U ovom trenutku kompletno tržište razmišlja kao alias - postcovid potražnja je nestala, vozarine se vraćaju na precovid stanje, brodari iznajmljuju brodove po suludo visokim neodrživim cijenama i svi će bankrotirati.
Ako je Teu prije covida koštao 1000 $, a sad košta 12000$, ne trebaš biti neki genijalac da zaključiš da je cijena od 12.000$ dugoročno neodrživa.
Ali do kad će trajati congestion? Jesmo li sad na vrhuncu congestiona?
To su prava pitanja na koje će odgovor biti jasniji za mjesec-dva.
Ili puno brže ako ipak štrajkovi krenu.
Kontejneraši u lukama sad provode 20% više vremena nego prije covida, u congestionu je +10% flote.
Bilo je govora da će se riješiti congestion u 1h 2022, bilo je i i da će se riješiti u q4 2021.
Kako kaže Bili Piton u Maratoncima: U januaru ste rekli lova u aprilu. Od tog obećanja prošlo je već godinu dana...