1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 23, 2022 at 2:12 PM

    Ameri se samo vise zakopavaju u svojoj ovisnosu o kinezima, rijetko koji protekcionizam rijesi uzrok problema samo se odgadja, tj gurne kantu niz cestu dok se nekom sljedecem politickom celniku ne odbije o glavu.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • January 23, 2022 at 2:06 PM
    Quote from mitkko
    Quote from goldfinger

    Tehnički trebaju 2 negativna kvartala da budu službeno u recesiji. U svakom slučaju, rigidne mjere (posljedično porast cijene sirovina) dolaze na naplatu.

    Da, zato kažem da je pad u Q4 tek uvod. Vidit ćemo kakav će biti Q1, ali kažu da je za sada izgledno da će i on biti negativan.

    "Europe’s largest economy shrank by 0.5% to 1% in the final quarter of 2021, according to an estimate released Friday by the Federal Statistics Office. With new Covid-19 cases at a record and the key manufacturing industry still struggling to source components, Dekabank, NordLB and ABN Amro all predict another contraction this quarter.

    The size of the year-end slump came as a surprise after the Bundesbank last month signaled only a slight decline was likely. But there’s little sign things will improve soon."

    Svi znaju da je to posljedica covid mjera, ocito zato imaju predikcije koje su poslje dosta bolje, a poznavajuci jacinu njemacke ekonomije, njemci sigurno nece sjedit prekrizenih ruku da potaknu svoje gospodarstvo, ako tko ima fiskalnu snagu to su sigurno oni, osim ako van covida ne bude neka nova veca sila na djelu.

    "

    The Bundesbank expects “significant momentum” from the spring onward, predicting full-year expansion of 4.2%. Bloomberg Economics expects output to bounce back already in the first quarter -- by at least 0.7% -- as infections drop.

    "

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 22, 2022 at 6:45 PM
    Quote from tollway

    ajmo znalci prognoze za q4 i q1 na vidjelo! kolega gigic nam je podastro dvije tablice lijepih brojki za lakši izračun.

    Dok ekipa utvdi gdje je dno evo moje prognoze za 4Q da se posli mogu posut pepelom :P, ocekujem i tvoju nakon da mi ne bude dosadno razmilsljat :)


    ..............Dobit.......... EBITDA .......Prihod Prodaje

    ATPL...... 76mil ...........93mil ........... 156mil

    JDPL ........26mil.......... 30mil............ 69mil


    Bez utjecaja revalorizacije i dobiti od prodaje dionica

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 22, 2022 at 4:43 PM
    Quote from lebowski

    Evo još jednog zanimljivog webinara Capital Linka

    Da, cak sam dva pitanja i ja tu postavio ;), jako su zgodni ti webinari .........Ship mi je jako zanimljiv i prema NAV-u jeftin jako, menagment radi jako dobro i dosta su agresivni u djelovanju dizanja vrijendnosti sta je super za stvaranje vrijendosti samo proslost je pokazala da ocito znaju i pretjerat pa da bude i kontraproduktivno, dosta im je toga na indexu sta je rizik u ovakvim situacijama.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • January 22, 2022 at 4:35 PM
    Quote from diokidina

    Trenutne ugovorene vozarina na brodovima Jdpl su od 21 do 34 tis $, zavisno od broda.

    Sve su kratkorocne, i ugovorene na par mjeseci.

    Nisu neki su i nize od 21k

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 22, 2022 at 12:26 AM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Ne bi se slozio jer onda mozemo sve relativizirat svaku cijenu i onda ne bi bilo prostora za zaradu jer bi bilo efikasno i uvijek sve ukljuceno u cijenu, jel mozemo reci da kad je cijena bila na 185 da je sve vec bilo priced in, trziste uvijek ispituje neke ekstreme koje nemaju veze s priced in teorijom jednostavno je tako isto tako kao sta recimo u danasnjem danu sve pada slicno recimo kod bulka danas uopce ne uzima u priced in cinjenicu brodara koji su na spotu i koji imaju dugorocnije ugovore niti jer se radi o cape ili supri, nego ih zajedno vrednuje, jednostavno je tako psihologija gubitka cijeli market pada i onda se rasprodaju sve pozicije inace ne bi bilo takve rasprodaje da recimo tebi u portfelju padaju dvi pozicije, a dvi rastu, ne bi onda dolazilo panike s psiholoske strane investitora.

    Dvije su osnovne razlike:

    • "priced in" može biti samo povijest ili neka izvjesna bliža budućnost - nije bila ista situacija na 185 kn i sada
    • fundamenti do izražaja dolaze u rastu, a kada je panika i market pada onda sve pada (nešto više, nešto manje) i tu su fundamenti slaba utjeha.

    Samo sam uzeo za primjer tog sa 185 sa atpl jer je svima poznata jer je postajao "priced in" podatak koji dionica nije odradila dosta dugo, a takvih je primjera mnogo to je samo jedan primjer gdje je bilo jasno vecini, samo kazem da trzista nisu efikasna pa shodno tome i to priced in ne drzi vodu u dobrom postotku slucajeva ili kasne ili krivo interpretiraju i da u tome svemu se zaradjuje na toj neefikasnosti kada postoji nesklad izmedju stvarne vrijednosti kada sve uvrstis i one vrijednosti koja je iskazana kroz cijenu asseta, i naravno svatko to na drugi nacin vidi sta je najbitnije.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 21, 2022 at 11:50 PM
    Quote from hugh
    Quote from StatusQuo

    Nisi jedini koji dobiva te visoke brojeve :), eno i kolega je objavio prosjeke zadnjih 10 godina pa i to izaziva pitanje jel rijec mozda o prosjecima za svemirske brodove jer sve mi se cini da sve manje to ima veze bulkovima 😂

    znate i sami što je "problem" sa tim brojkama........one su pogled u retrovizor a ne u budućnost i već su priced in........ja se stvarno nadam da ćemo nakon kineske nove godine imati jake vozarie jel u supotnom sve će te brojke postati manje važne ili totalno nevažne.........

    Ne bi se slozio jer onda mozemo sve relativizirat svaku cijenu i onda ne bi bilo prostora za zaradu jer bi bilo efikasno i uvijek sve ukljuceno u cijenu, jel mozemo reci da kad je cijena bila na 185 da je sve vec bilo priced in, trziste uvijek ispituje neke ekstreme koje nemaju veze s priced in teorijom jednostavno je tako isto tako kao sta recimo u danasnjem danu sve pada slicno recimo kod bulka danas uopce ne uzima u priced in cinjenicu brodara koji su na spotu i koji imaju dugorocnije ugovore niti jer se radi o cape ili supri, nego ih zajedno vrednuje, jednostavno je tako psihologija gubitka cijeli market pada i onda se rasprodaju sve pozicije inace ne bi bilo takve rasprodaje da recimo tebi u portfelju padaju dvi pozicije, a dvi rastu, ne bi onda dolazilo panike s psiholoske strane investitora.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 21, 2022 at 11:34 PM
    Quote from BudFox
    Quote from hugh

    znate i sami što je "problem" sa tim brojkama........one su pogled u retrovizor a ne u budućnost i već su priced in........ja se stvarno nadam da ćemo nakon kineske nove godine imati jake vozarie jel u supotnom sve će te brojke postati manje važne ili totalno nevažne.........

    Bas je uzbudljivo, sada se vise veselim Kineskoj Novoj godini od nase koja je prosla ^^

    Ovu cemo proslavit kako treba, u nasoj sam ionako proveo u coroni pa treba popunit rupu

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 21, 2022 at 10:57 PM
    Quote from tollway

    bez obzira na veliki pad indexa koji je grdo za videti, kako god da okrenem i probam računati i razmišljati onako zdravoseljački jer nisam nikakav znalac, stalno dobivam nekakve "čudne" i prevelike brojke. i za q4 i za q1!! i za atpl i za jdpl!! još ako su gospari složili dobre ugovore kad su vozarine bile na vrhu a prijašnji ugovori istjecali.... moglo bi biti veselo!

    Nisi jedini koji dobiva te visoke brojeve :), eno i kolega je objavio prosjeke zadnjih 10 godina pa i to izaziva pitanje jel rijec mozda o prosjecima za svemirske brodove jer sve mi se cini da sve manje to ima veze bulkovima 😂

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • January 21, 2022 at 12:09 AM

    To je amerika potuces sve prognoze i onda padnes 20%, ajde ti to predvidi

    Netflix shares fall 20% on slowing subscriber growth

    https://www.cnbc.com/2022/01/20/net…gs-q4-2021.html?

  • Birtija

    • StatusQuo
    • January 20, 2022 at 11:42 PM
    Quote from havi

    https://www.tportal.hr/jet-set/clanak…i-nocu-20220120

    Nije sve tako crno kod nas :thumbup:

    Ne znam nije mi bas ovakva percepcija ???

    https://www.instagram.com/p/CUXgY2aI2V7/

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 20, 2022 at 3:58 PM

    Four major energy-intensive industries in China all registered increases in power consumption in 2021, according to the latest data from the China Electricity Council.

    The chemical material industry consumed 509.7 TWh of electricity last year, a 6.9% rise from the year-ago level, with the growing accelerating 4.5 percentage points compared with a year ago.

    Power consumption in the building materials industry grew 7.4% year on year to 421.1 TWh in 2021, accelerating 3.7 percentage points compared with a year earlier.

    The non-ferrous smelting industry's power consumption stood at 636.1 TWh, down 6.7% year on year, a faster increase compared with a 9.5% increase in 2020.

    Power usage in the ferrous smelting industry was 700.2 TWh, rising 5.4% from the previous year. The growth retreated by 0.1 percentage point from a year ago, data showed.



    Coal-rich Colombia exported 50.2 million tonnes of thermal coal in 2021, rising over 6% year on year, showed data from shipping company Naves.

    The country's thermal coal exports came in at 3.62 million tonnes in December last year, up 23.5% from a year ago.

    The large rise in 2021 exports was mainly driven by increased export volume of major miners Cerrejon and Drummond.

    Naves data showed thermal coal exports from Cerrejon jumped 76% from the year prior to 23.36 million tonnes, and Drummond exported 31.5 million tonnes of thermal coal in 2021, a year-on-year rise of 6%, the company's data showed.

    Colombia exported the most thermal coal to Turkey, at 12.85 million tonnes, rising 7% from a year ago, while exports to Brazil ranked the second with 4.3 million tonnes, up 70%.

    China bought 3.24 million tonnes of thermal coal from Colombia, surging 73.3% on the year.

    In the full year of 2021, the country produced 54 million tonnes of coal, and it is expected to churn out 58.3-60.5 million tonnes of coal in 2022, up 8-12%.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 20, 2022 at 2:49 PM
    Quote from KicanCRO

    BCI 5TC 8547 -1622

    Futuresi rastu zbog ukinute zabrane Indonezije(nekidan mnogi probali provuci tu zabranu kao nesto pozitivno).

    Pa zabrana je pozitivna stvar to sta kratkorocno vozarine su negativne radi toga ne znaci da je utjecaj zabrana negativna stvar na srednji period.


    Quote from gigic23

    Duboki naklon do oboda šešira jednom transformiranom PIF u i jednom drustvu za upravljanje koje je ekstrremno transparentno, sposobno, moralno i profesionalno sto je napokon napustilo ovaj brod, pa se sada mogu dalje fokusirati na blago receno nered i p....u koju su napravili i pokusavaju formalizirati u DLKV.

    8) :P

    Molim moderatora da ovaj post prebaci u temu ATPL ili gdje misli. Hvala

    I cinilo se ovo jutros kao SZIF iskrcavanje, pozitivni okret, a oni udri po bidu kao dezurni market makeri

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 20, 2022 at 12:19 PM
    Quote from migra

    važne stvari se ponekad brzo i lako zaborav više i li manje hotimice/nehotice previde.

    jedna od njih je TCE

    TCE nije jednako SPOT

    trenutno je capesize u fokusu jer nudi priliku za....

    ima li netko da misli da će 2022 TCE za capeize biti na razini današnjih 10k?

    procjene dokazanih analitičara se kreću oko 30k

    u tom slučaju je tih današnjih 10k drvo od kojeg bi trebali ne vidjeti šumu.

    za brodare koji nemaju capesize početak 2022 je bitno bolji od početka nezaboravne 2021.

    a tu dolazimo do još jedne važne stvari a to je da su brodari u 2021 6 mjeseci lovili zalet da dostignu neku briznu(vozarine)

    u 2022 su ušli u utrku sa zaletom i od prve sekunde imaju veliku brzinu,10k iznad BE.

    nije teško logički zaključiti koje će biti posljedice po FI u 2022 uključujuću već i 1Q

    još jedna važna,možda i najvažnija za investitore je činjenica da je 2021 i 2022 samo zagrijavanje,predigra za 2023 i kasnije

    jer za manje od godinu dana kreće penalizacija neefikasnih brodova pri izrazito visokim demolitiom cijenama=scrap će pojačati do jako pojačati.

    brodovi će prema rezalištima a već ih nema dovoljno da sprijeće rast AVG vozarina.

    "nema" brodova niti u planu za gradnju,još manje ih ima za isporuku,u 2023 se očekuje samo 1,5% a toliko će biti i scrapa

    sretno onima koji vide da će negdje citius altius fortius,koji vide bolji risk/reward

    Display More

    Stvar je da dosta brodara imalo duze periode za dio brodova pa prosle godine nisu mogli iskoristit puni potencijal rasta trzista i zarade kao i atpl koji je tek krajem 3Q dosao do 20k, ako ove godine ostane jos dobar demand kao i prosle, a po svemu sudeci oce kako izgleda ne vidim nigdje neki pesimizan s obzirom na ocekivanja analiticara i brodara koliko pratim, onda ce ti efekti pune utilizacije zarade bit puno vidljiviji, a proslogodisnji je vec dosegao za atpl vec bar oko 150mil dobiti i 220mil EBITDA, a vec start godine pocimlje s znacajnijom dobiti u odnosu na proslogodisnji 1Q pa je i startna pozicija kud i kamo bolja.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 20, 2022 at 11:59 AM
    Quote from gigic23

    Kako malo treba, da sva naklapanja ..

    Bas kako je market nepredvidljiv, nema uru da sam pogledao sve oko nule ili lagani minus, cak sam se pomislio inicialno jel ovo od nekog drugog dana haha

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 20, 2022 at 11:16 AM

    https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2022/01/Fearnleys-Weekly-Report-Week-3-2022.pdf

    Cak i capovi imaju dobar period unatoc ovako niskim vozarinama i sa dobrim demandom

    Capes

    Big ships still suffering from the typical January dip after a very brutal start of the year. Crucial milk route Brazil/China in limbo as

    seasonal weather factors significantly delay iron ore mining and exports, spot volumes remarkably low. Average daily earnings

    down more than 40 pct w-o-w to come in at around USD 10k. Far East activity, mostly represented by the West Australia/China

    trade, not sufficient to absorb tonnage as they come open – inter-pacific values consequently shaved off some 30 pct to stand at

    USD 8k, still better off than the much longer China-Brazil-China round which has lost almost 45 pct and come in at USD 7k. With

    2021 average values coming in at USD 33,333 and fundamental outlook for 2022 remains positive, good period tonnage keeps

    being very much in demand – latest representative fixture appearing 181,000 dwt, built 2011, delivering Far East March for about 12

    months done at USD 27k


    Supramax

    Period rates dropped further where 1-year TC rate now for Supra is USD 20,000 and Ultra USD 22,500. An upturn might just be a couple of weeks away, as we are approaching the Chinese New Year. Since 2010, the market rose immediately after the Chinese New Year every year except 2014.

    1y TC

    Newcastlemax (208 000 dwt) $28,500

    Capesize (180 000 dwt) $23,500

    Kamsarmax (82 000 dwt) $21,500

    Panamax (75 000 dwt) $20,000

    Ultramax (64 000 dwt) $22,500

    Supramax (58 000 dwt) $20,000

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 20, 2022 at 10:47 AM

    Period charter je jos dobar i to za godinu dana je lipa zarada


    Diana Shipping Inc. Announces Direct Continuation of Time Charter Contract for m/v Polymnia With CLdN Cobelfret | Hellenic Shipping News Worldwide

    19/01/2022 Diana Shipping Inc., a global shipping company specializing in the ownership of dry bulk vessels, announced that, through a separate wholly-owned subsidiary, it has extended the time charter contract with CLdN Cobelfret SA, Luxembourg, for one of its Post-Panamax dry bulk vessels, the m/v Polymnia. The gross charter rate is US$24,750 per day, minus a 5% commission paid to third parties, for a period until minimum January 15, 2023 up to maximum March 15, 2023. The new charter period is expected to commence on February 2, 2022.

    The m/v Polymnia is currently chartered, as previously announced, at a gross charter rate of US$12,100 per day, minus a 5% commission paid to third parties.

    The “Polymnia” is a 98,704 dwt Post-Panamax dry bulk vessel built in 2012.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 20, 2022 at 12:07 AM

    Malo sam pogleda tog eaglea zadnju prezentaciju s obzirom da ima samo ultramaxe zaljepit cu ovaj graf njihovog cash BE

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 19, 2022 at 5:40 PM

    Danas u onom jucerasnjem webcastu sta sam postao

    Kaze Randy Giveans da ocekuje minimalno 3% rasta demanda ove godine, a range 3-5%, svi analiticari su i dalje bullish za dry bulk i kontenjere ove godine s ocekivanjem da ce u 3 mjesecu trziste biti skroz drugacije nego sada, za tankere Ben Nolan kaze da su totalna suprotnost kontenjerima iako se ocekivalo da ce u drugoj polovici 2021 i oni uhvatit zalet to se nije dogodilo, pa zasad se to ocekuje tek u drugoj polovici ove godine.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • January 19, 2022 at 4:11 PM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Ako je najavio da smo blizu dna znaci da je vec poceo gradit poziciju po meni,

    Ja mislim da smo mi mali ulagaci zbog dugotrajne izlozenosti ZSE-u postali paranoicni. Nasa bara je plitka i muljava, nas je ovdje svega sacica investitora pa onda drukanje ovdje na forumu mozda i ima nekakav utjecaj na kretanje cijene, ali ne vidim zasto bi Joakim koji ulaze na NYSE i slicnima skrivao da ulazi u poziciju?

    Da mi smo posebna vrsta :D , mislim ipak je on analiticar koji spada u jedne koji se najvise prate i koji imaju vecu tezinu utjecaja na neciji sentiment, pogotovo sada se prebacio u fond sigurno razmislja kada i sta objaviti i da sigurno to ima sad vise utjecaja ovisno na njegove pozicije mislim da ipak mora malo razmisljat i o svom sukobu interesa pa da onda to utjece i na nacin kada sta objavi, mislim da je tesko biti nezavisan u objavama neovisno kako se tvoje trgovanje krece i pozicije, na svakoga od nas utjece nase pisanje ovisno kako trgujemo prije ili poslje.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™