Jel to samo kod mene na ZaBi ili sam glup?
Stavljeno 1676 kom na prodaju po 149.50kn.
Na kupnji 1510 kom do 149.50kn.
Transakcija 1632 kom u 16:00:06.
Samo mi nemojte odgovorit oboje!
Jel to samo kod mene na ZaBi ili sam glup?
Stavljeno 1676 kom na prodaju po 149.50kn.
Na kupnji 1510 kom do 149.50kn.
Transakcija 1632 kom u 16:00:06.
Samo mi nemojte odgovorit oboje!
IB ima jos jedan margin u Croatia banci.
Bidenova pobjeda ce mozda znaciti bolja vremena za Dry bulk.
Nece znaciti skoro nista. Ni obrnuto da je bilo. Znacit ce puno desetak cjepiva i povratak trgovine na pretpandemijske razine. I jos vece jer ce mnoge velike drzave isto kao i Kina krenuti s infrastrukturom. Prvo jer to treba da se zaposle ljudi i pokrene gdp, a drugo zato jer je kroz radove najlakse gepiti lovu.
Danas bili NMM rezultati. EBITDA im je kao pola MCAP-a. Jucer GNK imao na nuli rezultate. Imaju slicne brodove kao ATPL. Mislim, svi su radili otpise brodova jer su im cijene isle nisko (opet ATPL to nije radio), pa su imali racunovodstveni gubitak, ali ne i pravi, za razliku od ATPL-a. Dakle, dok svi plove s plusom, a cijene im padaju, vi ocekujete da cijena ATPL-a raste, iako plovi s najvecim minusom u sektoru? Zbilja racionalno.
da zanimljivo je to što je on RIVP prodavao još na 48, i dosta debelo iznad 40 kuna.. s obzirom di je cijena sada tamo a koliki je ulazak on tamo imao.. ispada da je vjerojatno manje ovdje izgubio nego što bi mu vrijednost portfelja vrijedila da ima još uvijek istu količinu RIVP-a.. nakon svega IB je zaradio ozbiljne novce tamo, a i ovdje u nekom roku od par godina bi mogao opet biti u ozbiljnom plusu..
Ne treba razmišljati o tome šta bi bilo kad bi bilo i ne treba se zavaravati da Korona nije SVE nas u prvom redu iznenadila, a potom i dobrano načela, što financijski, što poslovno, te i na neke druge neizravne načine što se tiče socijalizacije, druženja s ljudima...jer
Korona recesiju krajem prošle godine nitko nije očekivao, uključujući i mene..., ali zdravstvena kriza u Svijetu i broj oboljelih i umrlih, te povezana gospodarska kriza i recesija nažalost, napravili su svoje. Projekcije za brodare pred kraj prošle godine, bile su sve redom optimistične i na tom valu optimizma od početka 6. mjeseca prošle godine dionica je i otišla u jednom(doduše kratkom) trenutku negdje sredinom 10. mjeseca prošle godine na 480 kn, da bi se poslije sunovratila nazad na 130 kn, evo već sada po drugi put u samo par mjeseci... Ne znam što nam budućnost nosi, ali pošto sam dioničar u ovoj firmi već više od 10 godina, što sa manjim, što sa većim brojem dionica, mislim da smijem i mogu napisati što trenutno mislim o ovoj dionici i firmi, te da tražim odgovore na neka pitanja, bez ikakvih primisli, jer mislim da je to i pravo nas dioničara, da propitujemo sve informacije i postavljamo pitanja ili je ipak to rezervirano samo za najveće dioničare?!
P.S. Još uvijek negdje čuvam Atlant buletin iz 2008. ili 2009. godine i bio sam impresioniran kada sam ga dobio, jer to nisam ni prije, a ni poslije doživio od niti jedne druge firme na ZSE, te sam posebno emotivno vezan za ovu dionicu, što je moja greška znam, ali što ću
Samo da se ispravim za jucer; NMM je imao EBITDA pola MCAP-a samo u 3Q. Za prvih 9 mj EBITDA im je nesto viša od cijelokupnog MCAP-a.
Capes bounce back up today:
Spot index +2% or +244 to 14,421
Nov FFAs +4% or +625 to 15,375 and
Dec +5% or +750 to 14,900
Pmax
Nov FFAs +125 9575
Dec +75 9650
Baltic Dry Index Rises 0.17% to 1,196
Capesize +1.72% to $14,421. Dec FFA +5% to $14,950
Panamax -1.77% to $9,375
Supramax 58k tons -1.15% to $9,914
Handysize +0.07% to $8,524
Navios Maritime Partners L.P. Reports Financial Results for the Third Quarter and Nine Months Ended September 30, 2020
“Drybulk demand in the first half of 2020 suffered from the global shutdown. However, fiscal stimulus and other policy measures helped economies heal in the third quarter. We believe that this healing process continues as we learn to live within the constraints of the pandemic and as new purchasing patterns emerge. Looking forward, the economic outlook for 2021 is favorable as the IMF expects global GDP to grow by 5.2% and drybulk trade is projected to increase by 3.9%.”
The average contracted daily charter-out rate for the fleet is $12,804, $20,820 and $28,632 for 2020, 2021 and 2022, respectively.
https://www.globenewswire.com/news-release/2…er-30-2020.html
Poremećaj na tržištu
Da, nema niti Nea/Salta/Jastreba vise. Steta. Bio je simpa.
Vratimo se na temu.
The Baltic Dry index rises 0.2 percent to 1,196 points.
– Capesize +1.7 percent to $ 14,421,
– Panamax -1.8 percent to $ 9,375,
BDI krenuo rasti, za sada samo Capeovi. Nadamo se i panamaxi uskoro.
Baltic Capesize index +3% to $14,848
Brazil/China +2% to $12,968
Koliki je BDI danas, ne mogu ga naći?
Znam da sam mozda dosadan, ali ako cemo imati vozarine kao prosle godine, ili malo bolje, i desetak cjepiva na raspolaganju, ili malo vise, pa ne vidim zasto cijena dionice ne bi bila kao prosle godine? Ili malo bolja?
bid se naslagao kao da je bdi porastao 10%.......
bid se naslagao kao da je bdi porastao 10%.......
pa jel se utvrđuješ kada očekuješ napad ili kada krećeš u napad