Display MoreDisplay MoreSta nije prije nekih mjesec dva kolega Alias napisao da brodovi vrijede oko 130-140 mil$. Moram priznati da sam i ja nekad bio protiv Aliasa, kad je pisao ruznim rijecnikom na poslovnom, ali cini se da sam ga trebao poslusati. Oni koji su dulje u dionici znaju o cemu pricam. Sad kad je Alias bio CnB u pravu to za imovnu nešto nam se general budućnosti više ne javlja. Kako to da imaju najboljeg revizora, a ipak se dogodio taj problem s imovinom?
Evo kolega lapad pise na poslovnom o TC i SPOT-u na ATPL brodovima i cini se da ima ispravne informacije, pa prenosim ovdje i zanima me sto mislite:
"Ovo izvješće za Q1 je jedno od najgorih od poznatih svjetskih dry bulk kompanija.
Novog glavnog izvršnog direktora treba smijeniti što prije.
Za to se kao dioničar zalažem.
Najvažniji dio ova dva jučerašnja izvješća je stranica 34 Revidiranog GFI na kojoj se vidi da su prije 31.12.2020. Ugovorili VELIKU VEĆINU flote po FIKSNIM time charterima(ne index povezani).
U 2020.,kad je prosječna vozarina bila 8.800 oni ugovaranju TC za većinu flote i to do 1 year TC najmanje 231 mil.budućih primanja i od 1-5 TC najmanje 520 mil.
Ovako visoki brojevi MINIMALNIH budućih primanja govore da je najvjerojatnije barem 10 od 12 brodova trenutno vezano u TC.
Šteta od toga će iznositi desetine milijuna kuna samo ove godine a dugoročno i desetine milijuna dolara, na ovako dobrom spot tržištu.
Druga ogromna greška je ne kupovina jeftinih polovnih brodova u veljači i ožujku kad je spot od letio na iznad 20k a cijene brodova bile kao da je spot oko 10k$.
I takvu PRILIKU DESETLJEĆA nisu iskoristili i nanijeli veliku štetu firmi.
Zbog svih tih loših poteza glavni izvršni treba biti smjenjen i da na čelo firme dođe netko tko zna svoj posao.
P. S. U doba najvećih vozarina zadnjih 10 g oni posluju s pozitivnom nulom u 1Q."
Moze screenshoot te 34 te strane i tog podatka, jer ja je gledam, i skroz drugo pise, al da sam pia, jesam, mozda je do mene, a mozda i lapad ima munchausena. Ili mitomaniju*.
Ma krivo je napisao lapad, morao sam otvoriti drugu pivu od čitanja
Nije stranica 34 GFI-a, već stranica 64 revidiranog godišnjeg izvješća.
Evo na što je mislio, lik se stvarno kuži bolje od nas ostalih u to, valjda je radio u firmi ili nešto slično:
Grupa prilikom obavljanja svoje osnovne djelatnosti brodove daje u poslovni najam (charter) različitim
unajmiteljima. Brodovi dani u poslovni najam pod različitim uvjetima, na dan 31. prosinca 2020. godine,
iskazani su u skladu s MSFI-jem 16
U 2020. godini ostvarena je prosječna dnevna najamnina od 8.825 USD, (2019. godine: 10.553 USD).
Ukupna buduća minimalna primanja prema neopozivim poslovnim najmovima, iz ugovora koji su važili na dan
31. prosinca 2020. godine bila su kako slijedi:
2019. 2020.
Do 1 godine 97.768 231.360
Od 1 do 5 godina 599.263 520.931
Ukupno 697.031 752.291
U prvoj polovici 2020. godine stupilo je na snagu novi petogodišnji time charter ugovor za naša četiri
broda AP Jadran, AP Argosy, Zagreb i Miho Pracat.
Evo i slike od Kican-a, gore, vidim da je i on to našao.