Ako gospon diretore prodaje sada onda je za pretpostaviti da trezor nece ganjati cijenu niti gurati gore.Meni to tako laicki izgleda.
Naravno da ce trziste reci svoje.
Sve u svemu imamo fer cijenu.
Ako gospon diretore prodaje sada onda je za pretpostaviti da trezor nece ganjati cijenu niti gurati gore.Meni to tako laicki izgleda.
Naravno da ce trziste reci svoje.
Sve u svemu imamo fer cijenu.
Ako gospon diretore prodaje sada onda je za pretpostaviti da trezor nece ganjati cijenu niti gurati gore.Meni to tako laicki izgleda.
Naravno da ce trziste reci svoje.
Sve u svemu imamo fer cijenu.
Osim ako direktor ne prodaje a trezor eto slucajno kupuje bas njegove dionice. Bas me zanima kako se izgledati stanje u skdd-u.
A ako je direktor spao na to da mu za izlazak od 1000 kom to treba kupovati trezor... stvarno niste normalni
VELEBIT - u New Yorku radi iskrcaja
VINJERAC - u US Gulfu radi radi ukrcaja
VUKOVAR - u Ningbu radi iskrcaja
ZOILO - na putu za Daesan 12/6 radi iskrcaja
DALMACIJA - na putu za Ulsan 27/5 radi iskrcaja
PAG - na putu za US Gulf radi ukrcaja 24/5
A ako je direktor spao na to da mu za izlazak od 1000 kom to treba kupovati trezor... stvarno niste normalni
Nije direktor nego Zamjenik predsjednika NO. On je uprava odnosno predsjednik uprave u vecinskom vlasniku TPNG, Tankerskoj plovidbi.
A neki su se tu jučer bili raspisali o neočekivanom bidu pa je netko to presjekao time da je moguće da su slali padobran za spašavanje. Ne znam, nisam sklon teorijama zavjere, al ipak se radi o Paviću pa je sve moguće.
Dajte molim vas...razumio bih da je čovjek prodao 50 000 dionica al da će se neko blamirati za 2 ili 3 tisuće kn pa mogao je prodati po 51 prije par dana a prodao po 53,50 1000 i nešto sitno to vam je razlika od 2000 kn....mislim ono teorija zavjere za 2000 kn.
Jesi ti bio dionicar TNPL?
Očito nisi. Jel da si bio znao bi kako su Pavić i Koscica dijelili dioničare u TNPL, a kasnije isplaćivali one koji su ostali u majčici.
Pitaj ih koliko je Ive Mustac dobio para, a koliko običan puk.
Jel uopće znaš kako je nastala TPNG i zašto se ekipa trudila uz velika obećanja o dividendi prebaciti dioničare TNPL u TPNG?
I zašto su primjerice PBZ mirovinci unutra, a AZ nema ni jedne dionice?
Ti kao “stručnjak” i odgovoran procjenitelj bi trebao znati genezu zbivanja i tko tu koga.
U sljedećih 18 mjeseci imamo 6 remonta i 5 ugradnji BWTS. ( Dalmacija ima BWTS )
Prvi na remont + ugradnja BWTS ide Vukovar..
Remont i ugradnja BWTS minimalno 20 dana + puštanje u rad + obuka posade cca 10 dana.
Remont cca 700.000 USD
Samo uređaj cca 550.000 USD
Isporuka uređaja i ugradnja od 300.000 USD do 500.000 USD
Eto pa sad računajte.
Još nešto netko na forumu je pisao o amortizaciji za remont, pa da i to objasnimo.
Remont u suhom doku se amortizira linearnom metodom tijekom
petogodišnjeg razdoblja do sljedećeg remonta.
U slučaju da remont u suhom doku nastupa prije isteka roka od 60 mjeseci,
preostali dio troška u cijelosti tereti poslovanje razdoblja u kojem se obavlja dokovanje.
Display MoreU sljedećih 18 mjeseci imamo 6 remonta i 5 ugradnji BWTS. ( Dalmacija ima BWTS )
Prvi na remont + ugradnja BWTS ide Vukovar..
Remont i ugradnja BWTS minimalno 20 dana + puštanje u rad + obuka posade cca 10 dana.
Remont cca 700.000 USD
Samo uređaj cca 550.000 USD
Isporuka uređaja i ugradnja od 300.000 USD do 500.000 USD
Eto pa sad računajte.
Još nešto netko na forumu je pisao o amortizaciji za remont, pa da i to objasnimo.
Remont u suhom doku se amortizira linearnom metodom tijekom
petogodišnjeg razdoblja do sljedećeg remonta.
U slučaju da remont u suhom doku nastupa prije isteka roka od 60 mjeseci,
preostali dio troška u cijelosti tereti poslovanje razdoblja u kojem se obavlja dokovanje.
Godišnje oko 10 000 000 kn sljedećih 5 godina....otprilike sam toliko i računao za ovu godinu...oko 9 miliona kn....s ovim prosjekom vozarina do kraja godine opet je to oko 50 000 000 kn dobiti.... po tenutnom prosjeku ugovorenih vozarina Q1 16 900 000 + Q2 18 000 000 + Q3 12 000 000 + Q4 12 000 000 kn.
Display MoreDisplay MoreU sljedećih 18 mjeseci imamo 6 remonta i 5 ugradnji BWTS. ( Dalmacija ima BWTS )
Prvi na remont + ugradnja BWTS ide Vukovar..
Remont i ugradnja BWTS minimalno 20 dana + puštanje u rad + obuka posade cca 10 dana.
Remont cca 700.000 USD
Samo uređaj cca 550.000 USD
Isporuka uređaja i ugradnja od 300.000 USD do 500.000 USD
Eto pa sad računajte.
Još nešto netko na forumu je pisao o amortizaciji za remont, pa da i to objasnimo.
Remont u suhom doku se amortizira linearnom metodom tijekom
petogodišnjeg razdoblja do sljedećeg remonta.
U slučaju da remont u suhom doku nastupa prije isteka roka od 60 mjeseci,
preostali dio troška u cijelosti tereti poslovanje razdoblja u kojem se obavlja dokovanje.Godišnje oko 10 000 000 kn sljedećih 5 godina....otprilike sam toliko i računao za ovu godinu...oko 9 miliona kn....s ovim prosjekom vozarina do kraja godine opet je to oko 50 000 000 kn dobiti.... po tenutnom prosjeku ugovorenih vozarina Q1 16 900 000 + Q2 18 000 000 + Q3 12 000 000 + Q4 12 000 000 kn.
Ustvari u sljedećih 6 i pol godina po otprilike 7 500 000 kn godišnje...
i koja je istina sa ovim BCTI indexom?....jeučer 0, danas potvrđena nula , što se događa?
Čini se da su svi clen tankeri trenutno pod ugovorom i da nije bilo novih ugovora zadnja dva dana na spotu.
pa to je presmjesno kad bi se to tako racunalo, po toj logici mogao je index pasti sa 2000 na 0 pa onda opet na 2000 treci dan . Ovo se nikad nije desilo, prije jw neka greska sustava
pa to je presmjesno kad bi se to tako racunalo, po toj logici mogao je index pasti sa 2000 na 0 pa onda opet na 2000 treci dan . Ovo se nikad nije desilo, prije jw neka greska sustava
Moguće je da je greška ....ali istovremeno BDTI se redovno objàvljuje ....a i na stranici anicazna.....nema podataka nakon 18.05. za BCTI...pa sve to dodatno zbunjuje...na BDTI indexu vidi se da je pad usporio....tko zna...sve je moguće....puno se potpisalo ugovora na 3 do 6 mjeseci posljednjih mjeseci....ne tvrdim ali moguća je situacija u kojoj nema clean tankera slobodnih za SPOT tržište...svašta se u ovoj krizi dešava tako da me ni to ne bi iznenadilo....TC ugovori za MR su za 12 mjeseci na 16 500 usd.
Ugovoreni tanker na 3g je Zoilo
BCTI 569
Ugovoreni tanker na 3g je Zoilo
BCTI 569
Da to smo komentirali neki dan. Znači trenutno nemaju niti jedan tanker na spotu. Upitan je status tankera Vukovar koji trenutno plovi iz Ningbo/Kina za Singapur. Ugovor za Vukovar je bio do sredine svibnja, a uz to isteklo mu je 5 godina do prvog remonta.
Čini se da su svi clen tankeri trenutno pod ugovorom i da nije bilo novih ugovora zadnja dva dana na spotu.
Ma daj?
Znaci da netko sklopi jedan ugovor po 500.000 USD dan kolko bi onda bio indeks?
Neki vrlo reprezentativan indeks...
Ugovoreni tanker na 3g je Zoilo
BCTI 569
Da to smo komentirali neki dan. Znači trenutno nemaju niti jedan tanker na spotu. Upitan je status tankera Vukovar koji trenutno plovi iz Ningbo/Kina za Singapur. Ugovor za Vukovar je bio do sredine svibnja, a uz to isteklo mu je 5 godina do prvog remonta.
Da Vukovar jedini trenutno nije jasan...trebalo bi biti uskoro očitovanje na burzi...obično daju očitovanje i o isteku ugovora kao i o sklapanju novog ugovora...nadam se da bi mogli imati novi ugovor s KOCH kompanijom s kojom dosta rade..taj ugovor bi definitivno ukoliko bi bio na razini oko 16 500 usd zacementirao super zaradu za 2020 g...vidjet će se uskoro.
[…]Da Vukovar jedini trenutno nije jasan...
- vama nije jasan Vukovar, a meni nije jasan direktor koji je prodao siću od dionica i srušio cijenu dionice.
Da Vukovar jedini trenutno nije jasan...
- vama nije jasan Vukovar, a meni nije jasan direktor koji je prodao siću od dionica i srušio cijenu dionice.
Pa da činjenica je da je prodao...po 53.50 kn....ali imali smo nakon toga i par tisuća komada iznad te cijene i taj dan smo imali porast cijene a ne pad...nakon toga prodano par stotina komada na 55 kn i to je to....čeka se izvješće ili ugovor za Vukovar.....u teorije zavjera ne vjerujem....pogotovo kad se radi o razlici od par tisuća kn...jer dotični je mogao nekoliko dana prije prodati istu količinu po 51 ili 51.50 kn....zašto je prodao možemo nagađati.. ne vjerujem da 1000 kom dionica bile one na prodaji ili kupnji mogu odrediti cijenu dionice ma tko da ih prodaje ili kupuje...na kraju će presuditi rezultati kompanije..rezultati za Q2 će uvelike odrediti smjer kretanja cijene TPNG