1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Financije i gospodarstvo
  3. Stručne rasprave

DRY BULK

  • migra
  • January 16, 2021 at 10:18 AM
  • maratonac
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,592
    Postova
    670
    Member since
    February 13, 2020
    • October 14, 2021 at 1:35 PM
    • #4,581

    Brodari poput ATPL koji nemaju Capeove su taoci ovakvog kretanja Cape indexa. To je i razlog nepovjerenja u USA brodare koji velikim dijelom i imaju Capeove. A dok ne rastu ino brodari, teško da će i ATPL značajnije potegnuti. Vozarine za Supre i Panamaxe su stabilne i očekujem da će takve i ostati tijekom duljeg razdoblja. Ako još malo porastu, tim bolje.

    Kad i ako ino brodari počnu rast kao 2007. godine, tada će tek uslijedit brutala i na ATPL, a tad će bit kuku lele kako će to brutalno izgledati. Volio bih to vidjet da bar malo evociram uspomene na daleku 2007. g. Ako to dočekamo, a nadam se da hoćemo, tek tada će pojedinci ovdje vidjeti kako brutalno može izgledati rast brodara. Sve drugo ovo dosad činit će se poput kamilice naspram toga.

    Nešto mi govori da ćemo danas UP! :thumbup:

  • KicanCRO
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,320
    Postova
    968
    Member since
    October 20, 2020
    • October 14, 2021 at 1:38 PM
    • #4,582

    Tako je, supre i paname ocekuju stabilnost kroz duze razdoblje, takoder opcenito se ocekuje jos jedan veci peak BDI-a u Q4.

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    912
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • October 14, 2021 at 2:02 PM
    • #4,583

    BDI 5062 (-172)

    BCI 8462 (-526)

    BPI 4023 (+65)

    BSI 3542 (+40)

    BHSI 2020 (+3)

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • October 14, 2021 at 2:04 PM
    • #4,584

    Ovako kod nekih tvrtki izgleda Q3 guidance, a kako tek izgleda izvještaj?!

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • accountant
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,158
    Postova
    2,925
    Member since
    February 14, 2020
    • October 14, 2021 at 9:07 PM
    • #4,585

    kolege, ispričavam se ako je ovo već netko 'okačio' ovdje

    stariji članak (08/2021): Battle of the Shipping Booms (benzinga.com)

    kako je to bilo 2007.-me i 2008.-me i danas

    i zašto vozarine mogu još rasti

    ima i pregled višegodišnjih cijena (grafova) većih kompanija

  • hugh
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    4,012
    Postova
    2,759
    Member since
    February 14, 2020
    • October 14, 2021 at 9:48 PM
    • #4,586
    Quote from maratonac

    Brodari poput ATPL koji nemaju Capeove su taoci ovakvog kretanja Cape indexa. To je i razlog nepovjerenja u USA brodare koji velikim dijelom i imaju Capeove. A dok ne rastu ino brodari, teško da će i ATPL značajnije potegnuti. Vozarine za Supre i Panamaxe su stabilne i očekujem da će takve i ostati tijekom duljeg razdoblja. Ako još malo porastu, tim bolje.

    Kad i ako ino brodari počnu rast kao 2007. godine, tada će tek uslijedit brutala i na ATPL, a tad će bit kuku lele kako će to brutalno izgledati. Volio bih to vidjet da bar malo evociram uspomene na daleku 2007. g. Ako to dočekamo, a nadam se da hoćemo, tek tada će pojedinci ovdje vidjeti kako brutalno može izgledati rast brodara. Sve drugo ovo dosad činit će se poput kamilice naspram toga.

    Ima logike u tome što pišeš no s druge strane capovi i inače imaju puno jače izražene promjene smjera nego drugi tipovi brodova a uz to su još i na vrijednostima koje su izrazito velike a brodari se baš i ne vesele tome niti malo....ono što mi nema ni zrna logike je ovoliki pad brodara vani koji se sad protegnio na več mjesec dana a s druge strane imamo viskoke vozarine i očekivanja da tako ostane još relativno dugo vremena.......gledajuči cijene mnogih brodara vani od šestog ili sedmog mjeseca oni u biti stagniraju ili su u padu dok je bdi za tih nekoliko mjeseci napravio veliki napredak.......ima li netko možda neke grafikone usporedbe zse brodare i brodare vani u zadnja 3 mjeseca?......bilo bi zanimljivo za vidjeti kako stoje i kakve bi zaključke iz toga mogli izvesti......ovako na oko mi izgleda da zse brodari nadoknađuju kasno paljenje......

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • October 14, 2021 at 10:04 PM
    • #4,587

    Kontejneri amazona? Zašto ne :)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • accountant
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,158
    Postova
    2,925
    Member since
    February 14, 2020
    • October 14, 2021 at 10:12 PM
    • #4,588

    Uskoro kupuju rabljene cargo aviončeke. Dopiz... im čekanje na LA terminalu. Nevjerojatno za tako veliku kompaniju kako dobro razmišljaju i kako su okretni.

    Kupac mora dobiti što je naručio, u razumnom roku. Ako ne može morem ide zrakom.

  • looserst
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,797
    Postova
    1,080
    Member since
    February 19, 2021
    • October 14, 2021 at 10:28 PM
    • #4,589
    Quote from hugh
    Quote from maratonac

    Brodari poput ATPL koji nemaju Capeove su taoci ovakvog kretanja Cape indexa. To je i razlog nepovjerenja u USA brodare koji velikim dijelom i imaju Capeove. A dok ne rastu ino brodari, teško da će i ATPL značajnije potegnuti. Vozarine za Supre i Panamaxe su stabilne i očekujem da će takve i ostati tijekom duljeg razdoblja. Ako još malo porastu, tim bolje.

    Kad i ako ino brodari počnu rast kao 2007. godine, tada će tek uslijedit brutala i na ATPL, a tad će bit kuku lele kako će to brutalno izgledati. Volio bih to vidjet da bar malo evociram uspomene na daleku 2007. g. Ako to dočekamo, a nadam se da hoćemo, tek tada će pojedinci ovdje vidjeti kako brutalno može izgledati rast brodara. Sve drugo ovo dosad činit će se poput kamilice naspram toga.

    Ima logike u tome što pišeš no s druge strane capovi i inače imaju puno jače izražene promjene smjera nego drugi tipovi brodova a uz to su još i na vrijednostima koje su izrazito velike a brodari se baš i ne vesele tome niti malo....ono što mi nema ni zrna logike je ovoliki pad brodara vani koji se sad protegnio na več mjesec dana a s druge strane imamo viskoke vozarine i očekivanja da tako ostane još relativno dugo vremena.......gledajuči cijene mnogih brodara vani od šestog ili sedmog mjeseca oni u biti stagniraju ili su u padu dok je bdi za tih nekoliko mjeseci napravio veliki napredak.......ima li netko možda neke grafikone usporedbe zse brodare i brodare vani u zadnja 3 mjeseca?......bilo bi zanimljivo za vidjeti kako stoje i kakve bi zaključke iz toga mogli izvesti......ovako na oko mi izgleda da zse brodari nadoknađuju kasno paljenje......

    Nemoj stavljati te grafove, pusti da se i dalje mantra kako su vanka brutalno rasli a u nas ni makac 8)

  • stefek
    Student
    Reakcija primljeno
    136
    Postova
    97
    Member since
    February 12, 2020
    • October 15, 2021 at 6:20 AM
    • #4,590

    BELSHIPS ASA: Fleet expansion and period charter contract

    Belships has entered into an agreement for the acquisition of a 64 000 dwt Ultramax newbuilding resale currently under construction at a Japanese shipyard. Delivery is expected to be January 2023. The intention is to finance the vessel on similar terms as previously acquired newbuilding resales, which implies a fixed-rate bareboat charter of around 10 years with purchase options. The estimated cash breakeven upon delivery is expected to be about USD 11 500 per day including operational expenses. The agreement is conditional upon certain steps to be completed by the parties involved. Conclusion is expected within Q4 2021.

    Belships is taking over an existing contract for a vessel already under construction whilst the orderbook and supply side approaches the lowest levels seen in 30 years. Belships’ fleet continues to increase and improve with only modest cash investments. Japanese-design Ultramax bulk carriers entering the fleet represent the highest quality and lowest fuel consumption available in the market today.

    Belships has entered into agreement for a period time charter contract for one of our modern Ultramaxes of Japanese design for a period of about 22-24 months at a gross rate of USD 26 250 per day. The contract is expected to commence by the end of October 2021.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • October 15, 2021 at 9:06 AM
    • #4,591

    DRY BULK SECTOR PANEL

    Moderator: Mr. Jorgen Lian, Equity Analyst - DNB Markets, Inc

    Panelists:
    - Mr. Gary Vogel, CEO - Eagle Bulk Shipping (EGLE)
    - Mr. Martyn Wade, CEO - Grindrod Shipping Holdings (GRIN)
    - Mr. John Michael Radziwill, CEO - GoodBulk; C Transport Maritime
    - Mr. Polys Hajioannou, CEO - Safe Bulkers (SB)
    - Mr. Stamatis Tsantanis, Chairman & CEO - Seanergy Maritime Holdings (SHIP)

    Capital Link's 13th Annual New York Maritime Forum
    Tuesday - Thursday, October 12-14, 2021

  • Milo
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    929
    Postova
    718
    Bookmarks
    1
    Member since
    November 20, 2020
    • October 15, 2021 at 11:42 AM
    • #4,592

    https://www.index.hr/vijesti/clanak…no/2310897.aspx treba radit i noću

  • maratonac
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,592
    Postova
    670
    Member since
    February 13, 2020
    • October 15, 2021 at 12:28 PM
    • #4,593

    Kaj Capeovi rone i danas?!

    Nešto mi govori da ćemo danas UP! :thumbup:

  • tenchi0110
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    993
    Postova
    518
    Member since
    February 17, 2020
    • October 15, 2021 at 12:30 PM
    • #4,594
    Quote from maratonac

    Kaj Capeovi rone i danas?!

    Today: 64,417 -5,764
    MTD avg 78,380
    YTD avg 32,970 vs 2020 YTD 12,791
    FFA Q4 50,000
    Oct FFA 66,500

    Are we seeing a bottom today? The going is not especially tought quite yet, despite the hard drop.
    Rumors of a C3 floor at least.

    aaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 15, 2021 at 1:15 PM
    • #4,595

    BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX -8.2% TO USD 64,417 / DAY


    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

  • tin
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,610
    Postova
    1,965
    Member since
    February 13, 2020
    • October 15, 2021 at 1:41 PM
    • #4,596

    | live

    Najavljuju li Vikinzi preokret kod brodara vani....

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • stipe_Cro
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    912
    Postova
    700
    Member since
    December 21, 2020
    • October 15, 2021 at 2:02 PM
    • #4,597

    BDI 4854 (-208)

    BCI 7767 (-695)

    BPI 4065 (+42)

    BSI 3576 (+34)

    BHSI 2021 (+1)

  • NaBiduAsku
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,753
    Postova
    1,329
    Member since
    February 17, 2020
    • October 15, 2021 at 2:03 PM
    • #4,598
    Quote from stipe_Cro

    BDI 4854 (-208)

    BCI 7767 (-695)

    BPI 4065 (+42)

    BSI 3576 (+34)

    BHSI 2021 (+1)

    cijela burza je taoc kejpova ^^ a zapravo sve drugo raste.

  • jasko
    Majstor
    Reakcija primljeno
    7,279
    Postova
    3,497
    Member since
    February 13, 2020
    • October 15, 2021 at 2:06 PM
    • #4,599

    Baltic Dry Index falls 4.11% to 4,854

    Capesize -8.21% to $64,417

    Panamax +1.09% to $35,248

    Supramax 58k tons +0.96% to $39,333                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • BudFox
    Majstor
    Reakcija primljeno
    4,231
    Postova
    2,799
    Member since
    February 13, 2020
    • October 15, 2021 at 2:08 PM
    • #4,600

    Freight futures am update

    Capesize down ~6%
    Panamax down ~2%

    Kocka je bačena, alea iacta est :!:

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • May 24, 2025 at 1:59 PM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      906k
      2k
    3. All

      May 24, 2025 at 1:59 PM
    1. DLKV (Dalekovod d.d.) 2.9k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:29 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 11:04 PM
    2. Odgovora
      2.9k
      Pregleda
      1.2M
      2.9k
    3. umalo

      May 23, 2025 at 11:04 PM
    1. KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.) 2.1k

      • harpun
      • February 13, 2020 at 7:11 PM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 8:32 PM
    2. Odgovora
      2.1k
      Pregleda
      914k
      2.1k
    3. xdado

      May 23, 2025 at 8:32 PM
    1. Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k

      • zlocesti
      • September 18, 2020 at 8:28 PM
      • Tržišta kapitala - USA
      • zlocesti
      • May 23, 2025 at 6:35 PM
    2. Odgovora
      10k
      Pregleda
      2.9M
      10k
    3. my moon

      May 23, 2025 at 6:35 PM
    1. Što smo danas tržili 6k

      • harpun
      • February 15, 2020 at 11:11 AM
      • Dionice
      • harpun
      • May 23, 2025 at 4:07 PM
    2. Odgovora
      6k
      Pregleda
      2.3M
      6k
    3. Hafid

      May 23, 2025 at 4:07 PM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    All May 24, 2025 at 1:59 PM
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    umalo May 23, 2025 at 11:04 PM
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    xdado May 23, 2025 at 8:32 PM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    my moon May 23, 2025 at 6:35 PM
  • Što smo danas tržili

    Hafid May 23, 2025 at 4:07 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    All May 23, 2025 at 3:39 PM
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    umalo May 23, 2025 at 2:35 PM
  • PODR (Podravka d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:57 PM
  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    All May 23, 2025 at 1:36 PM
  • KOTR (Koncar Mjerni transformatori d.d.)

    jkova25 May 22, 2025 at 1:20 PM

Popularne Teme

  • DRY BULK

    10,486 Replies, 4 years ago
  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    2,561 Replies, 3 years ago
  • Trumpove carine

    16 Replies, A month ago
  • CORONA virus

    3,567 Replies, 5 years ago
  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    1,894 Replies, 5 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 9 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™