sasaki radi punom parom
Posts by harpun
-
-
bitno je pisati pa makar i loše
Nakon par teških godina, luka Rijeka bilježi rekorde! U gubitke su ih gurnuli poljski partneri, sada je šansa da se div podigne‘Bila bi nam idealna dokapitalizacija, da vlasnici prepoznaju da je to dobar posao i ulože‘novac.jutarnji.hr -
sad je već lijepa količina prošla
-
moralo je i ovo jednom doći na red
-
16 najvećih automobilskih koncerna svijeta je po navodima konzultantske kompanije povećalo promet u prosjeku za 28 posto.
Kvartal iz snova za proizvođače automobila, ali ima i problemawww.poslovni.hr -
Josip Boban bivši dugogodišnji predsjednik Uprave i Nadzornog odbora AD Plastika
-
kapitalni je vani
ADPL BOBAN JOSIP -- 40,000 0.95% 3.19M KAPITALNI FOND D.D. -
Segment Obrane zabilježio je pad, no u upravi kompanije smatraju da je realno očekivati značajan porast prihoda i u tom segmentu, osobito zbog posla MORH-ove nabavke i modernizacije oklopnih vozila Bradley. Kako je predviđeno, Đuro Đaković obavljat će njihovu obnovu, a prvi oklopnjaci trebali bi u Slavonski Brod stići u prvom tromjesečju iduće godine.
Pročitajte više na: https://m.vecernji.hr/biznis/duro-da…a-uzlet-1636480 - m.vecernji.hr -
Za sada nema
1. CERP/REPUBLIKA HRVATSKA 3.372.495 25,02% 2. RUBICON PARTNERS VENTURES ASI SP. Z O.O. 2.360.924 17,51% 3. AZ OMF kat. B 2.024.227 15,02% 4. Privredna banka Zagreb d.d. 1.179.462 8,75% 5. OT LOGISTICS SPOLKA AKCYJNA 1.060.300 7,87% 6. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D./PBZ CO OMF - KATEG... 1.024.100 7,60% 7. Erste Plavi OMF kat. B 918.221 6,81% 8. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 255.303 1,89% 9. Erste Plavi Expert 123.093 0,91% 10. AZ OMF kat. A 115.000 0,85% Zadnji datum stanja dioničara: 23.11.2022 (nema promjena).
Nema promjena dioničara od datuma: 24.10.2022.
-
Financijski efekti od promjene poslovnog modela, odnosno navedene reklasifikacije portfelja
sastoje se od smanjenja dužničkih vrijednosnih papira po fer vrijednosti kroz ostalu
sveobuhvatnu dobit (AOP 019) za 2.879 milijuna kuna, uvećanja dužničkih vrijednosnih
papira po amortiziranom trošku (AOP 022) za 3.110,6 milijuna kuna te povećanja
akumulirane ostale sveobuhvatne dobiti (AOP 059) u kapitalu i rezervama za 231,6 milijuna
kuna, što će biti vidljivo u sljedećem izvještajnom razdoblju sa stanjem na dan 31. prosinca
-
ako je sve tako lijepo država bi trebala pričekati s prodajom svog udjela
-
udio dobiti od jadranskih vrata je 35 milijuna od 56 milijuna dobiti društva ,20 milijuna nije mali prihod i utječe bitno na konačan poslovni rezultat
-
Luka Rijeka je manjinski suvlasnik društva Jadranska vrata. Imat će koristi kao i svaki drugi koncesionar koji će poslovati na prostoru Lučke uprave Rijeka. No, investicija Maerska se odnosi na ulaganje u novi, najveci kontejnerski terminal i Maersk će s PPD-om zapravo po završetku investicije odnosno početku poslovanja biti konkurent Jadranskim vratima odnosno Luci Rijeka. Znaci, nije moguće apriori reci kakve će i kolike koristi biti za LKRI (ako će ih uopće biti) jer je moguće da unutar iste lučke uprave Maersk s PPD-om defacto istisne Jadranska vrata u pretovaru kontejnera jer je naprosto Maersk mnogo veća kompanija od Jadranskih vrata i njegovog principala s Filipina i Maersk prvenstveno zanima ulaganje jer će njime skratiti put do Srednje I Zapadne Europe i osigurati vlastitim kontejnerskim brodovima uposlenost i brzi prekrcaj roba. PPD pak zanima logistički dio kolaca jer se oni bave tim poslom i željezničkim kargom.
znači nije samo manjinski suvlasnik
-
jadranska vrata su samo dio imovine društva
Grupu Luka Rijeka čine:
LUKA RIJEKA d.d. Rijeka, matično društvo, najveći koncesionar za prekrcaj suhih tereta na području
riječke luke i pruža usluge u pomorskom prometu, lučke usluge, te usluge skladištenja roba i špedicije.
LUKA - PRIJEVOZ d.o.o. Škrljevo, 100% u vlasništvu matičnog društva., čija je osnovna djelatnost
pružanje usluga prijevoza.
STANOVI d.o.o. Rijeka, 100% u vlasništvu matičnog društva, čija je osnovna djelatnost gospodarenje
stanovima u vlasništvu matičnog društva i poslovi upravljanja zgradama.
LUKA RIJEKA CONTAINER DEPOT d.o.o. Kukuljanovo, 100% u vlasništvu Luke Rijeka, čija je osnovna
djelatnost punjenje/pražnjenje, ukrcaj/iskrcaj i popravak kontejnera
Luka Rijeka d.d. vlasnik je 49% udjela u društvu Jadranska vrata d.d.
-
lijepo piše u članku da će i luka rijeka dd imati direktne koristi a imat će koristi prije svega od izgradnje nove cestovne i željezničke infrastrukture
-
-
opet o luci
CEO najvećeg svjetskog brodara je u Zagrebu s Plenkovićem: Ekskluzivno za Jutarnji otkriva gdje želi ulagatiTa je luka idealno situirana za transport roba, prije svega iz Azije, kao i SAD-anovac.jutarnji.hr -
bit će tu posla i za luku rijeka dd
Optimizam u Luci Rijeka nakon nekoliko teških godinaNakon nekoliko teških godina, riječka bi luka ovu mogla završiti s rekordnim kontejnerskim prometom. U tijeku su i pripreme za početak izgradnje Zagrebačke…vijesti.hrt.hr -
ide li netko na skupštinu
-
nije rekla je li to u pripremi ili je to samo ideja
Oni imaju samo ideje, ideje naše benzin vaš. Razina ozbiljnosti izbora za miss; ja sam za mir u svijetu.
i ja sam za mir u svijetu, jesam li ja onda miss