Vinjerac i Zoilo su na spotu.
TPNG (tankerska plovidba next generation)
-
-
-
S obzirom da većinski pliva u kešu a dionica je jeftina ne bi me čudilo da sijevne i kakva ponuda za preuzimanje. Treba im kapitala svega kao za 5g star tanker.
Dajte to elaborirajte? TNPL će preuzeti TPNG? nije mi jasno pa dajte to malo raclanite i objasnite? Nakon svega sto su i Magasi i ekipa illz ZD izveli, sad i mokri snovi o preuzimanju?
Nit su stranci vesla sisali pa da kupuju neku u svjetskim mjerilima opskurnu kompanijju nit Zadrani zele ispustiti zlatnu koku. Bio bcti 1200 ili 400 oni ce isisati lovu. Naim vam je to objasnio pa ne trebam ja,
-
Vinjerac i Zoilo su na spotu.
Bili su na spotu. Vezali su ih ugovorno 26.2 i nisu baš pogodili.
https://zse.hr/userdocsimages…dDHIgFASA==.pdf
Vozarine koje su očekivali tijekom IMO tranzicije na niskosumporno gorivo dogodile su se par mjeseci kasnije usljed epidemije koronavirusa.
Ova dva druga ugovora koji su u međuvremenu istekli imali su opcije za produženje koje su unajmitelji iskoristili tako da su sada svi u najmu.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Vinjerac i Zoilo su na spotu.
Bili su na spotu. Vezali su ih ugovorno 26.2 i nisu baš pogodili.
https://zse.hr/userdocsimages…dDHIgFASA==.pdf
Vozarine koje su očekivali tijekom IMO tranzicije na niskosumporno gorivo dogodile su se par mjeseci kasnije usljed epidemije koronavirusa.
Ova dva druga ugovora koji su u međuvremenu istekli imali su opcije za produženje koje su unajmitelji iskoristili tako da su sada svi u najmu.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Ne znam da li je baš tako ili su u međuvremenu neki ugovori na vrijeme istekli...no ako je i tako prosjek po brodu će biti preko 16 000 usd dan...što će opet dati oko 10 mil.kn dobiti po kvartalu...što bi značilo da za ovu godinu za TPNG nema zime i da će imati popriličan rast dobiti u odnosu na 2019 god.
Međutim zanimljivo mi je koliko crnjaka ima na ovoj dionici...a ono kako god okreneš ne mre bit loše.
-
Me ne pišem ja o TPNG, nego da nema mnogo brodova u svijetu trenutno slobodnih za spot. Spot isto traje neko vrijeme. Ne mijenja se cijena na spotu svaki dan za već ugovoreni spot. Kad malo brodova ili spot ugovora participira u izračunu indeksa onda on ne odrazava uobičajenu sitauciju za taj indeks nego je moguće da se povecava volatilnost vozarina. Zato se rast indeksa ne preljeva neposredno na rast cijena dionica. A i svaki od brodara ima neku vlastitu poslovnu strategiju koja drugačije utječe na vrednovanje ili procjenu vrijednosti kod investitora.
Vlasnici i upravitelji tankera nisu prolazili duboke krize kao vlasnici bulk brodova. To je uglavnom profitabilan posao pogotovo za product carriere sa stabilnim i profitabilnim dugoročnim vozarinama. Zato njihovi vlasnici i/ili unajmitelju nastoje zaključati vozarine na dulja vremenska razdoblja. A tek manji dio brodova operira na spotu.
Ovo sto sad imamo je zapravo do sada rijetko viđena situacija (pad cijena nafte i rast vozarina) i zato su procjene trajanja i učinka takve situacije donekle teže i neizvjesnije.
-
Meni se čini da je ovo trenutna situacija:
Velebit 15 500 usd ...vrem.
Vinjerac 15250 usd...vrem.
Vukovar 17 000 usd...vrem
Pag 17 150 usd ...vrem.
Dalmacija 16850...vrem.
Zoilo....spot.
Nisam 100% siguran ali trebalo bi biti tako.To bi u totalu trebalo dati prosjek iznad 16500 usd za Q2...ako uzmemo da Zoilo na spotu vozi za 20 000 usd...oko 13000 im treba za nulu...pa možete malo računati ...za Q1 bi prosjek mogao biti nešto manji oko 16000 usd.
-
Podijelit ću s vama moju tablicu predviđanja poslovnih rezultata za Q1 i ostatak 2020. Tu su i podaci o trenutnim time charter ugovorima. Zadnji put sam ovu tablicu ažurirao prije mjesec dana, ali mislim da se od tada po tom pitanju nije ništa promijenilo.
Eto, možda pomogne.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
Jeste pratili zatvaranje, da sam se mogao kladiti rekao bi da je navlakac bio, kad ono stvarno lik kupio 750 komada po 49. Masallah
-
je, kod mene na gledalici još ostalo na bidu
-
Uvijek na bidu ostanu te dionice poslje 16 ali su zapravo protrgovane......
-
-
Sve je manje raspoloživih dionica na ovim razinama...moglo bi biti zanimljivo sljedećih dana...izvješće sve bliže...BCTI sve višlje....dionica još uvijek dobrano podcjenjena...i jedna od rijetkih koja će unatoć koroni imati odlićno izvješće za Q1 2020 bar 300% porast dobiti u odnosu na Q1 2019.....
-
ovdje je kupnja jako disciplinirana i čini mi se kako ni približno nije nakupila planirani broj dionica na ovim razinama.....ili će morati podići ljestvicu ili žrtvovati nešto dionica po bidu kako bi eventualno još nešto skupila po ovim cijenama.....no tik-tak otkucava a izvješće za prvi kvartal samo što nije.....
-
https://zse.hr/default.aspx?id=97614
Tik-tak,tik-tak,tik-tak......
Kaže da mi fali rijeći za poruku pa evo još: tik-tak,tik-tak
-
Ovo je ludilo.
BCTI 2028
-
Ludilo Brale, kako raste BCTI, koliko je to % danas?
Zadnjih par dana skoro se poduplao
-
Ovo je kupac na kraju dana znao pa pomeo sve do 50 kn... A ja nekidan skrtarim po 45 samo 2000 komada.. Bemti skrtost I poskoka mi u dzepu...
-
Preporucam procitati.
Forced to Store Fuel at Sea, Oil Refiners at Breaking Point
-
Handysize tankers, among the smallest mainstream ocean-going tankers, are making almost $114,000 a day from hauling fuel across the Mediterranean Sea, the Baltic’s data show. That’s an extraordinarily high earnings rate for the ships, and compares with just $12,000 at the start of this year.
Ovo je stvarno ludilio 114 000 na dan za Handy...ako su bar jedan brod na spotu uspjeli ugovoriti po 50 000 usd Q2 će biti mrak.
-
kaže neki stručnjak u videu koji je postan na drugom forumu da če ova godina biti dobra za tankeraše kao i rekordna 2004......lova do krova.....spominje i to da čak i kada sve padne dole još uvijek će vozarine biti jako visoke u odnosu na one koje su bile....
-
rezultat za Q2 će biti = rezultat q1×2......
predviđanja za q1 - dobit 8-10mil. ......konzervativno
-
-