Idemo dalje... 😁
Nema predaha kod ove sestre produktasice,novi vrh↗️🏔️↗️🌛
Idemo dalje... 😁
Nema predaha kod ove sestre produktasice,novi vrh↗️🏔️↗️🌛
Idemo dalje... 😁
Nema predaha kod ove sestre produktasice,novi vrh↗️🏔️↗️🌛
Evo boljeg pogleda na DIS trend
Isto vrijedi za sve sestre produktasice osim za jednu Trnoruzicu omađijanu sa BM i urocima🤭
Logicno jer ima medu najboljim tankerskim FI 1Q 🤣
joj kako ce ovo tek biti smijesno nakon objave FI 2Q i FI 3Q?
Ja bi jos krcala ove rasprodaje ali puna sam kao tanker a novcanik prazan
Kao i cijelu 2021. tankeri u 2022. dominiraju demo marketom.
MRs?
25%
Zeko reko da nije mudro kontra trend-frend spike? 🥕🐰
cijeli market otvara u crveno a bas svi tankerasi u zeleno.
Opet smart money?
Hedge?
From growth tu value?
White magic?
👀Promatrajmo
Strong buy idemo dalje... 😁
BCTI 1487
Avg 30 dana 1378↗️
Avg 84 dana 1130↗️
Danas je na stranim tankerasima smart money odradio 6. krug iz GuG a na sestrama produktasicama 9. krug.
A nasa Trnoruzica tpng priblizava se 3. krugu iz GuG.
Dobro je,ipak se pokrece,ima nade za nas,do bozica cemo barem nesto ukapirati? 🤣
Danas novi raspasoj i novih avg +6%
Sa ove liste u 2022.
Tankerasi +60%
Sestre produktasice +96%
STNG +145%
ASC +130%
obJe imaju losiji FI 1Q od
TPNG +27% u 2022. 🤭
Cini se da moze pomoci samo reklamiranje po twitteru i stranim forumima nase sestre Trnoruzice?
Wk 20
The shipbuilding activity has bounced back last week, with LNG sector lead-
ing the way, and all other sectors having a moderate yet interesting action,
except the wet one that noted no newbuildings.
Zero novih naruđbi.
3+2+0=?🤔
Demand growth+Low orderbook+(zero)extreme low ordering=?
Promatrajmo proces iz GuG koji je na strancima u odmakloj fazi a kod nas se sprema nastavak pocetka iako je sve nacrtano >20x mjesecima.
Taj proces je neizbjezan, ostaje da samo vidimo tko ce prije a tko kasnije,tko voli vise skupo a tko jeftinije kupovati.
Trazite da vam.....
Rastu cijene novogradnji sto dodatno odgovara potencijalne narucitelje uz veliku neizvjesnost po pitanju pogonskih rjesenja.
U kombinaciji sa nedostatkom slotova do 2025 kao najbolji izbor ostavlja secondhand.
Treba pripremati kalkulatore za nove izracune NAVa koji ima velikog prostora za rast.
FI 2Q ce potvrditi ovu prognozu.
Trazite da vam.....
I dok mi spavamo i razmisljamo dali bi ukapirali ili barem prekopirali/nesto poduzeli, a strane sestre produktasice sa losijim FI1Q rastu i 130-145%
Usprkos tome vrijednost NAVa raste iz dana u dan.
Avg vozarine rastu iz dan u dan.
TC isto raste periodicki.
Rastu i zarade tankerasa, posebno sestara produktasica.
Ako ne prije nevjerne tome ce morati prihvatiti sa FI 2Q.
Opet ce biti zasto kupovati jeftino na istim informacijama kada se moze skupo 🤭
Trazite da.... ako nece tako biti
Kolegice, vidim da nitko ne vidi da market više vrednuje TPNG, nego ATPL....što je jedna od najvećih anomalija ZSE-a trenutno i veliki signal za strog buy ATPL.
Kolegice, vidim da nitko ne vidi da market više vrednuje TPNG, nego ATPL....što je jedna od najvećih anomalija ZSE-a trenutno i veliki signal za strog buy ATPL.
Kljucna rijec forward.
Mudri nece cekati FI2Q, FI3Q jer sve vazno je vec "nacrtano"
Po nacrtanom i na ovom threadu su strane sestre sa losijim FI 1Q u 2022. +130% ili 145%.
MRs remain the most sought after #Tanker amidst a healthy #earnings environment.
April saw the MR Atlantic Basket & MR Pacific Basket spot rates exceed 60,000 USD/Day & 50,000 USD/Day respectively, highest #values for 2 years.
Ovo je tek pocetak novog trenda na tankerima
koji ce trajati godinama.
Bulkeri su odlican izbor, diversifikejšn jos bolji jer ce tankeri duze ostati u bullu, kasnije su krenuli + sve ostalo.
Imam atpl i po meni je dosta podcijenjena i do kraja godine ce jos dosta rasti.
Nisam nista od dry bulka prodala, manje komentiram dry bulk jer vas ima dovoljno.
Red je da netko komentira i najprofitabilniji sektor u 2022.?
sta je problem s NAT-o= da ga market ovako kaznjava
sta je problem s NAT-o= da ga market ovako kaznjava
Joakimova omiljena igracka za napucavanje jako gore dole + samo crude tankers.
Da imaju MR-ove bila bi to druga prica.
⚠️To ne vrijedi za nasu trnoruzicu tpng 🤭
Sretni su oni koji imaju MRove.
Nose velike zarade +
daleko najtrazenija roba su medu tankerima.
Freight rates for clean tankers on the route have been rising. Platts assessed Clean UK-Continent-US Atlantic Coast, basis 37,000 mt, at $45.59/mt on May 21, up from $27.90/mt on April 20.
"Product tanker demand remains strong. Gasoline inventories in the US are extremely low, particularly on the US East Coast,"
Refiners across different regions have been maximizing diesel output to cover potential losses in the event of curtailed supply arising from sanctions against Russia, which has been contributing to gasoline tightness and raising cracks for the light end product, Platts Analytics said May 18.
This situation points to a bullish market for clean tankers in the weeks to come.
Jucer veliki rast svih tankerasa.
Danas?
Po ovoj sestri produktasici nema ni danas predaha u procesu iz GuG i seobi smart moneya?
Promatrajmo
sta je problem s NAT-o= da ga market ovako kaznjava
Imaju suezmaxe koje vozarine nisu bas za pohvalit se ocito crude segment nije jos toliko potentan kao ovaj clean segment, ispada da kao i na drybulku i na tankerima bolje prolaze manji brodovi
Strong buy idemo dalje... 😁
BCTI 1487
Avg 30 dana 1378↗️
Avg 84 dana 1130↗️
BCTI 1472↘️
Avg 30 dana 1396↗️
Avg 85 dana 1136↗️
Novi vrh u 2022.↗️🏔️
svi tankerasi sa ove liste u 2022. +61%↗️
Sestre produktasice +95%↘️
Tpng +26,8%↘️
26. svibnja 2022. 20:54 CEST
The Biden administration is reaching out to the oil industry to inquire about restarting shuttered refineries, as the White House scrambles to address record high-gasoline prices that are setting off political alarm bells ahead of the midterm elections.
Members of the National Economic Council and other officials have inquired within the industry about factors that led some refining operations to be curtailed and if plans are underway to restart capacity
2022 investment f'cast raised by 4.8% to NOK 167 bln