije kako je,najbolje u zadnjih deset godina u Q1 sa velikim izgledima da je ovo tek početak velikog bulla.

    u 2020 koja će vrlo izgledno biti zadnja loša godina dry bulka biti će ostvaren gubitak koji po mojoj procjeni neće biti veći od zarade na nekretninskom projektu tako da.....

    po meni su ove babaroge wishfull thinking koje će učiniti nekima loše a nekima dobro po vl izboru.

    rezime sljedi.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 11:08 PM
    • #95

    kopirano sa teme atpl nakon što je tamo prebačeno sa ove teme

    migra@

    Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease

    back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako

    uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223

    migra@

    neki od potencijalnih razloga za:

    1.oslobađanje kapitala za neku određenu namjeru,potencijalno ugadnja BWTS?

    moguće i za nastavak nekretninskog projekta?

    2.refinanciranje dospjelih kredita,praktično odgoda na 5g,na koliko je sell and lease back sklopljen?

    3.želja za smanjivanjem duga u bilanci kako bi se smanjio ukupan dug i time utjecalo na povoljnije financiranje?

    4.želja za kupnju dodatne imovine (broda) za koju se traži polog,jamstvo kako bi se povečali prihodi?

    sigurno postoje i drugi potencijalni motivi ali generalno fale dodatne inf da bi se moglo samo na osnovu ovih najosnovnijih podataka donositi zaključak.

    izgledno će uskoro sljediti neki drugi potezi,objave iz kojih će se otkriti što je bio okidač za ovaj potez.

    najvažnije od svega je da brodovi ostaju i da će ostvarivati prihode i dobit koja nije upitna na ovim razinama neviđenim deset g.u Q1 za koje je realno očekivati da će i dalje rasti nekim tempom.

    vidim u ovom potezu više razloga za biti optimističan nego suprotno.

    jasko@

    To su dobre vijesti, jer se radi o refinanciranju, a ne o prodaji.....https://www.hellenicshippingnews.com/new-world-of-s…-and-leaseback/

    migra@

    gotovo je nemoguće zamisliti da ovo refinanciranje nije značilo snižavanje troškova kta jer je pao libor + brodovi su u zadnje vrijeme više nego prihvaćeno sredstvo plaćanja,osiguranja,tražena roba a biti će još i više.

    kinezi koji to najviše plaćaju sigurno nisu oni koji su neupučeni.

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 11:16 PM
    • #96

    dokaz da je najizgledniji motiv za ovaj zadnji potez bio snižavanje kta je:

    "značajno je smanjen prosječni trošak financiranja "

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…068e85937f4.pdf

    ovo je za prethodna 3 broda u prosincu.

    niže kamate će još više poboljšati već očekivano dugo neviđeno dobar rezultat u 2021. :thumbup:

    dodatno i važno za one koji očekuju spektakle u FI.

    bilančno nema razlike između klasicnog kreditiranja i sell and lease back od kada se primjenjuje MSFI16.

    Brodovi su i dalje u imovini, a dug po sell and lease back u obvezama.

    :)

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 20, 2021 at 11:51 PM
    • #97

    neki bi rekli ništa posebno ali neka stoji za usporedbu.

    Files

    dry TC siječanj21.jpg 69.54 kB – 0 Downloads

    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • migra
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    706
    Postova
    1,100
    Member since
    November 30, 2020
    • January 21, 2021 at 12:37 AM
    • #98

    https://www.hellenicshippingnews.com/ship-owners-lo…-bulk-carriers/

    min 2g imamo predah od novogradnji koje će stići na market a to je jako puno vremena za svakakve scenarije.

    https://www.hellenicshippingnews.com/1427-capesize-…ys-of-the-year/

    +10%

    https://www.hellenicshippingnews.com/china-australia-dispute-leaves-coal-carriers-stra%

    “Steel mills are working 24/7 producing record quantities,”

    https://www.hellenicshippingnews.com/china-bought-m…stralia-brazil-

    ...Australian shipments rose 7% to 713 million tonnes, while Brazilian supplies were up 3.5% at 235.7 million tonnes, data from China’s General Administration of Customs showed on Wednesday.

    “The two countries’ rise could not fully meet China’s demand,” said Tang Chuanlin, analyst with CITIC Securities, “Mills had to buy from other countries.”

    https://www.hellenicshippingnews.com/iron-ore-may-l…d-growth-eases/

    The main reasons to be cautious over the spot iron ore price are rising supply from top exporters Australia, Brazil and South Africa, and early signs that Chinese steel output is likely to stabilise this year.

    rastu isporuke(proizvodnja) iron ore :thumbup:

    ako se steel stabilizira u 2021. stockpiles iron ore su daleko o toga ;)

    https://www.hellenicshippingnews.com/brazilian-soyb…pplies-sources/

    Brazil is expected to produce an all-time high of 131.7 million mt


    ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

  • Goran42
    Početnik
    Reakcija primljeno
    1
    Postova
    13
    Member since
    August 10, 2020
    • January 21, 2021 at 3:23 PM
    • #99

    pri kojoj vrijednosti BDI mozemo ocekivati pozitivan utjecaj na domace brodare?

  • 5. Element
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    2,438
    Postova
    1,209
    Member since
    November 25, 2020
    • January 21, 2021 at 4:17 PM
    • #100

    Atpl s ovim vozarinama sigurno vozi pozitivno, i to fino. Za ostale ne znam.

    Govorim o kombinaciji TC-a i spota.

    Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 23, 2025 at 2:37 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      905k
      2k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 2:37 PM
    1. Komentari trgovanja na burzi - LIVE 16k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 11:19 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 2:35 PM
    2. Odgovora
      16k
      Pregleda
      6M
      16k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 2:35 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 2:31 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. All

      May 23, 2025 at 2:31 PM
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • May 23, 2025 at 1:57 PM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      483k
      1.2k
    3. All

      May 23, 2025 at 1:57 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 1:39 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      913k
      2.1k
    3. All

      May 23, 2025 at 1:39 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 2:37 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    All May 23, 2025 at 2:31 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:39 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Hawk Tuach May 22, 2025 at 4:58 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • INGR (INGRA d.d.)

    SILVIO2024 May 22, 2025 at 1:20 PM
  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    All May 22, 2025 at 11:57 AM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    16 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 1 gost
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™