1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. mitkko

Posts by mitkko

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • March 19, 2022 at 5:14 PM
    Quote from 5. Element

    Utjecat ce na cash flow kad se proda, za to zemljiste dobit ce se novac. A u RDG ce se vidjeti prihod od prodaje i sjest ce trosak trosak zemljista kao materijalni trosak, a u bilanci ce se povecati cash i donekle potrazivanja od kupaca, a smanjiti materijalna imovina.

    Naravno, sve stoji... pitanje je i u kojem iznosu se ta parcela vodi u bilanci, vjerojatno je dosta diskontirana/amortizirana...

    Ovdje sam se osvrnuo na cash flow u kontekstu pitanja koje je kolega pitao, da im nije novcani izdatak u ovoj investiciji.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • March 19, 2022 at 4:44 PM
    Quote from Chuck
    Quote from mitkko

    Prema mojoj računici dobit od Batale bi trebala biti oko 60M kn. Evo i detaljne specifikacije. Sve inpute kod izgradnje bih rekao da dosta dobro poznajem (to mi je struka), veća nepoznanica mi je samo cijena parcele za koju sam pretpostavio da vrijedi oko 2M €.

    Išao sam na stari forum pogledati tadašnju prepisku, jedan kolega je tražio ponudu za stan, cijena je bila 4.500 €/m2 i 22.500 € za parking u garaži. Kapara se plaćala 20%, što nikako nije zanemarivo - uz pretpostavku da su točne tvrdnje da su sve stanove unaprijed prodali (što mi je teško za povjerovati), uzeli su kaparu od cca 35-40M kn, a znamo što bi značilo kada bi išli jednostrano raskidati kupoprodajni ugoovor ili mijenjati cijenu.

    Također, koliko sam uspio isčitati iz medija, u zadnje dvije godine i nije došlo do povećanja cijena nekretnina u Dubrovniku, zato mislim da ni neće ići na povećanje cijene kvadrata.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Mislim da je parcela u njihovom vlasnistvu, pa se taj trosak odbija ili?

    Display More

    Je, njihova je, ali ne mozes to odbiti, to je realni trosak koji ulazi u cijenu kvadrata stana (alternativno su mogli npr. uopce ne raditi zgradu, vec prodati taj plac, odnosno tu staru zgradu), ali nece utjecati na cash flow, nije novcani izdatak u ovoj investiciji.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • March 19, 2022 at 2:55 PM
    Quote from Bartolomeo
    Quote from hugh

    ni ne sekirajte se......od te gradnje mi ni lipe nečemo vidjeti.......odabrani će dobiti "dividendu" od te gradnje i to je to........a eventualno je loše i to što bi ove god mogli ostati bez dividende da se izfinancira gradnja.......

    Takvi projekti se najčešće financiraju kreditom.Potrebno je cca 10ak mil eura za isfinancirati gradnju, to je oko 75 mil kn,platit ce na to kamata oko 0,5 mil kn to je oko 80 mil kn.Prihod od toga posla bi trebao biti oko 200-250 mil kn. Znači ovako u grubo ostaje čistih 100-150 mil kn zarade na ovom poslu. Matematika je jednostavna.


    Quote from Chuck

    Ako je tako onda bi se ocekivani prihod od prodaje stanova popeo na 25 - 30 milijuna €

    Quote from Chuck

    Ako je tako onda bi se ocekivani prihod od prodaje stanova popeo na 25 - 30 milijuna €D

    Daaaaa....Zarada je 15-20 mil eura

    Prema mojoj računici dobit od Batale bi trebala biti oko 60M kn. Evo i detaljne specifikacije. Sve inpute kod izgradnje bih rekao da dosta dobro poznajem (to mi je struka), veća nepoznanica mi je samo cijena parcele za koju sam pretpostavio da vrijedi oko 2M €.

    Išao sam na stari forum pogledati tadašnju prepisku, jedan kolega je tražio ponudu za stan, cijena je bila 4.500 €/m2 i 22.500 € za parking u garaži. Kapara se plaćala 20%, što nikako nije zanemarivo - uz pretpostavku da su točne tvrdnje da su sve stanove unaprijed prodali (što mi je teško za povjerovati), uzeli su kaparu od cca 35-40M kn, a znamo što bi značilo kada bi išli jednostrano raskidati kupoprodajni ugoovor ili mijenjati cijenu.

    Također, koliko sam uspio isčitati iz medija, u zadnje dvije godine i nije došlo do povećanja cijena nekretnina u Dubrovniku, zato mislim da ni neće ići na povećanje cijene kvadrata.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • March 18, 2022 at 2:52 PM
    Quote from Moller
    Quote from mitkko

    U slučaju da investitor naknadno poželi jednostrano promijeniti cijenu stana ili odustati od prodaje stana za koji je potpisan predugovor i uplaćena kapara, ima obvezu vratiti kupcu dvostruki iznos kapare. Tako da ni ta opcija nije baš najbolja... pitanje je gdje je manja šteta.

    mislim da niste upućeni u današnju situaciju, ne vezano za Batalu,

    danas je stanje ipak nešto drugačije u odnosu od prije par godina, u ZG se vrše zabilježbe za projekat i ako raste cijena stana, vi je možete prihvatiti ili stan prepustiti nekome tko će platiti više, tako otprilike izgledaju današnji ugovori

    Je tako danas... zabiljezbe pa cemo naknadno definirati cijenu, ali nije tako bilo tada, barem prema onome sto se tada pisalo po forumu. Neki forumasi su i sami trazili ponudu i objavili trazene cijene na forumu, pisalo se o popustima i opcijama u slucaju placanja unaprijed, racunali smo koliko stanova je kaparisano i/ili prodano.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • March 18, 2022 at 2:32 PM
    Quote from looserst
    Quote from mitkko

    Ja se nadam da nije većina stanova kaparisana jer u tom slučaju neće biti para toliko koliko je moglo i trebalo.

    Naime, od vremena kada je počela prodaja stanova pa do danas su cijene radova strašno porasle. Ako su i imali tada potpisan nekakav ugovor o izvođenju svih radova, danas se on sigurno revidirao na više, što će naravno bitno umanjiti zaradu od stanova ako su oni unaprijed prodani. Dodatno, ne znam jesu li od tada do danas u Dubrovniku rasle cijene kvadrata stanova, tako da su i to možda propustili neku dobit.

    Stvarno šteta što je korona sabotirala ovu investiciju.

    Nemoj se uopće začuditi ako se diže cijene i nakon kapare. To šta slušam okolo kakve stvari rade građevinari u zadnje vrijeme je strašno. Doslovno ide bidanje za stanove na koje su ljudi već upisani. Lagano te nazove lokalni mafijaš (aka građevinar) i kaže sada više nije prejeftinih 3,8k nego 4,2k per square i uzmi ili ostavi.

    Iskreno žalim nekoga ko sad kupuje (ne ove koji uzimaju sedmu nekretninu za retanje)

    U slučaju da investitor naknadno poželi jednostrano promijeniti cijenu stana ili odustati od prodaje stana za koji je potpisan predugovor i uplaćena kapara, u pravilu ima obvezu vratiti kupcu dvostruki iznos kapare. Tako da ni ta opcija nije baš najbolja... pitanje je gdje je manja šteta.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • March 18, 2022 at 2:23 PM
    Quote from Milo

    Ja mislim da je većina satnova kaparana, tu ce bit lipa zarada...

    Ja se nadam da nije većina stanova kaparisana jer u tom slučaju neće biti para toliko koliko je moglo i trebalo.

    Naime, od vremena kada je počela prodaja stanova pa do danas su cijene radova strašno porasle. Ako su i imali tada potpisan nekakav ugovor o izvođenju svih radova, danas se on sigurno revidirao na više, što će naravno bitno umanjiti zaradu ako su stanovi unaprijed prodani. Pitanje je i hoće li (ili može li) tadašnji izvođač uopće nastaviti sa radovima pa će trebati moguće tražiti i novog izvođača. Dodatno, ne znam jesu li od tada do danas u Dubrovniku rasle cijene kvadrata stanova, tako da su i tu možda propustili neku dobit.

    Stvarno šteta što je korona sabotirala ovu investiciju, ali daleko od toga da neće biti zarade.

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • March 18, 2022 at 9:14 AM

    Pardon, nisu prodali tanker, vec tanker, small tanker.

    Eto, ovo moje pisanje te barem nagnalo da malo procitas nesto o toj firmi o kojoj bezglavo pises... my mission here is done : )

    I slazem se sa tvojom mantrom - moramo biti generali buducnosti! Doci ce vrijeme tankera i treba ih imati na radaru.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 10:44 PM
    Quote from D_artagnan
    Quote from mitkko

    Evo i prvog koraka u zaobilazenju US dolara.

    Saudi Arabia Considers Accepting Yuan Instead of Dollars for Chinese Oil Sales

    Talks between Riyadh and Beijing have accelerated as the Saudi unhappiness grows with Washington


    https://www.google.com/amp/s/www.wsj.…les-11647351541

    jos malo pa ce sve transakcije biti u kriptu 🤣

    Display More

    Polako, doci ce i to vrijeme.... : )

    Ima ona:

    First they ignore you,

    Then they laugh at you,

    Then they fight you,

    And then you win.

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 10:02 PM
    Quote from havi

    Kako su to spot MR vozarine na rutama 37 i 38 7-8 tisuća dolara, a TPNG ugovara dugoročne po 16.000 USD?

    Opet neki znalci mute vodu. Brate, ako ćeš kupovati kupuj. Ne filozofiraj i ne manipuliraj podacima.

    U izračun BCTI-a ulaže TCE vozarine za više ruta, sve kako je prikazano na slici. Te objavljene vozarine za MR, 37 i MR, 38 rute su TC2 i TC14 rute, njihov prosjek se najčešće gleda kao reprezentativan za Atlantic košaricu ruta. U Pacifik košaricu ulaze rute TC11 i TC12. Vozarine za pojedine rute se mogu razlikovati i po nekoliko puta.

    Rute koje ulaze u sastav BCTI indeksa:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Te oznake 37 i 38 označavaju tonažu/nosivost broda, odnosno dwt. TPNG ima veće brodove, 50-52.000 dwt, dakle sigurno voze po većim vozarinama od ovih etalonskih. 4 od 6 brodova su im eco dizajn, svi brodovi su i mlađi od 15 godina (koliko je star taj etalonski brod za koji se spot vozarine preračunavaju u TCE vozarine) što sve također povećava postignuti TCE (manja je potrošnja goriva od tog etalonskog broda pa je i TCE efektivno veći).

    Inače, ovo je nekakva kategorizacija tankera:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Prema ovome, TPNG ima MR2 tankere, a vidimo da se MR vozarine objavljuju za etalonski brod nosivosti 37-40.000 dwt (dakle, za taj u prosjeku 25% manji MR1 tanker).

    Vidim da su mnogi ovdje osjetljivi na kretanje cijene TPNG pa moje pisanje ispada kao drukanje. Ovdje se uopće ne radi o TPNG, ne tvrdim da TPNG vozi po ovako niskim vozarinama koje su trenutno aktualne na spotu na ovim objavljenim rutama... TPNG trenutno uopće nije tema, o TPNG možemo pisati na TPNG temi.

    Sve što sam htio je pojasniti od čega se BCTI indeks sastoji i da nije uputno promatrati isključivo njega, bez uvida u vozarine pojedinih tipova brodova od kojih se BCTI sastoji.

    Toliko o tome.


    EDIT: Vidim da kolegica Ivana7 opet ima "one dane u mjesecu", danas sam dobio 12 dislajkova (do sada :S )... dnevni rekord, ne sjećam se da mi je do sada kliknula na doslovno svaki post od tog dana, neovisno o temi... Danas udara čak i po jučerašnjim:D.

    Kolegice, ako te to zabavlja, samo naprijed, ali moram priznati da sam pomalo razočaran, mislio sam da si ti ipak ozbiljna gospođa. Ovo ti je pak jako djetinjasto 🤷.

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 8:48 PM
    Quote from Marin83
    Quote from mitkko

    Ovo su TCE (time charter equivalent) vozarine, pogledaj definiciju. To je, pojednostavljeno, neto vozarina, iznos koji brodar dobije od unajmitelja umanjen za voyage troskove (gorivo, lucke pristojbe i slicno).

    Kolega da je ovo točno onda bi to značilo. Iz FI TPNG-a: Prosječne TCE neto dnevne vozarine brodova u četvrtom tromjesečju ove godine iznosile su 12.382 USD na dan

    Po vašemu kolega u 4Q TPNG je trebala poslovati sa neto dobiti...jer 4 broda na spotu su onda u 360 dana prihoda u 4Q lani zaradili cca 30 milijuna kuna, a troškovi amortizacije, kamate i plaća su bili za cijelu firmu 32 milijuna kuna...

    Po vama je TNPG trebao poslovati u 4Q sa dobiti ako zanemario vrijednosno usklađivanje...

    Ne želim zvučati grubo, ali ti si to sve pogrešno shvatio. Nije ovo ništa "po mom". Ovdje možeš pročitati više o detaljima izračuna TCE vozarina. Stvar je u suštini vrlo jednostavna i intuitivna.

    Evo ti pojednostavljeni ukupni RDG za Q4, tu možeš vidjeti i kako se jednostavno računa taj TCE. Sve ove brojeve možeš vidjeti na stranici 18 fin. izvješća, TPNG ima jako lijepo i pregledno izvješće, vrlo transparentno o svemu izvještavaju, sve troškove imaju jasno po kategorijama razdvojene.

    Ovakav isti način izračuna TCE vozarina vrijedi i za bulkere.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 6:58 PM
    Quote from Marin83
    Quote from tollway

    ako sam dobro shvatio... bcti se sastoji od dva lr i dva mr indexa. tpng ima u floti mr tankere kojima su vozarine još uvijek jadne. otuda i onaj grdi q4 izvještaj. a koliko vidim po ovim vozarinama, niti q1, a izgleda niti q2 nebudu ništa bolji.


    malo neobično, ali je vjerovatno moguće. ne znam kako, ali se dobro sječam da su pandemiji korone neke vrste američke nafte imale negativnu cijenu. tako je vjerovatno i ovdje. moguće nešto slično kao i negativna kamatna stopa. treba proučiti detaljnije.

    Ako je vozarina negativna, to znači da ti plaćaš mušteriji da mu prevoziš naftu, što nema ekonomske logike, dakle glupost teža...

    Nije glupost.

    Ovo su TCE (time charter equivalent) vozarine, pogledaj definiciju. To je, pojednostavljeno, neto vozarina, iznos koji brodar dobije od unajmitelja umanjen za voyage troskove (gorivo, lucke pristojbe i slicno). Za lakse shvacanje, pojednostavljeno, znaci da u ovom slucaju vozarina blizu nule ukupan iznos koji dobiju za prijevoz jedva ili nikako pokrije trosak goriva, nista ne ostaje za pokrivanje operativnih i drugih troskova.

    Takodjer, vozarine se daju za etalonski brod odredjene tonaze, starosti, bez scrubbera i koji koristi ovo novo cisce gorivo. Stvarne vozarine onda naravno variraju od broda do broda.

    Brajakica ce sigurno znati ovo bolje objasniti ;)

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 5:13 PM

    Evo i danasnje vozarine:

    Clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber)

    Tuesday 3/15:

    - LR1: 23,500 (+3000)

    - LR2: 32,200 (+2300)

    - MR 37: 7,300 (+800)

    - MR 38: 4,600 (+600)


    Ovdje vidite i dosadasnji prosjek za 2022.

    MR 37: 6.100 USD/day

    MR 38: -3.500 USD/day

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 5:05 PM
    Quote from accountant
    Quote from mitkko

    Toplo preporucam ovo procitati. Odlican osvrt na trenutnu situaciju, geopoliticke i makroekonomske posljedice rata, odnosno ekonomskih sankcija Rusiji... by Zoltan Pozsar.

    Dolazi nam nova ekonomska kriza - kriza roba.

    Ceka nas visoka inflacija, recesija na Zapadu, eksplozija brodara (nisam sarkastican :S )... a u svemu ovome ce jako profitirati Kina.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Odlično mitkko

    Sličnu tematsku knjižicu, i podcast vezan na nju, objavio je Ray Dalio na YouTubeu.

    Uspon Kine i renminbija, pad USD kao transakcijske valute. Kina se dugo priprema za ovo, zato su spremniji nego ikad.

    Davno su pametni umovi govorili da selidba proizvodnih hala na istok ne vodi dobrom, kratkoročna korist samo. Kina je izgradila srednji sloj, napumpala rezerve svega. Na poslovima i novcu sa zapada.

    Sad su spremni na sljedeći korak.

    A sve se vidi u krizi upravljanja političkih elita EU i US, nema jakih ličnosti, nema vizije. Europi je doseg cjepivo i zarada na (opet!) kineskoj ideji lockdowna, a US je domet trumpovština, baljezganje o supremaciji bijele rase.

    Display More

    Evo i prvog koraka u zaobilazenju US dolara.

    Saudi Arabia Considers Accepting Yuan Instead of Dollars for Chinese Oil Sales

    Talks between Riyadh and Beijing have accelerated as the Saudi unhappiness grows with Washington


    https://www.google.com/amp/s/www.wsj.…les-11647351541

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 1:00 PM
    Quote from Marin83

    Kolega tvrdi da su dnevne vozarine TPNG-a pale 12 puta od prosjeka za 4 kvartal, ja više ne znam jel ovo ozbiljno ili zezancija...

    Ja stvarno ne mogu vjerovati da mi ovdje moramo jedni druge uvjeravati kolike su spot vozarine, da to nitko ne zna ili ne zeli sam pronaci na netu.

    Da vas hocu na nesto navlaciti ne bih sigurno isao lazirati vozarine, pa to su javno dostupni podaci!!! Te kolegicine teorije o drukanju su prica za malu djecu... pa pobogu ona je i Joakima prozvala drukerom kada covjek objavi dnevne vozarine koje se njoj ne svidjaju... pa o cemu li pricamo.

    Evo vam graf kretanja MR vozarina (atlantic basket) za zadnjih godinu dana. Podaci su zakljucno sa pocetkom veljace, nemam pri ruci svjeziji graf.

    One gore vozarine koje sam jucer postao su prosjecne spot vozarine za taj dan, nisu vozarine za pojedinu rutu.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 12:37 PM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Pyxis je neki dan prodao dva svoja tankera, u zadnjih godinu dana ukupno 4, a dionica im je u zadnjih godinu dana pala 60% (ukljucujuci i ovaj nedavni rast koji spominjes).

    Ne prodaju brodove jer im super ide. Sada imaju svega 5 MR tankera.

    Jel se stvarno s njima zelis usporedjivati?

    A to sto ne vjerujes sluzbenim vozarinama je vec dublji problem - mislim da se to zove "deluzija", ili tako nesto.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Kao i na dry bulku opet sirite oprez (paniku) i deluzije.

    Kod mene nema deluzije jer sve je dokumentirano ovdje. Analize i prognoze u studenom da su "nafta i tankerasi odlican izbor u 2022."

    To je omogucilo zaradu na 2 mjeseca od +85% nafta i 40-50% na stranim tank/produkt.

    Hocemo li ikad docekati od vas da mozemo tako nesto procitati kao prognozu?

    Sada je puno jednostavnije dati prognozu za tankerase/produktase nego u studenom.

    I nedavno ste se opet pohvalili da ste prodali tpng.

    nekad u buducnosti cemo napraviti analizu tog poteza.

    Voljela bi da ne kupite ali cini se da mi se zelja nece ispuniti. ;(

    Trenutno su vozarine vrlo volatilne jer su okolnosti takve.

    Pokusavate stvarati deluzije na dnevno-tjednim oscilacijama.

    Zasto ne objavite prosjecne vozarine za sire promatrano razdoblje?

    Koji je trend?

    Display More

    Ajde molim te demantiraj nesto od ovog sto sam napisao pa onda mozemo dalje razgovarati. Sta je od navedenog netocno?

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 9:02 AM
    Quote from tollway

    da nije naš mitkko :!: :!: :!: :?: :?: :?: ;) ;) :P :P

    Ne znam tko je taj Grubisic, ali buduci da sada kupuje ovu dionicu rekao bih da je jako mudar investitor :)

    Lajkam :)

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 8:42 AM
    Quote from tenchi0110
    Quote from mitkko

    Ovo sto sam postao su spot vozarine (trenutne dnevne vozarine), a tih 16.000 sto su ugovorili je visegodisnji najam.

    Vjerovao ili ne i to mi je jasno, ali to bi značilo da mogu očekivati ATPL da će uz današnje spot vozarine od 30k ugovoriti 90k na višegodišnji najam jel... :P

    Ne. Te visegodisnje vozarine slabo fluktuiraju, i onda kada imas ovako izuzetno niske spot vozarine kao sada za MR tankere, onda ti visegodisnji ugovori izgledaju kao premija. Isto vrijedi i obrnuto.


    Quote from tenchi0110

    Pa super, vidiš da nije sve tako sivo... :)

    Pola flote im vozi na spotu, tako da su i te spot vozarine jako bitne.

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 8:39 AM

    Evo i tablice vozarina za te visegodisnje ugovore. Tih 16.000 je ugovorena vozarina taman u skladu sa ovom tablicom (3-5 godina).

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • March 15, 2022 at 8:33 AM
    Quote from tenchi0110
    Quote from mitkko

    Evo i danasnje vozarine za clean tankere:

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Monday 3/14:

    - LR1: 20.500 (+1.700)

    - LR2: 29.900 (+600)

    - MR 37: 6.500 (+400)

    - MR 38: 4.000 (+2.400)

    MR 38 vise nije u minusu, sada zaradjuje 4.000 dolara po danu. MR 37 je nesto bolji, 6.500 dolara po danu.

    Poanta - MR vozarine i dalje karastrofa, LR1 pristojan, LR2 i dalje odlican.

    BCTI index je 1.050. Kuzite koliko je taj BCTI obmanjujuc ako se ne uzimaju u obzir njegove sastavnice?

    Display More

    Kužim ja sve to al mi nije jasno kako su onda uspjeli ugovoriti sad vozarine od 16.000 USD po danu (odnosno oko 19.000 USD po danu u opciji)??

    Kao da ne voze tim vašim slabim rutama...

    Display More

    Ovo sto sam postao su spot vozarine (trenutne dnevne vozarine), a tih 16.000 je ugovor za visegodisnji najam.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • March 14, 2022 at 10:18 PM
    Quote from Moller
    Quote from Marielena

    Neki su vidim i merdju kupili a ne samo pekaru. Kao nas kolega Moller.

    Svaka cast 🖒

    to nije od burze, samo kasko

    od atpl jednoga dana kada dobro potegne planiram kupiti brod, ali tek kada preskoči 3000, a do tada Batalimo to

    Razmisljao sam i ja svojevremeno o brodu, ali brzo sam odustao kada su me upoznali sa "pravilom 3K".

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™