1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Tržište kapitala - Hrvatska
  3. Dionice

IGH (Institut IGH d.d.)

  • harpun
  • February 12, 2020 at 6:07 PM
  • trial
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,163
    Postova
    931
    Member since
    February 13, 2020
    • January 30, 2021 at 2:51 PM
    • #1,201

    @ harpun

    Članak je iz 2019. godine. Auctor u svojoj namjeri nije uspio, tako da je bombastičan naslov članka čista glupost.

    Stvar je završila na sudu, a kasnije nigdje nije objavljen epilog te priče. Ako i je, ja ga nisam našao. Možda su postigli kakvu izvansudsku nagodbu, pa je to riješeno. Ili su u međuvremenu dugovanja prema Auctoru riješena i to je kraj te priče.

    @ multinick

    Ako IGH drugdje digne povoljniji kredit i vrati dug trenutnim vjerovnicima, što ti vjerovnici imaju ne pristajati na to. Ajd malo razmišljaj. :/

    Dosad su vratili preko 173 milijuna kuna iz poslovanja, a da koliko je meni poznato pritom nisu prodavali nikakvu vrijedniju vlastitu imovinu. Nije taj iznos baš ništa.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 30, 2021 at 3:48 PM
    • #1,202

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    “Što se babi htilo, to se babi snilo...”.

    https://prev.zse.hr/userdocsimages…1Y-REV-K-HR.pdf

    The content cannot be displayed because it is no longer available.

  • verdi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,668
    Postova
    1,453
    Member since
    March 2, 2020
    • January 31, 2021 at 9:31 AM
    • #1,203

    to izvješće ima 125 st. ako je to najgore što ste uspjeli naći onda no sikiriki. :)

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 31, 2021 at 10:01 AM
    • #1,204

    To je dovoljno. To je sukus cijelog izvješća. Dalje od toga skoro ni ne treba.

    Ja ne vjerujem da će se IGH ugasiti al vjerujem da će trebati ubrizgati još barem jednu kapitalnu injekciju. I to je poanta ovog sto pišem.

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,181
    Postova
    1,775
    Member since
    February 28, 2020
    • January 31, 2021 at 10:58 AM
    • #1,205

    pratim ovu hartiju već neko vrijeme, prilično točno predviđam i slažem brojke, ali nikako da se odlučim ući. trenutno sam mišljenja da je ovo bila zadnja loša g i da slijedi preokret u poslovanju. dakle, slijedi loš q4 i loše godišnje (očekujem da će skroz popeglati bilancu), a onda bi trebali izlaziti pozitivni kvartali kao rezulta brojnog zapošljavanja i dobivanja novih poslova tijekom 2020. a i ovi nesretni potresi omogućit će dobivanje brojnih poslova tijekom ove i naredne godine.

    do izlaska q4 ima još mj dana, do godišnjeg još tri, tako da mislim da nema nikakve potrebe za prijevremenom akcijom. dakle, očekujem korekciju cijene prema dolje. ako se moja razmišljanja pokažu točnima, onda je dolazi vrijeme za kupnju. ako sam u krivu.... uvijek postoji alternativa.

    kakva su vaša razmišljanja?

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 31, 2021 at 11:02 AM
    • #1,206

    Ja ne bih crtao grafove i usmjeravao cijenu jer mi je to iz perspektive nekog dugorocnijeg ulaganja potpuno maglovito i nejasno. Kao spekulacija ok, moze proći, al neku ozbiljniju lovu ovdje parkirati ne cini mi se pretjerano isplativ potez.

    Oni su neučinkoviti i slabo operativno profitabilni. Moj je osobni dojam da većinski vlasnik uopće nije preokupiran sa firmom već se fokusira ne neke aspekte njezine imovine. “Kako izvuci preostale vrijedne nekretnine”, ili ih barem djelomično monetizirati (usmjeriti) prema svojem džepu. Imam dojam da firma radi po inerciji. Radi se, bazen poslova se solidno popunjava, al i dalje je to vise u sferi PR (sto je i ocekivano obzirom da se nalaze ne u bas sjajnom položaju i netko im uvijek moze izmaknuti stolac ispod dup.ta), nego se bas sad događa neki veliki napredak ili turnaround. Nešto slično kao kod Ingre samo su tamo još daleko perfidniji sa “crtanjem grafova” i povećanjem “booka”. Pravljenjem kula u pijesku.

    Dok se ne dogodi neki bitan događaj kojim će naznačiti jasno kako vratiti dug i svesti ga u održive okvire, efikasnije upravljati njime i opcenito bilancom, bojim se da ću stajati sa strane i gledati događanja sa tribine.

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,181
    Postova
    1,775
    Member since
    February 28, 2020
    • January 31, 2021 at 11:36 AM
    • #1,207

    kolega flight

    nisam mislio na svijećice i grafove (oni po meni nemaju nikakvog smisla na ovakvim prometima iako znam osnove), već na brojke po kvartalima i godišnjem.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 31, 2021 at 11:38 AM
    • #1,208
    Quote from tollway

    kolega flight

    nisam mislio na svijećice i grafove (oni po meni nemaju nikakvog smisla na ovakvim prometima iako znam osnove), već na brojke po kvartalima i godišnjem.

    Ponavljam, na poslu koji je ponajviše know-how oni ostvaruju Ebitda maržu retail trgovine koja radi milijarde prometa godišnje. Oni bi mogli i trebali imati Ebitda maržu na razini od barem 30-40% da se u nekoliko godina izvuku iz trenutnog dužničkog gliba. Presporo to sve ide, a vjerovnici čekaju rješenje i naplatu.

    Možda je to neka njihova strategija da prisile vjerovnike da im prodaju senior dug uz dublji diskont, al obzirom da vjerovnici defacto drze svu operativnu i ostalu imovinu (osim ljudstva) ne znam tko će na kraju izvuci deblji kraj. Previše se tu rizika gomila, a potencijali su i dalje na razini price i ocekivanja. Ako nam Kinezi grade Pelješki most tko kaže da Finci ili Austrijanci neće ubuduće projektirati i nadzirati infrastrukturne investicijske koje ionako lovom futra EU iz namjenskih fondova.

  • Milo
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    929
    Postova
    718
    Bookmarks
    1
    Member since
    November 20, 2020
    • January 31, 2021 at 12:36 PM
    • #1,209

    Previše je firma propalo, najžilavije su opstale.Igh je među njima.Imaju ime, i velike projekte koje su radili u prošlosti.Zato su i dobili nadzor na pelješkom mostu.Taj projekat se ne može dati bilo kojoj firmi.Tvrdim da će i četvrti kvartal bit dobar, i da će svaki idući bit sve bolji.Dug će vraćat, nekad će možda malo i kasnit, ali će vratit.To je najbitnije.Ja da radim nešto, uzea bi nekog tko ima veće iskustvo, i velike projekte iza sebe, nego nekog novog na tržištu.Za njih sljede bolji dani....

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 31, 2021 at 1:32 PM
    • #1,210

    Pa sto ga do sada već nisu vratili? Nemaju odakle. Mislim da većina vas ne razumije sto revizor iz godine u godinu piše. A to je da je firma defacto bez novog kapitala propala. Ili barem ako ne uspije zamijeniti dio imovine za dugove. Al zašto se to nikako ne događa? Kako o tome nikad ne slušamo i ne čitamo u javnim priopćenjima kompanije?

    Dakle, ne postoji znak jednakosti između opstanka firme i opstanka dionicara. Barem manjinskih. Sutra da netko zamijeni ponovno dug za kapital i/ili dokapitalizira firmu znaci da će firma preživjeti, a dioničari moguće biit ošišani za svoje uloge. Rizik da se to dogodi je konstantno prisutan. I ako se isti materijalizira sasvim je svejedno gdje je cijena, na 100, 50 ili 250. Jer trenutno, IGH vrijedi vecinskom vlasniku koliko vrijedi kontrola nad poslovanjem, imovinom i dugovima, istodobno, manjinskim dioničarima defacto ne vrijedi ništa ili vrijedi malo jer većinski vlasnik odlučuje o sudbini i budućnosti kompanije.

    Pa sto nisu prodali onih par milijuna kuna dionica iz trezora ako vrijede 150? Ili sto je neka tamo dioničarka koja je povezana osoba većinskog vlasnika prodala dionice prije koji mjesec po onim cijenama? Kao kupovala je stan. Ha dobro, ona je bar maknula kapital iz prezadužene firme i ulozila u nekrentinu bez tereta. Očito ista razumije nešto o riziku ili ju je netko tako savjetovao.

    Razmislite malo o tome i zapitajte se zašto je nešto ili zašto nije. To sto je netko u papiru nije dovoljan razlog da se “situacija cini i prikazuje ljepšom nego sto jest”

  • verdi
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,668
    Postova
    1,453
    Member since
    March 2, 2020
    • January 31, 2021 at 2:34 PM
    • #1,211
    Quote from Flight

    To je dovoljno. To je sukus cijelog izvješća. Dalje od toga skoro ni ne treba.

    Ja ne vjerujem da će se IGH ugasiti al vjerujem da će trebati ubrizgati još barem jednu kapitalnu injekciju. I to je poanta ovog sto pišem.

    a je ste li čitali ono ispod, zarada 26kn po dionici, zadnji rok za povrat dugova 2023, širenje u rudarstvo i naftne projekte? ko je lud prodati radeljević u krizi kad su vjerovnici suglasni sa kamatom od 4.5%. stalno ista mantra dug, dug pa dug. dužna je i amerika pa nikom ništa. ovo je firma najbolja u svojoj branši koje nema na daleko. izvući jedan list iz konteksta i na tome temeljiti nešto, je u najmanju ruku smiješno. ne bi ni ulazio u prepisku s vama da niste citirali moj post. sa tim i završavam besmislenu raspravu.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 31, 2021 at 2:42 PM
    • #1,212

    Pa ok, tko ne smatra da je dug i njegovo vraćanje ikakav problem neka zanemari te činjenice i ponaša se kao da taj problem ne postoji. Pa nisam ja ovdje da bilo koga u bilo sto uvjeravam.

    Mi kao društvo smo prilično financijski nepismeni, a situacija nije bolja ni na mjestima gdje se susreću i raspravljaju investitori kao sto je ovaj forum. Ne znam, tollway je tražio neke argumente za ulaganje. Ja sam naveo da u ovakvoj situaciji ozbiljnije odnosno institucionalno ulaganje IGH vidjeti neće. Pa pogled na vodećeg dionicara pokazuje da su mu udjeli zalozeni za neki oblik financijske pozajmice kod Agram banke. I sad mi raspravljamo kako će društvo zamjeniti postojeće dugove pod povoljnijim uvjetima? Kod koga to? Koji od postojećih vjerovnika će na to pristati u situaciji kad se dug uredno ne vraća i koji bi to kreditor dao dugorocnu pozajmicu kompaniji bez opsežnog financijskog restrukturiranja i vjerojatno unosa novog kapitala.

    Dakke, sto će raditi špekulanti i zanesenjaci, vjernici svake vrste i fele, meni je potpuno svejedno. O tome ne znam niti neću raspravljati.

  • tollway
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,181
    Postova
    1,775
    Member since
    February 28, 2020
    • January 31, 2021 at 4:18 PM
    • #1,213

    točno kolega,

    uvijek tražim argumente bilo za bilo protiv tako dugo dok ne kupim papir. a kad kupim papir, onda stalno pratim i preispitujem. ukoliko se moja kupnja pokaže ispravna i cijena dovoljno poraste, ponekad zaboravim na njega i čekam neki svoj target. ukoliko pak priča krene u suprotnom pravcu, prst je na okidaču! nema tu ljubavi, to smo valjda svi naučili. rastajao sam se od žena (i one od mene), pa kako neću od jednog običnog papira!

    u ovom slučaju, kao što rekoh, očekujem loš q4 (možda on sam i ne toliko preloš) i ružno godišnje koje bi im omogučilo ajmo reći, nekakav clean start. ukoliko tome bude tako (naravno uz pad cijene dionice), ok i onda ulazim. ako sam pak promašio ceo fudbal, opet dobro, idemo na alternativu. i tako u krug.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 31, 2021 at 5:30 PM
    • #1,214

    A sto bi se to trebalo dogoditi sa ili iza Q4?

    Jedini clean start je otkup, oprost potraživanja od strane vjerovnika osobito senior duga i/ili dokapitalizacija. Neće sa Q4 niti nakon toga se udvostručiti Ebitda marža, a prihodi se u sljedeće tri godine udvostručiti, utrostručiti niti učetverostručiti.

    Ovo su najbolje godine IGH:

    https://prev.zse.hr/userdocsimages…1Y-REV-K-HR.pdf

    https://prev.zse.hr/userdocsimages…1Y-REV-K-HR.pdf

    Koliko je realno da se iz ove situacije kad vise nema političkog pokroviteljstva u onoj mjeri, kako je to bilo prije desetak petnaest godina, IGH u sljedeće dvije-tri godine vrati na gore citirane rezultate?

    Ako se firma financijski i operativno rastrukturira ona ima šanse, al to je proces i netko ga treba provesti.

    Naravno, ako ove gornje rezultate budete pretvarali u pokazatelje po dionici imajte na umu da je danas otprilike 4 puta vise izdanih dionica nego prije 10 godina.

  • harpun
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    1,570
    Postova
    2,067
    Member since
    February 12, 2020
    • January 31, 2021 at 7:20 PM
    • #1,215

    neki kupuju

    IGH PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D.4000.07%8,254

    bez ocjena molim

  • trial
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,163
    Postova
    931
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2021 at 8:38 PM
    • #1,216

    @ multinick

    Tolika pisanija o tome kako bi nam pokazao kako zapravo uopće ne razumiješ o čemu pišeš. Nije ti jasno da su svi dugovi protuvrijednošću pokriveni nekretninama. I ne samo to, te nekretnine vrijednošću daleko premašuju ovih nekoliko desetaka milijuna kuna preostalih dugovanja. Sam Radeljević u Dubrovniku vrijedi više, a gdje je sve ostalo? Pitaš li se ikad kako je uopće došlo do takvih dugovanja? Radić je sve potrošio na plaće zaposlenika? Aha, moš mislit. Srećom, od novca zarađenog na Dalmatini kupovao je i nekretnine koje su još uvijek tu. Nažalost, malo se i prezaigrao u vrijeme nekretninskog buma pred početak krize. Bio je samo inženjer, bez ozbiljnijih menadžerskih vještina i sposobnosti. Ali ADZ ga je tamo postavio. Po podobnosti, očito ne po sposobnostima.

    Također, očito ne pratiš baš dovoljno dugo ovu firmu, jer bi inaće znao da su svi nefinancijski vjerovnici već isplaćeni i riješeni kroz famoznih deset rata. Prosurfaj si malo, informiraj se, sve piše. Oni su bili potencijalna opasnost za nasjedanje na račun i blokadu jer su ta potraživanja i dugovi većini njih bili golo egzistencijalno pitanje, a to je isplatom zadnje desete rate riješeno i otklonjeno.

    Igi je najveći vjerovnik Zaba. Ni to ne znaš. A ta ista Zaba konstantno financijski i garancijama prati gotovo sva igh-ova poslovanja i aktivnosti. I onda bi ti htio da im oni sjednu na račun?

    Nikakva nova financijska injekcija o kojoj bajaš nije potrebna.

    Vrijeme će ti pokazati. Zapravo već pokazuje samim time što blokade nema, nema i nema. I neće je biti, jer nikome nije u interesu. Za to shvatiti je potrebna silna pamet?

    Jedino pravo pitanje je zašto Gljadelkin uporno ne zamjenjuje imovinu za dug? A mogao bi. Po tebi, jer želi sve pokrasti, jer je on ipak samo kriminalac i lopina. Jedna od najvećih gluposti i kleveta koje si na forumu uopće napisao. Nije ti palo na pamet da možda samo želi da firma iz čistog polovanja rješava dugove i time one kojima je prepustio vođenje i upravljanje prisiljava na odgovornost, zalaganje, rad i efikasnost. Nakon cca dvije-tri godine kada se sva dugovanja u potpunosti riješe, sve nekretnine ili većina njih ostaju netaknute. Koliko će tada papir ige vrijediti?

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 31, 2021 at 8:49 PM
    • #1,217

    Ako želiš ući u konstruktivnu raspravu Lagoš onda moraš koristiti konkretne brojeve iz izvješća. Sve sto ti nudiš je nažalost konstantno obicno laprdanje temeljeno na “wishful thinking”. Vjerovnici ne zele nekretnine IGH, oni hoće naplatiti dospjela potraživanja, hoće jedino lovu. Jer da zele nekretnine i da one pokrivaju vrijednost potraživanja odavno bi se namirili nad njima ili skinuli s njih teret da se sporne nekretnine prodaju, a oni naplate. Sedam godina je prošlo od pravomoćnosti nagodbe i bilo je dovoljno vremena da se imovnskp-pravni i pripadajući dužničko-vjerovnički odnosi raspetljaju, a vjerovnici namire. A Gljadlekin vjerojatno želi izvuci Radeljević.

    Dakle, brojevi, dokazi i suvisla analiza. A ne naklapanja. Tako se to radi.

    Za početak iz izvješća vidi koliki je kratkoročni, a koliko dugoročni dug i struktura istog, a onda se zapitaj zašto postoji tako veliki nesrazmjer izmedju kratkotrajne imovine i kratkoročnih obveza? Znaš zašto? Jer je većina duga, uključujući senior dug dospjela, a kako nema love, a vjerovnike ne zanimaju nekretnine, društvo je insolventno. To je i revizor naveo u svom mišljenu i to navodi već godinama. No, svakoj prici jednom mora doći kraj i problem treba rijesiti. Zašto se onda ne riješava?

  • Krokodil
    Mešetar
    Reakcija primljeno
    132
    Postova
    200
    Member since
    September 10, 2020
    • January 31, 2021 at 9:00 PM
    • #1,218

    Flight

    Ako kažeš da sad ima 4 puta više dionica nego prije bilo bi pošteno reći da je bila i cijena jedne dionice 16000 kn. Ekvivalent bi sada bila jedna dionica 4000 kn.

  • trial
    Profesionalac
    Reakcija primljeno
    1,163
    Postova
    931
    Member since
    February 13, 2020
    • January 31, 2021 at 9:06 PM
    • #1,219

    @ multinick

    Sačekajmo blokadu računa. Nema druge. Onda ćeš ti biti u pravu, a ja ću se poklopiti ušima. Zasad ti je većina napisanog mlaćenje prazne slame o dugovanjima, dokapitalizacijama, propasti i svih drugih kataklizmi koje ovdje neprekidno iznova i iznova besmisleno recikliraš.

    Ajd nam objasni, kada je po tebi već neminovno, zašto nitko ne blokira račun sve te godine, zašto iga i dalje posluje i zašto sve to netko ipak financijski prati i podržava? Zašto?

    Brojevi - prema zadnjem Izvješču iz PSN do sada su godišnje vraćali otprilike oko 25 milijuna kuna. Ako to, s obzirom na evidentno povećani opseg posla i širenje poslovnih aktivnosti dignu godišnje na 30 milijuna kuna ili i više, koliko im treba da vrate preostalo?

    @ Krokodil

    16.000 kuna je bila u kratkom piku sa jako malo protrgovanih dionica. Ali na 12.000 kuna se ipak održavala neko vrijeme, tako da je ispravnije u ovakvim kalkulacijama baratati sa 12, a ne 16 tisuća kuna.

  • Flight
    Specijalist
    Reakcija primljeno
    2,069
    Postova
    1,774
    Member since
    November 24, 2020
    • January 31, 2021 at 9:07 PM
    • #1,220

    Krokodil

    Znao sam da će se naci netko tko je potpuno financijski nepismen. Šteta sto nemamo nagradu za to na forumu.

    Dok god firmom upravlja Žare i ostale ekipe iz same firme, dionicari neće imati sreće jer novci do njih nikada neće doći. IGH je oduvijek bila sinekura za odabrane i tu se ama bas ništa nije promijenilo unazad deset godina. I dalje mali dionicari ovdje postoje samo kao ukras i da se jedni drugima dobacuju s papirima. Pa tko će koga.... zahebat.


    Quote from trial

    Sačekajmo blokadu računa. Nema druge. Onda ćeš ti biti u pravu, a ja ću se poklopiti ušima. Zasad ti je većina napisanog mlaćenje prazne slame o dugovanjima, dokapitalizacijama, propasti i svih drugih kataklizmi koje ovdje neprekidno iznova i iznova besmisleno recikliraš.

    Ajd nam objasni, kada je po tebi već neminovno, zašto nitko ne blokira račun sve te godine, zašto iga i dalje posluje i zašto sve to netko ipak financijski prati i podržava? Zašto?

    Znaci revizor je idiot koji to piše jer nema pametnijeg posla? Ovo je prisilna kohabitacija vjerovnika i dužnika. Zato se tekuce poslovanje prebacuje na ovisna društva i ona dokapitaliziraju ne bi li se zadržalo osnovno poslovanje i privid stabilnosti. No matica je u glibu i dok god ne vrati senior dug postoji prijeteća opasnost da se vjerovnici naplate. Oni znaju da ne mogu pa čekaju. Koliko dugo, ne znam.... nije im očito to “za kruh”, al nek netko prljavo odigra....

    To su stvarni rizici, I toga treba biti svjestan, a ne stalno mjerkati firmu preko manjih ili nešto većih poslova koji sugeriraju dojam rasta i kako je s firmom sve u redu.

    Edited once, last by Flight: Merged a post created by Flight into this post. (January 31, 2021 at 9:10 PM).

Nepročitani postovi

    1. Title
    2. Odgovora
    3. Zadnji odgovor
    1. PODR (Podravka d.d.) 1.2k

      • havi
      • February 12, 2020 at 6:30 PM
      • Dionice
      • havi
      • June 7, 2025 at 11:04 AM
    2. Odgovora
      1.2k
      Pregleda
      487k
      1.2k
    3. bluelionZG

      June 7, 2025 at 11:04 AM
    1. HT (Hrvatski Telekom d.d.) 769

      • Admin
      • February 12, 2020 at 2:28 PM
      • Dionice
      • Admin
      • June 6, 2025 at 6:08 PM
    2. Odgovora
      769
      Pregleda
      419k
      769
    3. loto

      June 6, 2025 at 6:08 PM
    1. SAPN (SAPONIA d.d.) 1.1k

      • tizian1
      • February 12, 2020 at 8:49 PM
      • Dionice
      • tizian1
      • June 6, 2025 at 5:05 PM
    2. Odgovora
      1.1k
      Pregleda
      509k
      1.1k
    3. xdado

      June 6, 2025 at 5:05 PM
    1. VLEN (Viktor Lenac d.d.) 2k

      • accountant
      • February 14, 2020 at 12:36 PM
      • Dionice
      • accountant
      • June 6, 2025 at 11:22 AM
    2. Odgovora
      2k
      Pregleda
      916k
      2k
    3. umalo

      June 6, 2025 at 11:22 AM
    1. Tvrtke s potencijalom za IPO 33

      • toluen
      • May 31, 2020 at 6:04 PM
      • Dionice
      • toluen
      • June 6, 2025 at 9:21 AM
    2. Odgovora
      33
      Pregleda
      18k
      33
    3. Avx

      June 6, 2025 at 9:21 AM

Registracija

Još nemate račun? Registriraj se sada i budi dio ove zajednice!

Registriraj se

Najnoviji postovi

  • PODR (Podravka d.d.)

    bluelionZG June 7, 2025 at 11:04 AM
  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    loto June 6, 2025 at 6:08 PM
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    xdado June 6, 2025 at 5:05 PM
  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    umalo June 6, 2025 at 11:22 AM
  • Tvrtke s potencijalom za IPO

    Avx June 6, 2025 at 9:21 AM
  • SPAN (SPAN d.d.)

    mooji June 6, 2025 at 9:09 AM
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    Bankar June 5, 2025 at 10:42 PM
  • LKRI (Luka Rijeka d.d.)

    umalo June 5, 2025 at 5:38 PM
  • KOEI (Končar - Elektroindustrija d.d.)

    Dado June 5, 2025 at 9:45 AM
  • INGR (INGRA d.d.)

    misterno June 4, 2025 at 7:36 PM

Popularne Teme

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    16,809 Replies, 5 years ago
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    15,509 Replies, 5 years ago
  • IG (ING-GRAD d.d.)

    84 Replies, 3 months ago
  • Što smo danas tržili

    6,014 Replies, 5 years ago
  • SPAN (SPAN d.d.)

    2,574 Replies, 4 years ago

Online korisnici na ovoj temi

  • 2 gostiju
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™