kaže neki stručnjak u videu koji je postan na drugom forumu da če ova godina biti dobra za tankeraše kao i rekordna 2004......lova do krova.....spominje i to da čak i kada sve padne dole još uvijek će vozarine biti jako visoke u odnosu na one koje su bile....
Ne vjerujem da će tako biti za product tankere. Ti tankeri nisu podesni za dugorocno drzanje nafte odnosno derivata. Postoji višak nafte, al kad se to raspetlja, spot vozarine će opet dolje. Ono sto će biti presudno je da li će ove spot cijene značajnije utjecati na terminske ugovore.
Handysize tankers, among the smallest mainstream ocean-going tankers, are making almost $114,000 a day from hauling fuel across the Mediterranean Sea, the Baltic’s data show. That’s an extraordinarily high earnings rate for the ships, and compares with just $12,000 at the start of this year.
Ovo je stvarno ludilio 114 000 na dan za Handy...ako su bar jedan brod na spotu uspjeli ugovoriti po 50 000 usd Q2 će biti mrak.
To je možda maksimalno postignuta cijena za 1-2 tankera.