Display Moreevo iz jos jednog zanimljivog kuta pogled na rat u ukrajini.
shipping ce sigurno biti dio zahvacen sankcijama protiv rusije.
"According to Intermodal’s Ms. Katerina Restis, from the Tanker Chartering department, “recently, out of approximately 44k bulk and tanker vessels operating in the world, approximately 2k vessels are owned by Russian registered companies"
4,5% kandidata za povecanje utilizacije na preostlih 95,5%
vrag bi znao dali bi se to moglo reflektirati kao 4,5% vece vozarine ili možebitno kao puno više od toga?
![]()
![]()
Ovaj citat je misleading. U tom članku su sumarno prikazali tankere i bulkere, ali zapravo samo mali dio od tih 4,5% se odnosi na bulkere.
Ruska dry bulk flota čini svega 0,8% ukupne svjetske flote, a ti ruski brodovi nose svega 0,2% ukupnih ton-milja. Također, taj dio flote neće nestati sa tržišta, samo će ubuduće voziti druge rute. Ne treba smetnuti s uma da Kina nije uvela sankcije pa će vjerojatno pokupiti svu robu koju će Rusija imati za ponuditi, a što će voziti upravo ti ruski brodovi koji su pod sankcijama. Zato mislim da će ukupni efekt ovoga na povećanje utlizacije biti ravan nuli.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
na mlin dry bulka ne ide eventualno izbacivanja ruskih brodova iz igre, nego povečanje ton milja ostalih dry bulk brodova koji će teret morati i/ili željeti zbog kupaca prevoziti iz udaljenijih zemalja od odredišta?.........