1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. BudFox

Posts by BudFox

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 4, 2021 at 11:04 PM

    Jel to netko danas kupio 2000 komada u šusu, jer je neki Rudan kupio jucer 200 komada :)

    Evo promjene u top 10



    ATPL-R-A
    2.2.down.gif CERP/REPUBLIKA HRVATSKA-645-0,05%-0,17M136.192259,0030.04.2135,279,76%
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 4, 2021 at 4:19 PM
    Quote from looserst

    Vani danas ronjenje na otvaranju:

    https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • BudFox
    • May 3, 2021 at 1:44 PM
    Quote from gigic23
    Quote from BudFox

    Kolega, nema smisla pisati istinu. Samo te ekipa napada bez razloga.

    Evo mitkko mi nije odgovorio ni na pitanje o bareboat charter party, jer

    pretpostavljam ne želi slušati kritike i dobivati dislajkove kao ja (nije da me to nešto dira :) )

    Znači bareboat charter brodovi(2 komada) su prodani (ali baš prodani prije 4-5 godina, ne leasing) i sada su u najmu od vlasnika, za što se plaća godišnja najamnina, a AP upravlja tim brodovima.

    Ne da mi se više pisati, vidim da nema smisla, pa nastavite svoj party na brodu - dok traje.

    Ahhaaaqh možda je i Sunce u stvari Mjesec, ali ako si tako siguran stavi neki dokaz. A ako "misliš" i/ili insinuiraš po sistemu "Što je babi milo....." e onda da barem znamo :) 8) :thumbup:

    Display More

    Evo gigić samo za tebe ću izgubiti još pola sata da to nađem, a onda se odjavljujem.

    Ipak smo se mjesecima dopisivali, pa u svrhu starog prijateljstva.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 3, 2021 at 1:32 PM
    Quote from Junak
    Quote from goldfinger

    I ovdje će par dana trajati iskrcavanje ne zadovoljnih i špekulanata.

    Ne zadovoljni mi nisu jasni jer kad su se radile projekcije dobiti prije 3 mjeseca, zaključak je bio između 10 i 15 milijuna, sad im je to malo.
    Sad je problem i dug, kao prije ga nije bilo.

    Sad tek slijedi period rasta prihoda, zarade i smanjenja duga.

    I još mi nije jasna jedna stvar....Osobno sam prvi put u ovom sektoru, prije nisam htio ni štapom dirati...al sam pratio dionicu.

    Neki su tad plaćali ATPL po 200, 300 pa i 400kn, a vozarine su bile u podrumu. A sada im sve smeta, luda kuća

    Kolega, nije istina sto pricate. Projekcija kolega sa foruma je bila 22.5 mil kuna - prosjecna. Realnos je upola manja, nazalost.

    A ovo sto pricate da su ljudi placali dionicu i puno vise, pa da, jesu, ali od tada se jako puno stvari promijenilo, od korone i najnizih vozarina (ne zaboravite samo sell and lease back na koliko ono brodova? ), da ne pricamo o ne placanju komunalija itd.... tako da.... da.

    Display More

    Kolega, nema smisla pisati istinu. Samo te ekipa napada bez razloga.

    Evo mitkko mi nije odgovorio ni na pitanje o bareboat charter party, jer

    pretpostavljam ne želi slušati kritike (NE moje, već od svih ostalih, na što se već žalio ako prelistate unazad)

    i dobivati dislajkove kao ja (nije da me to nešto dira :) ). Mitkko mi je inače super lik i prošli četvrtak

    smo pili pivu i visili na forumu i zezali se do 2 ujutro.

    Znači bareboat charter brodovi(2 komada) su prodani (ali baš prodani prije 4-5 godina, ne leasing) i sada su u najmu od vlasnika, za što se plaća godišnja najamnina, a AP upravlja tim brodovima.

    Ne da mi se više pisati, vidim da nema smisla, pa nastavite svoj party na brodu - dok traje.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • BudFox
    • May 3, 2021 at 1:07 PM
    Quote from gigic23
    Quote from BudFox

    Ja nisam pretplatnik na Mojedionice, pa vidim samo za 4Q 2020, a vidim da ste vi pretplatnik na Mojedionice, pa imate više mogućnosti za vidjeti pokazatelje, ali se i kod vas vidi da dug raste i trenutno je 873 milijuna kuna.

    Zanimljiv je i pokazatelj P/E= 89

    Odlično pitanje bilo bi lijepo da netko od kolegica i kolega ili vise njih, koji detaljno i vrlo pozorno prate dry bulk i AP daju predikcije P/E , P/EBITDA itd. Znaci na neki način forwardirati kraj 2Q, a možda konzervativno i kraj godine? Mislim da je i kolega Fliight to predlagao :) :thumbup:

    To je pitanje za generala budućnosti koji se više ne javlja. Ja stavljam CnB trenutne pokazatelje iz vašeg schreenshota koji ste stavili, pa vidite da li je dionica trenutno precijenjena ili ne.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 3, 2021 at 12:56 PM

    Ja nisam pretplatnik na Mojedionice, pa vidim samo za 4Q 2020, a vidim da ste vi pretplatnik na Mojedionice, pa imate više mogućnosti za vidjeti najnovije pokazatelje za Q1 2021, ali se i kod vas vidi da dug raste i trenutno je 873 milijuna kuna.

    Zanimljiv je i pokazatelj kod vas P/E= 89,67

    Sjećam se da su uvijek na izvješćima na prvim stranicama stavljali kolike su marže, koliki je p/ebitda, pa koliki je neto dug/ebitda, a ove godine toga nema. Jel zna tko zašto?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 3, 2021 at 12:43 PM
    Quote from goldfinger

    I ovdje će par dana trajati iskrcavanje ne zadovoljnih i špekulanata.

    Ne zadovoljni mi nisu jasni jer kad su se radile projekcije dobiti prije 3 mjeseca, zaključak je bio između 10 i 15 milijuna, sad im je to malo.
    Sad je problem i dug, kao prije ga nije bilo.

    Sad tek slijedi period rasta prihoda, zarade i smanjenja duga.

    I još mi nije jasna jedna stvar....Osobno sam prvi put u ovom sektoru, prije nisam htio ni štapom dirati...al sam pratio dionicu.

    Neki su tad plaćali ATPL po 200, 300 pa i 400kn, a vozarine su bile u podrumu. A sada im sve smeta, luda kuća

    Što se tiče duga, nikad nije bio takav omjer duga i kapitala, bar koliko pamtim.

    Kapital se smanjuje, a dug i dalje raste, pa čak i uz otpise glavnice i poček na otplatu kredita od pojedinih banaka.

    Ažurirano stanje na moje dionice:

    Dug/kapital: 170,23%

    https://www.mojedionice.com/dionica/ATPL-R-A

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 3, 2021 at 12:31 AM
    Quote from hugh

    ma i 5 kuna bi dao samo da I.B. kupi bar malo pa nestanu ikakve nedoumice oko atpl.......borio se ko lav u onom padu ( mada moram priznat da mi se to u određenim trenutcima nije sviđalo )pa nek i sad pokaže zube.......

    Borio se, da...čovjek prodao oko 50 000 dionica u onom padu...

    Nedavno su izlazili veliki institucionalci (OTP(kupio od IB), Slavonski fond) i

    neki još izlaze (CO), a kupuju većinom mali ulagači. Sve piše u

    knjizi dioničara.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • BudFox
    • May 3, 2021 at 12:20 AM
    Quote from Mrcash

    moram priznati da me kolega prijateljska lisica razočarao, prodao dionu i odjednom traži iglu u plastu sijena. A plast je velik, velik . Kolega lisice bolje ti je vrati se u dionu makar i skuplje, pa da zajedno opet kokoši lovimo

    Kolega, sada mogu ići spavati, jer ste me stvarno nasmijali ^^ ^^

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 3, 2021 at 12:08 AM
    Quote from mitkko
    Quote from BudFox

    Mitkko, ako ja dobro shvaćam ovo gore, to znači da i sa povećanjem vrijednosti brodova oni i dalje tržišno vrijede cca 170 milijuna kuna manje nego ih ATPL vodi u kjnigama?

    Vrijede 80m manje. Uprava obrazlaze da je od buducih novcanih tokova (buduca zarada tih brodova) ta vrijednost nadoknadiva. Radi se o istoj stvari koju sam racunao na temi JDPL pa su me tamo ismijavali.

    Hvala na info. Evo i mene ismijavaju cijelo veče, pa nisi jedini, suosjećam s tobom :thumbup:.

    Ovi brodovi (Sveti Vlaho i Držić) što su na bareboat charteru party-u su prodani prije 5 godina i oni u stvari nisu njihovi, jel tako?

    Vidim da si ih isključio iz izračuna, pa pitam.

    U biti oni imaju 10 brodova, a većina je u S&L back kombinacijama ili će biti do kraja Q2, ne računajući ova 2 bareboata.

    Čovjek treba biti forenzičar da skuži njihova izvješća :).

    Samo čekam da netko još napiše da dug od 873 MILIJUNA kn nije bitan i idem spavati :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 3, 2021 at 12:02 AM

    Mitkko, ako ja dobro shvaćam ovo gore, to znači da i sa povećanjem vrijednosti brodova ove godine

    oni i dalje tržišno vrijede cca 170 milijuna kuna manje nego ih ATPL vodi u knjiigama?

    Oni ih knjigovodstveno vode kao 1 232 000 kuna, jer nisu napravili otpis imovine zadnje dvije godine, kako su im sugerirali Revizori.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 2, 2021 at 10:57 PM

    Molio bih vas info ako znate koliki je NAV od ATPL ako ga je netko računao?

  • DRY BULK

    • BudFox
    • May 2, 2021 at 10:41 PM
    Quote from tizian1
    Quote from BudFox

    Atlantska plovidba plovi po prosječnoj vozarini 12900$, pa će propustiti veliki dio

    ovoga rasta SPOT Vozarina, te bi se moglo reći da plove po 40-50% nižoj cijeni od

    tržišta, zahvaljujući Upravi.

    Vozili su u ožujku prosječno po 14.000.

    Sad je to sigurno znatno više.

    Dakle sad ne voze po 12900. :*

    Display More

    Govorim o prosječnoj vozarini za Q1 - hoćete stranicu iz izvješća.

    Izvješće za Q1 - str 5.

    Prosječna dnevna vozarina AP u Q1 2021 iznosila je 12.908,50 USD

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 2, 2021 at 10:35 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from BudFox

    Ajde recite koji dio je krivi?

    Jucer ste napisali da nema u izvjescu onoga sto je lapad napisao, pa smo i to nasli na strani 64 (34 isprintano).

    Nije poanta da nema napisano koliko je ugovoreno minimalnih primanja jer to pise svake godine nego je poanta tendecioznog negativnog prezentiranja s krivim pristupom jer ocito nije detaljnije ulazio u znacenje napisanog i pokusao rasclanit da dobije sliku sta ti brojevi znace i govore nam, nesto slicno na sta sam sam se ja osvrnio vezano za to ukratko, ali potrebno je odradit jos neke pristupe da vidimo kakve oscilacije iz pretpostavki mozemo dobit

    S druge strane tu se govori o minimalnim primanjima ugovori mogu sadrzavati minimalne vozarine i premiju u ovisnosti o stanja na trzistu pa onda iz toga broja opet nista sigurno necemo zakljuciti bez da saznamo detalje o ugovorima, s obzirom da to necemo saznati osim ako netko pita na gs i dobije odgovor, za nase potrebe izracuna mozemo se bazirati na ocekivanu minimalnu zaradu ako nesto uspijemo konkretno zakljucit iz tih brojeva

    Znači, ja stavljam stvari ovdje iz REVIDIRANOG izvješća i onda me napadate da lažem.

    Stvarno svašta čovjek ovdje doživi, ali to nije ni bitno. Bitna je istina o poslovanju firme, te

    o tome ovdje pričam.

    Evo dio za vrijednost brodova - str. 27:

    Ključno revizijsko pitanje - Procjena vrijednosti brodova

    Grupa upravlja brodovima čija je knjigovodstvena vrijednost na dan 31. prosinca 2020. godine iznosila 1.079.632
    tisuća kuna (31. prosinca 2019. godine 1.232.478 tisuća kuna). - RAZLIKA 150 milijuna kuna

    Evo dio za trezorske dionice - str 71 (printano 41):

    Dugoročni kredit ACT Maritime LLC u iznosu 12.250 tisuća USD iz prosinca 2017 iskorišten je za
    refinanciranje kredita za izgradnju AP Ston kod Credit Agricole Corporate & Investment Bank. Rok
    otplate kredita je 3 godina, a osiguranje je neopoziva garancija Atlantska Plovidbe d.d. te trezorske
    dionice
    . Ap Ston je refinanciran od strane Huaronga (točka 7.) u visini od 10.000 milijuna USD te je dio
    obveze po kreditu otpisan
    (bilješka 3.)

    Evo dio za tužbu bivšeg člana Uprave - str 73 (printano 43):

    Sporom značajnije vrijednosti može se smatrati spor kojega protiv Društva vodi njegov bivši član Uprave.

    Iznos potencijalne obveze u navedenom sporu iznosi 4.072.202,99 kn uvećano za pripadajuće zakonske

    zatezne kamate te parnične troškove.

    Evo dio omjer duga i kapitala - str. 44:

    Omjer neto duga/novca i kapitala - Kapital smanjen za cca 90 milijuna kuna (gubitak)

    2019: 132%

    2020: 153%

    Evo dio za petogodišnji time charter - str 64 (printana 34):

    U prvoj polovici 2020. godine stupilo je na snagu novi petogodišnji time charter ugovor za naša četiri
    broda AP Jadran, AP Argosy, Zagreb i Miho Pracat.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 2, 2021 at 8:33 PM
    Quote from tizian1
    Quote from BudFox

    Za boldani dio mi se čini da na 10 brodova trebaju ugraditi Sustav za pročiščavanje balastnih voda, što je cca 0.5 - 1 milijun $ po brodu.

    Čini mi se da 2 novija broda već imaju to tvornički ugrađeno otprije. Dug je jako velik (mislim 873 milijuna kuna), te se ne smanjuje, već

    naprotiv povećava i mislim da je veliki uteg trenutnom poslovanju.

    Strani brodari idu redovito svakih par mjeseci/godina u dokapitalizacije i izdavanje novih dionica (mislim GOGL trenutno, a on je jedan od najvećih brodara na svijetu), ali kod nas vjerojatno nema zainteresiranih ulagača u ovu cikličku industriju, pa se uglavnom Uprava većinu vremena bavi reprogramom i/ili otpisom duga, te počekom na postojeće obveze.

    Vidim da su i trezorske dionice založili za kredit, a nadao sam se da će ih jednog dana podijeliti za dividendu, ali od toga ništa.

    Nego, šta kažete na dividendnu politiku koju su objavili prije par dana, baš me zanima kada će kapnuti neka divka, možda

    genaral budućnosti zna nešto više :/ :S :whistling:

    Display More

    Opet je krivo napisano. Sve je svima jasno. ^^ ^^ ^^

    Nemam namjeru po treći put ispravljati krive stvari. Vjerodostojnost. :thumbup:

    Display More

    Ajde recite koji dio je krivi?

    Jucer ste napisali da nema u izvjescu onoga sto je lapad napisao, pa smo i to nasli na strani 64 (34 isprintano).

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 2, 2021 at 7:39 PM
    Quote from Flight
    Quote from BudFox

    Za boldani dio mi se čini da na 10 brodova trebaju ugraditi Sustav za pročiščavanje balastnih voda, što je cca 0.5 - 1 milijun $ po brodu.

    Čini mi se da 2 novija broda već imaju to tvornički ugrađeno otprije. Dug je jako velik (mislim 873 milijuna kuna), te se ne smanjuje, već

    naprotiv povećava i mislim da je veliki uteg trenutnom poslovanju.

    Strani brodari idu redovito svakih par mjeseci/godina u dokapitalizacije i izdavanje novih dionica (mislim GOGL trenutno, a on je jedan od najvećih brodara na svijetu), ali kod nas vjerojatno nema zainteresiranih ulagača u ovu cikličku industriju, pa se uglavnom Uprava većinu vremena bavi reprogramom i/ili otpisom duga, te počekom na postojeće obveze.

    Vidim da su i trezorske dionice založili za kredit, a nadao sam se da će ih jednog dana podijeliti za dividendu, ali od toga ništa.

    Nego, šta kažete na dividendnu politiku koju su objavili prije par dana, baš me zanima kada će kapnuti neka divka, možda

    genaral budućnosti zna nešto više :/ :S :whistling:

    Display More

    A jel ugradnja pročišćivača za otpadne i balastne vode obveza za brodare i ako jest, do kojeg roka?

    Gdje si točno vidio da su trezorske dionice založili za kredit? Gdje je to navedeno?

    Display More

    Da, ugradnja prociscivaca je obveza zbog ekologije, koliko znam.

    U godisnjem revidiranom je navedeno to za trezorske dionice, na stranici gdje su pobrojene sve kreditne obveze. Nisam sada pri kompu da provjerim tocnu stranicu, mogu poslije poslati.

    Na ostala pitanja o zaduzenosti i mjerilima u brodarskoj industriji bi, siguran sam, kolega Alias znao odgovor posto intenzivno prati taj sektor vec godinama, ali ga vise nema na forumu, koliko vidim.

    Alias vrati se skuvali smo ti paštašutu :D :D

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 2, 2021 at 6:11 PM
    Quote from Flight

    Kolika je razina zaduženosti tolerirajuca za bulk brodara? U dugome roku? U smislu, karikiram Net Debt/Ebitda = ? Jel netko ikad naletio na podatke za brodarsku metriku?

    I koliko je to sada?

    Koliko možemo pretpostaviti ili procijeniti da će biti Ebitda na kraju 2021.godine?

    I da li postoje neke potencijalne obveze koje se mogu pretpostaviti da će u sljedećih godinu ili dvije realizirati? Tipa ugradnja strojeva/uređaja za udovoljavanje nekim ekološkim ili emisijskim normama i slično?i

    Da li je uprava navela neke takve troskove/rashode?

    Za boldani dio mi se čini da na 10 brodova trebaju ugraditi Sustav za pročiščavanje balastnih voda, što je cca 0.5 - 1 milijun $ po brodu.

    Čini mi se da 2 novija broda već imaju to tvornički ugrađeno otprije. Dug je jako velik (mislim 873 milijuna kuna), te se ne smanjuje, već

    naprotiv povećava i mislim da je veliki uteg trenutnom poslovanju.

    Strani brodari idu redovito svakih par mjeseci/godina u dokapitalizacije i izdavanje novih dionica (mislim GOGL trenutno, a on je jedan od najvećih brodara na svijetu), ali kod nas vjerojatno nema zainteresiranih ulagača u ovu cikličku industriju, pa se uglavnom Uprava većinu vremena bavi reprogramom i/ili otpisom duga, te počekom na postojeće obveze.

    Vidim da su i trezorske dionice založili za kredit, a nadao sam se da će ih jednog dana podijeliti za dividendu, ali od toga ništa.

    Nego, šta kažete na dividendnu politiku koju su objavili prije par dana, baš me zanima kada će kapnuti neka divka, možda

    genaral budućnosti zna nešto više :/ :S :whistling:

  • DRY BULK

    • BudFox
    • May 2, 2021 at 6:09 PM

    Atlantska plovidba plovi po prosječnoj vozarini 12900$, pa će propustiti veliki dio

    ovoga rasta SPOT Vozarina, te bi se moglo reći da plove po 40-50% nižoj cijeni od

    tržišta, zahvaljujući Upravi.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 2, 2021 at 1:19 AM
    Quote from KicanCRO

    Kolega jel moguce ako je toliko brodova ugovoreno da bude vozarina za veljacu 12 a za ozujak 14? Nije moguce toliko dignuti prosjek.


    I ranije je pisao gluposti, nista novo.


    Stranica i je 34, papira.

    Vi vjerujete svemu što oni napišu za prosjeke vozarina? Zašto onda nema slike BDI-a i kako su bolji od indeksa kako je do sada bilo?

    Zašto je tako teško priznati da su napravili pogrešku ugovarajući tako duge TC vozarine, jer nitko (osim generala budućnosti koji se

    CnB više ne javlja ;) ) nije očekivao da će vozarine ovako narasti u Q1, u kojem su tradicionalno do sada vozarine bile najniže.

    Znate onu staru, tko prizna pola mu se doda :)

    P.S. Mene optužuju da lažem napaćeni narod, a ja cijeli dan pijem pivu i nisam ni pratio forume :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • BudFox
    • May 2, 2021 at 1:10 AM
    Quote from KicanCRO

    To sto je on napisao i to sto tu pise nije isto, ni priblizno, zabrijali ste da je on Igor, u najmanju ruku.

    Evo šta on piše o tim brojevima:

    Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 (64) Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su

    prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).

    U 2020.,kad je prosječna vozarina bila 8.800 oni ugovaranju TC za većinu flote i to do 1 year TC najmanje

    231 mil.budućih primanja i od 1-5 TC najmanje 520 mil.

    Ovako visoki brojevi MINIMALNIH budućih primanja govore da je najvjerojatnije barem 10 od 12 brodova

    trenutno vezano u TC. Šteta od toga će iznositi desetine milijuna kuna samo ove godine a dugoročno i desetine

    milijuna dolara, na ovako dobrom spot tržištu.

    Evo iz izvješća:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™