opa bit će para
- a dionica pada kao da tu neće biti "para" (kunica).
opa bit će para
- a dionica pada kao da tu neće biti "para" (kunica).
Nervoza na Lencu.
Trejderi (spekulatori) izlaze jer nema brze zarade.
Dugoročni drže i dalje.
Kupnje slabo ili nikako.
Kiti nas Ivana kao nekad teta Katarina...i to na slicinim cijenama...
Kolegice, pa necete valjda skroz izaci???
Cudi me sto izlazi prije izvjesca...to me malo brine...
Kako god dokupio sam danas i cekam niže...
sto se Lenca tice 4Q je znatno losiji po mojoj procijeni nekih 65 mil kn prihoda i ako bude nula bit ce dobro dok s druge strane cijela 2020 godina ce biti znatno bolja nego 2019.
Sto se same 2021 godine ocekujem da ce im prihodi biti najmanje oko 400 mil kuna i dobit znatno bolja no 2020.
Vrlo mi je bitno kod izvjestaja kako ce upravljati dugom i kakvi su im planovi oko novoga doka tj vjerujem da ce nam dati recenziju koliko im vrijede ugovoreni poslovi za 1Q 2021 godinu.
A Ivani zelim srecu u daljenjem investiranju
opa bit će para
- a dionica pada kao da tu neće biti "para" (kunica).
Barem dijelom ste i vi zaslužni za to kolegice, kao što možemo vidjeti. Mora da je zafalilo "para" za renovacije pred sezonu jer sumnjam da ste izgubili vjeru u vrijedne radnike VLENa.
Ivana je mala beba prema Katarini
Jedina nam je utjeha da je poslije tvrdila da je IGH na 170 kn brzorastuća dionica . Katarina.
Svaki vrč ide na vodu dok se ne razbije.
Pomislim ponekad, tko nam je dana današnjih Katarina ?
Pustila bradu ? Brkove ?
no no moje kolege Ivana je dionice posteno platitila i ona ima svoje razloge zasto prodaje dionicu koliko je ja pratim ona vise voli ulagati u dividendne dionice sto Vlen svakako nije bar ne ove godine sa obzirom da joj je znatan kapital zarobljen u Lencu mozda je vidjela negdje bolje prilike nego ove u Lencu na P/E 3.5 p/B 0,7 i Ev/Ebitda 2.2 u svakom slucaju daje likvidnost na trzistu i na tome bi joj u konacnici trebalo zahvaliti jer tesko da cemo u skoroj buducnosti moci kupovati tako bagatelno dionicu u bullmarketu
Tko kupuje a tko prodaje nikada nije nešto na temelju čega treba graditi vlastitu ulagačku priču.
Osobno prije nego cu ulagati pogledam vrijednosti earnings per share, book value a jos vise me interesira outlook tako da sto se mene tice uvijek ce neko kupovati i prodavati svako ima svoju taktiku ulaganja zato sam i rekao da joj zelim sve najbolje u daljnjem investiranju
Za vas Snupy znam da imate znanje, ali ima jako puno investitora kojih zanima jedino tko kupuje a tko prodaje i kojima je forum izvor znanja o ulaganju a to je fundamentalno krivi pristup
Izvještaj ispod očekivanja. Iako je gubitak nastao zbog uvećane amortizacije i dalje je tužno vidjet ovakav kraj godine
Ne vidim da je izvješće loše.. o čemu vi pričate..
---------------Ukupno promatrano za čitavu poslovnu godinu, ostvarena je EBITDA u visini od 73,6 milijuna kuna, koja po odbitku amortizacije u ukupnoj visini od 31,5 milijuna kuna i negativnog salda financijskih prihoda i rashoda od 1,0 milijun kuna, donosi neto dobit prije oporezivanja u visini 41,1 milijun kuna. Ukupna obračunata obveza poreza na dobit iznosi 6,5 milijuna kuna, slijedom koje proizlazi neto dobit nakon oporezivanja u visini 34,6 milijuna kuna ili oko 4,6 milijuna EUR-a.--------
P.S. Nemam vlen.
svako izvjestaj cita onako kako mu odgovara ali kad sve zbrojim i oduzmem ja sam zadovoljan sa 2020 godinom.Godinom koju je obiljezila corona i dugotrajna recesija u brodarskom sektoru.Sto se same firme tice u odnosu na 2019 smanjili su znatno ukupan dug tj oni sa kratkotrajnom imovinom mogu rijesiti cijeli dug,drugo dobit za 2020 im je znatno veca nego za 2019 godinu i trece i najbitnije poslovi za US Navy ce im omoguciti prihode i dobit u prvom polugodistu 2020 godine do pocetka 3Q ocekujem i da ce korona biti povijest jer ce se dobar dio pucanstva Europe procijepiti.
U drugom dijelu godine ocekujem da ce nas dobro drzati povecana ugradnja BWTS tako da od ove godine ocekujem bolje rezultate nego od 2020.
Normalno ako nas opet ovako brutalno neamortiziraju.
Sto se samog broja radnika tice ocekujem da ce krajem ove godine Lenac imati 40 radnika manje tj da ce vremenom povecavati udio mehanizacije u obavljanju remontne djelatnosti te da ce sukladno tome i udio njihovga troska biti nizi bez imalo likovanja ili omalovazavanja istih jer ipak su oni nosioci posla i unaprijed im zahvaljujem na ovakvom rezultatu.Bez njih ovakva dobit u ova grda vremena nebi bila moguca.
Ostaje nam nepoznanica Doka 11 nadam se da ce naci pravo i kvalitetno rjesenje jer opremanje Lenca dokom vece nosivosti Lenac postaje konkuretniji na svjetskom trzistu ta je nabava istog pitanje samog opstanka Lenca
Da snupy slažem se sa vama. Jedino može postojati mogućnost da pretplate daj dok, budući su rekli da su našli odgovarajući kod jedne od Palumbovih firma...
Ništa ne želim insinuirati, samo ukazujem na mogućnost lakog izvlačenja love
Imam dionice
Ulaganjem na ZSE odlucili smo se kao investitori na rizicniji oblik ulaganja sa vecom dodatnom vrijednosti od ulaganja u stednju za to postoje banke ali isto tako mogucnost vece zarade nosi i drugu stranu kovanice mogucnost gubitka iste.
Talijani koliko su vlasnici Lenca do sada niti jednim postupkom nisu nastetili Lencu tako da osobno nemam lose misljenje o njima.
Sto se dokova tice valda neko moze iskopati cijene rabljenih dokova pa mozemo iskopati dali je Lenac ostecen ili ne nabava doka je pitanje opstanka i konkurentnosti Lenca
Lenac prije kupi dok ce se max.razduziti vidimp da imaju trenutno preko 100 mil kesa rezervi za 2godine ta stavka more biti veca rashoditi ce stari dok prodati trezorske dionice tako da bi nabava mogla proci relativno bezbolna za Lenac.
Lenac u ovom trenu ima 2.5 vise kapitala nego obveza za 2 godine to ce biti jos bolje jer Lenac se ove godine razduzio 30 posto u dnosu na 2019 godinu sto su strasne brojke
I
definitivno se ide u nabavu doka, vidi se iz ovog dijela izvješća Uprave:
Ipak, unatoč značajnijem padu prihoda u posljednjem tromjesečju, ostvarena je pozitivna EBITDA
u visini 4 milijuna kuna. No, ocjenjujući tržišnu i nadoknadivu vrijednost dugotrajne imovine, prvenstveno
dokova u čije produljenje vijeka trajanja Viktor Lenac kontinuirano ulaže, Viktor Lenac je odlučio povećati
amortizaciju dijela imovine, zbog čega je amortizacija iskazana u posljednjem tromjesečju nesrazmjerno
veća u odnosu na troškove amortizacije obračunate u prethodnim tromjesečjima. Time je iskazan nešto veći
gubitak posljednjeg tromjesečja koji ukupno, nakon uračunavanja financijskih prihoda i rashoda iznosi 11,4
milijuna kuna. Da nije bilo povećane amortizacije, ukupan gubitak tromjesečja iznosio bi oko milijun kuna.
malo me brine ovaj dio, a tiče se jedne rečenice prije u izvješću, da recesija dolazi s vremenskim odmakom, sad ne znam jel su mislili na korona efekt ili nešto drugo:
...U odnosu na prethodno tromjesečje, nije došlo do značajnijeg smanjenja broja brodova u radu, ali je
prosječna vrijednost radova bila gotovo 30% manja
zatim o amortiziranju udara korone na radnu snagu:
porast ostalih poslovnih prihoda za ukupnih 6,5 milijuna kuna, upravo je, u najvećoj mjeri, rezultat
ovogodišnjeg izvanrednog primitka državnih pomoći koje inače ne čine prihode Viktora Lenca
pa ovaj dio, jako bitno, o NT:
Ostvareni novčani primici omogućili su smanjenje obveza, koje su za oko 65 milijuna kuna manje nego
koncem 2019. godine, pri čemu se najveći dio smanjenja odnosi na smanjenje obveza prema dobavljačima,
što je između ostalog i posljedica smanjene zaposlenosti u posljednjem tromjesečju 2020. godine.
Smanjenje zaposlenosti u posljednjem tromjesečju imalo je jednak učinak i na smanjenje razine potraživanja
od kupaca u odnosu na njihova stanja koncem 2019.
za H1/21 smo donekle mirni jer imamo nekoliko amera na vezu i dokovima...
...trenutna vrijednost ugovorenih i očekivanih, ali još neugovorenih poslova za prvo tromjesečje veća je od
prihoda ostvarenih u posljednjem tromjesečju 2020. godine. Tome je uveliko pridonijelo ugovaranje tri nova remontna posla za američku
ratnu mornaricu. Aluminijski katamaran USNS Trenton prije nekoliko dana je uplovio u akvatorij
Brodogradilišta, a u ožujku radovi bi trebali započeti i na brodovima USNS Carson City i USS Hershell
„Woody“ Williams. Predviđeni rok radova iznosi oko dva mjeseca po brodu, što znači da će veći opseg
radova, a time i udio prihoda koje će Viktor Lenac ostvariti po ova tri broda biti predmet drugog tromjesečja
2021. godine. Time je osigurana većina prihoda koji će Viktoru Lencu biti potrebni da održi pozitivno
poslovanje u prvom polugodištu 2021. godine...
...Viktor Lenac se u posljednje dvije godine suočavao s takvim oscilacijama, koje su rezultirale
variranjem tromjesečnih prihoda od 5 pa do 15 milijuna EUR-a, a cilj je imati break-even na što nižoj
mogućnoj razini.
opširnije, o poslovnom okruženju, nabavci/zamjeni doka, malo se potrudite i sami pa pročitajte izvješće
hvala Upravi, administraciji i vrijednim radnicima te kooperantima
a.
Uvijek treba biti konzervativan i oprezan ali mislim da izvještaj ne bi bio ovako detaljan i realan (u odnosu na zamjenu doka i sve ostalo) da se tu ide na neku muljažu oko preplate. Takve stvari se lako provjere, to je kao tržište rabljenih brodova. Ili kad kupujete rabljeni auto. Ne može biti 30 tisuća kad znaš da je 2008. Opel Corsa oko 5-6 tisuća. Po meni, bolje je uložiti u dok, smanjiti troškove održavanja, nego isplatiti dividendu. To pak privlači skroz novi tip brodova koje mogu prihvatiti i dobro je za dugoročnu održivost biznisa. Također, fenomenalno je smanjenje duga. Meni je to kao dioničaru najvažnije, jer se trudim ulagati u društva s niskom razinom duga (zato sam prodao Dalekovod i s time ušao u Vlen).
Uvijek treba biti konzervativan i oprezan ali mislim da izvještaj ne bi bio ovako detaljan i realan (u odnosu na zamjenu doka i sve ostalo) da se tu ide na neku muljažu oko preplate. Takve stvari se lako provjere, to je kao tržište rabljenih brodova. Ili kad kupujete rabljeni auto. Ne može biti 30 tisuća kad znaš da je 2008. Opel Corsa oko 5-6 tisuća. Po meni, bolje je uložiti u dok, smanjiti troškove održavanja, nego isplatiti dividendu. To pak privlači skroz novi tip brodova koje mogu prihvatiti i dobro je za dugoročnu održivost biznisa. Također, fenomenalno je smanjenje duga. Meni je to kao dioničaru najvažnije, jer se trudim ulagati u društva s niskom razinom duga (zato sam prodao Dalekovod i s time ušao u Vlen).
Al dok nije Opel Corsa.... ne proizvodi se serijski. Imali su oni prethodno velikih problema s dokovima jer jedan kojeg su kupili ih je u zadnjoj iteraciji koštao stecaja. Dok je specifična stvar i skupa stvar. No, koliko sam ja shvatio iz dosadašnjih izjava oni bi išli na varijantu prodaje doka iz nekog drugog njihovog brodogradilišta ili nešto slično, pa je zato ta aktivnost onak, malo suspektna. Al dok ne bude poznato, sto, gdje, kako i kada, ne isplati se spekulirati.
Točno, ali se certificira. Ne možete kupiti neku olupinu pa onda tvrditi da to puno košta. Ne vjerujem da je poslovni model Talijana izvlačenje novaca na taj način ali zato smo tu da to popratimo...
Ma e ekipa samo kažem da treba imati to na oku, ako pretplate dobar je znak da nama nema ništa od neke pretpostavljene divke i da treba na neki drugi Dok tražiti sreću 😀