Nekima ce tek u oko upasti kad vide izvjesce... Jako zapostavljena dionica moram priznati
LKPC (Luka Ploče d.d.)
-
-
-
i ima čudna kretanja... ne bi me iznenadio neki novi jači pad... pa opet rast... valovita je. Meni dobra. A firma je odlična.
-
jednostavno je, di su vujnovac i ekipa nitko normalan ne želi ni uložit niti poslovat
-
Aluminij industrija ide u drugu fazu, pokreće pogon anoda - Biznis InfoKada su u aprilu prošle godine Aluminij industrija d.o.o., podružnica M.T. Abraham grupe, i Aluminij d.d. Mostar potpisali ugovor o zakupu pogona mostarske…www.biznisinfo.ba
Luka i aluminij vole se tajno izgleda a ne javno🤔🙃 nastavljaju sa suradnjom, gledajuci raspored brodova od pocetka kvartala u lkpc ocekujem izvjesce sa finom dobiti... Al ingoti, nafta, ugljen, staro zeljezo... Cijena bi to trebala popratiti... Ne znam jel potpisan novi kolektivni ugovor, ako je tko upoznat?
-
Ovo izgleda bolje od ocekivanja 🤔
-
izgleda top, i još sam se na 364 mislio uć. Ali, i to važno i bitno ali, ja sigurno, a u komunikaciji s drugima sam shvatio da ni drugi neće ulaziti u firme u kojima je vujnovac i ppd ekipa.
jednostavno s rogatim pokvarenjacima nema smisla zapet u nekoj poziciji
-
Izvještaj je izvrstan. Trenutna dobit 25 mil, trenutni P/E za ovu godinu, na zadnju cijenu nešto iznad 10.
Ako zadnji kvartal bude kao prvi (najlošiji ovogodišnji) P/E pada na 8
Druga je stvar profitabilnost koja je održavana, čak i poboljšana za zadnja 3 kvartala. Važno je reći da manji prihod ne utječe na profitnu maržu.
A treća najvažnija, prihodi rastu, i nastavak izgleda obećavajući (industrija u BH).
Uživajmo
-
Dojam jedino kvari loš novčani tijek.
-
Bude li na kraju godine od 35-40M dobiti to ce biti vrijeme za jednu finu divkicu. Ocekujem drage fondove da se pobrinu za imovinu koju su investirali kroz dokap, divka bi vratila likvidnost i cijenu na normalnu razinu.
-
raste promet, raste i cijena
-
-
raste promet, raste i cijena
na bunim se... rijetko koja ima potencijal rasta kao ova
-
raste promet, raste i cijena
na bunim se... rijetko koja ima potencijal rasta kao ova
Jel to raste zbog droge ili ima nekih drugih pametnih razloga?
-
na bunim se... rijetko koja ima potencijal rasta kao ova
Jel to raste zbog droge ili ima nekih drugih pametnih razloga?
stvarno je teško odgonetnuti o kojoj robi ovisi vrijednost dionice,
bojim se da su ugalj, ruda, gorivo tu sporedne robe
Razbijeno zločinačko udruženje: Prokrijumčarili 90 tona cigareta iz Dubaija, pokušali i podmititi carinikeKako bi osigurali prethodno navedenu tzv. zelenu rutu, članovi zločinačkog udruženja koristeći se koruptivnim aktivnostima nastojali su „prodrijeti“ u carinsku…www.vecernji.hr -
Ministar Butković među ostalim malo i o lukama.
Kakva je budućnost Luke Ploče? Položajem je atraktivna, ali njezin potencijal također nije u punoj funkciji.
– Luku Ploče treba najprije vratiti na glavnu TEN-T mrežu. To je prva zadaća i to se dogovora na razini EU-a. Kada jednom dođete na koridor, onda sve investicije koje planirate, od infrastrukture u samoj luci do povezivanja luke s drugim središtima, bilo željeznicom ili cestom, ide puno lakše. To olakšava i odobravanje sredstava za EU projekte. Iako Ploče imaju spoj na autocestu i povećanje prometa tereta posljednjih godina, svi želimo da to bude još bolje. A da bismo bilo što napravili kvalitetnije, ponavljam, ključno je osigurati financiranje. A da biste osigurali financiranje, morate biti na osnovnom TEN-T koridoru. Zadaća Vlade je da se Luka Ploče nađe u izmjenama koje se najavljuju.
Zato je Luka Rijeka, kao dio jednog od devet glavnih europskih pravaca TEN-T mreže, preko Zagreba do Budimpešte, u velikom zamahu. Ulažu se milijarde, ne kuna, nego eura...
– Luka Rijeka je posljednjih nekoliko godina napravila takve iskorake da mi dandanas još nismo svjesni kakvi su u to iskoraci.
Jesu li ti iskoraci zakasnjeli, s obzirom na širenje luka u Trstu, Kopru i Veneciji?
– Nikad nije kasno, ne možete vrijeme vratiti unatrag, međutim, Rijeka je u posljednjih pet godina napravila impresivan iskorak, od realizacije svih infrastrukturnih projekata i suprastrukture na kontejnerskim terminalima Brajdica i Zagrebačkoj obali do uspješnoga koncesioniranja, gdje je došao Maersk, jedan od najvećih i najrespektabilnijih operatora teretnih luka na svijetu. Već sada kontejnerski terminal Brajdica ima povijesne rezultate, a kad proradi Zagrebačka obala s novim koncesionarom, imat ćemo milijun TEU-a već 2024. i 2025. godine, čime prelazimo luku Kopar. To nije obećanje, to su fakti, uvjeti natječaja. Maersk nam jamči rast prometa kroz godine, tako da je teret u Rijeci zajamčen. Ono što Rijeci nedostaje jest nizinska pruga, koju moramo izgradit. Prije nekoliko dana HŽ Infrastruktura je donijela odluku o odabiru izvođača za prvu dionicu od Zagreba prema Rijeci, budući da se dio prema Mađarskoj gradi u cijelosti. Tu prugu moramo riješiti kroz deset godina. Da ne govorim o Porto Barošu, novoj luci nautičkog turizma u Rijeci, i dolasku Lürssena, potom pruzi Škrljevo – Jurdani – Rijeka za prigradski dio Rijeke. Rijeka je napravila velike iskorake i ona se vraća na ono mjesto koje joj pripada. Zašto prije nije bilo tako? Nismo bili u EU-u! Mi smo sve ove projekte realizirali uz pomoć EU fondova, a to su stotine milijuna eura, i sa Svjetskom bakom. Puno toga se moralo poklopiti, imali smo objektivne razloge da sve skupa nismo mogli sami financirati, sad nam se to otvorilo.
Rijeka je odabrana za lokomotivu lučkog prometa Hrvatske, a što je s drugima, Zadrom, Splitom...
– Rijeka nije jedina, ali je najveća. U nju se najviše ulagalo i ona je strateški najviše u utrobi europskoga kontinenta. To je njezina komparativna prednost, da ste u Beču, Budimpešti ili Münchenu unutar radijusa šestara.
Postoji i argument da se brodom iz Sueza prije dođe do Ploča ili Zadra nego do Rijeke. Je li i tu prednost trebalo iskoristiti?
– Nije da mi Rijeku guramo, a druge opstruiramo. Rijeka će biti vodeća luka, Zadar ima svoju perspektivu, najviše kao homeport za kruzere, i jedan dio tereta će se sigurno događati u Zadru. Imate, nadalje, Ploče... Sve će to krenuti kada Rijeka bude na više od milijun TEU-a. Sve će drugo živnuti, jedno će drugo vući, a mi kao država to moramo pratiti infrastrukturom. Jer bez nje ne možete sudjelovati u utakmici.
Oleg Butković otkrio kad će se na autocestama plaćati samo ENC-om: ‘Bit će viška ljudi, ali riješit ćemo to!‘ Najavio i most preko Kaštelanskog zaljeva i brojne projekte po DalmacijiMinistar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković u velikom razgovoru za Spektar govori o projektima iz svoga resora "teškim" više od 25 milijardi kuna te,…slobodnadalmacija.hr -
Veliki planovi posrnulog mostarskog diva: ‘Bit ćemo ponovno najveći izvoznik iz BiH‘U usporedbi sa sadašnjom proizvodnjom to predstavlja povećanje od 64 posto metala aluminijanovac.jutarnji.hr
Mogla bi ova godina biti odlicna.
-
-
Da, na razini godine... 70 kn po dionici... ali van fokusa. Čudi me to.
-
Da, na razini godine... 70 kn po dionici... ali van fokusa. Čudi me to.
zadnji Q nešto slab, valjda nije bilo "banana"
-
evo malo o bananama, za.ebanano
Otkazuju se narudžbe, preusmjerava teret, blokira oprema... Svi bježe od Rusije: ‘Stao je sav uvoz, do banana‘Prijevoznici vjerojatno bolje od mnogih vide koliko Rusija ovisi o uvozu doslovno sveganovac.jutarnji.hr -
odlična firma, loša dionica.
nema sumnje da firma radi odlično i da ima svjetlu budućnost, ali kad imate vecinskog dioničara produženu ruku ruskih koljača (gazprom) i to domaće white collar kriminalce (ppd, vujnova & co) koji su već uništili dioničare raznih firmi (dalekovod itd.), tad je jasno zasto bilo ko normalan i sa imalo samopoštovanja nece imat posla sa ovom dionicom. mozda ce sutra vrijednost dionice opet bit 4000, al ce cijena bit 600-800 kn i sutra ce vas zalevatit...
ne prodajete za vrijednost nego za cijenu...
da im zaplijene dionice i svu imovinu pa prodaju bilo kome normalnome, top dionica za ulazak. Do tada je sve propaganda za rijetke i naivne ...
-
-