Evo prezentacije STNG jučerašnje na Yubito:
FRO u plusu preko 20% (13,8x). Kažu znalci da je NAV 15,25$, a da se nikad (do najave spajanja s Euronavom) nije trgovao ispod NAV-a. Trgovao se od 1,2 do 1,6 NAV. Ako lažu mene, lažem i ja vas.
Evo prezentacije STNG jučerašnje na Yubito:
Evo i Bugbeejeve prezentacije, transkript, teško se oduprijeti njegovu optimizmu:
Dobar call, uzeo sam i ja malo STNG-a uz dosta FRO-a. Evo ga s Mintzovog chata:
FRO - Termination of Combination Agreement with Euronav
Mogla bi sutra FRO raketa u jednom ili drugom smjeru. Odustajanje od preuzimanja znači višak keša u blagajni, ali i neispunjeni cilj.
Držim fige za rast
+16% aftermarket
Neispunjen cilj, ali keš za dividendu.
Prezentacija STNG, dolje desno graf, procjena povećanja ton-milesa za product tankere. Ajoj!
Evo niza imena iz dry bulka, prezentacije kreću, besplatna registracija:
https://webinars.capitallink.com/2023/company_presentation/P.S. Safe Bulkerse jako hvali Minzmyer, a imaju manje brodove u floti poput ATPL
Da, kao jaje jajetu im je flota sa atpl...osim sta Safe bulkersi imaju samo velike brodove u floti. Niti jedan handy ni supra, samo panamax, kamsare, kejpovi i tako...
Ali glavno da mintz hvali, jeb.. ovo drugo
Pa imaju panamaxe oba, ostali dry bulk brodari vani većinom imaju samo capeove. Dakle, SB je usporediviji s ATPL u odnosu na GOGL ili SBLK, tako sam mislio. A Mintz ih hvali jer im je P/NAV 0.5. Hvalio bi valjda i ATPL da je čuo za nju.
Evo niza imena iz dry bulka, prezentacije kreću, besplatna registracija:
https://webinars.capitallink.com/2023/company_presentation/P.S. Safe Bulkerse jako hvali Minzmyer, a imaju manje brodove u floti poput ATPL
Na mintzmyer.com još danas i možda sutra imate free trial 14 dana preko Seeking Alphe. Ako vas imalo interesiraju brodari, bez obzira na ono što prevoze, tamo je riznica tema, preporuka, modela, ovoga i onoga. Prvo se treba registrirati na Seeking Alphu, potom odabrati 14 dana trial za Value Investor's Edge i dati broj kartice (Revolut ima jednokrane kartice za online payment) a onda na Seeking Alpha za svaki slučaj odmah poništite pretplatu i ostat ćete ulogirani sljedećih 14 dana. Posebno je zanimljiv chat dio, sve žive vijesti iz brodarstva prvo legnu tamo. Ovih dana kreću procjene q4/22 rezultata, a i razgovori s CEO-ima i drugima.
Jel ovdje još netko kupuje tankere u ovom dipu (STNG)?
Energija i transport malo preprodani, panika nastala...
Dobar call, uzeo sam i ja malo STNG-a uz dosta FRO-a. Evo ga s Mintzovog chata:
STNG will publish a Q4'22 and Q1 '23 update next Wednesday (Jan. 11). Should show very strong numbers. On the same day there will be an Investor Call hosted by Clarksons, followed the next day by an Investor Call hosted by Jefferies. Lots of drum beat to push the share price higher.
Danas očekujem ras na američkom tržištu jer je Zagrebačka burza zatvorena pa će Ameri morati trgovati bez putokaza.
TSLA -7% u premarketu, snizili cijenu vozila u Kini jer im pada prodaja
Sad kad gledam kako su popadali METS, Netflix, Tesla... Sve me to podsjeća na izraz jednog velikog hrvatskog ulagača.
Promjena paradigme.
Joakim se nakrcao dry bulka pa sad druka, ali druka dobro, a dry bulk je još uvijek vrlo nisko. Sinoć sam se počastio GOGL-om ispod 8$, a prilično sam uvjeren da su GNK, SB, SBLK i ostali titani sada na odličnoj cijeni. Joakim je inače donedavno imao 50% keša, sad je na 37,5% keša. Koliko vidim ofrlje, po 1/3 keš, tankeri i dry bulk. LNG i LPG trenutno nema, a kontejnere nikad nije ni imao. Iako je prije par mjeseci uzimao BWLPG na ovim razinama, vidi se po tvitovima njegovim.
Ne da mi se sad tražiti točan link na Twitter, ali vijest dana je da Kina ublažava "three red lines". Pričat će se o tome sigurno.
Evo ga:
Da, gledajući unazad, burza je skroz jednodtavna. Ako je pala, skužiš zašto je pala. Ako je rasla, skužiš zašto je rasla. Ali trik je u tome da to skužiš unaprijed.
Jel ovdje još netko kupuje tankere u ovom dipu (STNG)?
Energija i transport malo preprodani, panika nastala...
Danas sam se nakrcao FRO-a, nije mi stvarno jasno što se događa i koji je rezon iza ove rasprodaje.
Teško da će tu biti nekog oporavka do ožujka.
Tesla je danas uvjerljivo glavna zvijezda. Nek nam je Elon kupio Twitter da se zabavi malo. Bolje da je u luna park otišao.
Evo što kaže Bog Mintz:
ZIM's ship leasing cost structure will peak in mid-2023 and will significantly reduce by 2024 as high efficiency newbuilds come online and higher cost legacy leases begin to roll off. ZIM is a very controversial pick for our models as the containership boom is clearly 'over and done,' but I believe this is both a wildly undervalued stock for the long-term as well as an excellent candidate for a January-effect blowout.
If container freight rates stabilize and/or ZIM initiates a buyback program (ZIM trades at just 42 cents per $1 of net cash), then we could easily see gains of 50-100% in just a few weeks as this is one of the highest shorted stocks in the market. Our current 'fair value estimate' for ZIM is $42/sh, which implies a shocking upside potential of 148%.
A inače, kada su u pitanju vozarine za kontejneraše, najrelevantniji index je SCFI. Previše se pažnje pridodaje spot vozarinama, a spot je cca 15% tržišta.
John D. McCown:
Multicollinearity is evident among most of the spot rate indices. For instance, the SCFI at 12/30/22 is 78.0% below its 12/31/21 level. Its noteworthy that the latest SCFI was up 0.1% compared to the prior week, the first sequential increase following 21 straight weeks of declines. While much of the SCFI decline was in 4Q22, which was down 56.0% versus 3Q22, the weekly trend in the SCFI suggests spot rates are leveling. With an apparent support level, it is worth noting that the 12/30/22 index is still 34.3% above the average 4Q19 SCFI, the last quarter before the pandemic. That fact is inconsistent with many claims of where current spot rates are relative to before the pandemic. While there is a range and in any such distribution anecdotal examples supporting a narrative may be found, analysis of the broader picture is driven by actual averages. The broader picture of what is actually happening with pricing is driven by contract rates. With those there is a striking dichotomy with all current comparisons versus spot rates. There is certainly an information content in spot rates, but what they say about the level and trend of overall pricing should be taken with a large grain of sea salt. A very large grain…
Maersk je 25% iznad cijene na dnu.
Uglavnom, najteže je pred nama i to se već itekako odrazilo na cijenu.
Nisam vodio detaljnu evidenciju o dividendama ZIM-a, a imao sam ga najviše u onom periodu kad ga je prodavao DB pa je bio na 40$, pa je skočio na 60$, tu sam ga negdje prodavao. Nakon toga sam kupovao DAC, prosjek mi je 70$ pa sam sad u lijepom minusu. Moguće je da su trenutno u minusu svi koji su kupovali ZIM prije godinu dana, ali na ovoj cijeni tržište percipira strašne gubitke ZIM-a tijekom sljedeće godine (sljedećih godina). Bumo vidli. Kupio sam baš u petak 120 komada čisto da ne budem pasivni promatrač, nekih 17,20$ sam plaćao. Sad sam u pušingu 6$.
I svakako i dalje preporučam logiranje na Mintzmyer.com i iskorištavanje povremenih trial dvotjednih perioda, tamo je stvarno riznica znanja o brodarstvu.
Evo popisa zim dividendi:
https://stockanalysis.com/stocks/zim/dividend/
...ali svemu lijepome dode kraj pa i tome. One rute na kojima su brali maslo i vrhnje su vec ispod break evena. Tu je i long term graf fbx-a pa se ja pitam koliko ce se tog kesa kojeg imaju na racunu sprziti uskoro. Nije bezveze ta cijena tu gdje je. Na burzi kupujemo buducnost a buducnost ove firme ne izgleda sjajno imho. Sretno hazarderima i mintzu, mozda vam se isplati.
ZIM sad ima 40$ keša na računu, a brali su vrhnje na svim rutama, na nekima još uvijek beru, a dio i oni imaju ugovoreno dugoročno. ZIM ima puno brodova u najmu, a kad najam istekne, neće obnoviti ugovore ako neće biti profita,a dolaze im i neke novogradnje.
Sad bi trebalo uzeti tablicu pa vidjeti gdje su im sve profitabilne rute, gdje nisu, kad ističu lizinzi, kad dolaze novogradnje...
Mintz ima te tablice, hazarderi ih nemaju.
Nisam vodio detaljnu evidenciju o dividendama ZIM-a, a imao sam ga najviše u onom periodu kad ga je prodavao DB pa je bio na 40$, pa je skočio na 60$, tu sam ga negdje prodavao. Nakon toga sam kupovao DAC, prosjek mi je 70$ pa sam sad u lijepom minusu. Moguće je da su trenutno u minusu svi koji su kupovali ZIM prije godinu dana, ali na ovoj cijeni tržište percipira strašne gubitke ZIM-a tijekom sljedeće godine (sljedećih godina). Bumo vidli. Kupio sam baš u petak 120 komada čisto da ne budem pasivni promatrač, nekih 17,20$ sam plaćao. Sad sam u pušingu 6$.
I svakako i dalje preporučam logiranje na Mintzmyer.com i iskorištavanje povremenih trial dvotjednih perioda, tamo je stvarno riznica znanja o brodarstvu.
Bilo bi iluzorno očekivati da SDP neće podržati ovakav porez, to što je HDZ skrenuo toliko ekonomski lijevo da SDPu nije preostalo ništa drugo nego složiti se je već drugi par rukava. Nema niti jedne relevantne ekonomski desno nastrojene političke stranke na cijeloj političkoj sceni, to je najveći problem...
Sav taj prostor je usisao HDZ, od lijeve strane i SDP-a preko prirodne desne i sve do liberala u vidu HSLS-a. Ostalo je bezlično lijevo (SDP, Socijaldemokrati) i radikalno lijevo (Radnička fronta) i onda primitivno desno Hrvatski suverenisti. I imamo i Fokus i Centar i ove zagrebačke Zelene, lijeve nastale na antibandićizmu.
Sve u svemu, imamo HDZ kao zlo koje poznajemo i imamo antiHDZ koji ne poznajemo i koji dolazi na vlast kad se u HDZ-u baš jako opuste. Žalosno i jadno, ali eto, imamo šengen i eurozonu, nikad više nismo imali.