1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • April 11, 2022 at 10:24 AM

    Vezano za opciju Iranske nafte komentar iz scorpio transkripta

    James Doyle

    When it comes to Iran, the benefit would be increased condensate exports, which would benefit the LRs. It depends where sanctions would be, but certain LR2 vessels will carry that cargo and actually there are South Korean petrochemical plants designed to run that condensate as feedstock. So, I think it's somewhere around 300,000 to 400,000 barrels a day of exports for the LR2 fleet, which would be beneficial.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 11, 2022 at 10:01 AM

    https://twitter.com/DnaShipping/status/1508264413437984770/

    Over 100 Vessels including some capes that received HSFO in Spore recently had possibly received off-spec fuel. De-bunkering operations are inevitable, delaying ETA by 10-20 days.

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • April 11, 2022 at 12:16 AM
    Quote from brajakica
    Quote from StatusQuo

    Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni to se vidilo i na kraju godine kada su sve prognoze da ce se tankeri oporavit za kraj godine pali u vodu i onda prolongirano za jos godinu dana kao bit ce slijedeca, to je cinjenica, uzrok stagnacije cijene dionica tankera je samo zbog ocekivanja da ce se ipak oporavit s vremenom da ce se zaustavit trend gubitaka i zbog rasta vrijednosti brodova zbog inflacije i popunjenosti brodogradilista drugim brodovima, demand i supply nije bio uskladjen i uskladjivao bi se pomalo s vremenom ali nedovoljno da nesto posebno postane investibilan taj sektor nasuprot puno drugih sektora, rat je jedina bitna cinjenica koja je odredila investibilnost sektora, sve prije toga je puno svacega za nista konkretno sta bi napravilo turning point vrijedan znacajnog rasta.

    Kazete:

    "Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni"

    Ne slazem se.

    Imate ovdje vise slike yahoo lista tankerasa/produktasa koje dokazuju da su u 2022. rasli prije rata +40%.

    Vi i vecina drugih niste prepoznali sve ono pozitivno sto se mjesecima dogadalo na strani demanda a na ovom threadu je svakodnevno dokumentirano od studenog,bilo je i ismijavanja toga od nekih komentatora.

    Nije bitna samo nasa sestra tpng, thread se zove "Tankerasi strani i domaci"

    Na strancima je u 2022. propusteno +40%. u prva 3 mjeseca.

    U jednom trenutku sestre produktasice PXS +108%

    STNG+65%

    To je bila velika prilika,sada je manja ali je dobra na tpng koja je rasla vrlo malo u odnosu na strance.

    Rat samo ubrzava proces na tankerima koji je i bez rata bio neizbjezan.

    Orderbook?

    Nedostatak slotova?

    Starost flote?

    Eexi?

    C II?

    JCOP+ Venezuela?

    Ruski floating storage?

    Rast tonmilja?

    Demand raste na novi vrh?

    Mozete li ove upitnike prokometirati?

    Jer po meni sve ce vrlo pozitivno utjecati na odnos demand/supply.

    Dali je ovo dry bulk 2 na pocetku?

    Promatrajmo i dalje😁 :saint:

    Display More

    Nepopravljiva si, uzalud je objasnjavati ti kao po ravnoj crti gledas, rat je poceo 24.2 i sad ako je cca 20 dana prije poceo rast i bilo dno tankera onda to nije zbog rata nego zbog neceg treceg kao zbog naglog rasta demanda 5.2 ili sta vec ???, kako tako nesto mozes izjavit, a ne promislit malo pa tankeri su reagirali prije sluzbenog rata spekulativno zbog mogucnosti da se nesto desi jer vidi cuda tako se dionice ponasaju spekulativo reagiraju na informacije koje se mogu dogodit, jer se prije rata vojska nakupljala, dogadjale vjezbe na granici, amerika je pustala obavjestajne informacije da ce napast ukrainu i sta mislis da je market reagira tek 24.2 na tu informaciju ili vec prije, ocito si ti o toj mogucnosti saznala tek na dan 24.2 kad se dogodilo za razliku od drugih.

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • April 10, 2022 at 6:55 PM

    OPEC+ crude production falls as sanctions take bite out of Russia: S&P Global survey | Hellenic Shipping News Worldwide

    i na kraju svega proizvodnja padne ;(

    OPEC+ crude production falls as sanctions take bite out of Russia: S&P Global survey

    Crude oil production by OPEC and its allies fell in March from February for the first time in more than a year, the latest S&P Global Commodity Insights survey found, contributing to a tightening market thrown in flux by the Russia-Ukraine war. Western sanctions began biting into primary non-OPEC partner Russia’s oil flows, and sizable disruptions in Kazakhstan and Libya also led the coalition’s production lower, the survey found. OPEC’s 13 members raised output by 60,000 b/d to 28.73 million b/d, but that was more than offset by a 160,000 b/d decline by the bloc’s nine allies, who pumped 13.91 million b/d. With the net decline of 100,000 b/d, the widening gap between the OPEC+ production and quotas jumped to a record-high 1.24 million b/d—casting further doubt on the group’s ability to meet growing global oil demand, which many analysts expect to return to pre-pandemic levels in 2022. The drop was the first since February 2021, when Saudi Arabia instituted a unilateral voluntary 1 million b/d cut to help prop up the market that at the time was still wobbly from resurgent coronavirus cases.

    easset_upload_file35808_2334197_e.jpg

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 10, 2022 at 6:51 PM

    Japan to impose ban on Russian coal imports following G-7 pledge: PM | Hellenic Shipping News Worldwide

    Japan will impose a ban on coal imports as part of additional sanctions against Russia following the latest commitment by leaders of the G-7 nations, Prime Minister Fumio Kishida said April 8, marking the country’s first commitment to curb any commodity imports from Russia.

    “We will reduce our dependency on Russia in the energy sector by reducing the [coal] imports in phases as well as quickly securing alternative solutions,” Kishida told a press conference.

    G-7 nations aim to expedite efforts to cut reliance on Russian energy, including phasing out and banning Russian coal imports and cutting Russian oil dependency, the leaders said in a joint statement April 7.

    “Japan will not only ban the coal imports but also step into reducing the Russian dependency in overall energy including oil,” Kishida said.

    Russia was Japan’s third-largest coal supplier in 2021 after Australia and Indonesia, importing 19.734 million mt of Russian coal in 2021, or 11% of the country’s total imports of 182.629 million mt, according to finance ministry data.

    Russia supplied 4% of Japan’s total crude oil imports of 2.48 million b/d in 2021, with the Middle East supplying 92% of the inflows, the data showed.


    Japan, S.Korea coal users cut Russian imports, seek alternatives | Hellenic Shipping News Worldwide

    At least two utilities in Japan and South Korea have halted Russian coal imports in recent months and others may have to follow suit and join a scramble for new sources if sanctions are expanded, analysts and company officials said.

    The two nations combined take about one-fifth of Russia’s coal exports, its biggest customers after China, and if the EU follows through on a proposal to stop using Russian coal they will likely face pressure for similar steps, intensifying the competition for limited alternative supplies.

    “An EU ban would likely force importers in the EU, Japan and South Korea to cut their reliance on Russian thermal and coking coal,” CBA analyst Vivek Dhar said in note.

    Japan’s Kyushu Electric Power Co Inc 9508.T had already stopped buying Russian coal as of end-March, a company spokesperson said, citing the risk of supply disruptions after initial sanctions on Moscow. The company bought 7% of its thermal coal from Russia in the year to March of last year.

    The utility is procuring alternative supplies from other regions, he added, without specifying where.

    “We have no plan to buy Russian coal this financial year, either,” he said.

    In South Korea, at least one unit of state utility Korea Electric Power Corp (KEPCO) began diversifying coal import sources away from Russia in February, a source with knowledge of the matter said.

    EU countries hunt for global coal stocks as Russian ban looms | Hellenic Shipping News Worldwide

    In March, European countries imported a total of 7.1 million tonnes of thermal coal, which is used in power and heat generation, a 40.5% increase year-on-year and the highest level since March 2019, analysis from shipbroker Braemar ACM, based on ship tracking data, found.

    “Despite Russian coal shipments to Europe in March still continuing at pre-war levels, the expected alteration in coal flows into Europe has started to show,” Braemar dry bulk analyst Mark Nugent said.

    “Shipments from Colombia and the United States have been strong in response to the conflict with Atlantic suppliers providing the most cost-efficient alternative for European end-users.”

    The EU depends on Russia for around 45% of its coal imports, 45% of its gas imports and around 25% of its oil imports, according to the European Commission website.

    EU envoys are set to approve on Thursday a ban on Russian coal that would take full effect from mid-August, a month later than initially planned, two EU sources told Reuters, following pressure from Germany to delay the measure

    Braemar data showed 3.5 million tonnes of Russian thermal coal were imported into the EU in March, the highest monthly total since October 2020.
    On a weekly basis, March 28-April 1 saw the highest levels of Russian thermal coal imports since the Feb. 24 invasion began, with 887,000 tonnes of Russian thermal coal imported into the EU, according to Braemar.

    German coal importers’ group VDKi on Wednesday said the country should be able to find alternatives to Russian hard coal imports by the peak demand winter season, but there will be technical issues and increased costs.

    “Alternatives to Russian coal do exist but will be costly,” consultancy Eurasia Group said in a note on Wednesday.

    Thermal coal imports from Colombia totalled 1.3 million tonnes in March, rising by 47.3% year-on-year, Braemar data showed.

    Imports from the U.S. in March totalled 809,000 tonnes, rising by 30.3% year-on-year and at their highest level since October 2019.

    Australia has also found renewed buying interest from Europe, with thermal coal imports totalling 537,000 tonnes in the first quarter of this year, versus no shipments over the same period in 2021, Braemar said.

    But Indonesia and Australia, among the world’s top coal exporters, have hit their production limits and are unlikely to meet Europe’s demand for additional supplies if the European Union bans Russian coal imports, mining executives said.

    China coal importers to cut purchases amid record domestic output | Hellenic Shipping News Worldwide

    China, the world’s top coal importer, may cut imports by up to 30per cent this year as domestic output holds at record levels and strong demand for non-Russian supplies keeps import prices above those in the local market, industry sources said.

    The drop in China’s coal imports may help cap global prices that are expected to surge as buyers in Europe and North Asia try to replace lost Russian shipments.

    Energy consultancies forecast China’s thermal coal imports could drop between 11per cent and 30per cent this year as the strong import prices cool demand.

    “The market is very quiet. Buyers are reluctant to make deals as seaborne prices are still higher than domestic prices,” said a Beijing-based coal trader.

    Australian thermal coal futures linked to benchmark Newcastle prices reached $281.65 a tonne on Friday, while China’s Zhengzhou coal futures were less than half that at 802.4 yuan ($126.15) a tonne.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • April 10, 2022 at 6:05 PM
    Quote from zlocesti

    Nekako smo zaboravili na solare.

    A svijet će morati iznaći alternativne izvore energije, mada Kanada ne oskudijeva u resursima.

    Europa oskudijeva, i idem gledati i europske solare

    Canadian Solar se izgleda odlijepio, sva tri pomična prosjeka uzlazno

    Chaikin poz., A/D uzlazno

    Tjedni pak graf drugu priču priča, jedino je kratki prosjek uzlazno, 21-dnevni i 50 - dnevni nizbrdo, pa bi se reklo da smo vidjeli mali bounce u silaznom kanalu.

    Nije čovjek pametan . Čekamo niže ?

    Display More

    Mislio sam malo pogledati te solare kad budem imao vremena koji su europski solari ?

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    • StatusQuo
    • April 10, 2022 at 4:52 PM
    Quote from Marin83

    Tim više jer »Lenac« ima prioritet namirenja temeljem pomorskog privilegija. U brodogradilištu u Martinšćici tijekom protekle četiri godine uspjeli su doći do tri pravomoćne presude u svoju korist, kojima je obuhvaćen gotovo cjelokupan iznos koji potražuju u »Lencu«.

    Meni nije jasno ovo, spominje se nenaplaćeno potraživanje, a u bilanci takvog potraživanja u stavci dugoročna potraživanja nema???

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    U brodogradilištu uspjehom smatraju i što im se konačno oslobađa Vez 4 koji je »Delphin« zauzimao gotovo četiri i pol godine, od jeseni 2017.

    Po meni ovo je važnije???

    Ako ga nema moguce da su u potpunosti otpisali potrazivanje znaci sveli na nuli i ako je tako onda bi to mogao biti prihod u potpunosti, ne znam nisam detalinije proucavao izvjesca

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • April 10, 2022 at 4:46 PM
    Quote from brajakica
    Quote from StatusQuo

    Kako ne shvacas da je OPEC namjerno sporije dizao proizvodnju da bi utjecao na cijenu nafte te da to nema veze sa stvarnim demandom, pa sa manjim supply dize cijenu zbog toga i otpustanje rezervi da bi se utjecalo na supply koji je uvijek bio umjetan jer ovisi o dogovoru ne o stvarnim mogucnostima proizvodnje, na taj nacin se OPEC stiti jer smanjenu zaradu od smanjenog demanda kompenzira s vecom cijenom nafte na koji sami dogovorno utjecu, ovo sad oko geopolitike je vec stvar koji ne ovisi o dogovoru i bitno utjece na outlook jer nije stvar nad kojom se ima kontrola, jer tankeri imaju ipak ogranicenje za razliku od output-a proizvodnje.

    Iz cega ste zakljucili da ja ne razumijem igru opec+?

    Napisala sam da nam je cijena nafte manje interesanta od drugih stvari kao sto su demand, supply, scrap, EEXI,CII, JCOP.

    vise puta sam svoje ponovila a sada ste i vi na redu da napisete svoje.

    Koliko je bio demand?

    Koliko je sada? koliko ce po vama biti za 3-6 ili 12mjeseci :?:

    Prestanimo se igrati skrivaca i nadmudrivanja u kojem neki ne iznose apsolutno nikakva ocekivanja i nikakve prognoze.

    Kakva je korist od takvih "strucnjaka", koji ce retroaktivno izvoditi zakljucke?

    Ili cekati u zasjedi mjesecima da netko stavi zarez gdje je trebala doci tocka? =O ^^

    Tko zna i zeli da ga se respektira kao onog tko zna treba se izjasniti po kljucnim pitanjima za tankerase/produktase.

    Display More

    Cinjenica je da do rata tankeri uopce nisu bili nista posebno investabilni to se vidilo i na kraju godine kada su sve prognoze da ce se tankeri oporavit za kraj godine pali u vodu i onda prolongirano za jos godinu dana kao bit ce slijedeca, to je cinjenica, uzrok stagnacije cijene dionica tankera je samo zbog ocekivanja da ce se ipak oporavit s vremenom da ce se zaustavit trend gubitaka i zbog rasta vrijednosti brodova zbog inflacije i popunjenosti brodogradilista drugim brodovima, demand i supply nije bio uskladjen i uskladjivao bi se pomalo s vremenom ali nedovoljno da nesto posebno postane investibilan taj sektor nasuprot puno drugih sektora, rat je jedina bitna cinjenica koja je odredila investibilnost sektora, sve prije toga je puno svacega za nista konkretno sta bi napravilo turning point vrijedan znacajnog rasta.

  • Birtija

    • StatusQuo
    • April 10, 2022 at 1:38 PM
    Quote from accountant
    Quote from zlocesti

    https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet…mjesec-15182079

    Bilo kuda, NATO svuda.

    Stvarno, što će reći Rusi ?

    Ovome nema kraja

    Zanimljivo... Finska kao i baltičke zemlje pamte ruske zločine. Kišobran NATOa bi im bio super. Putin za sada postaje svjestan (bar tako čitam) slabosti svoje armade tako da nema otvaranja novih frontova. Pilotima fali naleta, moral redovne vojske, osim plaćenika, je jadan. Nuklearni rat nema pobjednika, projektili su samo taktička prednost: kao laufer u šahu koji daje potporu na pravcu ali nije zgodna figura za solo napad.

    Nažalost ovo oko Krima i Donbasa bi se moglo otegnuti.

    Najgore je što će Putin to prikazati kao uspjeh a onda u par godina konsolidirati vojne snage. Pa bi tako osim Bliskog istoka mogli imati i Blisku Rusiju sa stalnim iskrenjima, na boku Europe.

    Display More

    Finskoj je sad idealna pozicija da pristupi Nato-u dok je rusija na drugom frontu i znatno oslabljena za nove sukobe milsim da su toga i sami svjesni zato i stalna rasprava u smijeru da se to i desi jer vide priliku iskoristit slabost protivnika, to je problem kada se otvore sukobi onda se aktiviraju oni latentni koji samo cekaju priliku tj slabost opozicije da se iskoristi trenutak sve je to taktika.

  • Tankerasi strani i domaci

    • StatusQuo
    • April 10, 2022 at 1:35 PM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Za ovo trenutno stanje je zasluzan iskljucivo rat. Pa jel ti nije cudno da je cijena goriva na ATH, a demand jos uvijek nije dosao ni na predkorona razine?

    I druga stvar... kad sam ja to rekao da demand nece porasti? Pa zdravorazumski je ocekivati da ce porasti nakon onog ogromnog pada koji smo vidjeli zbog korone. Naravno da ce se avionski prijevoz oporaviti, nece se ljudi prestati voziti avionom. Sve je samo pitanje vremena i kako ce supply popratiti taj porast demanda.

    Evo i jedna pozitivna vijest po pitanju avioprijevoza. Kako je zatvoren ruski zracni prostor za strane aviokompanije, i obrnuto, sada avio rute istok-zapad, umjesto najkracim, voze zaobilaznim putevima, sto za isti broj putnika bitno povecava milje, pa onda i potrosnju goriva. Drugi par opanaka je pitanje u kolikoj mjeri ce avio kompanije uspjeti prebaciti velike dodatne troskove goriva na putnike i kako ce to utjecati na avio promet.

    Nije "iskljucivo" rat.

    Mjesecima prije rata opec+ je dizao proizvodnju, nedovoljno da bi zaustavio rast cijena.

    Ako to nije bio jaki rast demanda sto je bilo uzrok?

    ATH demanda ce po meni dogoditi, a po vama?

    Cijena goriva je ATH ali nije cijena nafte.

    Ta cijena nafte je jos niza kada se usporedi sa proslim vrhovima cijene i obracuna inflacija.

    Trebala bi rasti >200$ za novi vrh.

    Rat je ubrzao rast cijene nafte ali bi se dogodio i bez rata.

    Rat ce stati pa cemo vidjeti sto ce biti sa cijenom nafte pri rastu demanda.

    SPR ce stopati cijenu a kada ga vise nece biti?

    Tankerasi su nama puno interesantniji od nafte, sto tu predvidate?

    Na temelju OB,starosti flote, EEXI i svega ostalog?

    Up, down, neutral?

    CEOvi su bulish.

    Display More

    Kako ne shvacas da je OPEC namjerno sporije dizao proizvodnju da bi utjecao na cijenu nafte te da to nema veze sa stvarnim demandom, pa sa manjim supply dize cijenu zbog toga i otpustanje rezervi da bi se utjecalo na supply koji je uvijek bio umjetan jer ovisi o dogovoru ne o stvarnim mogucnostima proizvodnje, na taj nacin se OPEC stiti jer smanjenu zaradu od smanjenog demanda kompenzira s vecom cijenom nafte na koji sami dogovorno utjecu, ovo sad oko geopolitike je vec stvar koji ne ovisi o dogovoru i bitno utjece na outlook jer nije stvar nad kojom se ima kontrola, jer tankeri imaju ipak ogranicenje za razliku od output-a proizvodnje.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 9, 2022 at 11:24 PM

    Nije cak ni poanta koliko vise ugljena skoro, ne sumnjivo bit ce veci, veci naglasak je na rast ton milja zbog supstitucije dobavljaca

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • April 9, 2022 at 11:21 PM
    Quote from Infinity

    U ovom globalnom kaosu supre se odlicno drze.Iako je malo je streslo zadnjih dana jos su to lipe dnevnice…valjda ce na jos bolje.

    Capeovi malo da prorade bi moglo dodatno lansirati cilu našu ekipu.

    Kinezi se ne predaju protiv nevidljivog neprijatelja,puno ih je pa misle da ce ga uvatiti 😅

    Glavno pitanje jeli bilo friških ugovora u Q1?

    Ako i je opet postoji mogucnost da je friški bolji od starog….

    Mislim da nije bilo friskih ugovora u u Q1, ali jedan bi vrlo brzo mogao biti friski

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • StatusQuo
    • April 7, 2022 at 11:34 PM
    Quote from hugh
    Quote from Hrx84

    Vidim i US banke stalno nizbrdo.

    Ne bi li njima trebale odgovarati malo veće kamate

    ako i kad dođe do krize i banke če fasovat.......jučer sam slušao jednog koji kaže da bi možda commodoties kriza mogla udarit i to bi banke osjetile......

    Moguce da je povezano dosta s otpisom od rusa

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • StatusQuo
    • April 6, 2022 at 11:55 AM

    Press-release

    06 April 2022

    New cars sales decrease is -62,9% in March 2022

    In March 2022, sales of new cars and light commercial vehicles in Russia decreased by 62,9% compared to March

    2021 or by 93 547 sold units, and amounted to 55 129 cars according to the AEB Automobile Manufacturers Committee

    (AEB AMC).

    https://aebrus.ru/upload/iblock/7c4/ENG-Car-Sales-in-March-and-Q1-2022.pdf

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 6, 2022 at 12:54 AM

    A zanimljivo za tankere su smanjili ocekivanja

    Week 13 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Week 2

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
                                                        
    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 6, 2022 at 12:34 AM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Isao sam pogledati week 2 doslovno ista slika malo mi se cini apsurdno da se nista na trzistu nije promijenilo otkad je ovo s rusijom pocelo zar ne

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Je, apsurdno je. Mislim da Cleaves zabusava otkad Joakim vise nije tamo.

    Netko je Joakima danas na twitteru upitao za tu projekciju vozarina Cleavesa pa se on opet ogradio od njih, dalo se iscitati izmedju redova da se on s tom projekcijom ne slaze.

    Moguce da samo prepisuju podatke za sada, valjda im nije lako donit odluku kako ce rat utjecat pa se lakse drzat stare prognoze kao basline iako realno nitko to jos ne moze znat kako ce tocno rat utjecat jer sankcije mjenjaju na tjednoj bazi i odluke o energije isto sukladno s tim ali opet nekakav model low-high bi mogao napraviti ako imas resurse ili se barem ogradit privremeno do nekog trenutka.


    Sta se tice ugljena poprilicno im je nizak omjer, pitanje koji je zadnji datum podatka ne moze se iscitat

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Dok kod zeljeza obrnuto

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Prije bi se reklo da treba veca potrazna za ugljenom nego za zeljezom

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 6, 2022 at 12:27 AM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    I kome sad vjerovati haha cleaves na stranici ispred govori o demandu 2,4% i rastu suply 2.8%

    Kad smo kod Cleavesa, oni ocekuju u Q2 gadan pad vozarina i za panamaxe i za supre, za cak 40-50%.

    Takodjer, treba napomenuti da Joakim vise ne radi u Cleavesu i da to sto Cleaves objavljuje vise nisu njegove analize. On radi svoje neovisne analize otkad vodi taj hedge fond, stalno to napominje i ogradjuje se od njihovih analiza.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Isao sam pogledati week 2 10 January doslovno ista slika malo mi se cini apsurdno da se nista na trzistu nije promijenilo otkad je ovo s rusijom pocelo zar ne tj puno apsurdno, kao da uopce nisu procijenili utjecaj rata i radili analizu

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 6, 2022 at 12:09 AM
    Quote from mitkko

    Evo i jedna zanimljiva projekcija... smanjuju se procjene rasta demanda ove godine zbog rata i smanjene potraznje Kine na svega 1%, dok ce se istovremeno flota povecati za 3,1% (tablica u prethodnom postu).

    https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1140408/War-…and-growth-to-1

    I kome sad vjerovati haha cleaves na stranici ispred govori o demandu 2,4% i rastu suply 2.8%

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 5, 2022 at 11:56 PM

    Btw ovo nisam zapazio ogromno povecanje izvoza proizvoda od celika u 2 mjesecu, moguce da je ovo djelomicno efekt inflacije na cijene

    China Exports of Steel Products - March 2022 Data - 1996-2021 Historical
    Exports of Steel Products in China increased to 11882300 USD THO in February from 8483506.87 USD THO in December of 2021. Exports of Steel Products in China…
    tradingeconomics.com

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • April 5, 2022 at 11:08 PM
    Quote from hugh
    Quote from StatusQuo

    Sta capove

    da.......

    Pisali smo vec o tome, smanjenje potraznje radi olimpijade, poplava u brazilu, lockdown. Export iron ora zaostaje s obzirom na planirane ciljeve vale-a, da bi se to nadoknadilo potrebno je naglo ubrzat izvoz, povecanje kineskog ulaganja koje se spominjalo, s kineske strane sve ovo oko olimpijade i lockdowna stavlja i njih u niski start da nadokande izgubljeno ako zele ostvarit rast, a vjerovatno i ostatak svijeta ce povuc malo dok ih kamate ne uguse, ne znam jedino trenutno kakvo je stanje s zalihama u kini jesu li potrosili ono sta su skupljali do prije olimpijade.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™