Route Description Size Value ($) Change
BCI 5 T/C routes 180000 31392 -37
BPI 5 T/C routes 82500 25709 27
BSI 10 T/C routes 58328 25785 222
BHSI 7 T/C routes 38200 23368 167
BDI 2801 +6
Route Description Size Value ($) Change
BCI 5 T/C routes 180000 31392 -37
BPI 5 T/C routes 82500 25709 27
BSI 10 T/C routes 58328 25785 222
BHSI 7 T/C routes 38200 23368 167
BDI 2801 +6
Evo malo nacrtane povijesti, da se lakše pozicionirati u vremenu, prostoru i trendu, kao i ekstremima.
Freight futures am update
Capesize up ~4%
Panamax up ~7%
Zanimjljivo kuda su otišli futuresi panamaxa.za svibanj 2022 u vrlo kratkom roku
Evo futuresa za panamaxe za prosinac 2021. Znači u cca 6 jedana promjena sa 14.400$ na 21.500$. Ujedno na zamolbu kolege na pp da vidi i izvor
Evo malo nacrtane povijesti, da se lakše pozicionirati u vremenu, prostoru i trendu, kao i ekstremima.
prilično zanimljiv trenutak povijesti za pratiti
a ni participiranje trenutka nije za baciti
još ako se potvrdi kako puno toga upučuje ,da smo na početku početaka,praskozorju,predigri ....
evo još malo dokaza na dooookaze kakvoj tektonici u dry bulku svjedočimo
$DSX announced another huge charter increase : ~6 months for gross $25K/day, compared with $11.8K/day in the charter that just ended.
iz ovog se da dosta toga izvuči,najizgledniji scenarij za 2Q ali još MIN desetak Q onih poslije njega,moguće i bitno više njih hmmm...
bome trebat će to "muški" izdržati ako izbor neće biti pravi
Another Very Large Chinese Purchase of US Corn
Bulk Vika Delia 41.425 DWT 41.425 1998 Varna Shipyard Sadent Shipping 2021-svi-07 9.664
550 US$/LDT Pakistan
Bulk Victoriya Daria 41.260 DWT 41.260 1995 Varna Shipyard Victoria Shipping 2021-svi-07 9.590 550 US$/LDT Pakistan
Kuda idu cijene scrapa i što to znači?
Bulk Vika Delia 41.425 DWT 41.425 1998 Varna Shipyard Sadent Shipping 2021-svi-07 9.664
550 US$/LDT Pakistan
Bulk Victoriya Daria 41.260 DWT 41.260 1995 Varna Shipyard Victoria Shipping 2021-svi-07 9.590 550 US$/LDT Pakistan
Kuda idu cijene scrapa i što to znači?
držim da cijene mogu i dalje gore jer očekujem da će radi kineskih igrica a kojima dodatno pumpaju cijene iron ore gdje je i scenarij 3xx$ moguć,u drugoj polovici godine trebao bi VALE pojačati isporuku pa će to možda spustiti pritisak ali u drugoj polovici godini će radi popuštanja covid pritiska i rasti demand pa moguće da svejedno neće doći do popuštanja cijena za iron ore.
ove cijene su vrlo stimulativne za uklanjanje tonaže sa marketa ali i vozarine su stimulativne za ostanak na marketu.
win-win za one na palubi,prepohlepno je tražiti više od toga šta ne?
u nekoj fazi,bližoj budućnosti regulativa će biti presudan faktor jer će troškovi biti preveliki.
veće DEMO cijene utjeću i na cijene SH a rast cijena SH smanjuje pritisak na revizora ATPL
moguće još neke posljedice na bilancu ali ne više od xxx kn po dionici
možda i griješim,nebi bilo.....
do sada se ovdje nismo osim usputno dotakli carbon tax-a
čini se da se otima kontroli a izgledno će imati značajnog utjecaja na shipping ali nama ovdje puno zanimljivije utjecaj na dry bulk
oni koji dobro anticipiraju mogli bi to i naplatiti
možda i griješim,nebi bilo.....
EU Carbon prices pushed to record levels above €56, but retreated slightly to €53.07 yesterday. The EU ETS had been trading at €20 in pre-corona times
Evo par informacija s terena.
Jedna naša jako velika i dobra firma, ima problema s nabavkom materijala (čelika) za proizvodnju.
Isto tako jedna malo manja je nedavno naručila par stotina tona čelika iz tvornice iz Azije i dobili su samo malu količinu uz objašnjenje da materijala jednostavno više nemaju.
Teško se dolazi do sirovina.
Evo par informacija s terena.
Jedna naša jako velika i dobra firma, ima problema s nabavkom materijala (čelika) za proizvodnju.
Isto tako jedna malo manja je nedavno naručila par stotina tona čelika iz tvornice iz Azije i dobili su samo malu količinu uz objašnjenje da materijala jednostavno više nemaju.
Teško se dolazi do sirovina.
a dosta se tog starog željeza kod nas sakupi,reciklaža auti i sve ostalo,možda se nekom jednog dana upali lampica?
pri ovakvim cijenama gotovih prozvoda....
p.s.
ovo sa nedostatkom će neizbježno aktivirati dodatnu proizvodnju u drugim zemljama,već je ali će još pojačati
kinezi hlade cijenu ali i tope zalihe,šta će biti kada će ih morati dizati nije teško za predvidjeti.
bilo bi im puno mudrije da max pune te zalihe dok ostatak svijeta ne pojača demand ali ne plačaju me za savjetnika pa...
oustalom ovako će na dry bulku više napumpati vozarine nego bi bez tih svojih igrica.
ups,samo da ovo ne dođe do njih
rezimirat ćemo nekad što je bilo mudrije
možda i griješim ali....
Iron ore down US$8.30 a tonne or 3.7% to US$215.45 a tonne (CFR Tianjin port).
https://www.seebiz.eu/nekretnine/slo…dovoljno/258197
Sto ce nam Kina, vazna je potraznja Slovenije. Salu na stranu cini se da je problem oko nabave u cijelom svijetu, a puno zemalja je jos zatvoreno.
Evo par informacija s terena.
Jedna naša jako velika i dobra firma, ima problema s nabavkom materijala (čelika) za proizvodnju.
Isto tako jedna malo manja je nedavno naručila par stotina tona čelika iz tvornice iz Azije i dobili su samo malu količinu uz objašnjenje da materijala jednostavno više nemaju.
Teško se dolazi do sirovina.
Bit ce kao i uvjek najbogatijem, a mi i dalje mozemo o suncu, a jos potres tko ce to platit bit ce jos svega.
ono što je daleko najvažije,vidi se iz aviona da se svjetska proizvodnja izvlači iz covid depresije,da će demand biti nikad veći, a tko će konkretno proizvesti više ili manje steela od manje je važnosti.
ako neće kinezi netko drugi će sretan ugrabiti ono što oni eventualno nebi htjeli.
to se još kada su kinezi u pitanju nije dogodilo pa.....
ali daleko od toga da su jedini o kojima ovisi ukupna svjestka proizvodnja steela.
majka svih uvjeta demand je tu i dalje će jačati ostalo su sporedne stavke.
dry bulk će naplatiti ono što čeka više od desetljeća.
zar već ne naplačuje
https://www.seebiz.eu/nekretnine/slo…dovoljno/258197
Sto ce nam Kina, vazna je potraznja Slovenije. Salu na stranu cini se da je problem oko nabave u cijelom svijetu, a puno zemalja je jos zatvoreno.
I dalje pozitivno za shipping znaci i sa ovim demandom za prijevoz sirovina koji je trenutno ne zadovoljava potrebe trzista za robom
A pogledajte Q3 futurese i sve vam je jasno, potraznja jos jaca, raste.
Display Moreono što je daleko najvažije,vidi se iz aviona da se svjetska proizvodnja izvlači iz covid depresije,da će demand biti nikad veći, a tko će konkretno proizvesti više ili manje steela od manje je važnosti.
ako neće kinezi netko drugi će sretan ugrabiti ono što oni eventualno nebi htjeli.
to se još kada su kinezi u pitanju nije dogodilo pa.....
ali daleko od toga da su jedini o kojima ovisi ukupna svjestka proizvodnja steela.
majka svih uvjeta demand je tu i dalje će jačati ostalo su sporedne stavke.
dry bulk će naplatiti ono što čeka više od desetljeća.
zar već ne naplačuje
Turkey's HRC exports up by 53% in Mar '21 on surge in EU buying
as a surge in buying interest from the EU resulted in 179,000 t of imports from Turkey- a rise of 55% on year.
Display More
kinezi hlade cijenu ali i tope zalihe,šta će biti kada će ih morati dizati nije teško za predvidjeti.
bilo bi im puno mudrije da max pune te zalihe dok ostatak svijeta ne pojača demand ali ne plačaju me za savjetnika pa...
oustalom ovako će na dry bulku više napumpati vozarine nego bi bez tih svojih igrica.
ups,samo da ovo ne dođe do njih
rezimirat ćemo nekad što je bilo mudrije
možda i griješim ali....
Iron ore down US$8.30 a tonne or 3.7% to US$215.45 a tonne (CFR Tianjin port).
https://www.reuters.com/business/energ…ket-step-up-tra
China will strengthen its management of commodity supply and demand to curb "unreasonable" increases in prices...
od siječnja sam više puta naglasio da očekujem kineski fijasko u pokušaju upravljanjem tržištem commoditiesa.
kada na tržištu nema dovoljno roba ,pokušaj manipulacija rezultira još većim rastom jer su pozitivni efekti(spuštanje cijena) mali i kratkotrajni,a negativni(dizanje cijena) dugi i jaki.
ne svjedočimo li tome >9mj?
posljedično to se prenosi i na tržište prijevoza roba.
napisao sam u siječnju da će time nešto odgoditi očekivani scenarij na dry bulku ali da će zato intenzitet svojim igricama dodatno pojačati.
svako malo hladjenje će biti ispraćeno većim grijanjem.
naravno da je kinezima psihološki teško gutati dodatne troškove u stotinama mlrd$ a posebice ako taj cash završava u đepu za njih trenutno velikog neprijatelja australije ALI
to je posljedice velikih strateških promašaja po pitanju commoditiesa za kineze koji su znali da su o njima jako ovisni a nisu poduzeli ni približno koliko su mogli u prošlosti.
DA su poduzimali samo pola onog što danas poduzimaju do ovog nebi došlo.
sada se koprcaju i time dodatno dižu cijene commoditiesa ali i nama bitno važnije vozarina za dry bulk.
krenuli su i u neviđeni ciklus investiranja u nove izvore prvenstveno afrika a to povečanje tonmilja je nešto što će se duuugo pamtiti i prepričavati na dry bulku.
DA,neće se to dogoditi do sljedećeg ponedjeljka ili još ovaj mjesec ali nama investitorima to nebi trebao ,smio biti problem šta ne?
kao što se više nego jasno može vidjeti posljedice iskorištavanja prilike za pozicioniranje prije onih koji vole manje rizike,prinose....
već nose daleko iznadprosječne prinose,samo se nije trebalo siliti preko svake mjere,večina se i danas sili pa je jedan scenarij bitno izgledniji
mnogi će tek u vremenu pred nama otkriti priliku pa....
p.s
nisam već neko vrijeme napisao pa...
u apsolutno ničemu u životu nema bez rizika,ima ga i ovdje ali ovakav risk/reward hmm....
za mene neopisiva lakoća dioničastva
kategorija once in a lifetime opportunity
i mene kopka završni rezime,posebice jer je već i međurezime hmmm...
‘The Big Short’ Investor Buys Into Shipping https://gcaptain.com/the-big-short-…-into-shipping/
‘The Big Short’ Investor Buys Into Shipping https://gcaptain.com/the-big-short-…-into-shipping/
Nova prijava SEC-a pokazuje da je Scion Asset Management, privatna investicijska tvrtka koju je osnovao i vodio poznati investitor dr. Michael Burry, u prvom tromjesečju 2020. kupila dionice vrijedne oko 10,5 milijuna američkih dolara.
Burry je bio slavno prikazan kao jedan od glavnih likova u filmu "The Big Short" iz 2015. godine o svojim ranim predviđanjima i dobiti od krize na američkom tržištu stanova. Film je temeljen na knjizi Michaela Lewisa "The Big Short: Inside the Doomsday Machine" iz 2010. godine. Njegov prikaz u filmu i uspješne strategije ulaganja donijeli su mu kultno sljedbeništvo među mnogim investitorima.
Od 31. ožujka 2021. Scion Asset Management imao je imovinu u upravljanju (AUM) u iznosu od 638.901.404 USD, prema najnovijoj prijavi hedž fonda za prvi kvartal 2021. godine.
Podnesak također pokazuje da je Scion kupio 354.711 dionica Genco Shipping & Trading Limited (GNK), 190.100 dionica Scorpio Tankers (STNG) i 530.000 dionica Golden Ocean Group (GOGL) za oko 3,5 milijuna dolara svaka. Svi su označili njegov prvi ulazak u dionice.
Kupnje su objavljene u ponedjeljak, 17. svibnja, a sve tri dionice stečene su tog dana.
GNK i GOGL specijalizirali su se za prijevoz suhih rasutih tereta, dok su STNG specijalizirali za tankere koji se koriste za prijevoz naftnih derivata. DRYBULK je među najvručim sektorima brodarstva usred rastuće globalne potražnje za robama. Tankeri, iako su posljednjih mjeseci zaostajali za sektorom suhe rasute robe(DRYBULK), također pokazuju obećavajuće znakove. Ali, ne vjerujte mi na riječ, nisam financijski savjetnik i ovo nije financijski savjet.
Oznake:
financijske dionice