1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. brajakica

Posts by brajakica

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 5:52 PM

    mitkko

    Prepoznajem dobru namjeru ali nedosljednost teze.

    tvrditi da cijena goriva ne igra ulogu u prijevozu ili da igra po "hiperboli" beznacajnu ulogu je i u tom slucaju pogresna teza.

    Brodovi i dalje voze znacajno ispod max brzine a sto je razlog ako nije cijena goriva?

    Cijena goriva je uvijek vazna a u zadnje vrijeme manje vazna od visine vozarina.

    Nikad cijena goriva nije bila niti ce biti ni po hiperboli "oupce ih nije briga".

    U to cu vjerovati kada vidim da brodovi voze max brzinama.

    Nije se nikad dogodilo niti nece.

    Mozda ali samo mozda bi se dogodilo na vozarinama 1mil$.

    Pozivanje na neuforiju na sektoru cije drugo ime je euforija po defaultu od vas kao poznavatelja mi izaziva sok i nevjericu.

    Dali vi to sebi vec na samom pocetku superciklusa gradite alibi?

    Svi znamo da za 2-5g superciklus ce se ispuhati i urusiti ali ne drugi tjedan.

    Nitko se nikome nije duzan pravdati, donosimo svoje odluke.

    Sve sto radimo ili smo radili je ispravno i korektno.

    Sve je istina ukljucujuci da cijene dionica i padaju.

    moj alibi ce biti rast cijene koji ima uporiste u fundamentima.

    Tu smo jer zelimo veliku zaradu.

    Ima puno drugih dionica i sektora gdje se nemoze puno zaraditi.

    Dali je 2-5 P/E na bulkerima euforija?

    Dali bi otisli na forum TSLA pa spomenili rijec euforija pri P/E 400?

    ili usa bluechipove koji su na 30?

    Kako cete uskoro komentirati dividendne prinose bulkera u usporedbi sa drugima?njihovu valuaciju? Kao euforicnu?

    uz duzno postovanje kao vecem poznavatelju dry bulka ostavljate mi dojam da trenutno zelite biti veci katolik od pape.

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 3:04 PM

    Evo i od mene jedne pjesme iz 2012 legendarno dobre i prigodne

    Loreen

    Euphoria

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 2:37 PM
    Quote from Burza2021

    Šta ovdje se neki počeli bojati sa će puno zaraditi.

    Samo polako superciklus je tek u zagrijavanju.

    Bilo je i vrijeme nakon 13 godina čekanja.

    Burza je za strpljive.

    Lp

    Ma ne boje se da ce puno zaraditi nego prebrzo.

    Oni bi to rastegnuli na sto vise godina.

    Da se ne stekne dojam "euforije" u rastu, euforija je po njima fer samo u padu 🙃🤭

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 2:17 PM
    Quote from Parica

    Vec duze ne pisem nista jer preferiram komentirat samo fundamente, a oni su sada jasni i tu se nema vise nista pametnog za napisat...jedina je nepoznanica hoce li u q3 dobit biti 50mil kn ili 60mil kn...slatke brige

    Svejedno, skratio sam 50% bulka jer me ovi poremecaji u opskrbnom lancu sirovina i energenata cine poprilicno nervoznim.

    Navedeni poremecaji su glavni boost za shipping, ali u umjerenom intezitetu (IMHO). Ako navedeni problemi pojacaju inzezitet (a svakodnevno svjedocimo da sve ide prema tome) postoji izvjestan rizik da svjetska proizvodnja zbog nadostatka sirovina i energenata bude znacajno smanjena sto ce usporit globalni rast, ali s druge strane i pojacat vec zabrinjavajucu inflaciju koju ce CB pokusat gasit stezanjem monetarne politike sto ce dovesti do rasta kamata pa ce se mnogi proizvodjaci naci u velikim problemima usljed rasta troska kamata i paralelno smanjene proizvodnje...ako dodje do toga to je pocetak kraja...sve ce otic u 3pm

    Naravno da ce navedeni scenarij u kratkom roku odgovarat dry bulku i da ce vozarine mozda ici na ATH, ali ce se zbog usporavanja svjetske ekonomije brzo i ispuhati...

    Pad BDP uz rast inflacije je nuklearna bomba za gospodarstvo...IMHO

    Da mogu birat (a ne mogu) radje bi izabrao da se situacija polu normalizira uz sitne poremecaju u opskrbnom lancu (situaciju koju smo imali do prije 3 mjeseca)...nijedan ekstrem na duzi rok nije dobar (za nikog pa ni za shipping)...fundamenti shippinga su trenutno fantasticni, predvidjanja do 2024. su bogovska, omjer suplay/demand za pozelit...ne trebaju nam nikakvi dodatni šokovi, cak ni pozitivni jer i bez njih dry bulk je u savrsenoj situaciji...

    Ne bih ni Evergrande tek tako "zaboravio"...mozda su problemi u Kini puno dublji...

    P.s. ovaj osvrt rezultat je mog osobnog razmisljanja i pokusaja shvacanja trenutnog i buduceg kretanja shippinga i svjetske ekonomije...svi komentari su dobrodosli

    Display More

    Ako ste zadovoljni sa zaradom a rizik vam se cini prevelik nemate za cime zaliti.

    Kupaca ima dovoljno da se nudi izlazak.pobrojali ste neg rizike a evo i nekih pozitivnih.

    Pocinje sezona grijanja,plin je jako skup i za struju, kina ponovo pokrecu infrastrukturu.

    Covid je pod kontrolom, svijet zeli oporavak.

    Sljede sve bolji izvjestaji bulkera,dividende,ulazak fondova, rast nase burze.

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 2:04 PM
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Po meni pretjerujete kada pisete

    "Rekao bih da brodare (odnosno unajmitelje) trenutno uopce nije briga kolika je cijena goriva"

    Da cijena goriva nije bitna brodovi bi vozili 20 knots a ne 11-12.

    Uvijek je brzinu odredivala i cijena goriva.

    Slazem se sa vama da po ovim visokim vozarinama je cijena goriva manje vazna ali nikako nevazna jos dodatno kada je to na ovim razinama cijena goriva koje ce i dalje rasti.

    To je neki kompromisni izracun sto manjih ukupnih troskova.

    Dolazi nova regulativa pa ce brodovi voziti sporije kolikogod im se zurilo.

    Znaci da ce potrosnja goriva👎 a vozarine 👍

    potrosnja alkohola ce 👍 medu vlasnicima bulkera

    🥂🍺🍷😁

    Display More

    Naravno, pretjerujem sa tom konstatacijom sa ciljem naglasavanja poante. To je stilska figura znana kao "hiperbola". Vasa tvrdnja je bila da ce se zbog nedavnog rasta cijene goriva (koji je red velicine par postotaka) smanjiti brzina flote, dok ja tvrdim suprotno, kako to nece biti dovoljan poticaj da se brzina smanji jer u danasnjim trzisnim okolnostima visokih vozarina brodari imaju motiv za cak i povecati brzinu.

    Na brzinu flote ne utjece samo cijena goriva, vec i npr. potrosnja, ali i jos stosta drugo. Recimo, potrosnja goriva u jednom trenutku gotovo eksponencijalno pocne rasti sa povecanjem brzine tj. opterecenjem motora.


    Evo jedan clanak od proslog tjedna na ovu temu, govori tocno ono sto sam ja ovdje opisao, a sto i sam zdrav razum nalaze. Brzina bulkera je trenutno na desetogodisnjem vrhuncu.

    https://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-ships…-a-concern/amp/

    "The multi-year record dry bulk freight rates have forced the average sailing speed of these ships to a decade high with shipowners cranking up their vessel engines starting from the smaller Handysize to the larger Capesizes.

    It’s a fact that ship emissions are reliant on vessel speed and the current firm market has emboldened owners to sail faster.

    According to data from ship valuation provider VesselsValue, the average laden speed in August was 11.62 knots, the highest since January 2012, and up 8% from 10.75 knots in February 2020.

    The trend was similar on the ballast leg, with the average reaching 11.95 knots in June, the highest since November 2012, and up 4.25% from 11.46 knots in February 2020.


    Nije mi cilj nadmudrivati se. Ova tema je u euforiji, svaki dan se najavljuju rakete, ukljucilo se puno novih imena... ne svidja mi se smo smo ovdje na temi dosli u fazu potpunog odsutstva kritickog razmisljanja, pa cak i osnovnog logickog zakljucivanja. Zato ovdje uglavnom vise nista ni ne pisem.

    Cinjenica je da su bulkeri u bull trendu, svima je valjda jasno da i ja sam vec dugo zagovaram ulaganje u bulkere, najveci dio trenutnog dionickog portfelja mi cini JDPL... ali ljudi moji, euforija i novac promijene ljude, konstruktivna debata naglo nestane i pocne vladati jednoumlje, ljudi zbog toga postanu slijepi na cinjenice oko sebe koje se ne uklapaju u njihovo jednostrano vidjenje stvari. "Been there, done that", to je put u propast. Nemojte izgubiti sposobnost kritickog promisljanja koliko god stvari bile ruzicaste, ne govorim ovo samo na temu dry bulk-a, to vrijedi za sve u zivotu.

    Display More

    A sad su to "stilske figure"? 😅

    Ok,isprike na nerazumjevanju vaseg stila.

    Predlazete da se smanji "euforija"

    Ja ne vidim euforiju vec jako puno pozitivnih vijesti za dry bulk i veliki rast vozarina.

    Bdi je 5200 da nebi bila euforija da se pravimo da je 2500?koliko bi trebalo oduzeti od 5200?

    Ako cemo to prevesti na cijenu dionice u pon prodavati atpl dok ima kupaca na 250 da unistimo "euforiju "🤭

    Vidite kuda vode "hiperbole"

    Zar nije bolje bez njih🤔😁

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 12:12 PM
    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Rast tonaze ponisten za 33% u 2021 sa usporavanjem brodova💪👍

    Navijamo za sto veci rast cijene nafte😁


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Ali je to povecanje brzine manje nego bi bilo da je cijena nafte niza? Znaci da uvijek utjece rast cijena nafte na brzinu.

    Rekao bih da brodare (odnosno unajmitelje) trenutno uopce nije briga kolika je cijena goriva6, kada su im profiti trenutno visestruko veci od troska.

    Da to plasticno pojasnim;

    Zamisli recimo jednog rudara koji isporucuje Kini ugljen - Kina ne pita za cijenu, kupuje sve sto se na trzistu nudi, cijena ugljena porasla 100% u ovoj godini, taj rudar na toj cijeni ima hyper zaradu, slobodnih brodova za prijevoz kronicno nedostaje, rudar sjedi i nervozno grize nokte dok doceka da se pojavi neki slobodan brod kojeg bi mogao unajmiti... i ne pita za cijenu. Upravo cijela ova situacija je i uzrok ovog strasnog porasta vozarina.

    I jel mozes u takvim okolnostima zamisliti tog istog rudara da kalkulira da mozda malo ustedi na gorivu ako brod koji je unajmio bude vozio 3 dana duze? Ne. Da se njega pita sigurno bi platio i duplu cijenu goriva ako bi time uspio kinezima utrpati sto vise ugljena u sto kracem roku.

    Display More

    Po meni pretjerujete kada pisete

    "Rekao bih da brodare (odnosno unajmitelje) trenutno uopce nije briga kolika je cijena goriva"

    Da cijena goriva nije bitna brodovi bi vozili 20 knots a ne 11-12.

    Uvijek je brzinu odredivala i cijena goriva.

    Slazem se sa vama da po ovim visokim vozarinama je cijena goriva manje vazna ali nikako nevazna jos dodatno kada je to na ovim razinama cijena goriva koje ce i dalje rasti.

    To je neki kompromisni izracun sto manjih ukupnih troskova.

    Dolazi nova regulativa pa ce brodovi voziti sporije kolikogod im se zurilo.

    Znaci da ce potrosnja goriva👎 a vozarine 👍

    potrosnja alkohola ce 👍 medu vlasnicima bulkera

    🥂🍺🍷😁

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 10:42 AM

    Rast tonaze ponisten za 33% u 2021 sa usporavanjem brodova💪👍

    Navijamo za sto veci rast cijene nafte😁


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Quote from mitkko
    Quote from brajakica

    Ostalo je neodgovoreno pitanje od proslog tjedna.

    "Gorivo poskupljuje bulkeri ce voziti brze ili sporije"?

    Nije to bas tako.

    Kada su vozarine jako visoke kao sto su danas, brodarima je u interesu cak i povecati brzinu jer tako mogu odvoziti vise "tura" i ekstra profitirati na visokim vozarinama. Porast cijene goriva u ovakvim okolnostima nije dovoljno dobar razlog koji ce ih natjerati da voze sporije.

    Ali je to povecanje brzine manje nego bi bilo da je cijena nafte niza? Znaci da uvijek utjece rast cijena nafte na brzinu.

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 10:31 AM

    Ugljen world weekly.

    Files

    IMG_20211002_095905.jpg 85.68 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 9:35 AM

    Brazilian iron ore exports for September totaled 33.7 million tons, down 10% YoY and down 3.3% MoM (one less day though).


    Posljedica velikog kineskog sustezanja koje nije odrzivo.

    Vale povecava proizvodnju to je najvaznije.

    Cijena iron ore je pod pritiskom. Za bulkere je vazna kolicina demanda a ne cijena.niza cijena ore povecava zaradu celicana i stimulira demand.

    Some quite “puzzling” China steel PMI numbers for Sept:
    Headline steel PMI +3.2
    New orders +7.4 (!)
    New export orders +7.1

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 2, 2021 at 8:58 AM

    maratonac

    Potpisujem :thumbup:

    Idemo dalje....😁

    Prosli energetski tjedan je ovako zavrsio

    Quote from brajakica

    Gorivo poskupljuje bulkeri ce voziti brze ili sporije6🤔😅

    Idemo dalje... 😁

    The week in energy markets:
    Brent crude: $78 a barrel, 3-year high
    Asian coal: $185 a tonne, 13-year high
    German 1-year power: €108 per MWh, record high
    European nat gas: ~$26 per mBtu, record high
    CO2 emissions: €63 per tonne, record high

    Ovaj energetski tjedan je ovako zavrsio:

    Brent crude: $80 a barrel, 3-year high
    Asian coal: $203 a tonne, record high (!!!)
    German 1-year power: €135 per MWh, record high
    Europe / Asia nat gas: $34 per mBtu, record high
    CO2 emissions: €65 per tonne, record high

    Trend nema uporiste za objektivni pesimizam na dry bulku🤔😁

    Pitanje tjedna glasi koji energent ove zime ce najvise nadomjestiti jako skupi plin? 🤔😁

    Ostalo je neodgovoreno pitanje od proslog tjedna.

    "Gorivo poskupljuje bulkeri ce voziti brze ili sporije"?

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 1, 2021 at 10:41 PM
    Quote from looserst
    Quote from brajakica

    Visekratno ste bili neobjektivno pesimisticni a ako ste ipak dionicar to bi granicilo sa...

    Objektivan doinicar se rodi jednom u deset godina, preuzimam rizik da niste taj i da sam pogrijesila jer su mi sanse 1:1mil?

    Ja nisam objektivna dionicarka ali su mi postane velike kolicine informacija provjerljive i zadnjih mjeseci su pravilno predvidjele kretanje vozarina i cijene atpl.

    Nekima sam dobronamjerno pri atpl 400 na temi tpng skrenula paznju da je atpl za sada bolji izbor.

    Za "nagradu" me neosnovano napadaju i savjetuju da se maknem a Vi ste im se prikljucili.

    Mislite da bi se kvaliteta komentiranja i kvaliteta informacija popravila na bolje ako se odjavim ili preselim na drugi forum?

    Display More

    DA! S druge strane topic je bulk bez cenzure... :/

    Display More

    Hvala na iskrenom odgovoru,isto mislim i ja za Vas. Ja cu Vas staviti na blok listu jer nista za sebe korisnog nisam od vas procitala. Voljela bi da i Vi mene vise ne citate i da se pohvalite da ste me blokirali.

    Sretno

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 1, 2021 at 10:20 PM
    Quote from looserst
    Quote from brajakica

    Po meni Vi nemate dionice ili bi eventualno zeljeli kupiti ako bi pala cijena jer opetovano izmisljate crnjake od kojih nema nista i za njih nema temelja.

    Svakodnevno stizu pozitivne vijesti koje povlace za sobom rast cijene atpl pa i danas na novi vrh 520.

    Ali nastavite jer nam je zabavno i netko ce mozda kupiti sa nekim malim popustom a netko prodati nesto jeftinije.

    I Idemo dalje..... 😁

    Ugljen je jedan vazan teret za dry bulk cije pracenje sa podsmjehom komentirate na threadu atpl a ja ocekujem od njega velike pozitivne efekte zato ga dodatno pojacano pratim.

    Ispratimo do proljeca tko ce se zadnji smijati... 😁


    INDIA's coal-fired power producers have an average of just 4 days worth of fuel consumption on hand * Stocks are rated critically low at 104 out of a total of 135 power plants (77%)
    * Stocks are rated critically low at 127 GW out of total of 165 GW of capacity (77%

    Display More

    Nije Vam palo napamet da neko stvarno moze imati dionice i kriticki razmisljati o posjedovanju istih uzimajuci u obzir dobre i lose vijesti pri tome ne ocekujuci da piskaranje na forumu dize ili spusta cijenu?

    (GW je gigawatt)

    A recenica je bezuspjesan pokusaj najduze bez zareza ali pokusat cu ponovo 8)

    Display More

    Visekratno ste bili neobjektivno pesimisticni a ako ste ipak dionicar to bi granicilo sa...

    Objektivan doinicar se rodi jednom u deset godina, preuzimam rizik da niste taj i da sam pogrijesila jer su mi sanse 1:1mil?

    Ja nisam objektivna dionicarka ali su mi postane velike kolicine informacija provjerljive i zadnjih mjeseci su pravilno predvidjele kretanje vozarina i cijene atpl.

    Nekima sam dobronamjerno pri atpl 400 na temi tpng skrenula paznju da je atpl za sada bolji izbor.

    Za "nagradu" me neosnovano napadaju i savjetuju da se maknem a Vi ste im se prikljucili.

    Mislite da bi se kvaliteta komentiranja i kvaliteta informacija popravila na bolje ako se odjavim ili preselim na drugi forum?

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 1, 2021 at 9:11 PM
    Quote from looserst

    Meni se cini da cemo danas imati pravi stress test. Svi futuresi su crveni,nasdaq,russell... a ffa i bdi ce gore. Da vidimo moze li se odvojiti zito od kukolja, da li bulk i tankeri, energija mogu ostati zeleni i prate relevantne indekse i vijesti ili rone skupa sa teslama i slicnim prenapuhanim glupostima. Dosta bitan trenutak reklo bi se, pivo i kokice u 15:30 :/

    Po meni Vi nemate dionice ili bi eventualno zeljeli kupiti ako bi pala cijena jer opetovano izmisljate crnjake od kojih nema nista i za njih nema temelja.

    Svakodnevno stizu pozitivne vijesti koje povlace za sobom rast cijene atpl pa i danas na novi vrh 520.

    Ali nastavite jer nam je zabavno i netko ce mozda kupiti sa nekim malim popustom a netko prodati nesto jeftinije.

    I Idemo dalje..... 😁

    Ugljen je jedan vazan teret za dry bulk cije pracenje sa podsmjehom komentirate na threadu atpl a ja ocekujem od njega velike pozitivne efekte zato ga dodatno pojacano pratim.

    Ispratimo do proljeca tko ce se zadnji smijati... 😁


    INDIA's coal-fired power producers have an average of just 4 days worth of fuel consumption on hand * Stocks are rated critically low at 104 out of a total of 135 power plants (77%)
    * Stocks are rated critically low at 127 GW out of total of 165 GW of capacity (77%

    Files

    IMG_20211001_210517.jpg 89.52 kB – 0 Downloads IMG_20211001_212128.jpg 101.08 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • October 1, 2021 at 7:34 PM
    Quote from Philidor
    Quote from brajakica
    […]

    Philidor

    Promasili ste jer nije bio prazan bid nego ask.

    Ja sam bila u pravu a ne vi. nisam vas niti imam namjeru osobno ocijenjivati kao sto vi sebi dali za pravo mene ocijenjivati.

    U zadnjih nekoliko tjedana ili mjeseci izvadite svoje i usporedite sa mojim doprinosom temi po broju postanih aktualnih relevantnih materjalnih cinjena, osvrta i komentara na iste,sa pokazanim poznavanjem dry bulk sektora.

    Ako cete pokazati znanje i trud rado cu vama i vasim istomisljenicima ispuniti zelju i odjaviti se za stalno ili maknuti na neki drugi forum.

    Ne volim Vas ton pa cu vas staviti na blok listu i voljela bi da vi mene stavite.

    Sretno

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • October 1, 2021 at 6:49 PM
    Quote from BabaLuji
    Quote from brajakica

    Philidor

    Nekad je dovoljno pricekati samo jedan dan😉

    Ako ste planirali kupiti nadam se ste to Vi danas.

    Idemo dalje... na stanicu "550"😁

    Koliko stanica ovo je neka gradska linija cini se...

    Rakete ne voze gradske linije jos za sada😁

    Stanica "550" med. sv. postaja Mir sa pogledom u prilogu

    Jos ima nesto mjesta za astronaute amatere sa gratis sampanjcem.

    Stanica "600" mjesec

    "700" merkur

    "800" venera

    ...

    Files

    IMG_20211001_184816.jpg 70.64 kB – 0 Downloads
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • brajakica
    • October 1, 2021 at 6:23 PM
    Quote from brajakica
    Quote from Philidor

    Znači vi kad pogledate ask i bid zaključite da je ask prazan od te dvije strane? Ahhh, razumijem i neke navijačke postove, ali što je previše je previše 🙄

    Kako objasnjavate ako cijena raste danima, da je bid bio prazan pa da zato raste?

    Sta je previse... 🤔

    Pogledajte zadnjih dana prosjecnu i zadnju cijena.

    Kako se umjetno spusta i priprema teren za drugi dan.

    rucna kocnica ili pracka?🤔🤭

    Display More

    Philidor

    Nekad je dovoljno pricekati samo jedan dan za potvrdu😉.

    Ima puno jako pozitivnih vijesti i vec se iz toga moze zakljuciti sto ce biti praznije i u buducnosti.

    Ako ste planirali kupiti nadam se ste to Vi danas.

    Idemo dalje... Za pocetak na stanicu "550"😁

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 1, 2021 at 12:17 PM

    Gasprom reports that european gas inventories are at multi year LOW

    Explainer: What's behind the wild surges in global LNG prices and the risks ahead
    In less than a year and a half, liquefied natural gas (LNG) prices have lurched from record lows to record highs, with the market first reeling from the impact…
    www.reuters.com

    Di su rukeee💆‍♀️😁

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 1, 2021 at 11:46 AM

    Kina i indija ove godine najmanje uvoza ugljena i najnize zalihe. Ove godine najveca potrosnja struje i najveca potrosnja za grijanje radi preskupog plina.

    Sljedi dernek, ruke gore

    Bulkerasiiiii💆‍♀️🥂🙅‍♂️🍺🙅‍♀️🍷😁

    Files

    IMG_20211001_113253.jpg 37.55 kB – 0 Downloads IMG_20211001_114737.jpg 95.27 kB – 0 Downloads IMG_20210930_155702.jpg 72.09 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 1, 2021 at 11:12 AM
    Quote from looserst

    Meni se cini da cemo danas imati pravi stress test. Svi futuresi su crveni,nasdaq,russell... a ffa i bdi ce gore. Da vidimo moze li se odvojiti zito od kukolja, da li bulk i tankeri, energija mogu ostati zeleni i prate relevantne indekse i vijesti ili rone skupa sa teslama i slicnim prenapuhanim glupostima. Dosta bitan trenutak reklo bi se, pivo i kokice u 15:30 :/

    Danas je bitan trenutak za trejdere. Meni ce biti bitan trenutak za 6 do12mj.

    Kada otpustim svoje dionice i uzmem jos min 100% na danasnjih 500kn🙃🤣

    trejderi neka se pohvale koliko su u plusu zadnjih 5 mj.

    Bez trejdanja ja sam 50%💪🙆‍♀️😁

  • DRY BULK

    • brajakica
    • October 1, 2021 at 10:16 AM

    Bdp 0% 3q down

    🇨🇳CCP Down

    Infrastruktura up

    Futuresi za iron ore up

    Vozarine up

    Dobit bulkera up

    Cijena bulkera up

    Idemo dalje... 😁

    January iron ore ended daytime trading 5.4% higher on China’s Dalian Commodity Exchange DCIOcv1.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™