Ako travanj, svibanj i lipanj budu u porastu od 10 % u odnosu na prošlu godinu imamo se čemu nadat, a travanj baš ne izgleda tako (kad se gledaju brojke koje ste postali).
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
Niti ovo nije nitko komentirao!
Pazite rečenicu:
"Preko zajedničke tvrtke (koja je u 51-postotnom vlasništvu Stellantisa) Stellantis ima ekskluzivna prava za proizvodnju, izvoz i prodaju proizvoda Leapmotora izvan Kine."Dakle, prodaja, ali i proizvodnja!
Stellantis je najveći poslovni partner AD Plastika.Svjetski automobilski div prodavat će kineske električne aute u EuropiPROIZVOĐAČ automobila Stellantis od rujna će početi prodavati električna vozila (EV) svog kineskog partnera Leapmotora u devet europskih zemalja kako bi…www.index.hr -
Broj prodanih automobila gore navedenih utječe a on je u značajnom rastu. Također 320 mil. novih poslova kroz 7 godina znači da možemo očekivati godišnji rast prihoda cca 45 mil. eura kada se krene sa full proizvodnjom istih a to je kroz ovu godinu...a imaju kapaciteta odnosno važno je ovdje da firma ima visoke fiksne troškove što znači da kako rastu prihodi da će rasti i dobit jer novi prihodi pokrivaju dio fiksnih troškova te profitabilnost raste značajno u apsolutnom iznosu, povratak Rusije će biti dodatni okidač u povećanju vrijednosti kompanije.
godišnji rast prihoda 45 mil eura?.....odakle crpite te na nićem utemeljene informacije, kad oni sami na prošlogodišnji prihod očekuju 10% godišnje kroz sljedeće 3 godine?....pa nisu oni kodt...oni su u banani sa tako malo ugovorenih poslova na tako dug period.....njima kronično nedostaje posla za popunjavanje kapaciteta....320 mil na 7 godina je tragično malo novih ugovorenih poslova pa i s obzirom na one one prije kojij je malo i to se vidi po prihodima kroz zadnje vrijeme......
PS
na temelju onog članka od neki dan treba prvo vidjeti kakvi će biti uvjeti dokapa pa nakon šišanjca smisliti strategiju jel nije to izašlo bezveze......priprema se teren i več dugo se iskrcava ne velikim prometima a onda se nekoliko komada diže cijena da bi nastavak iskrcavanja išao po što višoj cijeni......
-
Važno je znati izračunati osnovne fundamentalne pokazatelje, pročitati bilancu, račun dobiti i gubitka, novčani tok, vidjeti novougovorene poslove , vidi se da je poslovanje sve bolje iz kvartala u kvartal i onda nema potrebe za velikom brigom. Bitni su i argumenti i podatci da imamo vjerodostojnost.
Kad usporedimo 1 kvartal 2021 i 1 kvartal 2024 po brojkama smo blizu a cijena dionice je bila tada 182 kn ili 24 eura. Sa daljnjim rastom prihoda marža će se popraviti pa ćemo imati i bolju zaradu. To je kod ADPL jasno zbog strukturiranih troškova koje imaju, to znam. Dakle povećanje prihoda će Vam donijeti u budućnosti znatno veću dobiti. Ja se ne bi previše brinuo. Tako je najavio i predsjednik uprave u izvješću pa to nije loše za pročitati. Pretpostavljam da on nešto ipak zna, uostalom ima dosta dionica ADPL kao i ostali članovi uprave.
Ne bi ja ni zanemario isplatu dividendu sukladno statutu Društva pa možete i na njoj dodatno zaraditi ako imate dionicu.. Ja se nadam da ćemo slijedeće godine imati vrlo dobre rezultate i kraj rata u Rusiji i onda ću razmišljati o prodaji tj. kad prebacimo 25 eura, ...za ovu godinu 180 mil.eura prihoda i 8 mil.eura dobiti očekujem, konzervativno. Ne treba se samo puno brinuti za dioničare ADPL, biti će to sve ok...
-
PS
na temelju onog članka od neki dan treba prvo vidjeti kakvi će biti uvjeti dokapa pa nakon šišanjca smisliti strategiju jel nije to izašlo bezveze......priprema se teren i več dugo se iskrcava ne velikim prometima a onda se nekoliko komada diže cijena da bi nastavak iskrcavanja išao po što višoj cijeni......
Kolega Huges,
jesu li vama poznate procedure narudžbe, izrade, prodaje, naplate i konačnog vlasništva alata kojima se rade dijelovi automobila, što je core business AD Plastika?
Ovo je samo retoričko pitanje, jer iz vašeg posta je i više nego razvidno da vam to nije poznato. Kao niti autoru teksta na koji se pozivate, a koji predviđa da će AD Plastik morati ići u dokapitalizaciju.Sve gore navedeno ima svoju unaprijed poznatu dinamiku i onome tko imalo poznaje procedure i procese unutar Društva je sasvim jasan vremenski tijek novca koji očekuje AD Plastik, a što ima izravne posljedice na stanje bilance. I to na trenutnoj, kvartalnoj i godišnjoj razini.
Mogu vas umiriti i reći vam slijedeće:- trenutno financijsko stanje Društva niti u kojem svom segmentu ne upućuje na potrebu za izvanredovnim financiranjem njegovih obveza
- u naredna 2, a naročito naredna 4 kvartala očekuje se znatno povećanje profitabilnosti Društva kao i smanjenje koeficijenta zaduženosti Društva koje sada iznosi 0,49.
(Jedan hint za sve! U drugom kvartalu AD Plastik čeka naplata djela prodanih alata što će se pozitivno odraziti na stavke RDG-a) - Društvo je na dan zadnjeg izvještaja uistinu na računu imalo poziciju od 5 milijuna eura likvidnih sredstava, a ne od 1,5 milijuna eura, kao što se navodi u tekstu kojeg spominjete. To sve je objašnjeno u bilješkama na str. 34 FI za prvo tromjesečje 2024.
Dakle, kolega, javno dostupne tekstove ipak treba čitati i vrednovati informirano. A to, prije svega uključuje vlastito istraživanje i učenje.
Sretno s investiranjem!
-
Divić: AD Plastik nema problema s likvidnošću, na cash flow su utjecali alati"Značajniji rast potraživanja u prvom tromjesečju posljedica je fakturiranja alata za nove projekte".hr.bloombergadria.com
U novčanim tokovima od poslovnih aktivnosti pojavljuje se stavka "Ostala usklađenja za nenovčane transakcije i nerealizirane dobitke i gubitke" s iznosom povećanja od 7,6 milijuna eura. Sve troškovne stavke vašeg računa dobiti i gubitka imaju manji iznos od navedenog, osim materijalnih troškova. Možete li pojasniti tu stavku iz novčanog tijeka?
Navedena stavka od 7,6 milijuna eura odnosi se na obračunati trošak prodanih alata kupcu, koji se reflektirao na povećanje stavke materijalnih troškova - troškova prodane robe u računu dobiti i gubitka, a očekivana naplata u narednom razdoblju pozitivno će se odraziti na novčani tijek.
-
DIONIČKO DRUŠTVO "AD PLASTIC TOGLIATTI
Prihod 1,2 milijarde rubalja. za 2023. ( +52,7 %) Odobreni kapital JSC AD PLASTIC TOGLIATTI iznosi 22,3 milijuna rubalja.
U 2023. godini organizacija je ostvarila prihod u iznosu od 1,2 milijarde rubalja, što je 410 milijuna rubalja ili 52,7 % više nego godinu dana ranije.
Na dan 31. prosinca 2023. ukupna imovina organizacije iznosila je 2,2 milijarde RUB. To je 334 milijuna rubalja. ( 17,4 %) više nego godinu dana ranije.
Neto imovina AD PLASTIC TOGLIATTI JSC na dan 31. prosinca 2023. iznosila je 918 milijuna RUB.
Rezultat rada AD PLASTIC TOGLIATTI JSC za 2023. godinu bila je dobit od 125 milijuna rubalja. Istovremeno je 2022. godine ostvaren gubitak od 35 milijuna rubalja.
Бухгалтерская отчетность Рё фин. анализ РђР” ПЛАСТР
-
https://www.audit-it.ru/contragent/103…lastik-tolyatti
DIONIČKO DRUŠTVO "AD PLASTIC TOGLIATTI
Prihod 1,2 milijarde rubalja. za 2023. ( +52,7 %) Odobreni kapital JSC AD PLASTIC TOGLIATTI iznosi 22,3 milijuna rubalja.
U 2023. godini organizacija je ostvarila prihod u iznosu od 1,2 milijarde rubalja, što je 410 milijuna rubalja ili 52,7 % više nego godinu dana ranije.
Na dan 31. prosinca 2023. ukupna imovina organizacije iznosila je 2,2 milijarde RUB. To je 334 milijuna rubalja. ( 17,4 %) više nego godinu dana ranije.
Neto imovina AD PLASTIC TOGLIATTI JSC na dan 31. prosinca 2023. iznosila je 918 milijuna RUB.
Rezultat rada AD PLASTIC TOGLIATTI JSC za 2023. godinu bila je dobit od 125 milijuna rubalja. Istovremeno je 2022. godine ostvaren gubitak od 35 milijuna rubalja.
O pa lijepo, dobit im je 1.25 mil eura.
Vrijedi ta imovina, neće to propasti, a mogu je i prodati što je isto dobra opcija, a u cijeni dionice je to davno otpisano, to će biti dodatni okidač za rast poslovanja a time i cijene dionice.
-
Imate li podatke o ZAO AD Plastik Kaluga?
Ako se ne varam to je veća tvornica i trenutno ne radi...da ona radi, već sada bi rušili rekorde po prihodima.
-
Imate li podatke o ZAO AD Plastik Kaluga?
Ako se ne varam to je veća tvornica i trenutno ne radi...da ona radi, već sada bi rušili rekorde po prihodima.
ZAO "AD PLASTIK KALUGA": owners, founders, management, details(TIN 4710027766)
-
-
Jebiga dobivaju jadni ljudi pare za sto ginu u ukrajini .. medju prvim stvarima kupe nov auto
-
Togliatti zaradi, a Kaluga potroši isti iznos. Po pitanju dobiti tu smo na nuli.
Oni koji ne znaju Togliatti radi za AvtoVAZ, proizvode Lade i trenutno ruše rekorde.
Kaluga je radila za EU proizvođače automobila u Rusiji, koji su se nakon napada na Ukrajinu povukli s ruskog tržišta. Rusi sada pokušavaju tamo nešto s kinezima pokrenuti, ako uspiju to bi bio veliki plus za ADPL...čekamo pozitivne vijesti, a najveća pozitivna vijest bi bio prekid rata u Ukrajini da više ljudi ne ginu za ništa.
-
Povratnici SPAN I DLKV od kojih se očekuje sve viša dobit su imali brzinski rast cijene dionice. E, sada da li je i ADPL na redu. Otprilike 10 % plusa za početak.
-
!
Prodaja automobila u Europi značajno je porasla u travnju: 12% više novih registracija u zemljama EU-a i EFTA-e, kao i u Velikoj Britaniji, izvještava udruženje proizvođača ACEA u usporedbi s istim mjesecom prošle godine.!
-
Šef automobilskog diva: Carine na kineske električne aute mogu potaknuti inflacijuSTELLANTIS očekuje veliku bitku s kineskom konkurencijom na europskom tržištu električnih vozila, ali carine neće riješiti problem i mogle bi potaknuti…www.index.hr
vidjeti ćemo kako će ove trgovinske sankcije po kinu završiti ali adpl svakako idu na ruku i što se narudžbi proizvodnje djelova tiće i što se tiće ambicioznosti Stellantisa kao največeg kupca
-
Ne cveta cveće ni u naše preduzeće.
Mercedes otpušta 1.000 radnika u Njemačkoj.
-
Izgleda da ovo lagano usporavanje ekonomija prvo udara na najluksuznije proizvode. Koliko znam, ADPL ne radi dijelove za Mercedes već najviše radi za jeftinije aute poput Clia, određene Dacie i slične aute, a tu prodaja još uvijek jako dobro ide.
-
ma uopće nije stvar u luksuzu nego u trgovinskim napetostima sa kinom i njihovim dampinškim cijenama jer kina je od goleme važnosti za BMW i Mercedes: 2023. godine prodaja u Kini činila je 37 odnosno 36 posto ukupne prodaje.
Direktor BMW-a Oliver Zipse nedavno je izdao jasno upozorenje protiv planova EU da uvede kaznene carine na kineske proizvode pa tako i BMW i Mercedes proizvedene u kini ili u americi i ovakvo puštanje "balona" osim fundametalno možemo promatrati i kao pritisak na politiku.
također, ADPL vrlo malo surađuje sa predmetnim tvrtkama koje su kao i mnogo njemačkih tvrtki svoju sreću potražile na Angelinoj ostavštini, odnosno kineskom tržištu i ruskom plinu pa je sada malo panika
https://www.index.hr/auto/clanak/sa…ik/2567022.aspx
Strah od kineske reakcije
Ono na što Zipse misli pod ovim nije prijetnja kaznenim carinama na automobile proizvedene u EU, koje bi Kina mogla nametnuti kao protureakciju. Umjesto toga, njemačke marke uglavnom već proizvode automobile u Kini, a neki se kasnije izvoze u Europu, kao što je to slučaj s električnim SUV-om iX3.
Ovi automobili, koji su sami po sebi “njemački”, također bi bili pogođeni uvoznim carinama EU. Međutim, bilo bi još dramatičnije za njemačke proizvođače da Kina podigne carine na automobile koji se izvoze iz SAD-a u Kinu.
Na primjer, SUV-ovi koje prodaju BMW i Mercedes u Kini većinom se proizvode u Americi. Zato je njemački kancelar Olaf Scholz nedavno upozorio na nadolazeći trgovinski rat između SAD-a i Kine i zatvaranje tržišta.
-
Luksuzni proizvodi nikad nisu u krizi. Tj krize ne utjecu toliko na najbogatije koliko na najsiromasnije. Nisam ekonomist ali mislim da je tako cisto iz opce kulture (zlobnici bi rekli - televizijsko znanje)...
-
Evo kolike su bile plaće Uprave AD Plastika u 2023. godiniEvo kolike su bile plaće Uprave AD Plastika u 2023. godiniforbes.n1info.hr
Za male dioničare da vide kako to ide kod velikih
-
-