Ako uzmem vrijednost brodova ( mitkova tablica) 374.685.325,40 kn + novac iz drugog kvartala 10.686.852 kn i oduzmem dugoročne i kratkoročne obveze 321.076.552 dobijem razliku od 64.295.625,40 kn / broj trenutnih dionica 1.636.674 = 39,28 kn po dionici ( znači samo brodovi i lova)
Ako uzmem dobit iz 2. kvartala od 11.986.736 i projiciram je za godinu dana - 47.946.944 / broj dionica dobijem 29,30 kn po dionici
Zaključak, biti ću više nego iznenađen ako ta dokapitalizacija bude ispod minimalno 30 kn. Ako ovo ne uzme atlantska ili tankerska onda ili sam ja lud ili je neko drugi lud
Tankerska mi je vjerojatnija. ATPL se trenutno bavi stabiliziranjem svog poslovanja, ne vjerujem da sada razmisljaju o ovakvim stvarima.
Tankerska je prosle godine imala 100M neto dobiti, kesa na racunu ima skoro 300M... tako da im ovih 50M stvarno nije problem, a za te novce dobiju puno vrijedniju imovinu i vec operativne brodove koji ce im vratiti ulaganje moguce vec kroz godinu dana.
Jedan kolega ima teoriju da je upravo Tankerska taj poznati veliki kupac i da su ovi novi brodovi naruceni u dogovoru s njima. Vjerojatno su vec dubinski snimili poslovanje, znaju u sta ulaze, vec su u pokusaju prethodnog dokapa iskazali interes... sve to ima smisla. Ovime bi lijepo upotpunili svoju flotu bulkera, sada imaju samo 4 handyja i imalo bi smisla da u ovo perspektivno doba za bulkere zele brzo i jeftino povecati svoju flotu.
Dokazali su vec da znaju posao, a ovo im je stvarno minimalan rizik i nikakvo financijsko opterecenje.