1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. mitkko

Posts by mitkko

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • mitkko
    • April 8, 2022 at 6:17 PM
    Quote from mitkko
    Quote from havi

    Kolega Mittko nemojte se slijepo drzati postotaka. 20% nije sveto pismo, a bilo bi dobro da se potvrdi da Njemačka ekonomija ima pad BDP-a dva kvartala, sto još nema. Prema tome, da bome.

    Njemacka je jako energetski oslonjena na Rusiju, a i gospodarski pa nije slučajno zašto je ona leading indivator u ovom padu, ali DAX nije isključivi pokazatelj za potvrdu recesije.

    Je, nije 20% sveto pismo, ali eto, to je dogovorni threshold kada i službeno ovo možemo zvati bear marketom.

    Pad BDP-a bi potvrdio recesiju, ne bear market. Uostalom, gospodarstvo ne mora nužno biti u recesiji da bismo imali bear market, iako sam prilično siguran da ćemo vidjeti i recesiju. Pisao sam o tome zadnja dva mjeseca pa su me nazivali dežurnim crnjakom.



    Ali evo i jedan pozitivan graf, ATPL.

    Nazire se simetrični trokut, sada bismo u ovom valu morali vidjeti breakout ako je uistinu trokut, nekako ovako prema projekciji na grafu.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    ATPL apdejt

    Cijena za sada prilično dobro prati ovu projekciju, cijena je trenutno na pola puta.

    Morao sam rekonstruirati tu "švrlju" jer mi se obrisao stari graf, ali priča je prilično jasna. Vidjeli smo breakout, retest... sada ponovo čekamo veći volumen.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • mitkko
    • April 8, 2022 at 3:53 PM
    Quote from lebowski
    Quote from mitkko

    Zasto ti sama ne pocistis ask kada ces vec sljedeci tjedan garantirano biti u postenom plusu?

    Tvoja želja njena zapovijed

    Nije to moja zelja, vec samo "legit question". Ja da sam toliko uvjeren u nesto bih odmah sutra zalozio kucu i sve upucao u dionicu, a vec drugi tjedan od zarade kupio dvije kuce. I usput se ne bih svojski trudio svakodnevno druge uvjeravati u to da naprave isto, a zauzvrat nudio "glavu na pladnju".

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • mitkko
    • April 8, 2022 at 3:51 PM
    Quote from brajakica

    Mislim da onaj tko prvi posteno pocisti ask da ce vec drugi tjedan biti u postenom plusu? :/  :)

    Kaze zeko da trend-frend spika daje jaku podrsku. ✌️🐰

    Promatrajmo :saint:

    Zasto ti sama ne pocistis ask kada ces vec sljedeci tjedan garantirano biti u postenom plusu?

  • Što smo danas tržili

    • mitkko
    • April 8, 2022 at 2:06 PM
    Quote from Marielena
    Quote from mitkko

    Nije moj komentar išao u smjeru količine koju si kupio. Malo su ti ti hvalisavi postovi o k/p obmanjujući.

    Quote from mitkko

    Crna magija i uroci popuštaju.

    Samo pitam da nisam propustila slucajno neku javno objavljenu info.

    Inace moze biti svasta. Netko dobio neku lovu pa odlucio kupiti Tpng. Netko je malo prvo kupio pa ce onda prodati. Netko ima inside info. Tko zna.

    Samo mi je jutros bid bio jak za Tpng prosjek.

    P.S. vidim lijepi fight dok me nije bilo :)


    Quote from Laudator

    Ufff ufff hm hm ne bi htio ispasti bahat ali prosječno 4.400 kn dobiti/mjesečno za svakodnevno ćoravljenje uz gledalicu :/ :/ :/ .

    To je skoro placa majke odgajateljice :)

    Display More

    Vozarine su podivljale... pogledaj temu Tankeraši...

  • Što smo danas tržili

    • mitkko
    • April 8, 2022 at 11:22 AM
    Quote from Marin83

    Čisto jer me se optužuje da lažem, da se hvalisam itd...ovogodišnja realizirana dobit(uglavnom trejd). I što je najbolje gotovo uvijek napiše kod k/p napomenu (samo malo), upravo zbog ovakvih ljudi.

    The content cannot be displayed because it is no longer available.

    Ja nemam nekoliko milijuna kuna, niti kupujem naveliko, već usitno i to sam desetak puta napisao.

    Pokaži ti meni tu današnju kupnju TPNG po 42,80 i povući ću sve što sam rekao o tebi, duboko ti se nakloniti i ispričati. Pokaži mi da ovo što sam danas rekao o tebi nije točno. Da vidimo tko je taj koji obmanjuje. U suprotnome, ja očekujem od tebe ispriku.

  • Što smo danas tržili

    • mitkko
    • April 8, 2022 at 11:08 AM
    Quote from Marin83
    Quote from mitkko

    Nije moj komentar išao u smjeru količine koju si kupio. Malo su ti ti hvalisavi postovi o k/p obmanjujući.

    S obzirom da me imaš na zubu duže vrijeme, s tobom ne želim komunicirati, jer mi je tvoj podcjenjivački stav prema ljudima ajme. Ionako me se banira čim ti odgovorim na ikakav post! O obmanama koje plasiraš o TPNG zadnjih mjesec dana, ne ću ni govoriti!

    Nemam ja nikoga na zubu, povremeno iskomentiram neki tvoj besmislemi post, čisto iz razonode. Ovaj danas neistinit post o kupnji TPNG mi tome daje za pravo. Nisi kupio za 42,60-42,80, već za 42,60... i nisi kupio za 10k kuna, već za točno 3.535,80 kn. Sada samo čekam da napišeš kako si sve krajem dana prodao i uknjižio dobitak 6.000 kn :S. Ovo sve slučajno pouzdano znam. Takve u mom selu nazivamo "laznjacima".

    A što se tiče tih drugih navodnih obmana... to su obmane za one koji nemaju nikakvog pojma o tematici o kojoj se razgovara. Ostani ti meni prijatelju blažen u neznanju.

  • Što smo danas tržili

    • mitkko
    • April 8, 2022 at 11:02 AM
    Quote from Marielena
    Quote from Marin83

    Nisam ja bogat kao ti...

    Nesto sam propustila u zadnje vrijeme?

    Osim veceg bida jutros.

    Crna magija i uroci popuštaju.

  • Što smo danas tržili

    • mitkko
    • April 8, 2022 at 10:47 AM
    Quote from Marin83
    Quote from mitkko

    Mogao si kupiti samo eventualno cijelih 83 kom po 42,60.

    Nisam ja bogat kao ti...10k kuna za dokup dosta.

    Nije moj komentar išao u smjeru količine koju si kupio. Malo su ti ti hvalisavi postovi o k/p obmanjujući.

  • Što smo danas tržili

    • mitkko
    • April 8, 2022 at 10:39 AM
    Quote from Marin83

    Zadnji tren pri otvaranju:

    +TPNG po 42,60-42,80kn

    Mogao si kupiti samo eventualno cijelih 83 kom po 42,60.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 7, 2022 at 7:17 PM
    Quote from D_artagnan
    Quote from mitkko

    Ako se iz jednadzbe maknu revalorizacije brodova, najbolji P/E ima JDPL, trenutno oko 2,0.

    ATPL je trenutno oko 4,0, ULPL oko 3,0.

    Ispravite me ako sam nesto krivo izracunao.

    od svih firmi? Ne samo od brodara?

    Gdje se to moze najbrze vidjeti, sortirati, da se ne otvara i gleda jednu po jednu?

    Ne znam za ostale, mislio sam da pitas samo za brodare. Pregled dionica po ovom i slicnim parametrima bi se trebao moci napraviti na stock screenerima... padaju mi na pamet samo mojedionice.com i investiramo.com

  • Tankerasi strani i domaci

    • mitkko
    • April 7, 2022 at 6:56 PM
    Quote from mitkko
    Quote from mitkko

    Nisam jos dosao do zakljucka koji brodovi ce najvise profitirati... za sada se ova disrupcija snazno odrazila na dirty tankere - Aframaxe i Suezmaxe, a od clean tankera su profitirali jedino LR2 i nesto manje LR1. MR tankeri i dalje struzu po dnu. Ovo je prvotna reakcija na trenutne sokove, tek treba vidjeti koje nove trgovinske rute i pravci ce se trajno uspostaviti. Javi ako nadjes kakav dobar clanak na tu temu, sve sto sam ja do sada nasao su oprecna misljenja.

    To je ono sto kolegica ne kuzi kada samo slijepo prati BCTI indeks. BCTI indeks cine MR, LR1 i LR2 tankeri i njihove rute, ne samo MR tankeri. Ovih dana BCTI indeks snazno raste zato sto ga pogoni uglavnom rast LR2 tankera, dok su MR i dalje slabi (TPNG ima samo MR tankere), manje-vise nepromijenjeni. To je otprilike kao da se veselimo sto BDI raste, ali ATPL ne reagira - a onda skuzimo da BDI zapravo raste jer Capeovi snazno rastu, dok su panamaxi zakucani i plove sa minusom... ali mi to ne razumijemo, i dalje se samo cudimo.

    Porast ce i MR tankeri sigurno jednog dana, ali do tada ovo pratim sa strane. Pratim TPNG isto kao i kolegica, ali kolegica se sada tjesi kako je bila u pravu u vezi porasta cijene nafte, kako u prilog tome ide i rast stranih tankerasa... ali poanta je da se ovdje druka na rast TPNG, a TPNG ne mrda. Nema koristi sto nafta raste, ako nisi ulozio u naftu.

    U zadnjih 20-ak dana LR1 je pao 30%, LR2 pao 55%, MR 37 je iz negativnig teritorija dosao na 7.700 (iako su ovo jos uvijek niske razine, mozemo reci da je porastao vise od 8 puta), a MR 38 eksplodirao plus 580% na odlicnih 27.000!

    Istovremeno je BCTI pao cca 15% na 891. Ovdje se lijepo vidi koliko je taj BCTI varljiv kada se slijepo prati. Kada bismo gledali samo BCTI zakljucili bismo da se nista znacajno nije dogodilo, ali izuzetno je znacajno da BCTI sada pogone MR-ovi, za razliku on tada kada su ga pogonili LR-ovi. Ova situacija sada postaje zanimljiva za TPNG.

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Tues 4/5:

    - LR1: 14,700 (-900)

    - LR2: 14,600 (-3600)

    - MR 37: 7,700 (-1100)

    - MR 38: 27,300 (+6500)

    BCTI 891

    Display More

    Poten clean tanker spot rate (VLSFO fuel, non scrubber) update for Thurs 4/7:

    - LR1: 13,100 (-1600)

    - LR2: 11,400 (-2700)

    - MR 37: 8,200 (+500)

    - MR 38: 62,000 (+35000)

    Disbalansi pokazuju svu svoju raskos, velika je potraznja Europe za derivatima iz meksickog zaljeva. MR 38 brutalan... danas +130% na fantasticnih 62k USD.

    BCTI 892

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • mitkko
    • April 7, 2022 at 4:44 PM

    Info za kolege koji prate ZIM... insajderi prodaju dionice.

    https://twitter.com/seanvestments/status/1512078046089555977/

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 6, 2022 at 10:05 PM
    Quote from brajakica

    Kada vrijednost brodova pada to je problem atpl a kada raste to sa atpl nema nikakve veze 8| ;( 🤣

    Black magic i uroci ce se opet rasplinuti.

    Promatrajmo :saint:

    Ako nas zanima vrijednost imovine onda gledamo NAV, a ako nas zanima operativno poslovanje onda gledamo nesto drugo. Ukidanje umanjenja vrijednosti brodova bismo svi trebali znati sto znaci, a zasebno se i jasno iskazuje u izvjescu upravo zato da ne stvori konfuziju. Ali naravno, uvijek mozemo sve to jednostavno i zanemariti pa zajedno gledati kruske i jabuke, kako vec kome odgovara.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • mitkko
    • April 6, 2022 at 9:30 PM
    Quote from jasko
    Quote from D_artagnan

    Koja kompanija na ZSE je zaradila u prosloj godini najvise po dionici u % na trenutnu cijenu?

    AA

    Ako se iz jednadzbe maknu revalorizacije brodova, najbolji P/E ima JDPL, trenutno oko 2,0.

    ATPL je trenutno oko 4,0, ULPL oko 3,0.

    Ispravite me ako sam nesto krivo izracunao.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • April 6, 2022 at 1:29 PM
    Quote from Parica

    Ajmo eksperi pomozite...isao sam malo istrazit trosak goriva i upao sam u rupu neznanja...

    Evo mekih cinjenica:

    1. Supramax dnevno trosi 30t-40t goriva, ovisi jel prazan, kojom brzinom plovi itd...ali nek bude 30t

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    2. Cijena 1t goriva je oko 800USD te po tome ispada da je dnevni!!! trosak goriva cca. 24k USD za SUPRU

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    3. Tocku potvrdjuje i clanak koji sam nasao iz listopada 2021 prema kojem CAPE dnevno trosi goriva cca. 23k USD/d

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    E sad pitanje je kako je moguce da je trosak goriva toliki, a svi ino izvori koriste podatak da je dnevni OPEX cca. 8k USD/d???

    Pretpostavljam zato jer dnevne spot vozarine su aproksimirane sa vozarinama iz TC (gdje narucitelj placa gorivo) da se mogu medjusobno usporedjivat te su ustvari nominalne spot vozarine znacajno vece (mislim da sam prije par godina ovo negdje i procitao)...

    E sad, posto sam neuk i volim pojednostavit stvari nasao sam i clanak koji govori da trosak goriva cini 50%-60% dnevnog OPEXA...dnevni OPEX je oko 8k USD/d

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    ...pa ako koristim tu informaciju zakljucujem da ce BE za brodove na spotu, zbog rasta nafte za 50%, biti veci za cca. 2k USD/d

    Jel ovo ok?

    P.s. sry pisem s moba (uvijek) pa je sve malo divlje/nepregledno

    Display More

    Da, sve si dobro rekao, jako je veliki trošak goriva, ali ti u OPEX ne ulazi trošak goriva. Pod OPEX mislim na ovaj OPEX koji uzimamo u obzir pri izračunu break-evena i uspoređujemo sa TC vozarinama. Zato se vozarine daju kao TCE (time charter equivalent), isključuje se trošak goriva da bi spot vozarine (u koju je uključen trošak goriva) bile usporedive sa TC vozarinama.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • April 6, 2022 at 12:28 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Kad smo kod Cleavesa, oni ocekuju u Q2 gadan pad vozarina i za panamaxe i za supre, za cak 40-50%.

    Takodjer, treba napomenuti da Joakim vise ne radi u Cleavesu i da to sto Cleaves objavljuje vise nisu njegove analize. On radi svoje neovisne analize otkad vodi taj hedge fond, stalno to napominje i ogradjuje se od njihovih analiza.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Isao sam pogledati week 2 doslovno ista slika malo mi se cini apsurdno da se nista na trzistu nije promijenilo otkad je ovo s rusijom pocelo zar ne

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Je, apsurdno je. Mislim da Cleaves zabusava otkad Joakim vise nije tamo.

    Netko je Joakima danas na twitteru upitao za tu projekciju vozarina Cleavesa pa se on opet ogradio, dalo se iscitati izmedju redova da se on s tom projekcijom ne slaze.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • April 6, 2022 at 12:17 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from mitkko

    Evo i jedna zanimljiva projekcija... smanjuju se procjene rasta demanda ove godine zbog rata i smanjene potraznje Kine na svega 1%, dok ce se istovremeno flota povecati za 3,1% (tablica u prethodnom postu).

    https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1140408/War-…and-growth-to-1

    I kome sad vjerovati haha cleaves na stranici ispred govori o demandu 2,4% i rastu suply 2.8%

    Kad smo kod Cleavesa, oni ocekuju u Q2 gadan pad vozarina i za panamaxe i za supre, za cak 40-50%.

    Takodjer, treba napomenuti da Joakim vise ne radi u Cleavesu i da to sto Cleaves objavljuje vise nisu njegove analize. On radi svoje neovisne analize otkad vodi taj hedge fond, stalno to napominje i ogradjuje se od njihovih analiza.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • mitkko
    • April 6, 2022 at 12:06 AM

    Nasao... dakle, krajem prosinca su IO zalihe bile oko 157mt, a krajem veljace ove godine su se cak jos i povecale na 161mt, da bi sada prosli tjedan pale na 156mt, dakle prakticki na iste razine na kojima su bile krajem prosle godine.

    China urges some iron ore traders to reduce inventory
    China's state planner has told some iron ore traders to release excessive inventory and reduce stocks to reasonable levels, following a joint investigation…
    www.google.com
    China to prevent 'excessive hoarding' of iron ore to cool prices
    Chinese authorities will prevent "excessive hoarding" of iron ore and guide port firms to ensure that traders of the commodity bring inventories back to a…
    www.google.com
  • DRY BULK

    • mitkko
    • April 5, 2022 at 11:45 PM

    Evo i jedna zanimljiva projekcija... smanjuju se procjene rasta demanda ove godine zbog rata i smanjene potraznje Kine na svega 1%, dok ce se istovremeno flota povecati za 3,1% (tablica u prethodnom postu).

    https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1140408/War-to-knock-dry-bulk-demand-growth-to-1

  • DRY BULK

    • mitkko
    • April 5, 2022 at 11:40 PM
    Quote from hugh
    Quote from StatusQuo

    Pisali smo vec o tome, smanjenje potraznje radi olimpijade, poplava u brazilu, lockdown. Export iron ora zaostaje s obzirom na planirane ciljeve vale-a, da bi se to nadoknadilo potrebno je naglo ubrzat izvoz, povecanje kineskog ulaganja koje se spominjalo, s kineske strane sve ovo oko olimpijade i lockdowna stavlja i njih u niski start da nadokande izgubljeno ako zele ostvarit rast, a vjerovatno i ostatak svijeta ce povuc malo dok ih kamate ne uguse, ne znam jedino trenutno kakvo je stanje s zalihama u kini jesu li potrosili ono sta su skupljali do prije olimpijade.

    mitkko?.....imaš li podatke na ovo zadnje pitanje?.......

    Pisem po sjecanju, nedavno sam negdje procitao da su se zalihe nesto beznacajno smanjile... nemam pri ruci izvor, ali potrazim.

    Imam ostale svjeze podatke... iron ore uvoz je ove godine yoy -4,0%, a ugljen cak -17,3%. IO zalihe su visokih +16,7%.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™