Danas je pao rekord po prometu dionica, naravno negativni
Komentari trgovanja na burzi - LIVE
-
-
-
Dow Jones 26 156 bodova. Današnji plus 329 bodova ili lijepih 1,27%
Uf.
-
Dow Jones 26 156 bodova. Današnji plus 329 bodova ili lijepih 1,27%
Uf.
To znaci da mi sutra padamo na 1500 bodova.....
Nikad ne znas kad ce ovi vani okrenuti...
Mozda i ne docekamo, ali nikad ne znas...
Treba ih preduhitriti, mozda bude 3. val Korone
ili tak neš...tko zna, ali ne bu dobro....
-
mozemo mi i bolje od ovih danasnjih 900k promete
-
mozemo mi i bolje od ovih danasnjih 900k promete
Pa krenite udarati po kupnji kolega.
-
Cega kolega ono staro sam mislio kupiti kupio sam trenutno sam pasivac znam da ne vjerujte ali eto nedostaju me ove oscilacije cijena par posto dolje ili gore kupim ono sto smatram jeftinim i toliko vremena imam za pricekati bolja vremena kad tad ako su fundamentalni i Outlook dobri dojde do moga targeta
-
Zao mi je sto ne dopirem do tebe. To sto ti vidis te aute i taj stil zivota trebalo bi te upozoriti da nesto ne stima u ovoj banana drzavi.
U Njemackoj manageri voze auto nize klase od one koje si mogu priustiti, kod nas je to visa klasa od one koji si mogu priustiti?
U korporativnom svijetu, manageri voze u pravilu sluzbene aute i to vise srednje klase (Audi A6, BMW 5, Mercedes E)... Barem po ozbiljnim firmama... Ne samo u Njemackoj, nego svugdje pa tako i kod nas... Ne znam zasto bi to bio neki problem... Auto vise srednje klase kosta reda velicine 350-500.000kn... Svaki ozbiljan manager u svakoj ozbiljnoj firmi ima kvartalne ili godisnje ciljeve koji se mjere u milijunima Eura... Dakle, ako su u stanju firmi uprihoditi par milijuna Eura svaki kvartal, onda je auto od 50kEUR najmanji problem i ne znam zasto se svi oko toga zamaraju... Prodajni predstavnici voze u pravilu aute srednje klase ranga Audi A4, BMW 3, Mercedes C, VW Passat)... To su na neki nacin korporativni statusni simboli i sve velike korporacije imaju ugovore sa proizvodjacima automobila (imaju i sa proizvodjacima laptopa, telekom operaterima i svega zivog sto mozete zamisliti) kako bi smanjili troskove nabave...
To sto se kod nas auto srednje klase smatra ne znam kakvim bogatstvom je rezultat jala i neznanja... Ali stavit cu tu ogradu i reci da su manager u Hrvatskoj i manager u Njemackoj dva razlicita pojma... Onaj u Njemackoj je tamo dosao svojim radom, iskustvom i zaslugama, ovaj u Hrvatskoj je dosao jer je neciji kum ili sin...
Okruzen sam ljudima koji su uvjereni kako manageri nista ne znaju i nista ne rade, a zaradjuju masne novce, itd... Svim takvima bih predlozio da pokusaju mjesec dana bit manageri u nekoj korporaciji, organiziraju poslovanje za tim od 10-20-50 ljudi, uprihode firmi par milijuna Eura kvartalno ili ustede firmi parsto tisuca Eura kvartalno ili da jednostavno njihov doprinos bude toliko transparentan na nacin da organizacija funkcionira bez da se itko pita kako sve to radi...
Mislim da kod nas jako puno ljudi vozi polovne aute vise klase jer su sigurniji i kvalitetniji od auta nize klase za istu cijenu... Visemanje svi ovi Porschei, Audiji, BMWi, Mercedesi koje vidis po cestama su polovni...
Cega kolega ono staro sam mislio kupiti kupio sam trenutno sam pasivac znam da ne vjerujte ali eto nedostaju me ove oscilacije cijena par posto dolje ili gore kupim ono sto smatram jeftinim i toliko vremena imam za pricekati bolja vremena kad tad ako su fundamentalni i Outlook dobri dojde do moga targeta
Na tih par posto gore/dole neces nista zaraditi... Pogledaj NYSE pa primjeti oscilacije na bluechipovima od +/- 10-20%...
Recimo samo da je danas Tesla rastao 8%, Amazon 3%, Netflix 2%, Apple 2%, Microsoft 2%, Alibaba 8%... Prometi su ono sto je bitno, a to je da na svakoj od tih dionica imas dnevni promet na razini polugodisnjeg prometa ZSE (a na nekima imas dnevni promet na razini 20-godisnjeg ZSE prometa)...
Ukratko - na ZSE neces zaraditi...
-
Bilo je lijepih prilika na kojima sam zaradio od Vira,Hupa,Lrhc ali ne kad sam trejdao tako da sad analiziran kupim i stoji.Cekam da naraste pa vi prodati kad smatram da je vrijeme za to
-
Zao mi je sto ne dopirem do tebe. To sto ti vidis te aute i taj stil zivota trebalo bi te upozoriti da nesto ne stima u ovoj banana drzavi.
U Njemackoj manageri voze auto nize klase od one koje si mogu priustiti, kod nas je to visa klasa od one koji si mogu priustiti?
U korporativnom svijetu, manageri voze u pravilu sluzbene aute i to vise srednje klase (Audi A6, BMW 5, Mercedes E)... Barem po ozbiljnim firmama... Ne samo u Njemackoj, nego svugdje pa tako i kod nas... Ne znam zasto bi to bio neki problem... Auto vise srednje klase kosta reda velicine 350-500.000kn... Svaki ozbiljan manager u svakoj ozbiljnoj firmi ima kvartalne ili godisnje ciljeve koji se mjere u milijunima Eura... Dakle, ako su u stanju firmi uprihoditi par milijuna Eura svaki kvartal, onda je auto od 50kEUR najmanji problem i ne znam zasto se svi oko toga zamaraju... Prodajni predstavnici voze u pravilu aute srednje klase ranga Audi A4, BMW 3, Mercedes C, VW Passat)... To su na neki nacin korporativni statusni simboli i sve velike korporacije imaju ugovore sa proizvodjacima automobila (imaju i sa proizvodjacima laptopa, telekom operaterima i svega zivog sto mozete zamisliti) kako bi smanjili troskove nabave...
To sto se kod nas auto srednje klase smatra ne znam kakvim bogatstvom je rezultat jala i neznanja... Ali stavit cu tu ogradu i reci da su manager u Hrvatskoj i manager u Njemackoj dva razlicita pojma... Onaj u Njemackoj je tamo dosao svojim radom, iskustvom i zaslugama, ovaj u Hrvatskoj je dosao jer je neciji kum ili sin...
Okruzen sam ljudima koji su uvjereni kako manageri nista ne znaju i nista ne rade, a zaradjuju masne novce, itd... Svim takvima bih predlozio da pokusaju mjesec dana bit manageri u nekoj korporaciji, organiziraju poslovanje za tim od 10-20-50 ljudi, uprihode firmi par milijuna Eura kvartalno ili ustede firmi parsto tisuca Eura kvartalno ili da jednostavno njihov doprinos bude toliko transparentan na nacin da organizacija funkcionira bez da se itko pita kako sve to radi...
Mislim da kod nas jako puno ljudi vozi polovne aute vise klase jer su sigurniji i kvalitetniji od auta nize klase za istu cijenu... Visemanje svi ovi Porschei, Audiji, BMWi, Mercedesi koje vidis po cestama su polovni...
Cega kolega ono staro sam mislio kupiti kupio sam trenutno sam pasivac znam da ne vjerujte ali eto nedostaju me ove oscilacije cijena par posto dolje ili gore kupim ono sto smatram jeftinim i toliko vremena imam za pricekati bolja vremena kad tad ako su fundamentalni i Outlook dobri dojde do moga targeta
Na tih par posto gore/dole neces nista zaraditi... Pogledaj NYSE pa primjeti oscilacije na bluechipovima od +/- 10-20%...
Recimo samo da je danas Tesla rastao 8%, Amazon 3%, Netflix 2%, Apple 2%, Microsoft 2%, Alibaba 8%... Prometi su ono sto je bitno, a to je da na svakoj od tih dionica imas dnevni promet na razini polugodisnjeg prometa ZSE (a na nekima imas dnevni promet na razini 20-godisnjeg ZSE prometa)...
Ukratko - na ZSE neces zaraditi...
-
Zao mi je sto ne dopirem do tebe. To sto ti vidis te aute i taj stil zivota trebalo bi te upozoriti da nesto ne stima u ovoj banana drzavi.
U Njemackoj manageri voze auto nize klase od one koje si mogu priustiti, kod nas je to visa klasa od one koji si mogu priustiti?
Kako to?
Jadni, siroti Nijemci. Život im prođe u tandrkanju u polovnim kramama. Dobro da nemaju na svojim niskoklasnim limuzinama i propad za noge u stilu Fred Kremenka....
Ej naim super kaj si e vratio. Nestao si nakon sto su te kolege zamolili da preporucis neku dionicu s obzirom da pljucas po apsolutno svim dionicama.
Imas kakvu preporuku?
-
-
DKVS i Croatia line!
-
Naim ne bi prepoznao odbijanac da mu iznad glave leti avion s transparentom odbijanac.
Crobex sell signal. Target 1460.
Ipak je klin?
-
Naim ne bi prepoznao odbijanac da mu iznad glave leti avion s transparentom odbijanac.
Crobex sell signal. Target 1460.
Ipak je klin?
Ja to tako ne odredjujem kolega. Vec malo drukcije. Iskreno ocekivao sam 1700 kao val 2 prije pada al od istoga vjerovatno nista.
-
ovo je indikativno.
„Budući da ne znamo duljinu trajanja krize, čuvamo likvidnost za 15 do 20 mjeseci.“, ističe Vlahović.
https://www.seebiz.eu/tvrtke/vlahovi…li-adris/236398
svi koji igraju na dividendu, čini se da mogu na to zaboraviti i dogodine (osim kod par izuzetaka, ako i kod njih).
-
Meni kapnule dvije do sad, kotr i tshc
-
Čitavih 300 tisuća kn prometa u prvih sat vremena trgovanja.... to bih mogla i sama...... kada bih vidjela svrhe
-
LJetna letargija...
Na ovo vrijeme idu-hladan užegao burek, mlak čaj bez limuna i stara žvaka ako još stoji tamo gdje ste je zaljepili.
-
Nije da puno propustam no imam neki osjecaj da je ZB Trejder odustao od trejdanja danas na ZSE.
-
stvarni smo u banani.....nema igranke ni na Igh a Ane broji zadnje dane......
-
Anne ih je vjerojatno već odbrojala... Fondovi ne smiju, mali ne mogu, a novi neće... I tu smo gdje smo
-
-
Nepročitani postovi
-
- Title
- Odgovora
- Zadnji odgovor
-
-
-
ADRS (Adris grupa d.d.) 1.2k
- harpun
November 22, 2024 at 1:37 PM
-
- Odgovora
- 1.2k
- Pregleda
- 491k
1.2k
-
-
-
-
ADPL (AD Plastik d.d.) 3k
- Admin
November 22, 2024 at 11:41 AM
-
- Odgovora
- 3k
- Pregleda
- 1.4M
3k
-
-
-
-
SPAN (SPAN d.d.) 2.4k
- LodeRunner
May 26, 2021 at 12:21 PM - Dionice
- LodeRunner
November 22, 2024 at 10:48 AM
-
- Odgovora
- 2.4k
- Pregleda
- 974k
2.4k
-
-
-
-
Što smo danas tržili 6k
- harpun
November 21, 2024 at 5:34 PM
-
- Odgovora
- 6k
- Pregleda
- 2.1M
6k
-
-
-
-
Hrvatski ETF fondovi 166
- LodeRunner
October 12, 2020 at 2:54 PM - Investicijski fondovi
- LodeRunner
November 21, 2024 at 3:05 PM
-
- Odgovora
- 166
- Pregleda
- 75k
166
-