1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. 5. Element

Posts by 5. Element

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • October 28, 2022 at 6:21 PM

    Sirotinjska trgovina na sirotinjskoj burzi. To nema veze s nicim, niti s Atpl. Ispod 1000 transakcija na dan uopce ne mozes smatrati nekim uzorkom za formiranje cijene.

    Ja kad sam izlazio iz Opte sam sam srokao cijenu za 10% taj dan. Npr. Ilustracije radi.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • October 14, 2022 at 11:37 AM
    Quote from jasko

    2024 forecast to be first year in modern history of dry bulk where more tonnage will exit than enter the sector

    The minuscule dry bulk orderbook is set to create a series of records in the coming years with few yards willing or able to offer early delivery slots.

    New analysis by brokers Lorentzen & Co suggests that next year looks to be the first in three decades of almost net zero growth and the year thereafter the first in modern history of more tonnage going out of the market than coming in. The orderbook for bulk carriers is at only 7% of the existing fleet, a remarkably low fraction.

    “Despite the market expected to be strong, demolition of ageing bulk carriers will probably increase, as new regulations will take their toll on the vintage fleet,” the new fleet forecast from Lorentzen stated.

    Lorentzen has also given its growth prospects for all the major and minor bulks. Lumped together, it sees growth in dry bulk volumes of 3.1% next year and 2.7% the year thereafter.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Dobar clanak, hvala, kolega.

    Kao sto vec rekoh, ako 2023 bude pozitivna, a po svoj prilici ce biti, onda ne gine 10 pozitivnih godina u nizu.

    Jer potraznja za zitom, ugljenom i rudacom u svijetu nece padati. Barem ako se uzme ova godina kao referenca.

  • Birtija

    • 5. Element
    • October 6, 2022 at 8:49 PM
    Quote from havi

    https://www.index.hr/mobile/vijesti…ga/2401160.aspx

    Trebalo bi i place povecat takvima, ipak su to strucnjaci.

    Zagorci bi rekli stručnjaaaki.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • 5. Element
    • October 2, 2022 at 2:18 PM

    Lijepo sam rekao da cemo imati niz od 10 profitabilnih godina i objasnio zasto je to tako, ali neki se ne daju krstiti ali ama bas nikako pa crnjace ovdje.

    Idealno bi zapravo bilo da vozarine zestoko zarone u q1 i da zbog toga potjeraju nesto malo vise tonaze u rezaliste i da onda u H2 imamo odbijanac.

    Mada sam skeptican prema tome svemu zato jer je za ocekivati da ce Kinezi poceti s labavljenjem svog kovidarenja nakon skupstine koja je ako se ne varam ovaj mjesec. A imaju puno toga za nadoknaditi zato jer su zapravo sad poceli povecavati zaostatak za Amerikom.

    Jos par ovakvih godina i ne da nece nikada postati br. 1 na svijetu nego bi ih mogla prestici cak i Indija. Indija je golemi potencijal, demokracija je i samim time daleko sposobnija za kvalitetan i odrziv rast od bilo kakvog komunizma.

    Tako da, mirno more i skupimo si novce u ovih 10 godina.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • 5. Element
    • September 29, 2022 at 11:49 AM
    Quote from darac11
    Quote from 5. Element

    Ova prodaja je obicni kukavicluk. Cak i sramotno, da nije smijesno.

    Ja sam danas prodao sve svoje po najnižoj sa 100kn gubitka po dionici, i čekam je na 350kn.

    Ja recimo vise nikad ne prodajem s gubitkom. Prije sam to radio i shvatio da je to zlo. Jer to je nacin na koji se gube novci. Ako mislim da ce se ikada vratiti, pricekam, i obicno tako i bude. Ali ne dam minus...

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • 5. Element
    • September 29, 2022 at 8:43 AM

    Ova prodaja je obicni kukavicluk. Cak i sramotno, da nije smijesno.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • September 28, 2022 at 10:01 AM

    Ovo je zapravo jako dobro, da su se konacno odlucili upravljati cijenom dionice. I to iz najmanje dva razloga:

    1. Same cijene, da ne propada bez veze, a ima odlicne fundamente, i

    2. Kupuje se dobra vrijednost za nevelike novce, svakako bolje sada nego kasnije kad bude skuplje.

    I neka nastave.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • 5. Element
    • September 17, 2022 at 4:23 PM

    Definitivno treba uvesti porez na beton i reci ljudima da idu na burzu. Ovo vise nema smisla. Ima kafana s vecim prometom nego sto imaju perjanice na ZSE.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • September 15, 2022 at 10:21 AM

    Ta dodjela dionica sami sebi, jel to uopce legalno? Ako da, po kojoj osnovi? Skupstinska odluka, nesto...? Ima li nekih kriterija uspjesnosti po kojoj se dodjeljuju ti iznosi dionica? Molio bih da netko malo to razbistri, ako je moguce... Hvala!

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • September 10, 2022 at 11:46 AM
    Quote from hugh
    Quote from looserst

    Kako ono bijase? Trenutni futuresi su samo to? Trenutni? 8o

    fururesi isto kao i vozarine ne znaju kud bi točno krenuli........capovi su nokautirani a supre i pane gledaju u njih na podu i misle da bi tamo mogle i trebale ali zapravo ne idu, bar ne na to "trenutno vrijeme".......cape je glavni i "busta" sentiment ali razvijeno tržište zna prepoznati strukturu brodova i više nagraditi neke brodare, možda a i vjerovatno, s obzirom na strukturu flote i ugovora dok naše to ne za, ne želi i nije dovoljno likvidno.......troboj fundanenata vs trenutno stanje vs neizvjesna budučnost se nastavlja.........

    u ovome sam totalno fulao "raspravu o 10 godina" ali mislim da o tome ne treba ni raspravljati s obzirom na sektor.....

    u svijetu prevelikih valuacija, dry bulk brodari imaju "apsolutno pravo" u nekom trenutku postati bar "realno vrednovani" ako ne i precijenjeni a nisam daleko od razmišljanja da bi se to moglo dogoditi baš kad sve "lađe potonu" pa bar dio marketa shvati da bi dobro imati neku lovu u nečemu što ipak ima makar i trenutno opravdanje u fundamentima i stvara novac.......

    Kolega, niste fulali nista.

    Ja tvrdim da su zvijezde, citaj orderbook, starost flote i potraznja tako poslozene da je vjerovatnost da imamo 10 profitabilnih godina u dry bulku ili 100% ili vrlo blizu tome. Cak i u sadasnjem downturn-u vozi se pozitivno, barem u manjim segmentima, a ukupno sigurno.

    Kolega pak tvrdi da je s obzirom na volatilnost sektora tako nesto tvrditi glupost.

    Ja pak tvrdim to i dalje, s potpunim mirom, i to usprkos volatilnosti, koje sam savrseno svjestan, i savrseno svjestan da ce se mnogima, mozda i vecini, takva tvrdnja ciniti promasenom, pretjeranom, skarednom...

    Ali se najvise bazira na cinjenici da u ovom desetljecu, s rekordno niskim orderbookom, sva ona gomila brodova gradjena prije, oko i poslije kineske olimpijade navrsava 20-25 godina, i to u kontekstu sve strozih eko propisa.

    Znaci rezalista ce se puniti.

    Pa eto, food for thought...

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • September 9, 2022 at 5:07 PM

    Po stanju na Braemaru dalo bi se zakljuciti da ako tako potraje da ce eto prva od narednih 10 godina biti profitabilna. A tola je ujedno vjerovatno i najteza. Sve ostale bi trebale biti bolje.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 31, 2022 at 10:01 PM
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Mogli bi se ljudi tamo nacekati da im drzava plati te stanove. Drzave se u pravilu brinu o svojoj vlastitoj tekucoj likvidnosti, a onda o svemu ostalom.

    Nazalost, ovaj nekretninski balon je prsnuo, novi se nece desiti, novog motora rasta nema i nece ga biti dokle god je na vlasti model vladanja u kojem partija odredjuje sto ce se raditi i na sto ce se trositi. Gradjevina je jedini takav izvan regularnih usluga koje drzave pruzaju, znaci zdravstvo, skolstvo, obrana itd.

    Kina se ne bavi s vecinom toga jer se drzavi ne da povecavati sigurnost stanovnistva sto bi onda dovelo i do vece emancipacije i trazenja politickih prava. A to je onda kraj za partiju.

    Partija zeli potpunu kontrolu i novcanu stegu nad svima osim sobom, a taj model se potrosio i propada. Kao i stanovnistvo, krenuo je pad, bit ce veca bijela kuga nego u HR.

    Slijede tamo zanimljiva vremena, ali zakljucak je jasan: partijastvo se potrosilo, Kina se mora amerikanizirati i krenuti tim putem, osloboditi unutarnje potencijale, a za oslobadjanje treba sloboda.

    Da li ovo po vama i dalje znači da su šanse 0% da nemamo idućih 10 godina profitabilno ili je tom crnom scenariju malo porasla vjerojatnost?

    I naravno iritantni dodatak... I am asking for a friend :S

    Display More

    Potpuno je na mjestu pitanje.

    Medjutim, i dalje bih ostao kod procjene da ce u narednih 10 godina sve biti profitabilne.

    Jer vec i iduca godina ce biti pod utjecajem raznih stimulusa koje ce upumpavati partijasi, a za panamaxe je npr. nekih 11ak tisuca breakeven, i to cemo imati.

    Motori rasta ce u buducnosti biti Indija i drugi dijelovi svijeta.

    Outlook je generalni dobar je ponuda nece jako rasti, vec ce za par godina i poceti padati zbog kombinacije starosti brodova i nedostatka novih narudzbi.

    Pogledajte koliko brodova ima datum gradnje 200X. To ce u narednim godinama skoro sve u rezaliste.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 31, 2022 at 2:01 PM
    Quote from BudFox
    Quote from StatusQuo

    Skoro svi brodovi u luci valjda se sprema oluja neka X/

    Revelin napokon dobio neko odrediste Pascaguola nakon 8 dana na sidru iako se jos nije pomakao nadam se da je direktno u brodogradiliste, Pascaguola je blizu pa cemo brzo i saznat.

    1. AP ARGOSY U luci Algeciras

    2. AP ASTAREA U luci Bremen

    3. AP DRZIC U luci Chengxi

    4. AP DUBRAVA Plovi za Uddevalla 10.09.

    5. AP JADRAN U luci Jorf Lasfar

    6. AP LIBERTAS U luci Xiamen

    7. AP REVELIN Plovi za Pascaguola

    8. AP SLANO U luci Nemrut Bay

    9. AP STON U luci Taboneo

    10. AP SVETI VLAHO U luci Chengxi

    11. MIHO PRACAT U luci Icdas

    12. ZAGREB U luci Rotterdam

    Display More

    Po ovome jedino Dubrava plovi sa teretom, dok oštećeni Revelin (minimalno 2 mjeseca out :?:)

    ide na popravak, a svi ostali stoje. Za brodove je najbolje da plove i zarađuju $$$ ton milje, a

    ne znam da li ih plaćaju dok samo stoje :/  :rolleyes:. Pretpostavljam da ipak rade utovar istovar

    tereta u tim lukama u kojima besposleno stoje.

    Zagušenje po lukama se smanjlio, a Kinezi uvode po tko zna koji lockdown, te je i cijena prijevoza

    tereta pala. Kriza sa građevinama u Kini također smanjuje potražnju za željezom, jer Kinezi manje

    grade dok ne rasprodaju stare stanove. Koliko sam čitao tamo je ekipa platila 50% kapare prije

    izgradnje novih stanova, pa kad su građevinske kompanije upale u krizu zbog prevelikih dugova

    građani su počeli prosvjedovati i sada država mora spašavati stvar i pogođene kompanije (Evergrande itd.)

    da se ljudima ipak izgrade stanovi i da ne ostanu bez novca, ipak je tamo komunistička partija na vlasti.

    Display More

    Mogli bi se ljudi tamo nacekati da im drzava plati te stanove. Drzave se u pravilu brinu o svojoj vlastitoj tekucoj likvidnosti, a onda o svemu ostalom.

    Nazalost, ovaj nekretninski balon je prsnuo, novi se nece desiti, novog motora rasta nema i nece ga biti dokle god je na vlasti model vladanja u kojem partija odredjuje sto ce se raditi i na sto ce se trositi. Gradjevina je jedini takav izvan regularnih usluga koje drzave pruzaju, znaci zdravstvo, skolstvo, obrana itd.

    Kina se ne bavi s vecinom toga jer se drzavi ne da povecavati sigurnost stanovnistva sto bi onda dovelo i do vece emancipacije i trazenja politickih prava. A to je onda kraj za partiju.

    Partija zeli potpunu kontrolu i novcanu stegu nad svima osim sobom, a taj model se potrosio i propada. Kao i stanovnistvo, krenuo je pad, bit ce veca bijela kuga nego u HR.

    Slijede tamo zanimljiva vremena, ali zakljucak je jasan: partijastvo se potrosilo, Kina se mora amerikanizirati i krenuti tim putem, osloboditi unutarnje potencijale, a za oslobadjanje treba sloboda.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 30, 2022 at 8:58 PM

    Ma ode sve niz wc solju, jao jao, onaj Kinez sve unistio, on i njegove kovidske retardirane idiotarije... Nadam se da ce ga smijeniti, baciti tu politiku u smece, kupiti Pfizer i otvoriti sve.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • 5. Element
    • August 25, 2022 at 7:20 PM

    Nikakve vozarine i nista tu nije bitno.

    Naprosto je veliki strah zbog Ukrajine, inflacije, dizanja kamata, sve burze vani su pod pritiskom, i rjesenje je samo jedno, odnosno preduvjet da se uopce pocne rjesavati: da netko Putinovog kruga sprasi njemu metak. Tek tada se mozda steknu uvjeti da oligarsi mozda nadju nekog drugog, razumnijeg, i da se onda krene s pregovorima itd. A mozda zavrsi i jos gore. Ne znamo..

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 21, 2022 at 5:52 PM

    Znaci bit cemo demokratski dekor! :P ^^

  • Utjecaj i posljedice ratova na tržišta kapitala

    • 5. Element
    • August 20, 2022 at 7:25 PM
    Quote from pod_zidom

    Kad će traktorijada, zna li se išta? Da tržišta civiliziranog svijeta malo odahnu. Indexi bi rasli odmah.

    BTW: fućka mi se za burze, čekam dan kad će se ukrajinci riješiti ruske bagre.

    Mora to malo potrajati. Amerima je cilj iscrpiti i jedne i druge, i EU, a Kinezi ce se sami. Zaba se kuha pomalo. Prenagla reakcija moze izazvati protureakciju, nezeljenu i naglu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 19, 2022 at 6:01 PM

    Vjerujem da ce sve proci regularno sto se propisa tice, dnevnog reda, zapisnika...

    Na nacin da ce vecina izglasati ono sto namjerava. Znaci 20 kn.

    Ali, pohvalan je sindicirani napor poveden od strane g. Bojana da se i male dionicare cuje, od sada pa ubuduce.

    Za iducu etapu bilo bi jaaako dobro skupiti 5% jer se onda moze uvrstiti i tocka dnevnog reda. Ne znam da li samo jedna ili vise njih, treba prouciti...

    P.S.

    Mozda bude i neki protuprijedlog na samoj skupstini, tipa 30 ili 40 kn. Ili 0.

    Vidjet cemo...

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • August 19, 2022 at 2:53 PM
    Quote from hugh
    Quote from 5. Element

    Panamaxima. Za te terete.

    Supre i handy u pravilu imaju i dizalice pa mogu ici bilo gdje, pa i u najzabitije africke luke i istovariti teret, dok panamaxi najcesce nemaju jer se pretpostavlja da ako vozis 70-80k tona necega da ides u uredjenu luku koja ima instrumentarij za istovar.

    pa nemože im konkurencija u tom slučaju biti nešto što zbog tehničkih zahtjeva ne može odraditi taj posao.......oni i dalje ovise o ponudi i potražnji za tim tipom brodava ( u ovom slučaju suprama ) na određenim rutama.......znaći, nije riječ o konkurenciji panam vs. supra, nego o ponudi i potražnji za supra brodovima.....oni onda konkuriraju drugim suprama a potražnja i ponuda određuju cijenu vozarina.......

    Konkurencija je za teretom, tko ce ga prevesti. Onaj tko moze. Ovisno o luci polaska i dolaska. Negdje se supre i panamaxi preklapaju, a negdje ne. I da, postoji i medjukompanijska konkurencija unutar istih kategorija brodova.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • August 19, 2022 at 2:28 PM
    Quote from hugh
    Quote from enes.razman

    kruha i igara to je bilo uvijek dok je svijeta u Kini je ogromna susa trebat ce dopremiti hranu iz Argentine Brazila a Supre su tu neprikosnovene po konkureentnosti bumo vidjeli

    "neprikosnovene po konkurentnosti"?.....kome?....čemu supre konkuriraju?.....

    Panamaxima. Za te terete.

    Supre i handy u pravilu imaju i dizalice pa mogu ici bilo gdje, pa i u najzabitije africke luke i istovariti teret, dok panamaxi najcesce nemaju jer se pretpostavlja da ako vozis 70-80k tona necega da ides u uredjenu luku koja ima instrumentarij za istovar.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™