Iskreno nisam danas očekivao minus. Više negdje oko +0,07%
Posts by miljenka5
-
-
Do kada traje ova ponuda za preuzimanje?
-
kako objašnjavate da je maistra jedini turist koji je ove godine zaradio manje nego prošle?
Ne razumijem kako ste došli do ovog zaključka? Možete li se referirati na dio izvješća gdje je ovo što tvrdite navedeno?
"U prvih devet mjeseci 2022. godine, turistički dio Grupe, ostvario je prodaju od 1,75 milijuna jedinica, što je 30
posto više u usporedbi s prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem, odnosno 98 posto ostvarenoga rekordne 2019.
Istarski dio ostvario je pet posto veću prodaju u odnosu na 2019. godinu, zagrebački hoteli 68 posto prodaje iz 2019.
godine, a dubrovački dio 81 posto prodanih jedinica. U istarskom dijelu najbolje je poslovao luksuzni segment,
ostvarivši, u usporedbi s 2019. godinom, 15 posto više prodanih jedinica. Turistički segment ostvario je prihode od
prodaje robe i usluga u iznosu od 1,75 milijardi kuna, što je 42 posto više nego u prvih devet mjeseci prošle godine,
odnosno 12 posto više od rekordne 2019. godine. Ostvarena je dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA)
u iznosu od 700 milijuna kuna što je 16 posto više od prošlogodišnje. EBITDA je za jedan posto veća od ostvarenja
prvih devet mjeseci 2019. godine. Ostvaren je EBIT u iznosu od 482 milijuna kuna, a neto dobit turističkog segmenta
iznosi 463 milijuna kuna što je 29 posto više u usporedbi s prošlogodišnjim izvještajnim razdobljem i 96 posto
ostvarenja 2019. godine." str. 4. https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…835339009aa.pdf
Niti na kvartalnoj, kao niti na kumulativnoj razini za 2022. godinu, turistički dio ADRIS-a nije zaradio manje nego prošle godine. Kada gledamo Maistru kao zasebnog izdavatelja i njeno izvješće, navedeno je sljedeće:
2021. prihod = 1.144 m
2022. prihod = 1.459 m (+ cca 27%)
2021. dobit = 361 m
2022. dobit = 407 m (+ cca 12%)
https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…5773c146bfa.pdf
Hoće li se realizirat ako se obveznica drži do dospijeća?
Također, havi je prethodno dobro napisao da se u slučaju CO, radi o nerealiziranim gubicima po osnovi ulaganja u instrumente s fiksnim prinosom, odnosno obveznice ili druge dužničke instrumente, čije su cijene značajno pale u razdoblju obuhvaćenom izvještajem, primarno uslijed podizanja kamatnih stopa i rasta prinosa. Zavisno o dopuštenoj strategiji ulaganja i sposobnostima portfolio managera, ukoliko se ti papiri ne prodaju prije dospijeća, ne možemo govoriti o gubitku. A kako im portfelj izgleda s obzirom na dospijeća. to mi ne znamo.
Čak dapače, obvezničke strategije ulaganja nakon dugo vremena izuzetno niskih prinosa, ponovno postaju atraktivne. Stoga, isto na duže staze može biti prilično unosno ukoliko sada i u narednom periodu najavljenog podizanja kamata postoji mogućnosti da se zauzmu dobre pozicije i minimiziraju rizici od eventualnih default-ova, kojih bi moglo i biti, no ne bih u to ulazio jer je to već područje kristalnih kugli.
Srdačan pozdrav,
pogledaj samo q3 ove i prošle godine
-
kako objašnjavate da je maistra jedini turist koji je ove godine zaradio manje nego prošle?
-
https://listed-sme.com/CMS/Documents/c5372d1d-a3db-4986-923b-36818618ccbd.pdf
Solidna analiza pa koga zanima neka si pročita...
-
-
-
Što vi mislite kada treba početi kupovati. Mislim da su vani već odradili 50% pada, a za zse mislim da neće ispod 1900 bodova. U kešu sam pa svrbi, znam da je dno teško pogoditi, ali volim biti bar blizu.
-
-
Ako prihodi odu gore za inflaciju, zapravo niti ih i nema jer su inputi i plaće radnika otišli isto toliko gore (ako ne i više) pa se iz takvih povećanih prihoda teško može izvući veća dobit.
-
Utjecaj rata u Ukrajini se još ne vidi u Q1 kao što će se vidjeti u Q2. Revoz je smanjio smjenu mislim od 01.04. Zatim jako puno ugovorenih poslova prošle i pretprošle godine bili su za rusko tržište, to sve može pasti u vodu. Renault će prodati rusko poslovanje kinezima, a pitanje je da li će onda oni zadržati iste dobavljače. Ovdje još jako puno toga može krenuti po krivu, ali uračunato u cijenu je dosta toga.
-
Nije loše, ali tek ih u Q2 čekaju prave teškoće. Rusija moguće ništa u Q2, a revoz smanjio za još jednu smjenu.
Ako Q2 bude bolje od 10 mil kn minusa možda se vratim nazad u ovu dionicu.
-
Ja očekujem 14 do 15 kn, ali kod njih nikad ne znaš
-
Što mislite da li će biti dividende i kolika bi mogla biti ove godine?
Nekakve ideje...
-
Ova godina nikako ne obećava. Treba preživjeti i čekati bolja vremena...
Canada Mar. 2022 Canada: Sales of Light vehicles in March decline 19.8% to 140.5 thousand France Mar. 2022 France: Sales of Passenger cars in March decline 19.5% to 147.1 thousand Spain Mar. 2022 Spain: Sales of Passenger cars in March decline 30.2% to 59.9 thousand Italy Mar. 2022 Italy: Sales of Passenger cars in March decline 29.7% to 119.5 thousand USA Mar. 2022 USA: Sales of Light vehicles in March decline 22.2% to 1.2 million Korea Mar. 2022 Korea: Sales volume in March decline 21.2% to 111.1 thousand Japan Mar. 2022 Japan: Sales volume in March decline 16.3% to 512.9 thousand -
zašto je ovo fenomenalna dionica, zato što je jedini fenomen na našoj burzi, koji na najavu dividende padne 7-8%
ali je još fenomenalnija, jer se može još dokupiti po nižoj cijeni
Možda ipak objava da će oko 30% transporta što ide u srbiju biti obustavljeno?
-
Ovo je veći problem od rusije. Prihodi od slovenije su veći nego od rusije...
-
i drugi proizvođači autodijelova u svijetu su se prepolovili čak i oni koji nemaju nikakve veze sa rusijom. Tako da adpl nije nikakva iznimka.
-
France: Sales of Passenger cars in February decline 13.0% to 115.4 thousand
Spain: Sales of Passenger cars in February rise 6.6% to 62.1 thousand
Italy: Sales of Passenger cars in February decline 22.6% to 110.9 thousand
-
Morate znati da je najveći vlasnik iz rusije, a to isto nije dobro. Dvije tvornice su u rusiji, isto nije dobro. Prodaja u veljači je isto dosta pala u odnosu na prošlogodišnju, znači poluvodiči problem i dalje. U ovoj situaciji se kupuje wc papir, a ne auti. Treba investirati u palomu i violetu