A cyclone is developing in the Timor Sea, expected to make landfall on Saturday
This is the second cyclone of the season to potentially hit the ironore rich Pilbara, but stronger at a cat 3
Could be negative for Capes.
A cyclone is developing in the Timor Sea, expected to make landfall on Saturday
This is the second cyclone of the season to potentially hit the ironore rich Pilbara, but stronger at a cat 3
Could be negative for Capes.
A cyclone is developing in the Timor Sea, expected to make landfall on Saturday
This is the second cyclone of the season to potentially hit the ironore rich Pilbara, but stronger at a cat 3
Could be negative for Capes.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
u toj smo sezoni,to je realnost koja utjeće na sezonalnost ali ono što veseli da kinezi čekaju zapeti ko puške da preuzimaju
max koliko se nudi a to garantira i brze i snažne oporavke čim se operacije budu u mogućnosti nastaviti as usual.
port congestion je zarobio dio flote pa će izgledno pritisak biti slabiji.
AVG je daleko važniji od kratkoročnih kolebanja a trenutni avg je visoko,vrlo visoko za Q1.
odskočna daska je na našoj strani,visoki FEB futuresi sugeriraju da se ne očekuje značajniji pad kao posljedica prije svega
postojanog demanda koji ne pokazuje namjeru popuštanja.
generalna situacije je bitno pozitivnija od one koju percipira večina i po meni radi grešku koju će pamtiti kao dobru ili nezaboravnu životnu školu .
kao zalog boljih rezultata u nekim budućim situacijama pa makar za 10 ili više godina.
svi mi pa i ja sam morao nekad naučiti,nerado priznajem da nikad nisam zaboravio da sam bio na pravom mjestu u pravo vrijeme ali nisam znao što znam danas da bih tada participirao u onom legendarnom rastu sa 20 na 3600 koji je omogučio zaradu sa koeficjentom 180x,te sada očekujem novu naplatu uloženog u vl fin opismenjavanje,ne na tim nezaboravnim razinama ali i puuuno manje od toga može život učiniti bitno oplemenjenijim.
ovdje će se izgledno dvije oluje spojiti u jednu,ako ne prije tada najkasnije za 12-24 mjeseca.
spojit će suplly na razini nevrijedan spomena i snažan do vrlo snažan rast demanda koji je već danas na granici da prijeti otimanjem kontrole nad odnosom koji određuje visine vozarina.
superoluja koje će izgledno isporučiti nešto vrijedno osjećaja sreće,zadovoljstva,ponosa....
jedva čekam dan za rezime
Complications and challenges
The main wave of BWT system installations is yet to come, says Olofsson. ‘Many owners rushed to have their IOPP renewals before the original implementation date of 8 September 2017 so they would effectively have a five-year grace period to install a system,’ he explains. ‘As a result, we should expect a demand peak in 2022.’ DNV GL believes as many as 15,000 BWTS will have to be installed at that time, he adds. ‘That is a lot of work. Even if we put our estimate at the lower end, assuming just 10,000 installations, this would still be equivalent to 192 system installations per week! All these systems need to be manufactured, purchased and installed.’
https://www.hellenicshippingnews.com/type-approved-…dely-available/
Complications and challenges
The main wave of BWT system installations is yet to come, says Olofsson. ‘Many owners rushed to have their IOPP renewals before the original implementation date of 8 September 2017 so they would effectively have a five-year grace period to install a system,’ he explains. ‘As a result, we should expect a demand peak in 2022.’ DNV GL believes as many as 15,000 BWTS will have to be installed at that time, he adds. ‘That is a lot of work. Even if we put our estimate at the lower end, assuming just 10,000 installations, this would still be equivalent to 192 system installations per week! All these systems need to be manufactured, purchased and installed.’
https://www.hellenicshippingnews.com/type-approved-…dely-available/
slažem se,apsolutno ne treba smetnuti s uma niti taj posao koji će ukloniti dio tonaže sa marketa na neko vrijeme,oustalom svjedočili smo koje su bile posljedice prilikom ugradnje scrubbera na capeovima.
u zadnje vrijeme na temi atpl to je bio jedan od omiljenih argumenata pesimista a pošto se ovdje nije i neće bježati od ničega evo mog mišljenja o tome.
troškovi i izgubljeno vrijeme za ugradnju će se nadomjestiti očekivano večim vozarinama,dodatno te se aktivnosti mogu uskladiti sa redovnim maintenance aktivnostima tako da se utrošak vremena smanji.
zadnje i ne manje važno to će obveza u sinergiji sa visokim demolition cijenama ukloniti dio tonaže sa tržišta
što će dodatno podići vozarine a zamjenske gradnje nema još niti na obzoru.
s ovog naslova očekujem više ili manje netto pozitivne efekte na zarade bulkera.
BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX + 5.8% TO USD 25,557 / DAY
BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX + 5.8% TO USD 25,557 / DAY
rekordi se redaju a doći će jedog dana po investitorski i posljedice.
iako će vjerojatno i tada prevladavati mišljenje večine da "nebi smjelo"
futuresi čini se ne kuže da "nebi smjeli"?
da može oluja zaustaviti operacije utovara?
a možda i je baš zato tako jer kuže?
da se koristi prilika dok postoji strah od kišne sezone?
i na taj nebi smjelo ćemo dobiti odgovor u nekoj budućnosti.
izgledno da se večini neće sviđati.
Dry bulk shipping revs up after ‘extraordinarily bad decade’ https://www.freightwaves.com/news/dry-bulk-…HMvZzInM9CqZgc9
Dry bulk shipping revs up after ‘extraordinarily bad decade’ https://www.freightwaves.com/news/dry-bulk-…HMvZzInM9CqZgc9
...Only a few weeks into 2021, it’s clear this year will be different for many shipping segments...
odkud sad to?
pa dotur kaže:"...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."
...We have the highest dry bulk rates for January in a decade. This is an indication that there is a lot of demand and that we’re not following the usual pattern....
dali ovo znači da neće biti kako večina očekuje?
"deset godina" za sada a što je to u životu pojedica?
možda već za 10-20g opet prilika?
brzo će to proći jer kada se sjetim svog propuštanja iz 2004-2007 kao da je bilo jučer.
ne ponovilo se
a kako prokomentirati tablicu iz ovog dokumenta imajući u vidu kretanje cijene na ATPL u istom periodu?
NO COMENT ?
Wade is ebullient on the prospect of a major U.S. infrastructure plan. He believes it would push demand “through the roof.” He pointed to heightened demand for steel and cement. “And who has cement? China,” he said, noting that trade flows could follow the same pattern they did after Hurricane Katrina, “when backhauls became front hauls.”
A U.S. infrastructure deal “would be incredibly positive for dry cargo,” Wade affirmed. “We wait with fingers crossed.”
kako sam nedavno napisao da čak i bez aktivacije stimulusa(exl china) za sada vozarine rastu,što će biti kada se stimulusi cijelog svijeta udruže?
nije li to pitanje od milion dolara?
u punom smislu te riječi?
a nije ni tako teško za odgovoriti ako ništa drugo tada radi već dokaza na dokaze na dokaze o kojima već i vrapci cvrkuću.
čekamo mali evolucijski iskorak za čovječanstvo a veliki za čovjeka.
ali koga briga tu su tekme,rukomet,za muške a za žene još bolji izbor,svega puno previše da bi se učinilo nešto na vl fin opismenjavanju.
i tako po vl izboru desetljećima,kroz život,postajem manje empatičan.
ali daj ti nauči homosapiensa da si ulovi ribu?
Display MoreWade is ebullient on the prospect of a major U.S. infrastructure plan. He believes it would push demand “through the roof.” He pointed to heightened demand for steel and cement. “And who has cement? China,” he said, noting that trade flows could follow the same pattern they did after Hurricane Katrina, “when backhauls became front hauls.”
A U.S. infrastructure deal “would be incredibly positive for dry cargo,” Wade affirmed. “We wait with fingers crossed.”
kako sam nedavno napisao da čak i bez aktivacije stimulusa(exl china) za sada vozarine rastu,što će biti kada se stimulusi cijelog svijeta udruže?
nije li to pitanje od milion dolara?
u punom smislu te riječi?
a nije ni tako teško za odgovoriti ako ništa drugo tada radi već dokaza na dokaze na dokaze o kojima već i vrapci cvrkuću.
čekamo mali evolucijski iskorak za čovječanstvo a veliki za čovjeka.
ali koga briga tu su tekme,rukomet,za muške a za žene još bolji izbor,svega puno previše da bi se učinilo nešto na vl fin opismenjavanju.
i tako po vl izboru desetljećima,kroz život,postajem manje empatičan.
ali daj ti nauči homosapiensa da si ulovi ribu?
a kada smo već načeli tu temu pa da je obradimo do kraja.
do 2008 i velike fin krize najbogatija zemlja na svijetu mjerena prosječnim bogatstvom pojedinca je švicarska.
do te 2008 švicarska je bila država koja je najveći udio među državama svijeta svog ukupnog bogatstva imala,držala u dionicama.
sada dolazimo do ključnog za homosapiensa sa ovih područja,nakon krize su povečali ulaganje i udio u ulaganju u dionice te su posljedično već nekoliko godina nakon krize još više povečali svoju prednost pred ostalim državama po bogatstvu pojedinca,danas je to još više bitno izraženo jer znamo koliko je to u zadnjih 4-5 godina još raslo.
tako jednostavno,tako korisno za vlastiti novčanik,toliko puta dokazano,ma šta toliko puta uvijek do sada su stari vrhunci nadmašivani sa novim pa se postavlja pitanje koliko još puta,desetljeća,stoljeća da lokalni homsapiens shvati,primjeni nešto toliko jednostavno?
bi on shvatio kada bi dnevno uložio 5 min slobodnog vremena u vl fin opismenjavanje ali on to ne želi.
a one priče bi on ulagao kada bi imao sam više puta pobio na praktičnim primjerima,mogao bi opet ako bi trebalo.
takvi praktično gotovo da ne postoje da nisu imali priliku svojim kapitalom,plaćom raspolagati na drugačiji način,nisu htjeli,nisu znali jer nisu željeli učiti...
isključivo ili prioritetno cigle i beton nisu bogatstvo,blagostanje to će se morati prihvatiti jer alternativa je izumiranje.
potres je samo načeo tu temu koja mora doći na red.
financijsko opismenjavanje od 1.raz osnovne škole jer suludo je školovati ljude koji neće znati raspolagati svojom plaćom,imovinom na dobar način.nema većeg prioriteta u školovanju pojedinca.
bez toga nema zdrave nacije i države.
triježnjenje sad i odmah nema prihvatljivu alternativu moj narode.
ionako bi prve rezultate se moglo očekivati za deset ili više godina,s jedne strane puno ali s druge strane prošlo je 20 da nije učinjeno ništa.
"dokapitilizacije i predstečajevi"
možda bi postojala mogućnost u nekoj budućnosti da nije kako je,najbolje u zadnjih deset godina u Q1 sa velikim izgledima da je ovo tek početak velikog bulla.
u 2020 koja će vrlo izgledno biti zadnja loša godina dry bulka biti će ostvaren gubitak koji po mojoj procjeni neće biti veći od zarade na nekretninskom projektu tako da.....
po meni su ove babaroge wishfull thinking koje će učiniti nekima loše a nekima dobro po vl izboru.
rezime sljedi.
kopirano sa teme atpl nakon što je tamo prebačeno sa ove teme
migra@
Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease
back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako
uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223
migra@
neki od potencijalnih razloga za:
1.oslobađanje kapitala za neku određenu namjeru,potencijalno ugadnja BWTS?
moguće i za nastavak nekretninskog projekta?
2.refinanciranje dospjelih kredita,praktično odgoda na 5g,na koliko je sell and lease back sklopljen?
3.želja za smanjivanjem duga u bilanci kako bi se smanjio ukupan dug i time utjecalo na povoljnije financiranje?
4.želja za kupnju dodatne imovine (broda) za koju se traži polog,jamstvo kako bi se povečali prihodi?
sigurno postoje i drugi potencijalni motivi ali generalno fale dodatne inf da bi se moglo samo na osnovu ovih najosnovnijih podataka donositi zaključak.
izgledno će uskoro sljediti neki drugi potezi,objave iz kojih će se otkriti što je bio okidač za ovaj potez.
najvažnije od svega je da brodovi ostaju i da će ostvarivati prihode i dobit koja nije upitna na ovim razinama neviđenim deset g.u Q1 za koje je realno očekivati da će i dalje rasti nekim tempom.
vidim u ovom potezu više razloga za biti optimističan nego suprotno.
jasko@
To su dobre vijesti, jer se radi o refinanciranju, a ne o prodaji.....https://www.hellenicshippingnews.com/new-world-of-s…-and-leaseback/
migra@
gotovo je nemoguće zamisliti da ovo refinanciranje nije značilo snižavanje troškova kta jer je pao libor + brodovi su u zadnje vrijeme više nego prihvaćeno sredstvo plaćanja,osiguranja,tražena roba a biti će još i više.
kinezi koji to najviše plaćaju sigurno nisu oni koji su neupučeni.
dokaz da je najizgledniji motiv za ovaj zadnji potez bio snižavanje kta je:
"značajno je smanjen prosječni trošak financiranja "
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…068e85937f4.pdf
ovo je za prethodna 3 broda u prosincu.
niže kamate će još više poboljšati već očekivano dugo neviđeno dobar rezultat u 2021.
dodatno i važno za one koji očekuju spektakle u FI.
bilančno nema razlike između klasicnog kreditiranja i sell and lease back od kada se primjenjuje MSFI16.
Brodovi su i dalje u imovini, a dug po sell and lease back u obvezama.
neki bi rekli ništa posebno ali neka stoji za usporedbu.
https://www.hellenicshippingnews.com/ship-owners-lo…-bulk-carriers/
min 2g imamo predah od novogradnji koje će stići na market a to je jako puno vremena za svakakve scenarije.
https://www.hellenicshippingnews.com/1427-capesize-…ys-of-the-year/
+10%
https://www.hellenicshippingnews.com/china-australia-dispute-leaves-coal-carriers-stra%
“Steel mills are working 24/7 producing record quantities,”
https://www.hellenicshippingnews.com/china-bought-m…stralia-brazil-
...Australian shipments rose 7% to 713 million tonnes, while Brazilian supplies were up 3.5% at 235.7 million tonnes, data from China’s General Administration of Customs showed on Wednesday.
“The two countries’ rise could not fully meet China’s demand,” said Tang Chuanlin, analyst with CITIC Securities, “Mills had to buy from other countries.”
https://www.hellenicshippingnews.com/iron-ore-may-l…d-growth-eases/
The main reasons to be cautious over the spot iron ore price are rising supply from top exporters Australia, Brazil and South Africa, and early signs that Chinese steel output is likely to stabilise this year.
rastu isporuke(proizvodnja) iron ore
ako se steel stabilizira u 2021. stockpiles iron ore su daleko o toga
https://www.hellenicshippingnews.com/brazilian-soyb…pplies-sources/
Brazil is expected to produce an all-time high of 131.7 million mt
pri kojoj vrijednosti BDI mozemo ocekivati pozitivan utjecaj na domace brodare?
Atpl s ovim vozarinama sigurno vozi pozitivno, i to fino. Za ostale ne znam.
Govorim o kombinaciji TC-a i spota.