1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. 5. Element

Posts by 5. Element

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 2, 2021 at 10:29 PM
    Quote from forumas

    I ipak je nekome dosta i 401 kn?

    Kolega, to je normalno.

    Ljudi imaju razlicite percepcije dobiti, rizika, horizonte, prioritete, potrebe, mozda i neke druge prilike, tko zna...

    I svi mi skupa cinimo trziste.

    I dobro je da je tako. Ovdje se bar uvijek moze uci i izaci za neku lovu. Free float je dobar, publike ima, percepcija je trenutno dobra, i da je vise takvih dionica bilo bi bolje.

    Ja ne izlazim barem dok ne vidim jos minimalno 4 dobra kvartala, a mozda i 7. Cijena racunam da ce rasti, a izbjegnem i porez. To je moja prica.

    Ali svatko ima svoju, Bogu hvala.

    P.S.

    Nadam se i divki.

    To bi katapultiralo dionicu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 2, 2021 at 7:43 PM
    Quote from Kvark
    Quote from Junak

    svako refinanciranje je super, samo da se troskovi smanjuju, pogotovo lihvarske kamate!

    Dali itko moze podijeliti informaciju, koliko At. ima brodova u sell and le. back setupu?

    Po mojoj evidenciji to izgleda ovako:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Dakle, apsolutno svi (osim Libertasa) su refinancirani u posljednjih godinu dana, tako da su se financijski troskovi znatno smanili, a ucinak ovih posljednjih refinanciranih ce tek biti vidljiv.

    Dakle, financijski rashodi u izvjestaju za 06/2020 su iznosili 35 mil kn, a za 06/2021 iznose 27,9 mil kn.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ovo ide u jako dobrom smijeru i s prihodovne i s rashodovne strane.

    Display More

    Znaci, imamo DIVERGENCIJU prihoda i troskova.

    To je jako lijepo znati.

    Jer prihodi su varijabilni, volatilni, i zato je vazno troskove zakucati sto nize.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 2, 2021 at 4:55 PM

    Ovo je super. Nisam ocekivao ovako brzo da ce to ici. Svaka cast.

    Uskoro ce znaci kvartalni troskovi kamata biti nekih 7-8 mil kn, a ne 13 kao sada ili 18 kao nekada. Upravo sjajno.

    Samo to je novih 15ak kn na EPS-u.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 2, 2021 at 3:51 PM
    Quote from forumas

    Da, sve 3, 4% u plusu, mi 5% u minusu??

    Prijatelju, ovo je ZSE, shvati to.

    Ali isto tako, kad krene prema gore nitko ne pita zasto, samo se kupuje.

    Ne trazi logiku tamo gdje je nema.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 2, 2021 at 11:57 AM
    Quote from Junak
    Quote from forumas

    S dobiti od cca 200 mil.godišnje koliko će imati , mogu za 3 god. otplatiti sve obveze i firma ostaje potpuno čista.

    Tako da ne treba više računati nikakve koeficijente i sl. stvari, to vrijeme na brodarima je prošlo, sad se samo računa hoće li dobit biti velika, jako velika ili ekstremno velika.

    Kad onim Panamaxima istekne TC (a to je svaki čas), biti će ovo zadnje gore.

    Ovaj komentar pobjeduje. Na jednom od najvolatilnijih trzista na svijetu, gdje se doslovno stvari mogu promijeniti u danu, covjek racuna 3 godine mirnog mora, apsolutno uvjeren u to :D :D

    Samo ako se vidi dali se to ikada u povijesti dogodilo, dolazi se do otreznjenja ove pijanosti optimizmom 🤦

    Istina jest da je ovo najvolatilnije trziste koje postoji, ali je fora u tome da je ovo tek pocetak strukturnog uptrenda koji naprosto ne moze potrajati manje od 3-4 godine. A mozda i dulje, jer je orderbook vrlo nizak, a potraznja ce ukupno rasti, neovisno o svemu, jer se svijet oporavlja i nastavit ce u tom ritmu. S tim da ce ostatak svijeta polako preuzeti palicu od Kine, barem jednim dijelom.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • August 1, 2021 at 7:23 PM

    Koeficijent likvidnosti je sad vec vjerovatno preko 1. I trosak kamata na razini godine bi zbog svih refinanciranja dosad, ali i buducih, trebao uskoro pasti za jos 15-20 mil kn na razini godine.

    Tako da je sad to sve skupa puno stabilnije nego prije.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • July 30, 2021 at 2:13 AM

    Prije nekoliko mjeseci jedan je kolega postao dijagram BDI i cijene ATPL jos od 2004 pa sve do 2015 ili tako nesto.

    Iskreno, ne surfa mi se za tim pa molim nekoga tko zna gdje je to ili onoga tko je to onomad postao da stavi opet.

    Uglavnom, graf objasnjava time lag izmedju porasta vozarina i rasta cijene dionice, a valjda temeljem ostvarenih zarada u FI.

    Molim vas, nadjite to. Negdje je iza. I sjecate se toga. Sigurno.

    Pozdrav!

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • July 29, 2021 at 10:59 PM
    Quote from Flight
    Quote from tizian1

    Mislim da smo dobro prognozirali dobit za 2 kvartal....ja sam osobno i očekivao 30-35 mil. kn

    Sad se već može reći da neće više biti ispod 50 mil. kn dobiti po kvartalima koji slijede. Kad se trenutne vozarine implementiraju onda će biti 100 mil. kn po kvartalu, konzervativno....pomalo i strpljivo :-)))

    Znate po koliko je Floričić svojedobno prodavo ATPL? Po 800.

    Ozbiljni znalci su prodavali tada po 500-600 i brutalno zaradili. Većina ekipe je prodala ipak jeftinije tada ali i oni su lijepo zaradili. Ali zapravo mrvice. Cijena dionice je otišla na 3.500.

    Hoću reći, ako se nastavi rast vozarina možemo imati brutalnu dobit i brutalan rast cijene dionice. Treba vremena.

    Eksponencijalni rast zarade.

    Display More

    A zašto je ovdje uvijek naglasak na prošlosti, a kad ja povučem tridesetogodišnji graf BDI-a onda se svi zaklinju u budućnost?

    Ja mislim da se rast cijena na nekdasnje razine neće vise nikad ponoviti. A dokle će rasti, pojma nemam. ATPL ima popriličan freefloat. Za pogurati i odrzavati cijenu treba goriva. Ja mislim da ATPL treba sto prije u dokap. Vjerujem da bi sad i mirovinci bili spremni podržati tu nakanu.

    Display More

    Dokap ide kad si u banani.

    Kad zaradjujes onda glavni dionicari nemaju interesa razvodnjavati sami sebe. A kapitala da sami dokapiraju mislim da nemaju.

    Tako da mi se nekako cini da jedrimo ovako kako jest.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • July 29, 2021 at 9:36 PM
    Quote from tizian1
    Quote from tin

    Capovi izgleda spremaju opet na uzlet iznad 40000 usd a kako vidim na futuresima fino vuku gore i panamaxi i supre...vanka se sve zeleni ...izvješće ATPL odlično kako je i očekivano još jedan brod više na SPOTU...a brodovi na SPOTU vidimo svi preko 30 000 usd...čeka nas vruća jesen i ako Bog da još jedno očekivano dobro izvješće s 50+ mil.kn dobiti.

    Mislim da smo dobro prognozirali dobit za 2 kvartal....ja sam osobno i očekivao 30-35 mil. kn

    Sad se već može reći da neće više biti ispod 50 mil. kn dobiti po kvartalima koji slijede. Kad se trenutne vozarine implementiraju onda će biti 100 mil. kn po kvartalu, konzervativno....pomalo i strpljivo :-)))

    Znate po koliko je Floričić svojedobno prodavo ATPL? Po 800.

    Ozbiljni znalci su prodavali tada po 500-600 i brutalno zaradili. Većina ekipe je prodala ipak jeftinije tada ali i oni su lijepo zaradili. Ali zapravo mrvice. Cijena dionice je otišla na 3.500.

    Hoću reći, ako se nastavi rast vozarina možemo imati brutalnu dobit i brutalan rast cijene dionice. Treba vremena.

    Eksponencijalni rast zarade.

    Display More

    Tako je.

    To je na tragu onih predvidjanja da pravo vrijeme za prave znalce dolazi tek 2023, a mozda i kasnije.

    Sad je tek pocetak dobre atmosfere oko bulkera, nakon jos 3-4 dobra kvartala to ce postati jako dobra prica, a 2023-2024 totalna euforija.

    Naprosto smo sad zajahali i ne treba se zaletavati. Prazan ask sve do 440 ovih dana je sugerirao da vecina ulagaca ne razmislja o prodaji uskoro.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • July 29, 2021 at 3:30 PM
    Quote from Moller
    Quote from 5. Element

    Vjerujem da nisu takvi telci da iznajme brod fiksno po 11.000 i da im onda podunajmitelj bere citavu razliku do 25.000. To bi stvarno bilo previse.

    To bi bilo kao da se obvezes nekome isporucivati 5 godina zaredom psenicu po 90 lipa za kg, neovisno o tome da li je cijena psenice na svjetskom trzistu 80,90,110 ili 150 lipa za kg.

    To se naprosto tako ne radi. Sigurno idu neke korekcije. Samo je pitanje koliko i kada.

    brodovi su u vlasništvu svih nas, da li svi dogovaramo i ugovaramo te ugovore, ah da pa kod nas je poznato da nema manipulacija s tamo nekim offšoranjem i firmama s dalekih otočja, baš se eno i na Dlkv vesele takvom odnosu prema dioničarima

    A mogli ste usporediti i s Agrokorom, kad ste vec krenuli s tim. Pricekajmo pa cemo nesto zakljuciti iz FI.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • July 29, 2021 at 3:19 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from tenchi0110

    Evo mali info prije izvješća,

    izgleda da je AP Libertas 16.04.2021 (prema http://www.hartlandshipping.com/wp-content/upl…-April-2021.pdf)

    plovio za 24.500 $ a pošto je to Panamax izgleda da nisu svi bili vezani dugoročnim ugovorima i još je vrijednost za panamax 16.4. bila $19,783 što znači fino iznad prosjeka...

    "AP Libertas (75,213-dwt, 2008) fixed delivery retro Tuticorin 16 April for a trip via East coast South America to Singapore-Japan range at $24,500"

    To ne mozes znat jer brod moze ici i u podnajam pa da unajmitelj zaradjuje na razlici, a ne vlasnik

    Vjerujem da nisu takvi telci da iznajme brod fiksno po 11.000 i da im onda podunajmitelj bere citavu razliku do 25.000. To bi stvarno bilo previse.

    To bi bilo kao da se obvezes nekome isporucivati 5 godina zaredom psenicu po 90 lipa za kg, neovisno o tome da li je cijena psenice na svjetskom trzistu 80,90,110 ili 150 lipa za kg.

    To se naprosto tako ne radi. Sigurno idu neke korekcije. Samo je pitanje koliko i kada.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • July 28, 2021 at 6:14 PM
    Quote from Mrcash

    ja po prvi puta u životu ovaj ulog gledam kao investiciju, a ne kao spekulaciju ili trejd. Sad hoće li se neki armagedon desiti ili ne neznam , al ovi rezultati genka od jučer sugeriraju da bi i na atlantskoj moglo biti vatrometa jer će pokazati promjenu trenda

    Potpisujem svaku rijec.

    To je taj shift, sa spekulacije na investiciju, da, to je to.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • July 28, 2021 at 5:57 PM

    Postoji nesto sto se zove return to the mean.

    U ovom kontekstu to bi znacilo da valuacije brodara mogu oscilirati od jako skupih, sto je bilo nekad (kostali su manje, ali kako su gubili novac bili su preskupi) do jako jeftinih (zaradjuju, ali im vise nitko ne vjeruje pa ih ne valuira kao druge) i nazad prema skupom (ako nastave zaradjivati doci ce i to vrijeme). U svakom slucaju, stvari ce se poravnati, samo treba vremena i dobrog poslovanja.

    Realno, tek sad je izasao jedan kvalitetan kvartal na dry bulku, ovaj Q2. Q1 je bio prijelazan. Zamislite kako ce izgledati atmosfera oko bulkera nakon 6 ili 7 dobrih kvartala s najavom barem njih jos nekoliko? Tu se krije pravi novac. Za one koji ga docekaju.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • July 28, 2021 at 5:09 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from 5. Element

    Nekoliko utjecaja koji djeluju simultano tipa rast Kine, rast svih ostalih, svi relativno veci od rasta flote, jos uvijek povijesno mali orderbook te sad uskoro i EEXI, svi u stjecaju, relativno lako dovedu do 100% utilizacije flote. Tog nije bilo ni 2007-2008.

    Smatram da tu savrsenu oluju treba pricekati, jer evo je, dolazi, vidi se na horizontu.

    Kina bi se mogla posebno mucit s obzirom na zavisnost svog rasta na poticanje ulaganja sta je sve vezano za commoditije i prijevoz, vec dugo govore kako trebaju se prebacit prema potrosackom drustvu, a manje infrastrukturnom samo sve nesto odugovlace ocito da ta tranzicija nije jednostavna za pokrenit i vrlo vjerovatno ce bit potaknuta vanjskim faktorima kad i ako u jednom trentuku cijena ulaganja u infrastrukturu je prevelika, a utjecaj na gdp sve manji, kinu treba posebno pratit jer svega ovoga ne bi bilo da nema njih, sad oce li indija ili neke druge zemlje isto krenit tim putem vise ulaganja i samo zamjenit utjecaj kine u nekoj mjeri vidit cemo.

    In my book, najvise ocekujem od Indije i SAD.

    I onda od svih ostalih kapilarno.

    Npr. Afrika se mora silno modernizirati. I hoce.

    I to ce se sve desiti u naredna dva desetljeca. I Indija i Afrika, a SAD kroz naredne godine.

    Tako da ocekujem prosperitet na dry bulku da potraje i dulje od nekoliko godina. Ali oko 2024-2025 bi mogao biti neki srednjerocni vrh.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • July 28, 2021 at 4:13 PM

    Nekoliko utjecaja koji djeluju simultano tipa rast Kine, rast svih ostalih, svi relativno veci od rasta flote, jos uvijek povijesno mali orderbook te sad uskoro i EEXI, svi u stjecaju, relativno lako dovedu do 100% utilizacije flote. Tog nije bilo ni 2007-2008.

    Smatram da tu savrsenu oluju treba pricekati, jer evo je, dolazi, vidi se na horizontu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • July 28, 2021 at 2:28 PM
    Quote from hugh
    Quote from ivomirjana

    Gdje mogu vidjeti izvješće od jučer za 2. kvartal?

    Kod I.B. u uredu ako ste baš jako dobri s njim......

    a inače izvješće nije izašlo, samo je sjednica bila.......

    Netko je jako silovao cijenu ovih dana, i napravio je sto? Mogao je komotno na visoj izaci da nije gnjavio. Amater...

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • July 28, 2021 at 2:19 PM
    Quote from Moller
    Quote from 5. Element

    Ma neeee...

    Ipak u donjem domu. :)

    Ali nema predaje! :D

    ajme sramote na ZSE, pa vas kolega šije danas nemali broj samohranih mama u Hrvatskoj :)

    Znam par takvih, dobro se udale i jos bolje razvele. :D

    Pa sad imaju...

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • July 28, 2021 at 10:39 AM
    Quote from Manu

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Evo kako je tržište za sada reagiralo na kineske intervencije. Više su uspjeli podići cijene čelika nego sniziti cijenu željezne rude.

    Upravo o tome i pricam.

    Komunisti kakvi jesu ne kuze da je slobodno trziste najbolji optimizator procesa i alokator resursa. Svaka drzavna intervencija je suboptimalna, pa i za onog koji intervenira. Zakon ponude i potraznje je nesalomiv.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • July 28, 2021 at 9:42 AM
    Quote from Moller
    Quote from 5. Element

    Kolega, sve novce na burzi koje sam napravio, a napravio sam 7 znamenki u kunama, cistaka, napravio sam ne slazuci se s marketom. Just for the record.

    Usao sam u Atpl debelo dok vama jos nije bila na radaru, po cijeni oko upola sadasnje.

    I kad vam ja nesto kazem onda je tako.

    Market moze sto god hoce. Sretno mu bilo. Ja sam pametniji i spretniji i uspjesniji. I ljepsi. ^^ Sala mala, ali poanta je nadam se jasna...

    Jos nesto: cinjenice potvrdjuju sto pisem.

    Ban na australski ugljen, oplaaa, ode na 150 usd.

    Restrikcije na output celika, oplaaa, ode cijena gore duplo.

    Posljedicno ode i rudaca trostruko.

    Jel vam sada jasno?

    To je hrpa samodopadnih nesposobnjakovica kojima je apsolutna vlast koju imaju doma otupila ostricu uma.

    Plus sto su sa svojom Wolf Warrior politikom otjerali ali ama bas sve saveznike. Debili. Xi Jingping pogotovo.

    Display More

    lijep raspon, 1 000 000 - 9 999 999 , tipujem da ste oko 5mil. elementarnih :)

    Display More

    Ma neeee...

    Ipak u donjem domu. :)

    Ali nema predaje! :D

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • July 27, 2021 at 10:32 PM
    Quote from looserst
    Quote from 5. Element

    Kolega, sve novce na burzi koje sam napravio, a napravio sam 7 znamenki u kunama, cistaka, napravio sam ne slazuci se s marketom. Just for the record.

    Usao sam u Atpl debelo dok vama jos nije bila na radaru, po cijeni oko upola sadasnje.

    I kad vam ja nesto kazem onda je tako.

    Market moze sto god hoce. Sretno mu bilo. Ja sam pametniji i spretniji i uspjesniji. I ljepsi. ^^ Sala mala, ali poanta je nadam se jasna...

    Jos nesto: cinjenice potvrdjuju sto pisem.

    Ban na australski ugljen, oplaaa, ode na 150 usd.

    Restrikcije na output celika, oplaaa, ode cijena gore duplo.

    Posljedicno ode i rudaca trostruko.

    Jel vam sada jasno?

    To je hrpa samodopadnih nesposobnjakovica kojima je apsolutna vlast koju imaju doma otupila ostricu uma.

    Plus sto su sa svojom Wolf Warrior politikom otjerali ali ama bas sve saveznike. Debili. Xi Jingping pogotovo.

    Display More

    Apsolutno me ne zanima koliko ste napravili na burzi niti padam na guzicu sa vasih 7 znamenki

    Odakle vam ideja da znate od kad je meni atpl na radaru?

    Jedino sta mi je jasno je da osim sta imate ruzicaste naocale imate i narcisoidni poremecaj.

    Kako uvijek mene dopadne ovaj... Admine u birtiju molit cu

    Ln

    Display More

    Cinjenice govore u prilog ovome sto pisem. U cijelosti. Ako tvrdite da ne onda pobijte argumentima, jedan po jedan.

    Ali naravno da to ne mozete.

    Zato i krecete s ad hominem.

    Neka, jos jedan na ignore...

    Pa-paaaa.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™