1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Parica

Posts by Parica

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Parica
    • June 29, 2021 at 6:17 PM
    Quote from Jure

    Sutra ‘dan D’ za Dalekovod, većinski vlasnici prelomili odluku da podrže skupštinski prijedlog kombinacije smanjenja i povećanja kapitala. .

    https://www.poslovni.hr/domace/sutra-d…ju-plan-4294007

    Ja mislim da ce smanjenje TK ici spajanjem 10 u 1 (a ne 100 u 1, kako je u pozivu na GS navedeno)...tako ce izbjec tuzbe i potencijalne probleme jer ce "mali" bit sretni obzirom na ocekivanja, a vecinski ce se moci opravdat da je to bilo jedino moguce rijesenje u tom trenutku i da su "spasili" ulozeni kapital u najvecem mogucem omjeru...

    P.s. nemam DLKV...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • June 24, 2021 at 10:48 AM

    Gledam ove vozarine i gruntam si u glavi...

    Zasto ne bi potpisali barem 2x Supre na 1yTC po 26k USD/d (ili vise ako mogu🤪🤪)...pa samo te 2 SUPRE bi u godinu dana zaradile 60 mil kn (uz BE 12k USD i uposlenost 90%)...to bi bilo fantasticno, pogotovo ako su PNMX ugovoreni na "indeksirane" vozarine jer to znaci da trenutno cijela flota ovisi o srednjorocnom (3m-6m) kolebanju vozarina...

    Da mogu odlucivat potpisao bih 4 supre na 1yTC i nek zarade 100kn po dionici...a ako je oporavak dugorocan (sto mislim da je) opet za godinu dana su brodovi slobodni...

    Ocito sam ziheras u dusi...ali ovo su jeb.ene vozarine i treba ih barem dijelm kapitalizirat (potpisat dugorocni TC)...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • June 23, 2021 at 2:56 PM
    Quote from forumas
    Quote from Kvark

    Braco mila, sta mi radite?! :))) Ma tko prodaje zadnjih dana, da mi je znati?! :)) Sigurno Moller i Parica ; stari trejderi. :)) Sve cu vas u knjizi procitati. :))

    Jdpl mi popravlja krvnu sliku. Dotle je doslo. :)) Daleko je u rastu kraljici odmakao.

    Ja sam prestala citati i pratiti kod Paricinog posta prije 10ak dana u kojem je bila konstatacija:

    "Nek je godisnja uposlenost flote oko 90% (inace je oko 97%), ATPL ce u godinu dana zaradit oko 215 mil kn". A dalje je u tom postu sve ukazivalo na to da ce dobit biti i znatno veca i to uz napomenu da je ovo racunica bez ikakvog daljnjeg rasta vozarina; da ostanu na ovim razinama. Slijedom ovog, ja cekam dividendu. :)) I to izdasnu. A ti Parice, dobro me se cuvaj, ako ti se prognoza ne ostvari. :))

    Cijena je lijepo rasla, sto je bilo u skladu s ocekivanjima. Ne znam sto se dogadja posljednjih dana, ali ja ne vidim razlog da se nesto bitno promijenilo i da se prognoza nece ostvariti. Mala kolebanja bdi-ija nisu utjecala na vozarine znacajno da bi se nesto bitno u rezultatu promijenilo.

    Svi nasi brodovi plove i zaradjuju:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Danas gledam i cini mi se da trenutno nema puno onih koji su zeljni prodati. Bilo je tesko gledati one velike kolicine koje su prodavali CO i SZAIF, a sada se cini da cemo se za ostatke morati natjecati.

    p.s. Naime, ja sam nakon tog Paricinog posta bezbrizno otisla trositi moj predujam dobiti od Atpl. :))

    Nisam mislila da cu nekome faliti pa nisam citala poruke. :)) Osim sto ste pametni i plemeniti ste, vi predivni ljudi. Sad cu se javiti. :))

    Display More

    Stvar je tu u tome da je ova cijena vjerojatno realna, ali predviđanja za sljedeće razdoblje su takva da se do kraja godine predviđa pad vozarina za Panamax i Supramax za 50% - na nekih 20.000 USD i takve će ostati sljedećih par godina:

    ?thumbnail=1

    Iako će se pri njima zarađivati, svejedno neće baš dobro utjecati svakodnevno padanje indeksa.

    Znači, nema ništa od daljnjeg rasta vozarina kako su neki očekivali, i to će potaknuti mnoge na izlaz jer neće biti velikog potencijala rasta kako se očekivalo.

    Uz to, imamo to konstantno dijeljenje dionica Cerpa, što je također negativan utjecaj.

    Dakle, ima dosta negativnih stvari za sljedeće razdoblje, što uz ljetnu letargiju na burzi ne može dobro utjecati na kretanje cijene.

    Display More

    Kolega, to su samo ocekivanja koja su determinirana iskljucivo sadasnjim vozarinama...kako se mijenjaju trenutne vozarine tako se mijenjaju i ocekivanja za buduce razdoblja...sto vozarine budu duze na ovim razinama to ce rast i njihova buduca ocekivana vrijednost...

    Slika pokazuje ocekivanu vrijednost buducih vozarina (od istog izvora), ali od prije 2 mjeseca (14.04.)...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    P.s. sad vidim da su ostale kolege vec slicno odgovorile

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • June 23, 2021 at 1:28 PM

    Kvark

    Pamtite ko slon...jadan onaj tko Vam se zamjeri

    Kratio jesam, ali i vratio sve u "kućicu"...

    Mora netko vodit brigu o likvidnosti da sigurno uplovimo u CROBEX10😉😉😉...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • June 17, 2021 at 9:41 AM
    Quote from lebowski

    Kad smo već u području mašte, evo jednog članka iz prošlosti.

    https://www.poslovni.hr/trzista/atlant…tiri-puta-97786

    Nadodao bih, koliko me sijecanje sluzi, da je i cijena ATPL u tom razdoblju pala preko 70% (jer su i vozarine/buduce zarade pale preko 70%)...shipping, shipping...luda biljka...nista tu nije nemoguce...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • June 17, 2021 at 9:30 AM
    Quote from Sheriff

    Znači ti misliš da će dionica još narasti 8x i doseći 3500kn ako vozarine porastu 3-4 puta?

    Zasto ne????

    Pa oni nemaju varijabilnih troskova, svako povecanje vozarina iznad BE ide u cistu neto dobit...

    Sa ovim vozarinama (30k USD/d) 1 brod zaradjuje 20k USD/d...ako vozarine narastu 4 puta 1brod ce zaradjivat 110k USD/d odnosno 250mil kn godisnje (pricamo o jednom brodu), na bazi 6 brodova to je preko miljardu kuna, odnosno godisnja dobit bi bila nesto malo manja od 1k kn po dionici (bez famoznih PNMX koji su na TC)...uz to pridodajte i barem 3x povecanje vrijednosti brodova pa vam i BV raste i pada zaduzenost...
    Ako bi vozarine narasle jos 3x ili 4x i ostale na tim razinama godinu dana, ATPL na 3,500 kn ne bi bila skupa...

    Ovo je samo teorija, za ove brojke potreban je rast vozarina od 4x puta (sto ne vjerujem da ce se dogodit) i njihovo zadrzavanje na tim razinama barem godinu dana...

    Mašta nista ne košta...

  • Istraživanje utjecaja psiholoških faktora na donošenje investicijskih odluka i performansi - anketa

    • Parica
    • June 15, 2021 at 10:48 PM
    Quote from Ledica
    Quote from Teta Kata

    ispunila sam anketu, pažljivo, koncentrirano i iskreno. Zanimaju me rezultati i veselit će me da ih pročitam. :)

    I ja sam uložila veliki napor i trud, međutim stalno sam imala osjećaj da su moji odgovori kontradiktorni. Mora da je za takav dojam odgovoran način na koji su koncipirana pitanja .

    Zanimaju me rezultati jer ako će biti kategorija “ psihički nestabilan ulagač” ja sigurno upadam.😂

    Popunjeno...takoder sam bio dosta kontradiktoran...sto me i ne cudi kad dnevno mijenjam 3 puta misljenje sto kupiti/prodati...ocito svi na ZSE imamo dijagnozu, ovi normalni su davnih dana otisli...ludo trziste, ludi ulagaci...

  • ADRS (Adris grupa d.d.)

    • Parica
    • June 15, 2021 at 7:35 AM
    Quote from Santa Invest

    Može li netko pojasniti je li je za malog dioničara bolje držati u portfelju dionice ADRS 2 povlaštene ili redovne dionice Adris-a, hvala?

    Kolega,

    ADRS2 je likvidniji i zbog nize cijene (od ADRS) ima veci dividendni prinos...

    ADRS je dosadniji, manje likvidniji i ima manji dividendni prinos, ALI prilikom potencijalnog preuzimanja buduci kupac je obvezan dati ponudu za preuzimanje iskljucivo dionica ADRS, dok za ADRS2 moze, ali i ne mora dat ponudu...

    Tako da u vremenima spekulacija o mogucoj prodaji cijena i volumen dionice ADRS doslovno divlja ( vidjeno 2015.)

    Quote from Santa Invest
    Quote from Toni

    ADRIS GRUPA je s 8.6. kupila 56 komada dionica MAISTRE. To nisu učinili nikad do sada. Je li nastala obaveza za obaveznom javnom ponudom? Nije da bi se nešto promijenilo,ali onako čudan potez.

    Gdje točno pratite nove izmjene u pozicijama te tko je što kupio? Hvala

    https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionica…idDrz=1&idNac=2

    https://investiramo.com/dionicari

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Parica
    • June 14, 2021 at 7:04 PM
    Quote from tollway

    malo sam čeprkao ovih dana po jadroplovu.... i opet pročitao posljednjih desetak stranica teme....hvala kolegama na podijeljenim informacijama. i sve ponovo vrtim u glavi.... i stalno mi se provlači jedan gotovo nevjerovatan podatak. MCAP jadroplova po današnjoj cijeni jest 45 milja kn!!!??? da, samo 45 milja!! prema onoj tablici kolege mittka (to su već "zastarjeli" podaci) toliko vrijedi jedan jedini njihov brod!!

    znalci pomagajte!

    Točno to, ja ga gledam već mjesecima (imam samo 500 kom) i ne mogu se načudit koji potencijal ovdje čući...JDPL je definitivno najjeftiniji brodar u svmiru...ALI je.be ga ta dokapitalizacija i zato je potrebno nju što prije ili provest ili odgodit...neizvjesnost oko dokapa je isključivi "krivac" za ovu cijenu...kad se riješi dokap, na ovaj ili onaj način, cijena ide u nebo...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • June 14, 2021 at 6:03 PM
    Quote from Sheriff

    Dobro je da se u zajednici počelo pričati o izlazu.

    90% postova su neke informacije koje i dalje daju strong bull perspektivu.

    No dosta nas misli ili nemisli isto o izlazu. Neko si je zadao cifru za izlazak, neko kada počne promjena supply/demand ravnoteže itd.

    No svi misle izać, ne znam tko čak i u ovom trenutku misli da npr 5-6 god dugoročno je "mudro" provesti u brodaru. BDI je volatilna životinja, brodari trebaju maximizirati ovakve trenutke i čuvati pare za loše dane, ubosti koji brod. To im garantira opstanak. I ja bi rađe dividendu, večinski je isto investitor. Možda ovakav trenutak čeka godinama, zato je i ulazio.

    Koje su vaše vizije izlaska?

    Osobno, na tjednoj bazi balansiram kolicinu jer se slijepo drzim pravila da mi pozicija ne smije preci 30%...nikad nemam egzaktan target izlaska...

    Cijenu svega pa i vozarina definira iskljucivo ponuda i potraznja...

    O potraznji za bulk sektorom ne znam skoro nista...citam clanke, pratim forum i zdravoseljacki razmisljam...po svim dostupnim podacima potraznja bi trebala rast (sto pokazuje i rast cijena sirovina), Indija bi trebala postat ozbiljan igrac, USA najavljuje infrastrukturne projekte, Kina se ubrzano razvija i potreba za sirovinama bi trebala rast i sigurno nece samo gledat sa strane kako USA trpa u infrastrukturu, tu je i rast globalnog BDP-a, helikopterski novac i inflacija, itd...itd...ukratko, potraznja ce rast, a stopa rasta ce ovisit o beskonacnim politicko/ekonomskim varijablama...ali ce rast...

    Ponudu je puno lakše pratit...

    Trenutni orderbook je 5,8% postojece flote, i iz mjeseca u mjesec pada i trenutno je na na ATL-u (all time low)...

    Od 2007., oko 80% brodogradilista je zatvoreno (ima članak, ne da mi se kopat😀), a ostala prezivjela brodogradilista pune knjige narudzbi kontenjerasima...

    Bilance bulk firmi su devastirane te trenutno nemaju financijskih kapaciteta za narucivanje novogradnji, a ni zainteresiranih kreditora...

    Obzirom da je vremenski rok od odluke o narudzbi novih brodova do same isporuke poprilicno dug (odokativno, sigurno vise od godinu (i pol) dana) znacajniji rast bulk novogradnji nije realno ocekivat prije 2024. godine...

    Za mene, najvazniji dio na strani ponude je da ne postoji mogucnost kratkorocnog utjecaja na ponudu...to znaci da je sljedece minimalno dvije godine ponuda u "banani" i nema joj pomoći...do znacajnijih promjena na strani ponude (zbog ogranicenih financijskih kapaciteta bulk kompanija i ogranicenih kapaciteta brodogradilista) proci ce barem 5 godina...IMHO

    Uz ovako nizak orederbook i nemogucnost kratkorocnog utjecaja na strani ponude potraznja i ne treba bit iznad prosjecna da bulkovi plove u plusu...

    Siguran sam da ce bulk sektor plovit u plusu barem do 2025. godine...a koliki ce plus biti ovisit ce iskljucivo o kretanju potraznje

    I.B. je, kao i mi, samo investitor (ali puno veci) i sigurno razmislja o strategiji izlaska...jedini nacin da izadje s tolikom kolicinom je da ATPL postane dividendna dionica (kao i RIVP kad je poceo izlazit) i zato mislim da ce vec dogodine ATPL isplatit simbolicnih 10kn po dionici...smatram i da se nece ic u pomladjivanje flote vec ce se vecina viska love isplacivat kroz divku...jer ipak je nama (pa i I.B.) bitnija vlastita korist od dobrobiti drustva...

    Zbog svega navedenog, umorni moreplovci, pripremite se za brojanje dolara🤟🤟🤟...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • June 13, 2021 at 12:35 AM

    Iz dana u dan svi gledamo kretanje vozarina, ali ih vecina zaboravi stavit u kontekst troskova...

    Prema izvjescu (2018 i Q12021) breakeven (BE) po brodu je oko 11k USD/d, ma neka bude 13k USD (sto nitko na svijetu nema; kad je beg bio cicija🤪)...za one koji neznaju, BE iskazuje iznose SVIH dnevnih troskva broda...

    Ako uzmemo da prosjecne vozarine ostanu na ovim razinama cca. 30k USD/d, to znaci da svaki brod dnevno zaradi (cista neto dobit jer u shippingu nema poreza na dobit) oko 17k USD, odnosno 105k kn...

    Neka 5 pnmx i 1 supra koje su na petogodisnjem TC voze pet godina na 0, sto je jako, jako malena vjerojatnost...ostaje nam "samo" 6 brodova koje dnevno zaradjuje 630k kn...

    Nek je godisnja uposlenost flote oko 90% (inace je oko 97%), ATPL ce u godinu dana zaradit oko 215 mil kn...

    Cisto za informaciju, razlika od 2k USD/d za koju sam povecao BE godisnje, za samo 6 brodova, iznosi oko 25 mil kn...odnosno svaki dan/tjedan kad vozarine narastu 2k USD budite svjesni da to znaci povecanje godisnje neto dobiti oko 25 mil kn (i to na "samo" 6 brodova)...ili povecanjem prosjecne godisnje uposlenosti flote na 95% razlika u neto dobiti je oko 13 mil kn...

    A ako zelite realniju sliku, ove brojke pomnozite sa 1,5x jer cisto sumnjam da ce ovih 6 brodova na petogodisnjem TC -u vozit na 0 sljedecih 5 godina...kladio bih se da imaju indeksirane vozarine (cak je kolega Status to dobro obradio u jednom postu)...

    Ovo je racunica bez ikakvog buduceg rasta, odnosno pokazuje sadasnju vrijednost vozarina ako se zadrze na ovim razinama sljedecu godinu/dvije...

    Koliko god nama BDI trenutno izgledao visok, ipak je on samo 3k, to jesu visoko profitabilne razine, ali daleko od ludnice i euforije...a nakon 13 godina valjanja u blatu, uz ovakav orderbook i uz cinjenicu da su ove vozarine postignute u tradicionalno "losim" kvartalima, mora doc i euforija...to dokazuje i proslost, ali i zdrav razum...

    Kako bilo kupovao sam i u cetvrtak i u petak...i stalno imam osjecaj da ne mozes fulat kod kupnje, po koliko god kupis, za mjesec dva ce cijena bit veca...

    P.s. na odmoru sam pa pijem (i pisem) vise nego bi trebao🙈🙈🙈

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • June 10, 2021 at 11:11 PM
    Quote from Kvark
    Quote from gigic23

    Dragi Paruca, potpisujem, ali ipak bi rađe upoznao Kvark, a potom bi rado i računicu za Ctobex 10 za rujan sa kraljicom <3 :saint:

    Parica vise bi volio kad bi ti rekla za Crobex, nego me upoznat. Halo?! Mogao si bar presutiti. Samo bi me iskoristio. Ah... Znam ja takve...

    Vidis kako gigic23 zna da je u rujnu revizija indexa, al tepa svojoj "kraljici". :)) Ah i njemu...

    Malo ste me danas u'vatili u djir, al neka, zasluzila sam. :))


    Pokusat cu pojasniti kako se racuna poredak dionica u Crobexu pa cete sami zakljuciti kako trenutno stoji Atpl.

    Dakle, prvi uvjet je 75% trgovinskih dana u 6 mjeseci (01.03.-31.08). One koje ovaj uvjet zadovoljavaju ulaze u izracun poretka u samom Crobexu.

    Atpl definitivno zadovoljava 1. uvjet. Njom se, za sada, nije trgovalo samo 1 dan.

    Dionice se u Crobexu rangiraju po vaganom trzisnom udjelu, koji se sastoji od dva kriterija od kojih svaki sudjeluje sa 50%.

    1. Kriterij

    Udjel u free float trzisnoj kapitalizaciji: (broj izlistanih dionica pojedine dionice x FF faktor x zavrsna cijena dionice) / free float svih dionica u Crobexu

    2. Kriterij

    Udjel u prometu ostvarenom u unutar knjige ponuda u sestomjesecnom razdoblju = ukupan promet te dionice / ukupan promet svih dionica u Crobexu

    S obzirom da je ocito da je promet Atpl jako velik vec duze vremensko razdoblje (danas je bio 1/3 prometa na burzi) te da cijena dionice stalno raste, a to su faktori koji su bitni za ova dva kriterija iznad navedena, ocito je da ce njeno mjesto u Crobexu biti prilicno visoko.

    Ako ne bude nekih znacajnih promjena, mogli bi je gledati u Crobexu10 kod iduce revizije. Hint: ETF-7CRO

    Display More

    Najdraza kolegice,

    Vidim da se stvorio veliki red za upoznavanje, a ja Vam, osim moje ljubljene supruge, nisam spreman cekat nikog...jednog dana, kad ispadnete iz fokusa, cu Vas se sjetit...obecajem...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • June 10, 2021 at 6:52 PM
    Quote from Mrcash

    Ako je ikada postojala diona za dugoročno ulaganje onda je to ova , i to u zadnjih mjesec dana . Ovde trejdati i kokosariti je glupo , ovo su kupuje i ostavlja za zimnice. Evo moja zimnica prešla 50% kiseljenja, al slabo je , ja volim da bude žestoko, stoga nek stoji do jeseni, a možda, samo možda, i 2 godine . Glupo mi plaćati porez na dobit.

    A ja bas mislim suprotno...

    Ako je ista "ko stvoreno" za trejdanje onda su to brodari...pa to je jedan od najvolatilnijih sektora na svijetu...

    Medjutim, trend je zadnjih mjeseci toliko jak i stabilan da nije bilo pametmo trejdat...ali bude se i to promijenilo, na visim razinama...tamo oko 800kn🙈🙈🙈

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Parica
    • June 10, 2021 at 6:01 PM
    Quote from Kvark
    Quote from forumas

    Ali bi opet prodavači mogli krenut u rasprodaju, zato oprezno.

    Tebi bi volila upoznat. Simpatican si. :)))

    Osim sto bi Vas i ja volio upoznat...jos bi vise volio kad bi nam otkrili kako stoji Kraljica sa ulaskom u CROBEX10 i kad ide revizija indexa...

    Po prometu bi trebala uci, ali nisam siguran...ali sam siguran da Vi to pratite i da znate odgovor...

    Tnx...

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Parica
    • June 8, 2021 at 3:59 PM
    Quote from BudFox

    Zanimljiva tablica iz poziva na GS. Da nije bilo vrijednosnog usklađenja brodova (knjigovodstvena stavka, nema utjecaja na cash flow)

    i prošle godine bi poslovali pozitivno oko 15 milijuna kuna ( Usklađenje vrijednosti od 9 milijuna USD zbog značajnog pada tržišne vrijednosti brodova) .

    Na prvi značajan rast vozarina ovdje se situacija mijenja u pozitivu i potpisivanje dugoročnih TC ugovora, te rast tržišne vrijednosti

    istih brodova kojima su u knjigama umanjili vrijednost prošle godine.

    Usporedni prikaz godišnjih izmjena primitaka, prihoda, odnosno dobiti Društva i prosječnih primitaka zaposlenika


    Godina Ukupni prihodi Društva Neto dobit/gubitak Društva Prosječni bruto godišnji primitak po zaposleniku
    2016 272.589.229,00 kn 40.607.823,00 kn 287.917,12 kn
    2017 280.756.789,00 kn 32.132.435,00 kn 259.667,75 kn
    2018 304.356.578,00 kn 6.284.498,00 kn 259.920,44 kn
    2019 269.128.633,00 kn 23.340.242,00 kn 258.752,54 kn
    2020 241.380.155,00 kn -31.682.843,00 kn 250.688,32 kn

    Display More

    Samo za informaciju, bulk sektor je čekao oko 10 godina za značajniji rast vozarina, a Vi to najbolje znate...nadam se da nećete ostariti čekajući...

  • MDKA (Medika d.d.)

    • Parica
    • June 7, 2021 at 10:55 PM
    Quote from Flight

    Are there any comment?

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…6128df4c665.pdf

    Jedino sto je meni jasno je da ekipa vrti svoje i tudje/trezorske dionice medju sobom po smijesnim cijenama...

    Za one koji žele znati više o "ekipi" preporucam da posjete

    http://www.medika.hr/investitori/novosti/

    Files

    prijava-transakcija-rukovoditelja-uredba-o-zlouporabi-tržišta-30112020-prestanak-založnog-prava-jozef-harviš-2.pdf 837.16 kB – 6 Downloads prijava-transakcija-rukovoditelja-uredba-o-zlouporabi-tržišta-26112020-fiducijarni-prijenos_jozef-harviš-1.pdf 494.95 kB – 5 Downloads
  • MDKA (Medika d.d.)

    • Parica
    • June 7, 2021 at 7:16 PM
    Quote from zlocesti

    Nije mi do smijeha.

    Činjenica je da Auctor sakuplja dionice. Po smiješnoj cijeni

    Polažu li oni zdrave temelje za bolestan elaborat, po kojem će nas jednog dana istisnuti ?

    Ajde viriti u vlasničku strukturu .

    Pa napravili su "elaborat" 2019. koji je pokazao da MDKA vrijedi 7,7k kn...

    Iako, hvala Bogu, ne mogu ništa dok su PLIVA i KRKA unutra...ali čisto da se zna koliko oni vrednuju MDKA dok kupuju...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • MDKA (Medika d.d.)

    • Parica
    • June 7, 2021 at 1:23 PM
    Quote from vodoinstalater

    Ja sam napisao i poslao HANFI i medijima. Napišite, pošaljite i vi. Ako nećete nitko se neće zauzeti za vas. Nepravdi treba stati na kraj.

    Četitke kolega, BRAVO!!!!!

    Goni bagru...sad svi vi formuaši/dioničari šaljite dopis medijima, HANFI, ZSE...nije to tako teško, pola sata posla...nek se digne prašina...

    Ovo sad nije šala kad je Lider objavio...e sad je prilika da svi skupa "zakucate"...

  • MDKA (Medika d.d.)

    • Parica
    • June 6, 2021 at 10:52 AM

    Stvarno mi nije jasno sto se sad svi cudite...

    Pa ova bagra je krajem 2019. napravila slicnu rabotu...isla je obvezujuca ponuda AUCTORA po 7,7k kn i Uprava je tu cijenu smatrala prihvatljivom, a godinu dana ranije je ta ista Uprava od rog istog Auctora kupila dionice po 14,5k kn...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pa ovi su doktorirali kako sje.bat male i radit iskljucivo u svoju korist...i jos uz ovo pridodajte politiku isplate dividende koja se redovito predlaze na samoj GS (ne u pozivu na GS)...

    Zbog ovih svinjarija, od 2019. nemam MDKM jer mi se gadi citat njihova sra.nja a kamoli sudjelovat u tome...

    Files

    Screenshot_20210606-104332_Samsung Internet.jpg 31.09 kB – 0 Downloads
  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Parica
    • June 4, 2021 at 2:22 PM
    Quote from zlocesti

    Promet i nije tako malen, al' ne vidim nigdje rasta cijene.

    Na Rivijeri velik poromet ,pritisak na prodaji je priličan, kupnja se drži, neodlučno.

    Sve skupa, da li je itko išta danas zaradio ?

    Ako je, odmah promocija u zvanje Čarobnjak

    Mensečini da mi ne gledamo istu burzu...

    Turisti divljaju, tko god ima turiste u portfelju lijepo mu se danas (i ovih dana) zeleni...a mislim da ce se turistička zelenjava nastavit do rujna...

    Uglavnom, eto nas na 2k bodoba do kraja lipnja...budu turisti to odradili...

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™