da ne bude zabuna malo sam uzeo. Htio bi i vise...ali cekam malo nize
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Gdje je zamrla ona aktivnost od petka?
Kak stoje indexi u Kini?
-
Gdje je zamrla ona aktivnost od petka?
Kak stoje indexi u Kini?
Sve raste danas u Kini
Cape-ovi rastu skoro 10%
Panamaxi i Supre isto u plusu
-
da ne bude zabuna malo sam uzeo. Htio bi i vise...ali cekam malo nize
dobra taktika, možda će je ipak trebati malo promijeniti za to više,
jer ima jedan kolega nešto slično;
- Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati
- Bolje je jeftino kupovati nego jeftino prodavati
-
Baltic Dry Index Rises 2.12% to 434 in London
•Capesize +1.88% to $2,491
•Panamax +4.4% to $4,581
•Supramax 58k tons +0.89% to $5,217
•Handysize -0.4% to $3,255 -
Baltic Dry Index Rises 2.12% to 434 in London
•Capesize +1.88% to $2,491
•Panamax +4.4% to $4,581
•Supramax 58k tons +0.89% to $5,217
•Handysize -0.4% to $3,255
-
kod Atpl je jos svasta moguce. Ne ocekujem pozitivno izvjesce. Tehnicki postoji vise opcija, rast do 400-410kn, ali i novi pad prema 220kn.
Sto ce biti vidjet cemo. Evo kako izgleda negativna projekcija.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Zbog toga jer vecina ocekuje negativno godisnje izvjesce je cijena i potonula sa 490 na 300 kn, dakle skoro 40%, tako da je to po meni vec ukalkulirano u cijenu. Da je izvjesce u Q3 bilo pozitivno cijena bi glatko presla 500kn, jer je bila na 480 - 490 kn prije izvjesca za Q3. Ako nas kojim slucajem godisnje izvjesce ipak pozitivno iznenadi sa plusom, cijena bi se po meni trebala korigirati prema gore jer je nepravedno toliko pala. Sto se tice vozarina, one su opet ove godine sezonski pale kao i prosle godine, jos pojacane dodatnim faktorima kao IMO2020 i Corona virusom, ali su se pocele oporavljati sa 10.02. kako sam prije mjesec dana i napisao na drugom forumu. Po grafovima od proteklih par godina vozarine za manje klase brodova bi se trebale nesto brze oporaviti i vec su krenule, a Capeovi obicno krenu nesto kasnije sa oporavkom, ali onda znaju rasti i po 20% u jednom danu.
-
MUNICH, Feb 15 (Reuters) - China is confident the coronavirus epidemic will be over soon and that the impact will be only temporary on its economy, which will rebound strongly, Qin Gang, China’s vice minister of foreign affairs said on Saturday.
“The impact of the epidemic on the Chinese economy will be short term and temporary,” he said at the Munich Security Conference.
“When the epidemic is over, the subdued consumer demand will be released rapidly and the economy will rebound strongly.”
-
kod Atpl je jos svasta moguce. Ne ocekujem pozitivno izvjesce. Tehnicki postoji vise opcija, rast do 400-410kn, ali i novi pad prema 220kn.
Sto ce biti vidjet cemo. Evo kako izgleda negativna projekcija.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Zbog toga jer vecina ocekuje negativno godisnje izvjesce je cijena i potonula sa 490 na 300 kn, dakle skoro 40%, tako da je to po meni vec ukalkulirano u cijenu. Da je izvjesce u Q3 bilo pozitivno cijena bi glatko presla 500kn, jer je bila na 480 - 490 kn prije izvjesca za Q3. Ako nas kojim slucajem godisnje izvjesce ipak pozitivno iznenadi sa plusom, cijena bi se po meni trebala korigirati prema gore jer je nepravedno toliko pala. Sto se tice vozarina, one su opet ove godine sezonski pale kao i prosle godine, jos pojacane dodatnim faktorima kao IMO2020 i Corona virusom, ali su se pocele oporavljati sa 10.02. kako sam prije mjesec dana i napisao na drugom forumu. Po grafovima od proteklih par godina vozarine za manje klase brodova bi se trebale nesto brze oporaviti i vec su krenule, a Capeovi obicno krenu nesto kasnije sa oporavkom, ali onda znaju rasti i po 20% u jednom danu.
Da budem potpuno dosljedan. Q3 je bio pozitivan 6,97 mil.kn, ali rezultat za prva 3 kvartala u 2019. je bio u minusu -6,37 mil. kn. Ostala sveobuhvatna dobit zbog tecajnih razlika iz preracuna inozemnog poslovanja u Q3 je bila u plusu oko 23,43 mil.kn, a za prva 3 kvartala u 2019. ostala sveobuhvatna dobit je bila u plusu 27,38 mil.kn.
Dakle, kada se zbroji 6,97 i 23,43 dobijemo 30,4 mil.kn sveobuhvatne dobiti za Q3, a kada zbrojimo 27,38 i -6.37 dobijemo 21,01 mil.kn sveobuhvatne dobiti za prva 3 kvartala 2019.
Imate sve u tablici konsolidiranog izvjesca za Q3.
-
To je bila negativna projekcija kolega Budfox.
Ja cu Vam iskreno reci kupio sam malo jer ipak mislim da ce do 360kn. Ako to probije bit ce dobra kupnja i po 380kn.
Ako se ne vrati iznad SMA linije onda ta razina 210kn je realna. Ovo je vec 2 test SMA linije i probivena je opet. Zato sam oprezan.
Vozarine su nisko i ako se naglo ne oporave nece biti dobro. Kina je zaustavila vec dobar dio proizvodnje.
-
-
To je bila negativna projekcija kolega Budfox.
Ja cu Vam iskreno reci kupio sam malo jer ipak mislim da ce do 360kn. Ako to probije bit ce dobra kupnja i po 380kn.
Ako se ne vrati iznad SMA linije onda ta razina 210kn je realna. Ovo je vec 2 test SMA linije i probivena je opet. Zato sam oprezan.
Vozarine su nisko i ako se naglo ne oporave nece biti dobro. Kina je zaustavila vec dobar dio proizvodnje.
Imate temu tehnicka analiza ATPL za crtanje grafova, pa mozete tamo staviti svoju negativnu projekciju, uz pozitivnu projekciju od kolege mitkka. Ovako ispada da samo negativno drukate na ovoj temi, jer niste prilozili obje projekcije (neg + poz) nego samo kazete da moze u oba smjera. Dionica je vec pala skoro 40%, a poslovanje nije toliko lose da opravda toliki pad, a i vozarine vec tjedan dana rastu, te se okrenuo trend.
-
Uz vozarine od 2500$ za cejp I 4500 za paname vi pričate o povratku na 400 500kn?? Nije cijena niti narasla radi fi već radi odličnih vozarina, a radi njih je i pala i da nije svete knjige biblije ovde otišlo bi ovo ipod 250kn dok kažeš keks.
-
Uz vozarine od 2500$ za cejp I 4500 za paname vi pričate o povratku na 400 500kn?? Nije cijena niti narasla radi fi već radi odličnih vozarina, a radi njih je i pala i da nije svete knjige biblije ovde otišlo bi ovo ipod 250kn dok kažeš keks.
Imate li koju obavijest na ZSE ili dokaz da g. Bilbija kupuje ili samo insinuirate?
Vozarine su dosta volatilne, ali svi smo već na to navikli, a ako BDI opet poraste na
2500 kao prošle godine, onda ćete reći da to nije dugoročno i održivo, kao što ja
sada kažem da nije dugoročno i održivo da vozarine ostanu na ovim razinama, već
tvrdim da će porasti, što je već i počelo, te se trend preokrenuo i vozarine rastu već
tjedan dana.
Upravo tome i služe Time Charter vozarine, koje su duplo veće od ovih koje navodite,
da diverzificiraju sezonalni rizik vozarina na spot-u:
Trenutne TC vozarine:
Panamax je oko 10 000$
Supramax oko 9000$
Handy oko 8000$
https://www.hellenicshippingnews.com/weekly-dry-tim…bruary-12-2020/
Koliko vidim ATPL se trudi i sa nekretninskim projektom Batala da dodatno diverzificiraju poslovanje i
stvore dodanu vrijednost, te revalorizacijom imovine i prodajom stanova povećaju vrijednost firme.
-
Cape-ovi u Kini danas rastu preko 15%
Panamaxi također u plusu
-
Kako je danas na brodarima (kina, prognoze) opravak ili pad?
-
Gledam GOGL kojeg imam, danas je u solidnom minusu u Norveškoj... čudno ako su kejpovi tako potegli...
i btw. unatoč dobrom izvješću za Q4
-
Gledam GOGL kojeg imam, danas je u solidnom minusu u Norveškoj... čudno ako su kejpovi tako potegli...
GOGL je izbacio izvješće za Q4 prije 10-tak minuta koje je odlično i iznad očekivanja, ali mislim
da neće isplatiti dividendu za Q4 ili će isplatiti jaku malu dividendu, pa možda zato pada cijena...
-
to ali i upozorili su na slabije rezultate za idući kvartal zbog corone ...
-
BULK: BALTIC CAPESIZE-INDEKS +5,9% TIL USD 2.638/DAG
-
Nije ovdje problem godišnje izvješće za 2019 jer će zasigurno biti u plusu. A što poslije toga? Kada znamo da je već cijela polovica 2020 godine sigurni minus po sadašnjim projekcijama. A prognozirati dalje od pola godine ovdje je zaista nezahvalno.
Dakle u narednom tjednu očekujem neki rast cijene dionice do izvješća a poslije izvješća potop ispod 300 kuna gdje će se koprcati dobar dio ove godine. Nema ovdje dugoročno neke sreće!
-
-