Ovdje je, s obzirom na pad cijene dionice, čini se jako teška situacija.
Ima li tko kakav graf da pokušamo gađati dno cijene, zlocesti ?
Ovdje je, s obzirom na pad cijene dionice, čini se jako teška situacija.
Ima li tko kakav graf da pokušamo gađati dno cijene, zlocesti ?
Raste cijena ćumura, pa kažu da to ide u korist Panamaxima
nedavno je objavio sa ima 24% u dry bulku a ovdje piše kako je odlučio da nema smisla sjediti na 40%.........ipak stara vijest ili novi članak a stara vijest ili?
gogl roni jel je prošao dan prava stjecanja dionica za isplatu kvartalne dividende?.....
Gogl roni jer imaju capeove na spotu.
Nije ni čudo da GOGL pada s obzirom na kretanje Kejp vozarina, Panamaxi se još dobro
drže, te danas okrenuli u plus, a sada vidim da i Supre polako okreću u plus
Freight futures am update
Capesize down ~10% (~21% from Fri)
Panamax down ~1% (flat from Fri)
Joaquin naravno smanjio bulk exposure, brzi je od svoje sjene:
nedavno je objavio sa ima 24% u dry bulku a ovdje piše kako je odlučio da nema smisla sjediti na 40%.........ipak stara vijest ili novi članak a stara vijest ili?
"....But right now it didn't make sense to sit with 40 percent because of the risk picture, answers Hannisdahl.....He adds that the fund is still left with a small exposure because they "don't dare sit without it". At some point the shares will probably be priced up again, but the question is when that will happen."
Nisam ulovio uopće da će bit event za to, možda je išao mail dok sam na GO bio
Sve ekipa u odijelima, vjerojatno direktorska ekipa, te svečani uzvanici i korisnici
Panamaxi i Supre u Kini i danas rastu
Cape index up +15,2% +924 to 7,000$/day
Display MoreCapesize TCT IndexPoint 728.17
+148.27
China-Japan/Pacific Round Voyage180000DWT
Capesize$/day11050
+2250
Šangaj pokazuje znakove života......
Full steam ahead
China cap up +25.6%:
China-Japan/Pacific Round Voyage: 11050 (+2250)
e stvarno peh ja poslao punomc za 1535kom sad ih imam 1700 moj sogor ima 300 kom vise nego prje punomoci moj sef 220 kom prije punomaci i kolega 211 prije punomoci vidim da nam je jedna Supra zavrsila dokovanje
Gdje vidite ovo za Supru i dokovanje?
Evo i BDI-ja opet iznad tisućice
prvi korak je tu......sad samo da se rast nastavi pa da se fundameni brodarskih dionica i rastuće vozarine napokon "spoje" i izvuku brodare iz agonije loših cijena dionica i niskih valuacija na burzi........ili ipak tražimo previše?.......ali kad će ako ne sad u jesen i pred zimu?.....
Nekako mi se čini da sve ovisi o Kinezima, ako oni potegnu pred zimu i skupe ćumur bit će dobro i za BDI.
Promatrajmo
BCI 5 T/C routes 180000 3887 1382
BPI 5 T/C routes 82500 11069 113
BSI 10 T/C routes 58328 17147 -734
BHSI 7 T/C routes 38200 15846 -394BDI INDEX 1002
Evo i BDI-ja opet iznad tisućice
Da, čini se da vjetar okreće sjeverno što se tiče vozarina
Sve se zeleni
Zihericu
Dokupila ikba
Imam pitanje, vidim da su danas već bile četiri transakcije sa IKBA, ali zašto
je sada trgovanje u poravnanju? To je neki poseban režim trgovanja ili?
Dionica je danas u plusu nekih 2% do sada, bar koliko vidim.
5TC 3887 1382
Sa 2505 na 3887.......... + 55,17%
Dobar postotak rasta danas, taj Cape indeks je kao
loptica hopsica, malo dolje, pa onda malo gore
lupka se nešto po asku, možda je bijeli dim za divku pušten
Sada više ništa ne možemo, već čekamo rezultate GS koja počinje u 17h
Za prvih sedam mjeseci Kina je uvezla 3.4% manje željezne rude i 18% manje ugljena nego 2021. I to uz skok uvoza ugljena za 24% u srpnju.
kina i australija su se nešto malo kao posvađale pa sad australijski ugljen ide prema evropi a ruski prema kini. u kineskoj strategiji je rečeno da im nije imperativ rast bdp temeljen na izvozu (jer je neodrživ) već na domaćoj potrošnji. australijske rezerve su ogromne i jako bitne za budućnost. kineske rezerve će biti potrošene u narednih 20 godina. energetika je ključ svega ali nije ni približno istinito prezentirano javnosti. brodovi će to i dalje morati voziti. bliže, dalje ili čak oko svijeta.
Šta se ugljen iz Rusije u Kinu ne prevozi vlakovima?
BDI 965 (-52)
Ode BDI ispod 1000 .
E da mi je netko to bio rekao prije
mjesec dva, ne bih mu vjerovao
Kejp ne može puno niže. Ali zato Supre imaju dosta prostora
Sreća da je Outlook pozitivan!😂
Da, baš kako ste rekli Kejpovi se smirili, te sada Panamaxi i Supre rone
Možda je ova nekretninska kriza u Kini razlog tolikog pada vozarina u zadnje vrijeme