Izgleda lagano dolazi vrijeme krypta. Nije da neće i dionice poteza, ali ovo je sve jače
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?
-
-
-
upravo tako(nažalost) većina se prebacila tamo i to se osjeti na na NYSE
-
NTEC danas časti, ulaz na 4,70 izlaz sa 5.23.
Ide to na 5,7-6 danas, ali meni dosta.
Ima života van burze.
Moš mislit.
-
Balan očekuje ipak do kraja tjedna oporavak, XBI je opet predvodio pad burze, možda opet kupim SPPI
-
upravo tako(nažalost) većina se prebacila tamo i to se osjeti na na NYSE
Nije u potpunosti istina.
Podaci su dostupni:
https://www.nyse.com/markets/us-equity-volumes
i ovdje:
https://www.nasdaqtrader.com/trader.aspx?id=FullVolumeSummary#
Pa pogledajte malo volumene...
-
upravo tako(nažalost) većina se prebacila tamo i to se osjeti na na NYSE
Nije u potpunosti istina.
Podaci su dostupni:
https://www.nyse.com/markets/us-equity-volumes
i ovdje:
https://www.nasdaqtrader.com/trader.aspx?id=FullVolumeSummary#
Pa pogledajte malo volumene...
sve 5, međutim premarket je umro. barem onaj između 10 i 13 popodne po našem.
-
Kakav odbijanac Palantira.
Čudo!
Nisam imao muda kupiti... Priznajem.
-
Ja pratim usput pa zato ne kupujem, još sam u poslu
-
https://www.cnbc.com/2021/05/11/pal…1-earnings.html
Palantir je ugodno iznenadio izvješćem
-
https://www.cnbc.com/2021/05/11/pal…1-earnings.html
Palantir je ugodno iznenadio izvješćem
PLTR bi bio zlatna koka od dionice da nema nagrađivanja zaposlenih kroz dionice. Zbog te činjenice GAAP dobiti nemaju i bit će neko vrijeme još tako. Zatim iz vremena prije IPOa, skupili su stalnim dokapitalizacijama preko 1.4 mlrd dionica koliki je sad FF. Pa je i zarada po dionici mizerna (ona adjusted, non-GAAP). Zatim im se spočitava velika ovisnost o državi i ukupno mislim samo 149 klijenata. Prevelika koncentracija, po meni. Prihodi će rasti još neko vrijeme po >30% godišnje (tvrdi Karp, CEO) koji u svojem ambaru iliti štaglju održava važnija druženja. Samo on je nagrađen s nekih $1B u dionicama/opcijama. U Americi se sve više događa da viši mngmt prima sulude compensations. Barem ove tvrtke koje podržava Thiel.
Mislim da ima boljih prilika od PLTR. Recimo DOCU, INTU, CRM, pa čak i MSFT ili DBX. Jesu, skupe su to dionice ali jeftine za Palantir. Zašto ga ARK fondovi kupuju, meni nije jasno.
Kao i uvijek, vrijeme će pokazati dal sam bio u pravu.
Recimo ja se riješio CNDT a on nastavlja i iznad $7,lijepo.
-
-
Auuu JMIA
Znam da se spominjala ovdje...
Bome ju je tržište nagradilo za slabe rezultate. Ima netko da ju prati, što se tu dogodilo
Vidim da je pad počeo davno prije ER za kvartal. Pa ne vrijedi četvrtinu koliko je jednom bila
Ima tko?
-
Ja sam ju pratio još tamo kada je genijalac Citron predviđao 100 po papiru do lipnja ove godine.
-
Ja sam ju pratio još tamo kada je genijalac Citron predviđao 100 po papiru do lipnja ove godine.
je, i za STEM (ex STPK) isto $100
doduše do kraja godine, još ima vremena
-
Dakle, cijeli dan pratim neki IHT, kako ga drobe, a ne znam ni sam od kud mi taj papir, vidim na otvaranju blokada zbog minusa, pad sa 5 na 3, mislim si ma ajde ostaviti ću ga na današnjoj watchlisti, možda kaj bude od toga...
Vidim tokom dana on se polako oporavlja, ali tu uvijek ima mogućnost da je neki dead cat bounce.
Malo prije bacim oko, on na 5,35 zadam nalog na 5.40, ali ne kupim, neka se to još malo kao kiseli, da budem ziher da me neće potopiti velika crvena čim ga kupim, odem zapalit cigaru, vratim se, i imam kaj vidjeti....
Prvi Halt na 6,40, i drugi na 7.
Jebemti cigare.
-
Auuu JMIA
Znam da se spominjala ovdje...
Bome ju je tržište nagradilo za slabe rezultate. Ima netko da ju prati, što se tu dogodilo
Vidim da je pad počeo davno prije ER za kvartal. Pa ne vrijedi četvrtinu koliko je jednom bila
Ima tko?
Losa kompanija...u doba nikad boljih uvjeta za ecommerce, oni nisu sposobni ostvariti rast vrijedan paznje. Zali boze para
-
...
Mislim da ima boljih prilika od PLTR. Recimo DOCU, INTU, CRM, pa čak i MSFT ili DBX. Jesu, skupe su to dionice ali jeftine za Palantir. Zašto ga ARK fondovi kupuju, meni nije jasno.
Kao i uvijek, vrijeme će pokazati dal sam bio u pravu.
Recimo ja se riješio CNDT a on nastavlja i iznad $7,lijepo.
ovo sam jučer napisao gledajući kako se Nasdaq oporavlja, danas idem pogledati App SW na stock screeneru ovdje, lijepo izgleda, ne?
poluvodiči isto, velika lijepa zelena svijeća
jel to turnaround? danas treba tražiti potvrdu jer su ovo dva od rijetkih sektora/industrija koja se jučer zazelenila
i bakar naravno, evo ovdje
-
Kolega alias, s obzirom da vise ne pise na forumu me zamolio da ovo objavim:
Ljudi, pogledajte dionicu PANL. Izaslo izvjesce da ti pamet stane. To je brodar koji jedini nije porastao (svi ostali izmedu 200-600%), jer najveci dionicar vec dugo vremena izlazi, a ima ogroman broj dionica. Za sad ih je prodao 65% i ostalo mu je jos oko 5 mil komada. To je neki investicijski fond. 13 godina su u dionici, a kako je dry bulk sektor u tom periodu bio katastrofa, jednostavno im je valjda više dosadilo. Uglavnom, s ovako visokim vozarinama, a koji su oni vec lockali za q2 i q3, i to preko 21.000$ (ovih godina je prosjek bio i oko 7000$), vjerujem da će dionica napraviti sigurno 100-200% plusa u sljedecih par mjeseci, cim ovaj prestane prodavati. Jos je nepoznata dionica s malim volumenom, ali mislim da ce se to uskoro promjeniti. Imaju i poseban nacin prijevoza kao i brodova, tako da su sve ove najgore godine plovili pozitivno. Uz to, imaju i dividendu od 4%, sto misim da niti jedan drugi brodar nema.
Pogledajte njihove vozarine u usporedbi s drugim najboljim brodarima koji su izdali izvjesce do sad:
PANL TCE average 1Q 16.524$
SB TCE average 1Q 15.567$
NMM (cak i s kontenjerima) TCE average 1Q 14.022$
ATPL TCE average 1Q 12.000$
EGLE TCE average 1Q 15.124$
GNK TCE average 1Q 12.200$
A vecina njih ima i cape size brodove, čiji je prijevoz puno skuplji, pa ih jos nisu uspjeli prestici.
Strasno. A NMM mi je recimo porastao 600%. Sad sam izasao vecim djelom iz njega i usao u ovo. Pa tko voli nek izvoli. Analiza koju sam napravio govori da su podcjenjeni, cak i prije ovog izvjesca, za 145%. Ono sta je jos zanimljivo je da su kupili 6 brodova prosle godine za sitne pare, dok su sad cijene tih brodova ogromno porasle jer su vozarine toliko skocile. Znaci, brodovi su kupljeni u savrseno vrijeme. Ja ovako nesto jeftino nisam vidio jako dugo vremena.
P.S. P/E kao i P/CF bi im s ovakvom zaradom trebao biti oko 3 ili 4 na kraju godine. Kamatu placaju svega 2% prihoda, sto je najmanje od svih brodara.
-
Kolega alias, s obzirom da vise ne pise na forumu me zamolio da ovo objavim:
Alias mi te volimo i vrati se doma
-
kolega Alias, kad stignete... molim komentar za PANL
pogledao sam prezentaciju s njihovog weba iz 01/2021. i pročitao sažetak zadnjeg izvješća za Q1/2021
moram priznati, dosta impresivno, koriste nišu Arctic Travel Route i više su od samog brodara, uključuju logističke usluge i usluge projektiranja
o valuaciji ne bih, zaista je povoljna i bit će još i povoljnija kako se tržište otvara, rast će prihodi sasvim sigurno (preporučam svima da odu na njihove stranice i sve pročitaju, makar na brzaka)
no ono za što molim komentar su vozarine: u Q1/2021 se njihova prednost tj. premium over market u postignutoj cijeni prosječnih vozarina gotovo istopila na 2%, dok je u slabijim godinama, s nižim vozarinama, premija bila od 50% pa do skoro 100%
jel ja to dobro 'čitam' da se njihova politika čartera (kako kažu, mi ne obožavamo brodove nego ih koristimo za razliku od klasičnih brodara) ne isplati kad krene konjunktura, jer paralelno s rastom BDIY indeksa raste i cijena najma brodova (zadnja tri kvartala paralelno rastu vozarine, a njihov EBITDA pada)
malo mi je to kontra intuitivno: vozarine rastu a njihov EPS pada (0.19 -> 0.14 -> 0.09)
za sada to nije smetalo pozitivnom rezultatu poslovanja iako se vidi pritisak na EPS
što ako najam drastično poraste? kažem, ne znam širu sliku, tu će puno ovisiti i o ponudi brodovlja a ne samo o vozarinama
hvala,
a.
-
kolega Alias, kad stignete... molim komentar za PANL
pogledao sam prezentaciju s njihovog weba iz 01/2021. i pročitao sažetak zadnjeg izvješća za Q1/2021
moram priznati, dosta impresivno, koriste nišu Arctic Travel Route i više su od samog brodara, uključuju logističke usluge i usluge projektiranja
o valuaciji ne bih, zaista je povoljna i bit će još i povoljnija kako se tržište otvara, rast će prihodi sasvim sigurno (preporučam svima da odu na njihove stranice i sve pročitaju, makar na brzaka)
no ono za što molim komentar su vozarine: u Q1/2021 se njihova prednost tj. premium over market u postignutoj cijeni prosječnih vozarina gotovo istopila na 2%, dok je u slabijim godinama, s nižim vozarinama, premija bila od 50% pa do skoro 100%
jel ja to dobro 'čitam' da se njihova politika čartera (kako kažu, mi ne obožavamo brodove nego ih koristimo za razliku od klasičnih brodara) ne isplati kad krene konjunktura, jer paralelno s rastom BDIY indeksa raste i cijena najma brodova (zadnja tri kvartala paralelno rastu vozarine, a njihov EBITDA pada)
malo mi je to kontra intuitivno: vozarine rastu a njihov EPS pada (0.19 -> 0.14 -> 0.09)
za sada to nije smetalo pozitivnom rezultatu poslovanja iako se vidi pritisak na EPS
što ako najam drastično poraste? kažem, ne znam širu sliku, tu će puno ovisiti i o ponudi brodovlja a ne samo o vozarinama
hvala,
a.
Evo odgovora:
Reci accountantu ovo: Da istina. Oni kad vozarine rastu jako, imaju slabije premije, jer im leasing brodovi ne donose toliko novaca koliko spot. Ali zato štite kad vozarine padaju. Ali zato sam spomenuo da su kupili 6 brodova, a koje mogu onda iznajmiti po spotu, na ovim vozarinama, kao i da su kupili jedan brod prije par dana, pa će i on vjerovatno na spot. Uglavnom, savršeno balansiraju volatilnoscu trzista i zarade dionicarima. O tome se radi. Ako trziste padne, oni ce opet dobro zaraditi, a ako jako poraste porasti ce i oni, ali ne toliko jako, ali sigurno dovoljno da svi budemo zadovoljni, pogotovo na ovoj valuaciji. Kazem, Q2 imaju 21.500$ prosjek osiguran, sto im daje dodatnih 20 mil $ dobiti. Znaci 4x vise nego 1Q. Nasao sam dionicu neki dan, pa je nisam kompletno prosao, ali nakon analize nisam mogao vjerovati na sta sam naletio.
-
-