1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 11:30 PM
    Quote from looserst
    Quote from Flight

    Nije dionica problematična, a bome ni uprava koja je u izvjescu korektno opisala situaciju i ocekiavnja. Problem je kao i uglavnom ovdje na forumu u zajedljivim pojedincima koji podbadaju bez da daju konkretan doprinos temi. Očito je jedina dionica koja se smije spominjati u kontekstu rasta vozarina ATPL. Sve ostalo je smeće i promašena priča.

    Ja naprosto ne mislim da je tome tako i za to imam i neke argumente. Koji nisu osobne naravi…. za razliku od prijetvorne nekolicine. Nije smisao foruma nadmudrivanje tko ima bolju dionicu i pišanje po tuđem misljenju bez argumenata. Nego razmjena informacija, procjena i mišljenja. Nažalost, jedino sto se ovdje razmjenjuje su udarci ispod pojasa. Tužno.

    Nisam mislio na transpatentnost niti usporedjujem sa atpl.

    Recimo nije li problematicno to sta top 5 drzi 90% dionica?

    Nije. Tu je jedino problematično sto firma nije “public” jer ima većinskog vlasnika. Mirovinci su manjinski dionicari i oni mogu slobodno raspolagati dionicama bez ikakvih ograničenja. S jedne strane takva vlasnicka struktura sa “parent” company ima prednosti, ali ima i ograničenja (nedostataka). Ne možeš je preuzeti bez većinskog (kontrolnog) paketa…. A onda, a tko je ikad čuo da je neka brodarska kompanija koja je bila “public” preuzeta na burzi. Obzirom na lokalnu ograničenu likvidnost, ja takvu vlasničku strukturu u smislu rizičnosti i probabilty-a od defaulta gledam kao svojevrsnu prednost.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 11:18 PM
    Quote from looserst
    Quote from Kvark

    Cini se da ovaj sektor ima perspektivu i da ide na bolje, ali cim pomislim uloziti sjetim se naimovih postova u kojima je svojevremeno opisivao situaciju u samoj kompaniji i kako trezor nema stvarnu namjeru kupnje, da je vlasnik nekorektan, da su fondasi ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Kaze da Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.

    Cini se da je bio upucen jer je i sam rekao da mu je najveca prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici.

    Sad se kod mene javlja konflikt izmedju perspektive sektora i poslovanja same kompanije/uprave.

    Svojevremeno sam dobro zaradila na ovoj dionici i vuce me opet, ali ako su Zabin fond (ili fondove kako naim kaze) uspjeli "odraditi", cemu se ja mogu nadati?!

    Mozda bi za pocetak mogla neke postove i zaboraviti. Nije dobro svasta pamtiti. :))

    Ako je sektor perspektivan (a je) a dionica iz bilo kojeg razloga "problematicna" (a je) onda bi bilo dobro naci nesto iz branse a da nije tpng. Kako na zse nema rjesenja... pravac nasdaq ili oslo i u potragu? :/

    Display More

    Nije dionica problematična, a bome ni uprava koja je u izvjescu korektno opisala situaciju i ocekiavnja. Problem je kao i uglavnom ovdje na forumu u zajedljivim pojedincima koji podbadaju bez da daju konkretan doprinos temi. Očito je jedina dionica koja se smije spominjati u kontekstu rasta vozarina ATPL. Sve ostalo je smeće i promašena priča.

    Ja naprosto ne mislim da je tome tako i za to imam i neke argumente. Koji nisu osobne naravi…. za razliku od prijetvorne nekolicine. Nije smisao foruma nadmudrivanje tko ima bolju dionicu i pišanje po tuđem misljenju bez argumenata. Nego razmjena informacija, procjena i mišljenja. Nažalost, jedino sto se ovdje razmjenjuje su udarci ispod pojasa. Tužno.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 10:54 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from Flight

    A po čemu je taj tvoj Naim “vjerodostojan” procjenitelj buducih događaja?

    Po tome sto je to sve istina.

    Ja se isto sjecam jako dobro te price, delista, odradjivanja mirovinaca, cista prevara sve skupa.

    I onda mi netko prica o tome da je TPNG super firma, a ATPL ne valja... Svasta.

    ATPL, kakva jest da jest, su gospoda za ovo ovdje. Gospoda. Ovo su sibicari. Klosari.

    Temeljem kojih to točno argumenata?

    Pogledajte izvješće TPNG i usporedite ga sa ATPL?

    I neka svatko to osobno ucini i pogleda tko daje konkretne podatke i procjene, a rko piše uopćeno i ostavlja prostor za spekulacije i manipulacije.

    TPNG

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/TPNG/FI-TPNG-13a103abbad57eeece6179fe9621030a.pdf

    vs. ATPL

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/ATPL/FI-ATPL-d0f4d93f11992b2d0989fc09f44e2071.pdf

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 10:38 PM
    Quote from Kvark

    Cini se da ovaj sektor ima perspektivu i da ide na bolje, ali cim pomislim uloziti sjetim se naimovih postova u kojima je svojevremeno opisivao situaciju u samoj kompaniji i kako trezor nema stvarnu namjeru kupnje, da je vlasnik nekorektan, da su fondasi ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Kaze da Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.

    Cini se da je bio upucen jer je i sam rekao da mu je najveca prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici.

    Sad se kod mene javlja konflikt izmedju perspektive sektora i poslovanja same kompanije/uprave.

    Svojevremeno sam dobro zaradila na ovoj dionici i vuce me opet, ali ako su Zabin fond (ili fondove kako naim kaze) uspjeli "odraditi", cemu se ja mogu nadati?!

    Mozda bi za pocetak mogla neke postove i zaboraviti. Nije dobro svasta pamtiti. :))

    Quote from naim

    Sto bi se recimo dogodilo da mirovinac poželi izaći temeljem procjene da mu ae vise ne isplati biti u dionici?

    Jasno je da ove najave otkupa u trezor nemaju namjeru stvarne kupnje nego samo uvjeriti one koji su u poziciji da program postoji. Ne bi me iznenadilo da u nekom trenutku i otkupe neku sicu, tek toliko da pokažu da su tu, al očito stvarna namjera kupnje ne postoji već je ona vise deklarativna.

    Tigar pd papira.

    Quote from naim

    Trezor je očito kupovao do određene cijene. Nakon toga vise nije.

    Odnos TNP i TNPG je apsolutna kontrola od strane TNP i sisanje naknade za upravljanje. Dakle, odnos vazala i sluge.

    Zapravo je TPNG nastala tako da se izbace manjinski dionicari iz TNP i prebace u ovisnu firmu. Oni mirovinci koje su “izvarali” na TNP logično nisu nikada uložili ni lipe u TPNG.

    Dakle, ne bih se kladio na neku izuzetnu korektnost većinskog vlasnika jel je isti uglavnom bio i ostao nekorektan. Drugi par rukava je poslovanje. Ono očito trenenitno nije loše, a kakvo će biti ubuduće, vidjet ćemo.

    Quote from naim

    Samo sto te novce oni nikad neće zaraditi. Ista je priča bila sa bulkom na spotu, a te izračune koje su forumaši vrtjeli po forumu, nažalost nikad nismo vidjeli.

    Meni je najveća prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici koji su nacelno transparentni, al tko se jednom opekao, njima ne bi vise povjerio ni kunu. Ili po staroj narodnoj... vuk dlaku mijenja, al ćud...

    A sad, ima dosta mladjih ulagaca neopterećenih prošlošću, a takvi neka vjeruju ili ne vjeruju. Iako, najbolje bi bilo da se drze kvalitetne vlastite procjene uz nužnu korekciju (maržu sigurnosti).

    Quote from naim

    Jesi ti bio dionicar TNPL?

    Očito nisi. Jel da si bio znao bi kako su Pavić i Koscica dijelili dioničare u TNPL, a kasnije isplaćivali one koji su ostali u majčici.

    Pitaj ih koliko je Ive Mustac dobio para, a koliko običan puk.

    Jel uopće znaš kako je nastala TPNG i zašto se ekipa trudila uz velika obećanja o dividendi prebaciti dioničare TNPL u TPNG?

    I zašto su primjerice PBZ mirovinci unutra, a AZ nema ni jedne dionice?

    Ti kao “stručnjak” i odgovoran procjenitelj bi trebao znati genezu zbivanja i tko tu koga.

    Display More
    Quote from naim

    TPNG je premalena kompanija da napravi velik pomak u rezultatima i poveća flotu (osim novim dokapom). To je bio spin-off tankerske da ekipa od nekolicine unutarnjih igrača (oko famozne zaklade) ovlada cijelim sustavom i fondove te radnike prebaci u drugu kompaniju za sitnu lovu. Tankeraku su tada namjerno podcijenili, a TPNG precijenili. Jednostavno je bio pogodan trenutak za product carrier tankerasa u tom trenutku za to odraditi. A fondasi su ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.

    Display More

    A po čemu je taj vas Naim “vjerodostojan” procjenitelj buducih događaja?

    I zašto većina populusa ovdje u nedostatku argumenata svodi raspravu na osobnu razinu, a ne bavi se temom i procjenom trenutnog i buduceg poslovanja?

    Znaci, “tamo” možete pozivati korisnike da daju subjektivne procjene i skrivate im identitete, a ovdje idete đonom na korisnika jer se njegovo misljenje ne uklapa u vase planove i ocekivanja? Zanimljivo.

    Nažalost (ili na sreću) niti o Naimu, a niti Flightu ne ovisi buduće kretanje cijene ove dionice, već o kvalitetnoj i dobroj procjeni i stvarnim događajima koji će ili neće uslijediti. Zato očekujem da i ovdje sto prije pokrenete sličnu anketu i sučelje za procjenu i da pritom budete vjerodostojni, a ne maliciozni.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 10:22 PM
    Quote from user35

    Vidim.. Raspon od 55-95?

    Slab suport za jaci izlaz pa malo podsjetiti forumase da postoji dionica?

    Nego ako je NaV konzervativnija metoda, kako u ovom slucaju daje 2-3X vecu procjenu od DcF? Kako to kako to?

    Mislim da je svima jasno da tvoji trivijalni pokušaji razvodnjavanja teme i procjene ne daju “očekivane rezultate”. Mjesto jogunastog samozadovoljavanja pogrešnim zakljuccima, pokloni vise pažnje dostupnim i mjerljivim varijablama odnosno logičnim i javno obznanjenim premisama i podacima. Obzirom da ne znamo na koji ce način točno u dokapu prikupljen novac biti utrošen/investiran nije moguće napraviti vjerodostojnu procjenu buducih novčanih tokova, a time ni procjenu vrijednosti dcf metodom. Kao sto ni ne znamo kako će se kretati prihodi kompanije nakon dokapa obzirom na kretanje vozarina. Sve ostalo, bila bi metoda nabadanja, slučajnih pokušaja i mogucih slučajnih pogodaka i ipak (mnogo) vjerojatnijih pogrešaka.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 10:01 PM
    Quote from Marielena
    Quote from Flight

    A ti misliš da su u ATPL super transparentni? Kako to gotovo nitko osim Bilbije nema značajnije količine dionica? Kulaš nešto, ostali skoro ništa. I koliko su kupovali u ovome rastu?

    U TPNG u revidiranom izvjescu imaš dobro opisano kako se naplaćuje fee od kojeg ovisno društvo ima korist. A i ti fee-evi su značajno smanjeni posljednjih godina jer ovise o poslovnim rezultatima i nekim drugim uvjetima.

    Moja najveća zamjerka upravljačima ATPL ide upravo prema netransparentnosti i onda forumasi moraju pogađati po kojoj cijeni plove brodovi, po kojim cijenama odnosno uvjetima i u kojim rokovima su brodovi u TC, bareboatu i sl. Kakve su otkazne klauzule i slično. Uvjeti refinanciranja, uvjeti kupnje/prodaje imovine, cijene (stjecanja/otuđenja) imovine Itd. Itd. Svaki brodar koji drži do investitora to uglavnom javno objavljuje. Ja zaista ne razumijem u čemu je problem da to učine i u ATPL? I to u trenutku nastanka poslovnog događaja. Tajnost podataka iz ugovora?!. Yeah right….

    Kada su u pitanju netransparentnost i los odnos prema malim dionicarima, uprava Tpng i Atpl si samo mogu dati ruku.

    To naprosto nije istina. TNPL krije podatke kao zmija noge (al ona ionako odavno vise i nije na burzi), al TPNG navodi sve bitne podatke i presjek tržišta. ATPL navodi ponešto, al to sto navodi nije dostatno ni zadovoljavajuće za kvalitetnu i preciznu procjenu prihoda i operativnih rezultata.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 9:20 PM
    Quote from mitkko

    Ubacio sam svježe podatke iz FI za Q2 u tablicu NAV-a. Najveći efekt povećanja NAV-a je od smanjena obveza za 16,5M kn.

    Sada je NAV 96 kn, što je 60% diskont u odnosu na trenutnu cijenu dionice.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Sljedeća tablica je možda i zanimljivija. Napravio sam novu tablicu za NAV gdje sam simulirao situaciju nakon dokapa po 25 kn. Povećan je broj izdanih dionica za 2M i povećana je keš pozicija za 50M kn. Tu je NAV 57 kn, što je 32% diskont u odnosu na trenutnu cijenu dionice.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    DcF nisi radio? 😁✋

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 9:15 PM

    Postižu oni vise vozarine od trenutnih spot (ECO type premija), a treba uzeti u obzir da su neki brodovi potkraj prošle i početkom godine bili na remontu. Prosječno to ne izgleda loše. Bas naprotiv.

    Ovdje su operativni podaci flote za Q2 i H1 tekuce i prethodne godine.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 8:21 PM

    tin

    Ajde, ajde "kolega" citajte.... ne nabadajte napamet... Ja sam laik, al u odnosu na ostatak "ekipe" sam recimo to tako, polulaik. Tankere čeka dugi ciklus pozitivnih vozarina ako se ispuni pola pretpostavki iz ove analize. Ne znam kako ovdje ljudi ne razumiju da ako su skoro gotovo svi hard commodities u uptrend ciklusu, kao i trgovina robama, kako bi to onda tankeri izostali iz nj.? Zbog pada potražnje za naftom? Možda....all prije tog pada proći će još dosta godina, a moguće i zig-zag ciklusa vozarina.

    Ono o čemu vi pričate bio je kratkotrajan i vo intenzivan rast potaknut padom cijena nafte i iznenadnim i neočekivanim rastom cijena skladištenja nafte (to je sporedna funkcija tankera). A to.je i drugi par rukava od onog što nam se sprema u "ovome" ciklusu, navodno.

    Citajte pametnije i upućenije od mene i "vas": https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_7e3…d0bf17b2952.pdf

  • LKPC (Luka Ploče d.d.)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 7:09 PM

    Jel ima negdje podatak odnosno da li se javno objavljuje koliko prometa Luke otpada na kupce iz BiH ekonomije, a koliko na RH i ostale države u okruženju? Hvala

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 6:24 PM
    Quote from tin
    Quote from tin

    Benefiti za institucionalne ulagače su takvi da su ušli po 65 kn...a sad je cijena 47 kn....tu se profit izvlači kroz TP koja je većinski vlasnik TPNG....i koja redovno isplačuje dividendu...ali nije izlistana na ZSE ...odnosno delistirana je uz veliku štetu na račun malih dioničara....zato oprez ovdje s količinom...jer vuk dlaku mjenja ali čud nikada...direktor firme imao neku siću i prodao na 53 kn.

    Krivi topic molim admina da prebaci u Tpng.

    A ti misliš da su u ATPL super transparentni? Kako to gotovo nitko osim Bilbije nema značajnije količine dionica? Kulaš nešto, ostali skoro ništa. I koliko su kupovali u ovome rastu?

    U TPNG u revidiranom izvjescu imaš dobro opisano kako se naplaćuje fee od kojeg ovisno društvo ima korist. A i ti fee-evi su značajno smanjeni posljednjih godina jer ovise o poslovnim rezultatima i nekim drugim uvjetima.

    Moja najveća zamjerka upravljačima ATPL ide upravo prema netransparentnosti i onda forumasi moraju pogađati po kojoj cijeni plove brodovi, po kojim cijenama odnosno uvjetima i u kojim rokovima su brodovi u TC, bareboatu i sl. Kakve su otkazne klauzule i slično. Uvjeti refinanciranja, uvjeti kupnje/prodaje imovine, cijene (stjecanja/otuđenja) imovine Itd. Itd. Svaki brodar koji drži do investitora to uglavnom javno objavljuje. Ja zaista ne razumijem u čemu je problem da to učine i u ATPL? I to u trenutku nastanka poslovnog događaja. Tajnost podataka iz ugovora?!. Yeah right….

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 5:26 PM

    Al unatoč tome sto je vise od pola flote na spotu oni ne rade s minusom. I u tome i je kvaka. Oni su se prilagodili i troskovima i financiranjem. K tome je vise od pola flote dokovano u posljednjih godinu dana i napravljen je remont. Postupni će oporavak osigurati zaključavanje po visim vozarinama i otvaranje profitabilnosti. Naravno, za to se moraju isluniti brojni uvjeti. To je dakle proces, ne ide preko noći. Oni imaju pola flote u ECO tankerima i relativno mladu flotu na koje ostvaruju relativno visoke premije u odnosu na trzisne (spot) vozarine.

    I sto je najzanimljivije. Najtransparentniji su nas brodar koji u financijskim izvjescima daje cjelovit presjek sektora i uposlenisti brodova pa sve do njihovog vrednovanja i izračuna NAV-a. To je onaj minimum koji se očekuje i na bulkerima, pogotovo na ATPL koja nikako da usvoji taj minimum Korporativne kulture i odnosa sa investitorima.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • August 7, 2021 at 5:06 PM

    Ja mislim da je bas povoljno i da je sad prilika za ulaganje. A i već se dešava. Ovo je mnogo manje rizican segment brodarstva od bulka i vjerujem da će upravo radi balansiranja cijelog sektora ulagaci prigrliti dionicu i pretočiti dio kapitala iz bulka u tankere. To se upravo i događa. Špekulanti su pokrenuli ciklus, al završit će ga value investitori.

    Za razliku od bulka ovdje su ciklusi mnogo duži i imaju manje amplitude. I zato je ovo gotovo uvijek profitabilan segment brodarstva za razliku od bulka. Po meni je dosta logicna strategija na bulku rastom cijene uzimati dio profita i parkirati ga dijelom u product carrier segment. 😁

    Moram priznati da mi je famozno kako ljudi nastoje tempirati investiciju. Eh da je sve kako bi mi htjeli, svi bi bili milijunaši…. Duh je (iz)van boce, a sad vracati ga natrag u nj., ne znam da će bas ići “po planovima”.

  • Što smo danas tržili

    • Flight
    • August 6, 2021 at 4:11 PM
    Quote from BudFox
    Quote from Flight

    Da, da bas je to problem…. Nepremostiv! 😁

    Slično je i s druge strane.

    Stari moj, to kad pokaze prave rezultate, imat ćeš show sličan ko na ATPL, samo sto će squizz biti žešći.

    Slažem se kolega s vama, samo za prave rezultate bi trebale i spot vozarine malo porasti, ovako su, nažalost, još uvijek ispod granice isplativosti.

    Ma daj, pa su oni u Q2 ostvarili dobit…. ovdje ekipa uglavnom ne kuži da ne možeš čekati dvostruku potvrdu nečeg već da moraš početi zauzimati poziciju kad imaš kvalitetnu procjenu i prve nagovjsetaje da se mijenja osnovni trend. Naravno, nakon toga ako se nagovještaji i procjene potvrde rizik pada, al zato cijena raste. Stvar je tog omjera i spremnosti investitora ili špekulanta da ga u sebi primjerenom trenutku osvjesti i prihvati.

  • Što smo danas tržili

    • Flight
    • August 6, 2021 at 4:01 PM
    Quote from BudFox
    Quote from tento

    Imam dosta tpng, nešto skratio, volio bih da raste, ali mislim da je ovaj puta zloćka u pravu.

    Problem sa dionicama kao TPNG je sto mozes izaci iz njih par dana u godini kao danas, a inace mjesecima traje mrcvarenje, ali svatko zna najbolje za sebe. Uglavnom vozarine jos ne rastu, pa je ovaj porast vise tehnicke naravi, rekli bi nestrpljivci :S .

    Da, da bas je to problem…. Nepremostiv! 😁

    Slično je i s druge strane.

    Stari moj, to kad pokaze prave rezultate, imat ćeš show sličan ko na ATPL, samo sto će squizz biti žešći.

  • Što smo danas tržili

    • Flight
    • August 6, 2021 at 3:57 PM
    Quote from tento
    Quote from zlocesti

    Bude :S

    Moramo čekati da se nakupi solidan bid.

    Žafrkavam se. :S

    Mislim da još nema fundamentalnog razloga za strelovit rast cijene

    Imam dosta tpng, nešto skratio, volio bih da raste, ali mislim da je ovaj puta zloćka u pravu.

    Ja bih volio bas da padne. Nemam niti jedne dionice. Al kad bi pala, barem 10% nakrcao bih se k’o šipak pun koštica!

    A ovak’ moram sakupljati “košticu po košticu”.

  • Što smo danas tržili

    • Flight
    • August 6, 2021 at 3:42 PM
    Quote from Marin83
    Quote from Flight

    Pa jer je okončana upravo (pred koji dan odnosno tjedan) javna ponuda.

    Dobro i?? Još cca 3% dionica je ostalo u rukama malih dioničara...

    Pa sto bi ti još?

    A ostalo je “malo vise” u rukama velikih. Oni su zanimljivi, a ne “mali”.

    Nazovi (kupce kojih nema) pa ih pitaj.

  • Što smo danas tržili

    • Flight
    • August 6, 2021 at 3:40 PM
    Quote from Marin83

    Zašto na SUKC ne postoji BID??

    Pa jer je okončana upravo (pred koji dan odnosno tjedan) javna ponuda.

  • Što smo danas tržili

    • Flight
    • August 6, 2021 at 3:33 PM

    Ma meni je smiješno kad se poslože tehnički kriteriji onda se počne filozofirati oko fundamentalnih…. al naravno onako, uopćeno. Bez neke suvisle procjene…. Eto, da se nešto piše.

    Drugi put provjeri sto Scorpio ima u floti, koje sve tipove tankera, koliko je to diverzificirana, a ne pureplay MR kompanija i stavi to u kontekst rasta od 150-200% prije pada. Onda možda shvatiš zašto je pao i možda ti priča bude bila malo suvislija.

  • Što smo danas tržili

    • Flight
    • August 6, 2021 at 3:13 PM
    Quote from zlocesti

    Bude :S

    Moramo čekati da se nakupi solidan bid.

    Žafrkavam se. :S

    Mislim da još nema fundamentalnog razloga za strelovit rast cijene

    Ma jašta…. To ćeš ti odrediti kad postoji a kad ne postoji razlog…. Svašta

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™