BDI -3.5% 1,172
Capesize -4.3% 13,956
Panamax -2.2% 8,736
Supramax -3.5% 10,403
BDI -3.5% 1,172
Capesize -4.3% 13,956
Panamax -2.2% 8,736
Supramax -3.5% 10,403
Added more #DryBulk #shipping exposure today. A lot of headwinds these days, but pricing appears attractive ahead of 2H23E
Equities are trading similar to historical lows on P/NAV. Low fleet growth ahead
𝐼 𝑎𝑚 𝑙𝑜𝑛𝑔 𝑑𝑟𝑦 𝑏𝑢𝑙𝑘
𝑁𝑜 𝑖𝑛𝑣𝑒𝑠𝑡𝑚𝑒𝑛𝑡 𝑎𝑑𝑣𝑖𝑐𝑒
Futuresi padaju kao kamen...
Ovo je već poprilično zabrinjavajuće, jer imamo Contango na futuresima.
Za 6. mjesec za Cape-ove futuresi su na 12375, za Panamaxe na 8675, a
za Supramaxe na 9250, a svi znamo da je Brake Even oko 12 000$.
Problem je što ni ostatak godine nije baš obećavajući i dry bulk vozarine
su daleko od pozitivnog poslovanja brodara.
Ovo je poprilično zabrinjavajuće, futuresi za Cape-ove na 12375, za Panamaxe na 8625, a za Suparamxe na 9450, a znamo svi za Barke Even oko 12 000 baksa
The content cannot be displayed because it is no longer available.
zašto, pa ploviti se ne mora, ili mora, tko će ga više znati
Ovo je poprilično zabrinjavajuće, futuresi za Cape-ove na 12375, za Panamaxe na 8625, a za Suparamxe na 9450, a znamo svi za Barke Even oko 12 000 baksa
The content cannot be displayed because it is no longer available. zašto, pa ploviti se ne mora, ili mora, tko će ga više znati
Da...ploviti se mora, htjeli ne htjeli...ali ovo je kruh sa sedam kora....i za pomorce i za dijoničare...tko to ne zna neka se omani ćorava posla...
Futuresi ne predvidjaju buduce prihode vec ocekivanja trgovaca futursima koji su pod utjecajem, opcenito, ocekivanjima za svjetsku ekonomiju, koja se konstantno mijenjaju. Tako da smo prije mjesec, dva, imali bum zbog otvsranja kine, sada korekciju jer yo otvaranje ide sporije nego sto se mislilo. Na kraju mjeseca ili pocetkom slijedeceg imate futurse otprilike gdje je i BDI a potom novi mjesec, nova ocekivanja itd....
Čini se da ništa od Kine ove godine, a Kina je glavni motor za rast vozarina...
Ove godine?? Prerani zakljucak. Dovoljan je naznaka za stimulus da party pocne. Kina jednostavno ne smije sebi dozvoliti krizu u trenutnoj geopolitici.
Ove godine?? Prerani zakljucak. Dovoljan je naznaka za stimulus da party pocne. Kina jednostavno ne smije sebi dozvoliti krizu u trenutnoj geopolitici.
Pola godine je već prošlo, pa ako uskoro ne krene rast, kada će onda?
Prvo ce doci stabilizacija, potom potpore gospodarstvu....
Mali broj novogradnji je kljucan....
izgleda da se joakim nakrcao kad povecava postove, istina u ovem periodu je uobicajena rupa vidit cemo kako ce se to odigrat nakon
Nažalost BDI je opet otišao ispod 1000 bodova, a koliko
vidim po padu na futuresima i očekuje se i dalje nastavak
pada vozarina
BCI 5 T/C routes 180000 10099 -3122
BPI 5 T/C routes 82500 9405 -406
BSI 10 T/C routes 58328 9691 -319
BHSI 7 T/C routes 38200 10292 -180
BDI INDEX 977 -146
Dry Bulk
Capesize: down ~8%
Panamax: down ~4%
Tankers
VLCC: down ~1%
Suezmax: down ~2%
izgleda da se joakim nakrcao kad povecava postove, istina u ovem periodu je uobicajena rupa vidit cemo kako ce se to odigrat nakon
Nije dugo trebalo da se sazna
The former Cleaves Asset Management (CAM) boss said in an update on his private portfolio that there have been “some headwinds” in recent weeks, with his fund down 15% since the peak on 3 March.
“Although such a back-step can be frustrating, it is not unusual and I have used the lower pricing to increase exposure, from 39% cash at the peak…to 6% today,” he said.
Hannisdahl finds current pricing in tankers and dry bulk attractive.
Tanker companies are trading at a 16% discount to net asset value (NAV), with bulkers at 28%, he calculated.
And the current situation is unsustainable, Hannisdahl believes.
Display Moreizgleda da se joakim nakrcao kad povecava postove, istina u ovem periodu je uobicajena rupa vidit cemo kako ce se to odigrat nakon
Nije dugo trebalo da se sazna
https://www.tradewindsnews.com/tankers/value-…le-/2-1-1458791
The former Cleaves Asset Management (CAM) boss said in an update on his private portfolio that there have been “some headwinds” in recent weeks, with his fund down 15% since the peak on 3 March.
“Although such a back-step can be frustrating, it is not unusual and I have used the lower pricing to increase exposure, from 39% cash at the peak…to 6% today,” he said.
Hannisdahl finds current pricing in tankers and dry bulk attractive.
Tanker companies are trading at a 16% discount to net asset value (NAV), with bulkers at 28%, he calculated.
And the current situation is unsustainable, Hannisdahl believes.
A onda je svizac zamotao čokoladu...kažem kruh sa 7 kora...može se zaraditi, ali i izgubiti bogatstvo na brodarima...
...preživio sam 2020. godinu i negativne vozarine, pa bar mislim da znam o čemu pričam...do tada nisam ni znao da
vozarine mogu otići u negativu, isto kao i cijena nafte u jednom trenutku...
Display Moreizgleda da se joakim nakrcao kad povecava postove, istina u ovem periodu je uobicajena rupa vidit cemo kako ce se to odigrat nakon
Nije dugo trebalo da se sazna
https://www.tradewindsnews.com/tankers/value-…le-/2-1-1458791
The former Cleaves Asset Management (CAM) boss said in an update on his private portfolio that there have been “some headwinds” in recent weeks, with his fund down 15% since the peak on 3 March.
“Although such a back-step can be frustrating, it is not unusual and I have used the lower pricing to increase exposure, from 39% cash at the peak…to 6% today,” he said.
Hannisdahl finds current pricing in tankers and dry bulk attractive.
Tanker companies are trading at a 16% discount to net asset value (NAV), with bulkers at 28%, he calculated.
And the current situation is unsustainable, Hannisdahl believes.
Sa 39% keša na 6% keša, čovjek je skoro pa 'all in'. GOGL ispod 8, CEO citira repere i stavlja vijesti o share buybucku... Ako i nismo na dnu, mogli bismo biti vrlo blizu.
Display MoreDisplay MoreNije dugo trebalo da se sazna
https://www.tradewindsnews.com/tankers/value-…le-/2-1-1458791
The former Cleaves Asset Management (CAM) boss said in an update on his private portfolio that there have been “some headwinds” in recent weeks, with his fund down 15% since the peak on 3 March.
“Although such a back-step can be frustrating, it is not unusual and I have used the lower pricing to increase exposure, from 39% cash at the peak…to 6% today,” he said.
Hannisdahl finds current pricing in tankers and dry bulk attractive.
Tanker companies are trading at a 16% discount to net asset value (NAV), with bulkers at 28%, he calculated.
And the current situation is unsustainable, Hannisdahl believes.
Sa 39% keša na 6% keša, čovjek je skoro pa 'all in'. GOGL ispod 8, CEO citira repere i stavlja vijesti o share buybucku... Ako i nismo na dnu, mogli bismo biti vrlo blizu.
Znaci da je poprilicno uvjeren kad se toliko izlozio
Sa 39% keša na 6% keša, čovjek je skoro pa 'all in'. GOGL ispod 8, CEO citira repere i stavlja vijesti o share buybucku... Ako i nismo na dnu, mogli bismo biti vrlo blizu.
Znaci da je poprilicno uvjeren kad se toliko izlozio
izložio je "sebe" i svoj vlastiti privatni kapital ili kapital udjelničara u fondu?......
Znaci da je poprilicno uvjeren kad se toliko izlozio
izložio je "sebe" i svoj vlastiti privatni kapital ili kapital udjelničara u fondu?......
Hoćeš reći da on nema s tim veze sa svojim fondom? Izložio je svoje ime javno kad je objavio taj Tweet. Ako profula, za par mejseci netko će mu taj Tweet nabiti na nos.
izložio je "sebe" i svoj vlastiti privatni kapital ili kapital udjelničara u fondu?......
Hoćeš reći da on nema s tim veze sa svojim fondom? Izložio je svoje ime javno kad je objavio taj Tweet. Ako profula, za par mejseci netko će mu taj Tweet nabiti na nos.
Da jer fond se puni na racun njegovog imena, ne radi se o nekom big name fondu gdje mogu promjenit ceo kad krivo ide i ocekivat da ce nastavit po starom