Je nisam izaša,a znam i drugi i treći kvartal kakav ce bit....drugi ce podbacit nešto, a treci se već sad zna da ce bit iznad očekivanja...dividenda u prvi misec opet...sretno
Vec se zna kako, kad statisticki 3 kvartal je uvik najgori
Je nisam izaša,a znam i drugi i treći kvartal kakav ce bit....drugi ce podbacit nešto, a treci se već sad zna da ce bit iznad očekivanja...dividenda u prvi misec opet...sretno
Vec se zna kako, kad statisticki 3 kvartal je uvik najgori
Ajde Neo drukaj na TPNG tamo toga treba da se cijena održi na 40 kn...za ATPL ne brini.
Nemam dionice Atpl niti me zanimaju..imate podatke na mojedionice da je Cerp prodao cak 1200 kom. Prema tome to nikako nije druk vec izbosenje cinjenica.
A glede Tpng uopce me ne zanima cijena. Osim ako padne na 35kn da se dobro nakrcam.
80% sam u cashu.
NIsi cuo za cinjenicu da cerp dodjeluje dionice ?
Definirano je čl.1. st.4.
(4) Zabranjeno je lažno predstavljanje.
Sta to konkretno znaci u slucaju email adrese da je zblj@gmail.com nevezeci jer ne sadrzava neko ime ili sta kako definirat lazno predstavljanje preko email adrese pogotovo sta email adrese nisu podlozne provjeri da bi se provjerio indentitet od sluzbene osobe ili ne kuzim bas ?
Mozes li pojasniti pitanje nevazece email adrese ne vidim nigdje u pravilima foruma da se tematika uopce navodi, a redovito je navedena u ban listi kao never expiry i mislim da bi trebala po to pitanju bit bolje definirana u pravilima foruma ?
Ljudi evo malo statistike i usporedbe s dionicama stranih brodara s kojima se često uspoređujemo. Usporedbu dajem u % cijene u odnosu na isti period prošle godine: DSX + 177 %, SBLK +170 %, NM+ 163 %, GOGL +146, NMM +136 %, i ATPL +93 %.
Koliko znam trebali bi malo izmjeriti rast od proslog dna. A Atpl je rasla sa 130 na 440kn sto je vise od 230%.
I onda kad izmjeris i te strane brodare od dna dobijes opet veci postotak tipa SB dno 0,84 sada u ovom padu cijena je 3,1 to je i s ovim padom 270%, a bila je preko 4 ili recimo gogl min 2,55 sad 9,59m to je 276% ili dsx 1,27 sad 3,91 znaci 199% i to je sad sve jos s ovim padom od 30tak %
Mi se jednostavno ne mozemo usporedjivat po funkcioniranju marketa vani i ovdje, tamo sta se dogadja dosta toga treba pripisat izuvanju malih pa su volatilnosti i korekcije redovite bez nekog opravdanja pump and dump, dosta short igranja itd, da bi rast bio stabilan potrebna je cvrsta akumulacija s obzirom da je vani naraslo preko 200% normalno je da dodje do nekakve distibucije i do povecane volatilnosti evo samo za primjer SB je trenutni Mcap 337 mil od toga imaju na racunu casha 130 mil i mozda ocekivanu 1H dobit od cca 45mil, tako su i u pada kada su padali pali daleko nize nego atpl jednostavno market drugacije funkcionira veci su ekstremi u oba smjera.Na nasem marketu jednostavno nema toliko trejdanja vise je to stvar akumulacije u ranoj fazi i distibucije u kasnijim fazama.
Provukli su gubitak majstorski da ne placaju porez na 35 milja dobiti. ZD mudrijasi.
Cijena celika i zeljeza od tada narasla preko 50%.
A koliko vidim i cijena brodova je u dobrom porastu. Ne mislim samo na novogradnje. Vec npr da brodovi Tpng vrijede cca 140-150 milja vise nego prosle godine gledamo li prodajne cijene ovih dana.
Kakav porez nema to veze s porezom, porez je isti kako god okrenes
Vrijednost brodova raste 2% tjedno, stvarno ludo! Trenutno stvarno ne vidim bolje ulaganje od bulkera. Sta jos raste 2% tjedno?
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. A ništa, kupi jedan brod i s njim u garažu. Prodaš ga iduće godine po duplo višoj cijeni. 🙂
Ako cemo se i zezat izgleda da nam je ovdje na zse bilo najbolje okrupnit kapital kupit jedan brodic posli preprodat i to je to nego se igrat s ovim lisicama i vukovima koji vrebaju svaki novcic koji udje na zse
Kako to, kako to? Koja je to stavka RdG? Kolko mi je poznato revalorizacija se evidentira u revalorizacijskoj rezervi, stavka kapitala...
Razlika je revalorizacija koja se knjizi kroz sveobuhvatnu dobit isto kroz racun dobiti i gubitka i razlika je revalorizacija koja ide kroz osnovni racun dobiti i gubitka u jednom i drugom slucaju utjecu na kapital
Sta se tice ocekivanja za 2Q mislim da slika iz 1Q dole govori puno koja su neka minimum ocekivanja ako su u 1Q ostvarili 12mil dobiti i ako je prosjecna vozarina bila 12 900$, a u 3 mjesecu je postignuta vozarina oko 14 000$ onda je minumum pretpostavka da je pocetna vozarina s kojom su usli u 2Q
14 000$ to je 1100$ vise od prosjecne vozarine u 1Q ako samo taj iznos pomnozimo sa 12 brodova i na 90 dana dobijemo 7,5 mil dobiti vise uz pretpostavku da su troskovi ostali isti, to je onda pretpostavka da je dobit 20 mil nekakav minimum koji se moze ocekivat da je sve ostalo isto kao kroz 3 mjesec medjutim realno je ocekivat da nije, realno je ocekivat da je koji ugovor istekao i potpisan novi po dosta vecim vozarinama, a i onda je jos pitanje kako se ovi T/C uskladjuju na koji datum mislim da ce ova slika dole u 2Q biti najbitnija u izvjestaju jer bi nam mozda mogla otkrit nesto vise sta se desavalo kroz 2Q s ugovorima, a i brzo bi nam dalo odgovore koji minimum neki ocekivat od 3Q
Hvala na trudu :)......mislim da bi bilo dobro stavit medijan cijenu nego average mislim da bolje govori o prosjeku, median ispada 36000 ?
Možda si u pravu, al procjenu bi svatko trebao davati bez uvida u druge procjene jer onda postojeće procjene djeluju uglavnom sugestivno.
Pa o trenutku procjene nisam govorio naravno da treba bit blind procjena da nije nitko pod utjecajem tudjih ocekivanja ,samo sam dao opasku da kod ovako vise broja procjena da median mozda realnije govori koji je prosjek ocekivanja jer average moze biti iskrivljen ako jedan ili dva koji ostupaju od vecine mogu lako pokvarit prosjek jer daju vise na tezini.
Display MoreEvo ga ekipa, ovo su pristigle procjene rezultata za 2q-2021.
Deset forumasa je dostavilo svoju procjenu rezultata za 2q, koje mozete pogledati u prilozenoj tablici. U privitku se nalazi i tablica u excelu, ako zelite detaljnije pogledati.
Procjene se krecu u rasponu od 30,2 – 56,3 mil kn.
- Prosjecan rezultat dobiti je oko 38,0 mil kn.
- Prosjecan iznos vozarine po brodu = 18,0 tis $
- Prosjecan iznos troska po brodu = 11,6 tis $
Budite slobodni i dalje istrazivati, racunati i slati. Ovo nam je vjezba za iduci kvartal. Naime, svi se slazu u jednom, a to je da ce rezultat iduceg kvartala biti znatno bolji od ovog jer se vec sada znaju vozarine koje su ukljucene u taj izvjestaj, a s obzirom da je sve u pomaku.
Dakle, objavljuje se nick samo onoga ciji ce izracun biti najblizi rezultatu u financijskom izvjestaju i to, ako On sam to dozvoli. :))
U ime svih forumasa, zahvaljujem se svima za sudjelovanje i angazman.
p.s. Svima koji su sudjelovali samo napomena da je rezultat nesto malo drugaciji zbog azuriranog tecaja.
Dodatna napomena da je samo jedan forumas povecao iskoristenost flote sa 95% na 98%. Rezultati bi bili bolji da je u svim procjenama iskoristenost flote bila veca.
Ja se sad vec potajno uistinu nadam dividendi, a predujam dividende bi me iznimno razveselio.
Ako me netko tamo cuje u Atpl, neka zna da cu biti jako razocarana i tuzna, ako ovako ne bude. :))
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Hvala na trudu :)......mislim da bi bilo dobro stavit medijan cijenu nego average mislim da bolje govori o prosjeku, median ispada 36000 ?
Na moju i vašu žalost, ne bu dobro.
Ako odradimo sezonu do kraja kolovoza puna šaka brade.
Iz nesluzbenih izvora i kod nas ima dosta stranaca od covida koji prodju preko bolnickog sustava ali se bas i ne prijavljuje izgleda stanje s tim
bilo bi najsmijesnije da im netko skupi 25 % po 6 kuna pa ih malo terorizira, godinama
i na koncu preproda
To bi bilo idealno za sve nas.
I onda otkupe dug pa vas po hrvatskom postupku rijese 🥲
Uostalom sta se tice duga u ovoj transakciji je bitno kako su se dogovorili oko duga barem je bitno za one koji ne zele prodat po mogucoj ovoj tromjesecnoj ponudi da znaju sta mogu ocekivat poslje jer ako UG preuzima i dug onda su mu poslje lakse otvorena vrata za kombinacije
Postoji i doduše mali problem na Atpl, al' nije nepremostiv
Samo morate više kupovati
Vidi se jedna mala divergencija na najčešće korištenom indikatoru.
Pa primite se novčanika !
Mislim da se za to moze vec rec da je fail jer divergencija nije odradila pad macd je vec odradio dobar dio negative nakon te divergencije, a a cijena se za sada konsolidira na istoj razini ?
Šta nije ovdje prije rečeno da ide na 500 prije izvješća
![]()
.
Ma i to je moguće ukoliko BDI napravi jači iskorak....a da se to desi morali bi capovi jako povući prema gore....sve će mo vidjeti.
Sta 35 000 -37 000 $ nije dovoljno samo 6 000 -10 000 vise nego prosli mjesec
Cudno skupstina prosla, a da nitko nista ne zna ili je jos u djiru zakuska posli 🥳
Flight,
Zašto bi netko drugi ubirao vrhnje na AP Sveti Vlaho i AP Držić ako su u bareboat charteru koje ATPL plaća 3.850 USD/d.
Pa to znači da na njima sad mlate jeba.čku paru...plaćaju OPEX +ovaj dio za za bareboatcharter...razlika ide njima...jedini "problem" je u otkupnoj klauzuli, ali tu očito nemamo informacija kako je strukturirana. A ionako se otkupna kluzula aktivira tek u lipnju 2023. ("Postojeći bareboat ugovori za m/b AP Sveti Vlaho i m/b AP Držić produljeni su za naredne tri godine počevši od 20. lipnja 2020., nakon isteka perioda trenutnog najma") pa će na njima zaradit poprilično u tom razdoblju...
Ili nešto pogrešno shvaćam?
Al ja ne znam kako to utječe na operativni rezultat kad je to defacto lizing i ta imovina ne pripada njima. Zarađuju oni, ali pitanje je jeli taj iznos najma ugovoren do dospjeća odnosno završetka ugovora ili se mijenja sukladno promijeni uvjeta na tržištu sa određenim vremenskim zaostatkom.
Onda ne bi odgovorili 3850 da nije fiksno, a na kraju chartera ga mogu otkupit koliko racunam mislim da bi cijena mogla biti nesto manje od 5mil po brodu, a vjerovatno ce ta otkupna cijena biti niza nego trzisna za 15 godina stari brod tada, pa se moze i reci da je to na kraju isto njihov brod isto kao i svaki drugi brod koji je pod kreditom, a nije njihov dok ga ne otkupe.
Sta se tice same skupstine i ovog odgovora da je poslovna tajna npr. zanimljivo je kako na pitanje o najmu za ovaj bareboat charter su odgovorili odma ocito to nije ugovoreno na taj nacin jer su brzo odgovorili na to pitanje.
Atmosfera na skupstini je opustena i ljudi su pristupacni, dojam je da su to sve dionicari zaposlenici i lokalni dionicari kojima je u interesu dobrobit Atlantske pa bi zakljucio da se trude radit u najboljem interesu kompanije, jedino je na kraju uvijek pitanje sposobnosti ako cemo ih usporedjivat s drugima.
Display MoreZnači kako sam i pretpostavio na bareboat-u netko drugi trenutno pobire vrhnje. A u otkupnoj kaluzuli piše, što točno?
Ili je i to je vjerojatno poslovna tajna pa ćemo ipak trebati pričekati dok se brojevi i rezultati ne materijaliziraju u knjigama i poslovnim evidencijama.
Flight,
Zašto bi netko drugi ubirao vrhnje na AP Sveti Vlaho i AP Držić ako su u bareboat charteru koje ATPL plaća 3.850 USD/d.
Pa to znači da na njima sad mlate jeba.čku paru...plaćaju OPEX +ovaj dio za za bareboatcharter...razlika ide njima...jedini "problem" je u otkupnoj klauzuli, ali tu očito nemamo informacija kako je strukturirana. A ionako se otkupna kluzula aktivira tek u lipnju 2023. ("Postojeći bareboat ugovori za m/b AP Sveti Vlaho i m/b AP Držić produljeni su za naredne tri godine počevši od 20. lipnja 2020., nakon isteka perioda trenutnog najma") pa će na njima zaradit poprilično u tom razdoblju...
Ili nešto pogrešno shvaćam?
Mislim da je bila opcija produzetka dodatne dvije godine koliko me pamcenje sluzi ne mogu sad provjeriti
A ovi vani brodari koji transparetno objavljuju podatke o ugovorenim vozarinama krše poslovne tajne iz Ugovora?
Znači kako sam i pretpostavio na bareboat-u netko drugi trenutno pobire vrhnje. A u otkupnoj kaluzuli piše, što točno?
Ili je i to je vjerojatno poslovna tajna pa ćemo ipak trebati pričekati dok se brojevi i rezultati ne materijaliziraju u knjigama i poslovnim evidencijama.
Al dobro... na stranu priča o njihovoj transparentnosti i poslovanju...
Jel što rekao namjeravaju li kakav dokap, dokup odnosno obnavljanje flote?
Za komentar sa tim stranim brodarima kazu da su oni mali brodar i da se oni ne mogu postavljat u pregovorima kao i ti veci, ne vezano za to trebalo bi mozda vidit da li ti US listed brodari mozda imaju podrsku u US regulativi koja ih sili na to pa je mozda radi toga njima lakse s takvim stvarima se odnosit.
Nije bilo pitanja o dokupu, obnavljanju itd
Vezano za turizam grad je poprilicno prazan barem u 22:30