IZ OBJAVE predsjednika Uprave Valamar Riviere
“Pauza, Restart” program u svibnju
24. travnja 2020. godine
Budući da se pripremamo za „Restart“ poslovanja u svibnju/lipnju, očekujem da će se ukupno dodatnih 200-tinjak djelatnika u toku svibnja vratiti na posao kako bismo završili investicije u toku te se što kvalitetnije pripremili za otvaranje naših objekata te pokrenuli novu inicijativu ValFresco Direkt pripreme i dostave hrane.
Pripreme za Restart poslovanja
Nakon što smo „pauzirali“ poslovanje, proteklih mjesec dana intenzivno smo radili na pripremi „Restarta“ s primarnim fokusom na 2 cilja:
1. da osiguramo likvidnost u Valamaru za naredne mjesece poslovanja u uvjetima krize,
2. da pripremimo ponovno pokretanje poslovanja i otvaranje objekata kada se za to stvore uvjeti.
Za Valamar je sada izrazito važno prilagoditi naše objekte, usluge i poslovne procese za poslovanje u uvjetima nakon krize. Stoga smo osnovali Valamar PostCOVID tim koji radi na ažuriranju procedura i protokola koji osiguravaju sigurnost naših gostiju. S obzirom na veću potrebu komunikacije sanitarnih standarda i sigurnosti pristupili smo pripremi zajedničke komunikacije svih sigurnosnih standarda i procedura koje Valamar provodi u svojim objektima pod nazivom V Safety.
V Safety standardi sigurnosti boravka u našim objektima usklađeni su sa sigurnosnim preporukama Svjetske zdravstvene organizacije, Europskog centra za sprečavanje i suzbijanje bolesti, Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, kao i relevantnim standardima i certifikatima koji uključuju HACCP, ISO 9001, ISO 14001, ISO 50001, Travelife, EU Ecolabel, EN 14065 i druge te garantiraju maksimalnu sigurnost boravka.
Na osnovu informacija s kojima trenutno raspolažemo, pripremamo se za otvaranje hotela i kampova tijekom svibnja i lipnja pod uvjetom daljnjeg smanjivanja zdravstvenih rizika i otvaranja granica. Kako bi prilagodili razinu usluge očekivanjima gostiju, za ovu godinu ćemo dodatno osigurati više prostora za naše goste, implementirati uslugu dostave hrane na sve parcele i u mobilne kućice, uvesti online check-in i check-out usluge te implementirati ažurirane V Safety standarde sigurnosti boravka.
Gosti Valamara daju nam još jedan razlog za optimizam. Naš Valamar rezervacijski centar radi bez pauze. I dok jedan manji dio naših gostiju želi promijeniti svoje planove za ljetni odmor, veliki dio njih zadržao je svoje rezervacije te i dalje planira doći na ljetovanje u Valamar. Gosti koji nisu u mogućnosti doputovati ove sezone u rezerviranom periodu dobili su vouchere koji im omogućavaju potpunu fleksibilnost promjene rezervacije u 2020. ili 2021. godini. Reakcije naših gostiju su vrlo pozitivne te se i sada u ovoj situaciji pokazuje koliko nam je važna njihova vjernost i nevjerojatno gostoprimstvo i usluga koju smo im pružali. Moramo biti svjesni da turizam u 2020. godini ovisi o odlukama europskih država o otvaranju granica te mogućnostima putovanja, pa ćemo prema tome prilagoditi i naše politike poslovanja.
Uz suglasnost Nadzornog odbora opozvana je odluka o isplati dividende za prošlu godinu u grupi Valamar, a ujedno su se i članovi Nadzornog odbora odrekli svojih naknada. Nakon tih odluka dioničara uvedene su i politike upravljanja prema ostalim dionicima s obzirom na neizvjesnost poslovanja: prema partnerima u prodaji, dobavljačima, izvođačima radova, najmoprimcima, bankama i ostalima, a sve sa ciljem uravnoteženog pristupa upravljanja s krizom.
Daljnje informacije
Iduća komunikacija o programu „Pauza, Restart“ bit će 22. svibnja 2020. godine. Svaki tjedan ćemo vam i dalje slati aktualne informacije putem našeg informativnog maila Vijesti iz Valamara.
Budite dobro, čuvajte se i imajmo vjere da će ljeto donijeti smirivanje krize i pokretanje turizma.
Srdačan pozdrav,
Ž. K., predsjednik Uprave