Preživjeti će ovo ADPL, nisu imali sreće s koronom, nestašicom čipova i s ratom u Ukrajni. To je sve viša sila, ništa nije kriva kompanija odnosno uprava. Sada je puno bolje vrijeme za kupnju nego što je bilo po 200 kn, čak i uz ove nepoznanice. Tržišna kapitalizacija je pala za cca 55 mil. eur a otpis je bio cca 7 puta manje od toga. Očito, njima nije problem ugovarati nove poslove na europskom tržištu. Premda, ne bi Rusiju potpuno otpisao, u naredne 1-3 godine je sve moguće. Bezbroj je scenarija. Treba si samo postaviti pitanje da li će ADPL opet raditi dobit od 50-90 mil kuna godišnje. Ako je odgovor da, onda je jako jeftino. Ja mislim da hoće. Mislim da je autoindustrija jako žilava i da ADPL jako dobro pliva u toj industriji.
ADPL (AD Plastik d.d.)
-
-
-
ne bi Rusiju potpuno otpisao, u naredne 1-3 godine je sve moguće.
a možda neće trebati čekati godine da se rusija reaktivira, možda tek koji mjesec
PRIVREMENI NEREVIDIRANI FINANCIJSKI IZVJEŠTAJ 2022.
Renault Grupa, najveći kupac AD Plastik Grupe na ruskom tržištu, prodala je svoje udjele u AvtoVAZ-u i Renaultu Rusija institutu NAMI, odnosno gradu Moskvi, uz mogućnost otkupa po istim uvjetima u roku od šest godina. Novo je vodstvo AvtoVAZ-a najavilo ponovnu proizvodnju određenih Lada modela vozila koju planiraju u drugom polugodištu ove godine. -
nešto se kreće
AD Plastiku novi posao sa Stellantisom od 31,2 milijuna eurawww.poslovni.hr -
Moram priznati da se dionica bolje drži nego što sam mislio.
No, da ne copram previše….
Očito su sve postojeće loše vijesti već uračunate u ovu cijenu i samo daljnje negativne okolnosti ju mogu dodatno rušiti. Osim ako opet naš poznati veći prodavatelj opet ne počne lupati po bidu.
Ali ima nas koji ćemo će ga tamo dočekati.
Još jednom, podrška upravi da odmah i bez odlaganja nastoji bilančno iščistiti situaciju koliko se to može u datim okolnostima.
-
Da se po naslovu (objavio Poslovni dnevnik) krivo ne protumaći izdvojio sam tekst.
Znaći,
Renault Grupa; ...ima gubitka zbog prekinutog poslovanja zbog negotovinske prilagodbe povezane s prodajom ruskih industrijskih aktivnosti.
No nadaju se da će se poslovanje promijeniti. “Nakon što je više nego kompenzirala gubitak svojih aktivnosti u Rusiji i nastavila brzu transformaciju, grupa Renault poboljšava financijske izglede za cijelu 2022.”, rekao je izvršni direktor Luca de Meo.
U istom šestomjesečnom razdoblju lani grupa je ostvarila neto dobit od 368 milijuna eura. No neto dobit od kontinuiranog poslovanja grupe je porasla na 657 milijuna eura, u odnosu na 199 milijuna eura u istom lanjskom razdoblju.
-
Pih,
sada vidim, upravo mi poklopilo nalog na Bidu.
-
Kad završi rat u Ukrajini ovo kupujem brže nego miš kaže "klik"
-
Tada će već biti kasno. Tko ne riskira ne profitira. WB je rekao dionice se kupuju kad teče krv na ulicama.
-
Tada će već biti kasno. Tko ne riskira ne profitira. WB je rekao dionice se kupuju kad teče krv na ulicama.
Zapravo, to je rekao Rothschild. Ali, da, tad će vjerojatno već biti kasno... Tko zna koliko dugo će taj rat trajati... Previše je neizvjesnosti oko toga. Ali ne znači da se biznis neće prilagoditi na te teške okolnosti i da dionica neće skočiti. Nažalost, nemam osjećaj da može any time soon nazad na blizu 200kn.
-
Sve je pitanje trenutka, tj koliko će još dolje i da li čekati cca 70,00 kn ili uletiti odmah. Dionica i ne mora na 200 može i do 160 i sve 5. Tako je RIVP sa 18 na 36, samo je trebalo riskirati i u koroni nakrcati se, a bilo je koliko si htio i već bi bio odavno vani.
-
-
Kolega deny
Opisali ste problem s ADPL. Ovdje se ne nudi koliko hoces dionica jer se cijena drzi umjetno gore. Ali pravi problem je da iz same firme samo dolazi pozitiva, covjek bi rekao da kriza, gubitak poslovanja u Rusiji uopce se ne ticu ADPL. Ali, dobro je, ljeto je sve suoer. Samo zima dolazi....
-
Nisam optimist kao neki ovdje, barem ne kratkoročno, pa i srednjoročno su tu veliki upitnici. FI nije bajan, firma se drži međutim mnogo je rizika tu.
Recesija sigurno dolazi, a u recesiji ljudima sigurno neće biti prva pomisao - “Idem kupiti novi automobil”.
Uz navedeno prodaja automobila u Europi je već na minimumu u zadnja 3 desetljeća, i ne znamo sudbinu ruskih tvornica.
Ne vjerujem u neki oporavak sljedeće 2-3 godine.
-
u top10 nema promjena i očito je da ovu dionicu netko zadnjih par dana odrađuje, ove prodaje nemaju veze sa normalnom trgovinom a razvidno je da se koristi vrijeme godišnjih, smanjena likvidnost i plitko tržište da se agresivno malim nalozima spusti vrijednost dionice...zašto, nemam pojima...
fundamenti su jaki, 0,44bv, tvrtka konstantno u ovim teškim uvjetima ostvaruje ebitda, smanjuje dugove, stabilno posluje te ima novougovorenih 180M eur novih poslova i samo malo stabilizacije sektora koju očekujem vrlo skoro i kernuti će veća dobit a time i dividenda a ovaj šorter koji se tu zeza sa tržištem agresivno prodavajući sa minusom će proći kako će proći
-
Nisam optimist kao neki ovdje, barem ne kratkoročno, pa i srednjoročno su tu veliki upitnici. FI nije bajan, firma se drži međutim mnogo je rizika tu.
Recesija sigurno dolazi, a u recesiji ljudima sigurno neće biti prva pomisao - “Idem kupiti novi automobil”.
Uz navedeno prodaja automobila u Europi je već na minimumu u zadnja 3 desetljeća, i ne znamo sudbinu ruskih tvornica.
Ne vjerujem u neki oporavak sljedeće 2-3 godine.
Po mojem mišljenju mislim da nitko tko sada ulaže u ADPL da nitko ne gleda na 2 godine nego duže. Ovo nije firma za daily trade, makar mislim da na ZSE nije baš burza za daily trade jer je tržište jako slabo. Ovo je za kupiti sada i dugoročno držati jer će biti i dividenda i duplo veća cijena kada se sve skupa oporavi.
Imam osjećaj da svi veliki svjetski moćnici žele da mi ostali ljudi imamo osjećaj da se sve raspada pa da mogu opet ugrabiti vrijednosti a nama ostaje bezvrijedni keš, makar ne vjerujem u teorije zavjere, od raspada sustava tresla se brda rodio se miš.
-
u top10 nema promjena i očito je da ovu dionicu netko zadnjih par dana odrađuje, ove prodaje nemaju veze sa normalnom trgovinom a razvidno je da se koristi vrijeme godišnjih, smanjena likvidnost i plitko tržište da se agresivno malim nalozima spusti vrijednost dionice...zašto, nemam pojima...
fundamenti su jaki, 0,44bv, tvrtka konstantno u ovim teškim uvjetima ostvaruje ebitda, smanjuje dugove, stabilno posluje te ima novougovorenih 180M eur novih poslova i samo malo stabilizacije sektora koju očekujem vrlo skoro i kernuti će veća dobit a time i dividenda a ovaj šorter koji se tu zeza sa tržištem agresivno prodavajući sa minusom će proći kako će proći
Dok se rat u Ukrajini ne završi nema smisla ovo kupovati, jer će sa svakim izvješćem dionica padati za 10-tak kuna, pa tko sada kupuje dionicu, taj kupuje i buduće gubitke, ali neki vole gubiti novce, jer se zaljube u dionicu, ali treba se zapitati, da li je firmi stalo do malih dioničara. Ova firma je na putu Đure Đakovića ako se ovaj rat uskoro ne završi.
-
Tvornice Ad Plastika u Rusiji ne rade i tko zna kada će proraditi. Renault, njihov kupac se povukao iz Rusije i prodao svoje tvornice za 1 rubalj, situacija nije dobra, što god tko ovdje pisao. Vjerojatno i za tvornice od Ad Plastika u Rusiji ide 100% otpis vrijednosti u izvješćima koja slijede. Što je najgore, ovaj rat će po svemu sudeći potrajati još dugo, a sankcije Rusiji i energetska kriza se nastaviti u nedogled. Vidjet ćemo da li će Ad Plastika sve to preživjeti.
-
po meni ovo je vrlo rizicna dionica ali tko voli neka izvoli
-
Tvornice Ad Plastika u Rusiji ne rade i tko zna kada će proraditi. Renault, njihov kupac se povukao iz Rusije i prodao svoje tvornice za 1 rubalj, situacija nije dobra, što god tko ovdje pisao. Vjerojatno i za tvornice od Ad Plastika u Rusiji ide 100% otpis vrijednosti u izvješćima koja slijede. Što je najgore, ovaj rat će po svemu sudeći potrajati još dugo, a sankcije Rusiji i energetska kriza se nastaviti u nedogled. Vidjet ćemo da li će Ad Plastika sve to preživjeti.
Nije istina da sve tvornice u Rusiji ne rade. Za Kalugu ne znam, al Avtovaz je pokrenuo liniju Grante u Lipnju, U Srpnju je Granta na >11.000kom (obični mjesec prije krize je ta linija radila oko 12k). Za Kolovoz je plan još veći, s time da nešto govore i oko mogućnosti rada 6 dana tjedno. Od 15.8. starta Niva. S time će Avtovaz doći na 50% proizvodnje prije krize. Vesta je u planu od Siječnja 2023.
Tako da, vezano za proizvodnju Avtovaza, tvornica u Vinati-ju sigurno nešto radi, a i perspektive joj nisu loše. Ne znam što će biti sa ulaganjima u nove projekte za Rusiju - da li će se postići kakav dogovor o kompenzaciji sa Renaultom ili to sve ide u otpis. Nije za očekivati da će od tih projekata nešto biti u skoro vrijeme.
-
Razmisljam. . .
-
Tvornice Ad Plastika u Rusiji ne rade i tko zna kada će proraditi. Renault, njihov kupac se povukao iz Rusije i prodao svoje tvornice za 1 rubalj, situacija nije dobra, što god tko ovdje pisao. Vjerojatno i za tvornice od Ad Plastika u Rusiji ide 100% otpis vrijednosti u izvješćima koja slijede. Što je najgore, ovaj rat će po svemu sudeći potrajati još dugo, a sankcije Rusiji i energetska kriza se nastaviti u nedogled. Vidjet ćemo da li će Ad Plastika sve to preživjeti.
Nije istina da sve tvornice u Rusiji ne rade. Za Kalugu ne znam, al Avtovaz je pokrenuo liniju Grante u Lipnju, U Srpnju je Granta na >11.000kom (obični mjesec prije krize je ta linija radila oko 12k). Za Kolovoz je plan još veći, s time da nešto govore i oko mogućnosti rada 6 dana tjedno. Od 15.8. starta Niva. S time će Avtovaz doći na 50% proizvodnje prije krize. Vesta je u planu od Siječnja 2023.
Tako da, vezano za proizvodnju Avtovaza, tvornica u Vinati-ju sigurno nešto radi, a i perspektive joj nisu loše. Ne znam što će biti sa ulaganjima u nove projekte za Rusiju - da li će se postići kakav dogovor o kompenzaciji sa Renaultom ili to sve ide u otpis. Nije za očekivati da će od tih projekata nešto biti u skoro vrijeme.
Kod Renaultove prodaje tvornice Rusima bio je dogovor da Renault ako se vrati mora platiti troškove nastale oko ulaganja u tvornicu dok nije bila njegova.
-
-