apple mi u plusu...sto on ne padne majku mu da ga kupim jos
Mil ljudi homo sapiens nikad nismo zadovoljni...samo mijena stalna jest...da je palo bilo bi kukanja, a sada kada sa Afričkom šljivom ne pada, opet nije dobro
apple mi u plusu...sto on ne padne majku mu da ga kupim jos
Mil ljudi homo sapiens nikad nismo zadovoljni...samo mijena stalna jest...da je palo bilo bi kukanja, a sada kada sa Afričkom šljivom ne pada, opet nije dobro
I onim sto mora bit strucno, tipa struja.
To je najlakši dio...pogotovo ako imaš nekog da te malo uputi, kad imaš nedoumice...eventualno razvodnu ploču sa osiguračima dati nekom da je ukomponira i to je to....danas je struja prelagana za staviti, kad imaš specijalizirana kliješta za guljenje kablova i wago spojnice...debelo smo off topic.
O da, počeli smo spajati struju po kućama, a tema komentari trgovanja na berzanu
BDRY isto u slobodnom padu i trenutno je na 5,67
Na monthly grafu se lijepo vidi da je na sličnim razinama kao 2020. godine
BDRY - Breakwave Dry Bulk Shipping ETF Stock Price and Quote
Eto Podravke nadomak 100 ojra... samo neka netko još kaže da A(H)DZ nezna upravljati fabrikom
Display Moreizgleda da se joakim nakrcao kad povecava postove, istina u ovem periodu je uobicajena rupa vidit cemo kako ce se to odigrat nakon
Nije dugo trebalo da se sazna
https://www.tradewindsnews.com/tankers/value-…le-/2-1-1458791
The former Cleaves Asset Management (CAM) boss said in an update on his private portfolio that there have been “some headwinds” in recent weeks, with his fund down 15% since the peak on 3 March.
“Although such a back-step can be frustrating, it is not unusual and I have used the lower pricing to increase exposure, from 39% cash at the peak…to 6% today,” he said.
Hannisdahl finds current pricing in tankers and dry bulk attractive.
Tanker companies are trading at a 16% discount to net asset value (NAV), with bulkers at 28%, he calculated.
And the current situation is unsustainable, Hannisdahl believes.
A onda je svizac zamotao čokoladu...kažem kruh sa 7 kora...može se zaraditi, ali i izgubiti bogatstvo na brodarima...
...preživio sam 2020. godinu i negativne vozarine, pa bar mislim da znam o čemu pričam...do tada nisam ni znao da
vozarine mogu otići u negativu, isto kao i cijena nafte u jednom trenutku...
Negdje u novinama sam pročitao da je opća bježanija kadrova iz IGH otkad im je kasnila plaća i svakih para dana im je blokiran račun...
...navodno im je bila otišla i direktorica financija, pa su 'zaboravili' platiti neke račune...bar je svojedobno bila stigla takva obavijest na ZSE...
Nažalost BDI je opet otišao ispod 1000 bodova, a koliko
vidim po padu na futuresima i očekuje se i dalje nastavak
pada vozarina
BCI 5 T/C routes 180000 10099 -3122
BPI 5 T/C routes 82500 9405 -406
BSI 10 T/C routes 58328 9691 -319
BHSI 7 T/C routes 38200 10292 -180
BDI INDEX 977 -146
Dry Bulk
Capesize: down ~8%
Panamax: down ~4%
Tankers
VLCC: down ~1%
Suezmax: down ~2%
Na Atpl se cijena još nekako drži zbog relativno visoke dividende, ali kada to prođe, a ako vozarine u međuvremenu ne počnu rasti, moglo bi biti svega…ostali brodari više-manje prate padajući trend vani…
Display Morepustite ZIM kolega pa to je propalo, što su izvukli - izvukli su
očito je bio interes da se kratkoročno isplate vlasnici kroz masnu divku
em su kontejneraš, em na krivim rutama izgleda
koliko sam upoznat, nešto se može još ušićariti na bulkerima i tankerima
(ja vam to mogu savjetovati, ne budite kao ja, kao glavni kontraš ovdje: kad svi u tech ja u nafti vidim nešto )
Potpuno ste u pravu, ovo što je do sada raslo najvjerojatnije će i dalje nastaviti rasti,
a ovo što je palo će u najboljem slučaju stagnirati ili čak dodatno propasti i tome se
ne treba opirati, jer to nikad ne bude dobro, nego se treba znati prilagoditi.
Znate kako kažu, trend is your friend
Nikada necu prezaliti kada je ENT u jednoj krizi pao na na 800 - 900 kuna i ja ga ne kupih 😢😢😢😥😥😥 Necu vise ponoviti tu gresku. Tehnicari, gdje je dno ? Pokazite nam 😘
Mislim da će teško na 800 - 900 kuna, ali da je trend padajući i to je istina, a gdje je dno, tko to zna...
Ako u jednom trenutku krene stampedo prema dolje, moglo bi biti svega, ali promatrajmo i dalje situaciju...
Evo jedna dobra vijest za hrvatsko tržište kapitala, a potpuno neočekivano, bar meni, a tooo jeeeee
wait for it
wait for it
wait for it
još malo neizvjesnosti
Tomislav Birtić opet jaše
"Savjet ne tražim niti bih ga dao, no, iščekujući hoće li biti dividende i ostale vijesti o
Čakovečkim mlinovima, nadam se da sam s ovim ulaganjem na dugi rok, ha, siguran.
Siguran koliko orahova ljuska od ulagača amatera na uzburkanom oceanu od tržišta
može biti."
Šta još dodati gore izrečenom osim, Tomislave svaka čast, dobio si novog redovitog čitatelja
P.S. Naravno uz informanku subotom, da ne zaboravim Angelinu tj. našu Ivanicu, što mi je
također nezaobilazna literatura preko vikenda. Ok u nedjelju popodne, jer Ivana inače
ne prihvaća prijateljstva, pa moram čekati kao i svi ostali da vidim što piše
Koliko vidim već par dana samo tech dionice rastu
Tehnološka struja na WallStreetu je previše jaka, cijela dolina silikona pjeva uglas
A poge ovo
Dužni ste mi čokoladu
Trubila sam vam oko vrha da ide dolje, a da dip nije dip nego je pad
Jel' ovo tko shortao?
Čitam danas u NY Times da su odobrene sredstva za gradnju ogroomnog pipeline. Hoće li biti sreće sa tom energijom,
I šta kaže grah, jel ovo dno na ZIM ili ide još dolje na jednoznamenkaste brojeve?
Ove godine?? Prerani zakljucak. Dovoljan je naznaka za stimulus da party pocne. Kina jednostavno ne smije sebi dozvoliti krizu u trenutnoj geopolitici.
Pola godine je već prošlo, pa ako uskoro ne krene rast, kada će onda?
Čini se da ništa od Kine ove godine, a Kina je glavni motor za rast vozarina...
Ovo je poprilično zabrinjavajuće, futuresi za Cape-ove na 12375, za Panamaxe na 8625, a za Suparamxe na 9450, a znamo svi za Barke Even oko 12 000 baksa
zašto, pa ploviti se ne mora, ili mora, tko će ga više znati
Da...ploviti se mora, htjeli ne htjeli...ali ovo je kruh sa sedam kora....i za pomorce i za dijoničare...tko to ne zna neka se omani ćorava posla...
Ovo je već poprilično zabrinjavajuće, jer imamo Contango na futuresima.
Za 6. mjesec za Cape-ove futuresi su na 12375, za Panamaxe na 8675, a
za Supramaxe na 9250, a svi znamo da je Brake Even oko 12 000$.
Problem je što ni ostatak godine nije baš obećavajući i dry bulk vozarine
su daleko od pozitivnog poslovanja brodara.
Futuresi padaju kao kamen...
BDI -3.5% 1,172
Capesize -4.3% 13,956
Panamax -2.2% 8,736
Supramax -3.5% 10,403
Čini se da je uskoro i ovdje game over...
Ja šljakam, vi se zabavljate, stanje dakle redovno.
Trgovine nema, i tu je stanje redovno
Šta niste slomili nogu, pa ležite doma i crtate grafove?
Možda sam ja krivo pročitao ili interpretirao...