DSX sada već ogromnih +30%, vjerojatno nakon ovog teksta:
ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
-
-
-
Ako je sve tako crno, kako neki ovdje pisu, zasto onda danas jedan brodar vani raste za 31 %?
Mozda ATPL treba jedan dobar dokap dok je cijena dionice ovako nisko ispod nominale, a zanimljivi su i Corona krediti od HBOR-a za izvoznike, sa drzavnom subvencijom kamata.
Uglavnom, trenutno se nalazimo u rastucem trendu vozarina, da se ne bi lagali, a cijena dionice obicno prati vozarine, kako u padu, tako i u rastu.
Kolo srece se okrece i to je tako.
P.S. Sto se tice Batale, donijeli su racionalnu odluku da privremeno zaustave radove dok se ne smiri epidemija Coronavirusa (znam da su neki vec poceli pisati da to nije projekt kada vlada epidemija, a sada vam vec fali gradnja?)
P.P.S. Slicnu racionalnu odluku su donijeli prosle godine kada nisu ugradili scrubbere, pa se to pokazalo kao pun pogodak, a ustedili su 6 000 000 $ ( 12 brodova * 500 000 $ )
-
Ako je sve tako crno, kako neki ovdje pisu, zasto je onda danas jedan brodar vani raste za 31 %?
Mozda ATPL treba jedan dobar dokap dok je cijena dionice ovako nisko ispod nominale, a zanimljivi su i Corona krediti od HBOR-a za izvoznike, sa drzavnom subvencijom kamata.
Uglavnom, trenutno se nalazimo u rastucem trendu vozarina, da se ne bi lagali, a cijena dionice obicno prati vozarine, kako u padu, tako i u rastu.
Kolo srece se okrece i to je tako.
U jednoj stvari bih te samo ispravio, dokap bi bio dobrodošao i vjerojatno će ga jednog dana i provesti, ali to treba raditi kada cijena poraste.
-
DSX sada već ogromnih +30%, vjerojatno nakon ovog teksta:
Da vjerojatno nakon tog teksta. Zanimljivo je kako se DSX financira, zašto prodaje imovinu (brodove) i istodobno kupuje vlastite dionice i pritom isplaćuje dividnedu. Ta strategija uprave i inzistiranje prema dioničarima da oni to sve mogu sa postojećim novčanim tokom, očito još uvijek nailazi kod nekih na entuzijazam i oduševljenje (pa imamo ovakav rast cijene). I sve je to dobro ako, i samo ako, ova kriza ne potraje dovoljno dugo da se od takvih strategija mora brzo i naprasno odustati.
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=DSX
Ako je sve tako crno, kako neki ovdje pisu, zasto onda danas jedan brodar vani raste za 31 %?
Mozda ATPL treba jedan dobar dokap dok je cijena dionice ovako nisko ispod nominale, a zanimljivi su i Corona krediti od HBOR-a za izvoznike, sa drzavnom subvencijom kamata.
Uglavnom, trenutno se nalazimo u rastucem trendu vozarina, da se ne bi lagali, a cijena dionice obicno prati vozarine, kako u padu,
tako i u rastu.
Kolo srece se okrece i to je tako.
P.S. Sto se tice Batale, donijeli su racionalnu odluku da privremeno zaustave radove dok se ne smiri epidemija Coronavirusa (znam da su neki vec poceli pisati da to nije projekt kada vlada epidemija, a sada vam vec fali gradnja?)
P.P.S. Slicnu racionalnu odluku su donijeli prosle godine kada nisu ugradili scrubbere, pa se to pokazalo kao pun pogodak, a ustedili su 6 000 000 $ ( 12 brodova * 500 000 $ )
Raste, zato sto im je NAV zaista veći od p - cijene. I zato sto menadžment i dalje inzistira na dividendama i buybacku. Sve to ATPL ne radi, al ne radi zato sto ni ne može to napraviti. Nema dovoljno resursa.
-
Ako je sve tako crno, kako neki ovdje pisu, zasto je onda danas jedan brodar vani raste za 31 %?
Mozda ATPL treba jedan dobar dokap dok je cijena dionice ovako nisko ispod nominale, a zanimljivi su i Corona krediti od HBOR-a za izvoznike, sa drzavnom subvencijom kamata.
Uglavnom, trenutno se nalazimo u rastucem trendu vozarina, da se ne bi lagali, a cijena dionice obicno prati vozarine, kako u padu, tako i u rastu.
Kolo srece se okrece i to je tako.
U jednoj stvari bih te samo ispravio, dokap bi bio dobrodošao i vjerojatno će ga jednog dana i provesti, ali to treba raditi kada cijena poraste.
Ok, slazem se kolega s vama. Dokap nema smisla raditi sada dok je cijena ovako nisko, a vozarine su na pocetku uzlaznog vala.
-
U jednoj stvari bih te samo ispravio, dokap bi bio dobrodošao i vjerojatno će ga jednog dana i provesti, ali to treba raditi kada cijena poraste.
Ok, slazem se kolega. Dokap nema smisla raditi dok je cijena ovako nisko.
Kao da je to (dokap) najčešće stvar izbora. To je mnogo češće stvar nužde, a nužda ne pita za najpovoljniji trenutak. Pročitajte sto piše pod “risks” u ovom case scenariju kojeg vam je za DSX naveo Manu. Pa kad moraš likvidirati ne daj Boze flotu, sto zapravo, i koliko dobiješ.
-
Prosle godine je bio problem usa-china trgovinski rat, eksplozija u rudniku Valley u Brazilu te je dionica ATPL sa cc.260kn od ozujka do srpnja porasla na 490kn.Sada smo imali dno na cc.140kn a ocekujem rast vozarina x3 do kraja godine te snazan rast brodarskih dionica kao i Atpl.
-
Imamo najezdu skakavaca u Africi, usjevi su rastureni, falit će puno žitarica... znamo i tko prevozi žitarice... pretpostavljam da će se ta dodatna potražnja lijepo odraziti i na vozarinama.
Da, da, skakavci će nas spasiti😂
Sada vidim da mi je Admin ovamo prebacio post sa teme ATPL (ne znam zašto). Da, ne šalim se, ali nažalost je tako. Kada imate nestašicu žitarica zbog uništenih usjeva, iste morate uvoziti. Tko je najveći svjetski izvoznik žitarica? - SAD i Brazil. Tko prevozi žitarice? - bulkeri. Kako se iznenadna povećana potražnja za prijevozom odražava na vozarine? - rastu. Kako se povećane vozarine odražavaju na vrijednost dionica brodara? - rastu.
Apel Adminu - ovo treba biti na temi ATPL.
-
DSX sada već ogromnih +30%, vjerojatno nakon ovog teksta:
Treba imati na umu da DSX ima izdana dva roda dionica. I autor ovog teksta bavi se povlaštenom dionicom koja nosi garantiranu dividendu.
https://finance.yahoo.com/quote/DSX-PB?p=DSX-PB
Ne znam mnogo o tome rodu, al iz kretanja cijene vidi se da je povlaštena dionica mnogo manje volatilna. Jasno je i zašto. Pored dividende tu postoji i buyback program.
Možda ne bi bila lose da ATPL ako se pojavi potreba za dodatnim kapitalom napravi sličnu stvar i izda povlastene dionice ili konvertibilne obveznice. Ili barem to pokuša.
-
DSX sada već ogromnih +30%, vjerojatno nakon ovog teksta:
Da vjerojatno nakon tog teksta. Zanimljivo je kako se DSX financira, zašto kupuje vlastite dionice i pritom isplaćuje dividnedu. Ta strategija uprave i inzistiranje prema dioničarima da oni to sve mogu sa postojećim novčanim tokom, očito još uvijek nailazi kod nekih na entuzijazam i oduševljenje (pa imamo ovakav rast cijene). I sve je to dobro ako, i samo ako, ova kriza ne potraje dovoljno dugo da se od takvih strategija mora brzo i naprasno odustati.
https://www.finviz.com/quote.ashx?t=DSX
Ako je sve tako crno, kako neki ovdje pisu, zasto onda danas jedan brodar vani raste za 31 %?
Mozda ATPL treba jedan dobar dokap dok je cijena dionice ovako nisko ispod nominale, a zanimljivi su i Corona krediti od HBOR-a za izvoznike, sa drzavnom subvencijom kamata.
Uglavnom, trenutno se nalazimo u rastucem trendu vozarina, da se ne bi lagali, a cijena dionice obicno prati vozarine, kako u padu,
tako i u rastu.
Kolo srece se okrece i to je tako.
P.S. Sto se tice Batale, donijeli su racionalnu odluku da privremeno zaustave radove dok se ne smiri epidemija Coronavirusa (znam da su neki vec poceli pisati da to nije projekt kada vlada epidemija, a sada vam vec fali gradnja?)
P.P.S. Slicnu racionalnu odluku su donijeli prosle godine kada nisu ugradili scrubbere, pa se to pokazalo kao pun pogodak, a ustedili su 6 000 000 $ ( 12 brodova * 500 000 $ )
Raste, zato sto im je NAV zaista veći od p - cijene. I zato sto menadžment i dalje inzistira na dividendama i buybacku. Sve to ATPL ne radi, al ne radi zato sto ni ne može to napraviti. Nema dovoljno resursa.
Cistom logikom ja na ATPL gledam ovako.
Oni placaju puno $ kamate na kredite s kojima
su kupili brodove i zato prosle godine nemaju neto dobiti, vec su kamate i amortizacija pojele neto dobit, a EBITDA bila +155 milijuna kuna. Kolega mitkko kaze da je za to kriv MSFI 16 i promjena knjizenja kamata i najma za 2 broda koji nisu u njihovom vlasnistvu - nisam knjigovodja, da se razumijemo. Koliko vidim u zadnje vrijeme u izvjescima nastoje da dug/EBITDA bude sto manji, pa im to i LIBOR, uz neizbjezan tecaj $ pretpostavljam utjece na njihovu cijenu duga, sto vjerovatno diktiraju banke kod kojih su zaduzeni. Dobra stvar je sto i zaradjuju uglavnom u $, pa im je tecajni rizik valjda manji zbog toga, kada i kredite imaju u $.
Kada bi se teoretski napravio dokap, te u slucaju da uspije, automatski bi pao omjer dug/kapital, firma bi prodisala i ne bi toliko ovisila o bankama koje nabijaju ogromne kamate na dug i na kraju ispadne da rade samo za vracanje kamata bankama. Tada bi se mogli jos i dodatno razduziti kod banaka ili bi imali potrebni kapital za projekt Batala, koji je odlicno zamisljen, tako da osim razrjedjivanja postojecih dionicara, ne vidim nista lose u dokapu u jednom trenutku.
Netko je napisao da vise kamata godisnje ATPL plati na 800 milijuna kn duga nego RIVP na 2.5 milijarde kn, pa je kljuc poslovanja u smanjenju kamata na dug, uz naravno nesto na sto ne mozemo utjecati, a to je rast vozarina koji je upravo zapoceo, pogotovo ako se ova Korona situacija smiri u dogledno vrijeme, sto ce dodatno potaknuti rast vozarina koji je poceo.
-
-
Ako naprave dokap, onda će razvodniti postojeće dioničare. Al nije ovdje prisutan samo problem upravljanja kapitalom odnosno njegovom strukturom nego i upravljanja firmom. Brodovi se troše i gube vrijednost (čak i kada zanemarimo utjecaj indeksa na cijene imovine), trebalo bi napraviti i nešto po pitanju flote, a da to nije njezina prodaja i uzimanje u charter natrag. Ovo sto radi ATPL čak i u nekim povoljnijim vremenima ne stvara vrijednost dioničarima. Meni je tesko reci jel za to kriva isključivo uprava ili je i biznis prilično loš i jalov. Naime, sudeći prema dugoročnim grafovima, nije bas bilo mnogo dugotrajnih razdoblja kad je bulk brodarstvo bilo dugorocno isplativo.
https://transportgeography.org/?page_id=5619
Za razliku možda od nafte... ili nekih drugih commoditya i cijena usluga.
-
BALTIC CAPESIZE-INDEKS +9,5% TIL USD 8.666/DAG
-
BALTIC CAPESIZE-INDEKS +9,5% TIL USD 8.666/DAG
666 je najbolji dio
Lijepo rastu Capeovi
-
Prvo malo dolje pa bi mogli gore.
Ako pukne 180kn kupnja na 170 i ispod 160kn.
Bitno je imati sto nizi prosjek.
-
BDI +4% 706
-
Baltic Dry Index Rises 3.98% to 706
Capesize +9.49% to $8,666
Panamax +0.32% to $6,044
Supramax 58k tons -2.37% to $4,612
Handysize -4.53% to $3,246Freight futures am update
Capesize up ~6%
Panamax flat -
"Brazil soybean exports set to spike in April. Brazil shipped out 6.3 million mt of soybeans in the first half of April, up 50% month on month, according to the Brazilian foreign trade department."
"Traffic of soybeans from South America to Asia has really picked up over the last three weeks. Brazil's latest lineup showed more than 13 mmt of beans scheduled to sail in April, mostly to China."
-
"China Iron and Steel Association (CISA) announced that it anticipates Chinese iron ore imports will increase this year by 40 to 90 million tons. In comparison, imports grew last year by only 6 mil.tons. Very positive signs for Dry Bulk market."
-
Najnovije time charter vozarine nisu lose, dapace...
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/upl…dry-week-16.jpg
-
Cape-ovi rastu u Kini
GOGL:NO
+5.32%
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 973k
2.4k
-
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 21, 2024 at 5:34 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
Hrvatski ETF fondovi 166
- LodeRunner
October 12, 2020 at 2:54 PM - Investicijski fondovi
- LodeRunner
November 21, 2024 at 3:05 PM
-
- Odgovora
- 166
- Pregleda
- 75k
166
-
-
-
-
Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ? 10k
- zlocesti
September 18, 2020 at 8:28 PM - Tržišta kapitala - USA
- zlocesti
November 21, 2024 at 2:41 PM
-
- Odgovora
- 10k
- Pregleda
- 2.5M
10k
-