1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. StatusQuo

Posts by StatusQuo

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • August 19, 2021 at 1:11 PM
    Quote from Manu

    Već potpisali ugovore i to 2+1 ultramax

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…7a1ea8e6fb2.pdf

    Oni rade kao da je sve već gotovo što se tiče dokapa.

    Inače ni puno veće i stabilnije kompanije danas ne srljaju u novogradnje nego se okreću sekundarnom tržištu. Očito se ne zabrinjavaju da bi mogli dobiti vlasnika koji ne razmišlja kao oni.

    Tesko je nesto komentirat ako ne znamo koliko ce prikupit dokapitalizacijom, ako imaju strateskog partnera koji ce platit dokapitalizaciju po znatno vecoj cijeni od 25 kn onda i ima smisla medjutim ako je samo 25kn tj 50mil kn nisam siguran koliko ima jer ti brodovi kostaju oko 380mil kn sigurno da ce ici na nekakav vjerovatno S&L za financiranje pa im ne treba sve, ali potrebno je ucesce za to, znaci sve sta zarade kroz ovaj kratki rok i dobiju dokapitalizacijom na 25 bi moglo otic na to, a onda je pitanje rizika do kad ce trajat dobre vozarine i da li ce uz to uspit stvorit zalihe za teze dane.Vidjet cemo sta dokapitalizacija kaze mislim ovo je potpisano 2 dana prije isteka ponuda mogli su sacekat ta dva dana da budu sigurni ocito je knjiga ponuda stigla i zna se koliko i kome da mogu radit ovakve planove ovako brzo.Mogli su u obavjesti i navesti za kada su ti brodovi potpisani

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 18, 2021 at 11:19 AM

    https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2021/08/BreakwaveAugust172021Report.pdf

    Iron ore has collapsed almost 30% from record highs, as Beijing restrictive steel policy remains key – During the

    last two weeks, spot iron ore prices have experienced a steep correction, down some 25%, and prices are now

    approaching levels last seen in early April. The significant push by the Chinese Government to both control the

    striking price increases in raw materials that are putting considerable inflationary strains in the economy but also to

    remain focused on reducing carbon emissions as well as air pollution coming from the steel industry, seem to finally

    having an impact on steel production (down 8% MoM in July) and, as a result, taking a toll on iron ore prices. At the

    same time, steel prices have remained relatively firm for the exact same reasons, as demand is quite strong and any

    attempt to reduce output will only strengthen prices further. As a result, the benchmark rebar steel margin recently

    reached new highs, and although has since then shrunk a bit, it remains at very healthy levels. Steel mills have all

    the incentive to produce steel and thus buy more iron ore. However, the risk on how aggressive Beijing will become

    in limiting steel production is still up for debate, given the strong economic interest of a fragmented sector versus a

    centrally controlled economy that aims at limiting production of such an important for the country industry

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • StatusQuo
    • August 16, 2021 at 3:15 PM
    Quote from hugh
    Quote from gigic23

    VAŽNO je da su se VELIKI GURUI ZSE i mali gurui dry bulka ponovno poceli ukrcavati, nakon prethodno završenih ukrcaja - iskrcaja, a pri tome poštujući epidemiološke mjere :) 8) =O 8o :S <3

    Sumnjam ja da se tu ikakvi gurui ukrcavaju a pogotovo veliki jel prometa nema a i danas čim je neko stavio 400 kom na ask odmah se cijela trgovina ukalila kao da je 400 000 kom na asku......onda je taj morao povuči nalog da ne izazove paniku jel realno za nju razloga nema ali nema ni kupnje pa je zato tako jadno kao je......bez jačeg impulsa brodara vani mislim da ništa od likvidnosti do tada nečemo vidjeti.......i da stvar bude još paradoksalnija, sve to pri jako visokim vozarinama koje i dalje rastu....jad i bijeda od trgovine......pat pozicija do daljnjega.....kupci kupuju tako da ne kupe a prodavači prodaju tako da ne prodaju......

    Ako mislis da je vani sve to bolje sta se tice utjecaja vozarina varas se i vani je to sve jako jeftino s obzirom na forward zarade i ocekivanje ali trebas uzest u obzir vrijeme dok se taj forward ostvari i rizik sektora i zato se sve to drugacije odvija nego kod normalnijih sektora

  • ARNT (Arena Hospitality Group d.d.)

    • StatusQuo
    • August 14, 2021 at 11:39 AM
    Quote from fond300

    Obala ostala narandasta🍻🍻🍻

    https://www.ecdc.europa.eu/en/covid-19/si…n-free-movement

    Zapravo kad gledas vecina gostiju kod nas je dolazila gdje je zeleno zato smo dobro i prosli, ali sad nas stisce s ove juzne strane valjda je pitanje vremena

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 13, 2021 at 6:29 PM
    Quote from tin

    SHIP 24% u plusu u 3 dana.

    Da jer su najavili kupnju dionica na trzistu, a i capovi napreduju uz to

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • August 13, 2021 at 12:48 PM
    Quote from mitkko
    Quote from StatusQuo

    Jedini problem je to da to sta vidimo 1YR i sve povise da jednostavno takvih ugovora nema dovoljno za ugovorit da bi takva racunica iz ove perspektive bila realna pogotovo s ovakvim cijenama malo tko zeli preuzest rizik za sve povise 1g i za tu 1g cak inace bi svi tako napravilli po ovim cijenama, a i obicno su takvi ugovori rezervirani za ove podobnije s kojima gradis neki poslovni odnos, opcenito i van ovih cijena nije lako potpisat ugovore na duzi rok, zato je jadroplov uvjek negdi na nek 3-6 mjeseci TC

    Ne znam dovoljno o poslovnoj politici i prilikama u JDPL da bih mogao zakljuciti jesu li stalno na spotu zato sto to zele ili zato sto nemaju priliku ugovoriti neke dugorocnije ugovore. Nekako sam sklon vjerovati da su na spotu zbog nebrige uprave - ovako ako si za spotu nisi za nista odgovoran, spot ti je alibi - ako su vozarine dobre poslujes sa plusom, a ako nisu onda si negativan ali za to imas opravdanje da su jednostavno prilike na trzistu takve. Svatko tako moze voditi firmu. Ne vjerujem da ne bi uspjeli fiksirati brod na duzi period da se potrude, pa taman da ponude nize vozarine od prosjeka. Ovo govorim nacelno (ne znam kakve su priike danas i koliko je tesko ugovoriti dugorocni ugovor) jer stalno su na spotu pa ne znam kako bih si to drugacije pojasnio.

    Citao sam neke clanke gdje brodari komentiraju kako trenutno imaju tendenciju da sto vise brodova prebacuju na spot, odnosno kratkorocne TC, kazu da je trenutno "berba" i da je steta ne biti na spotu. Buduci da JDPL ima sve brodove na spotu sada ni kriv ni duzan kupi vrhnje.

    Trenutno je stanje na trzistu takvo da ce poslovni rezultati brodara biti odlicni bez obzira na eventualno losu ili nesposobnu upravu. Ne znam sta trenutni mozes zaj..ati. Nista ne diraj i bit ce ok.

    Ne znam ni ja jesu li do sada mogli ili nisu zakljuciti duzi TC pokusat cu saznat nesto vise, komentiram sta sam ovako zakljucio iz nekog dojma citanja do sada, evo jedan dio iz transkripta SB koji nesto govori o njihovom vidjenju sadasnje situacije s tim ugovaranjima i kako stvari stoje tu je dosta kalkulacije razlike u cijeni spota i tc i sta im se vise isplati, samo pitanje kako Jdpl gleda na sve to, mozda su i oni racunali da im se to vise isplati pa su stalno na tim kracima, samo sam steka dojam da nije bas lako duze TC kvalitetne ni potpisat, jer sta je duzi TC s ovakvim vozarinama trazi se i veci popust pa je sad tu stvar matematike, a i pitanje kako se postave prema malima kako prema vecim igracima u svakom slucaju bilo bi dobro imat bar koji brod na duzi tc radi rizika i sigurnosti to svi rade bar s cetvrtinom flote, mozda jadroplov radi tog kockarskog pristupa namjerno ili nenamjerno eto sad naplati sve.


    "

    Yes. Look, first of all, regarding the period of charters. As I said in previous calls, the period of charter is for the time still controlled by the major charterers the so called FFA, the Forward Trade Agreements. And which for the four years are not satisfactory levels for '23 or '24. So you cannot really utilize three or four or five year charters that lie within our own container business.

    So the company prefers to work in the spot market or short period or up to one year. Because you can get the maximum benefit during those periods. I expect as the spot market improves in the following quarters, but charters will come out and meet the higher freight rates for two or three year periods.

    The moment we only see sensible numbers, one of the up to 12 months period. Beyond that, if you start talking for two year period, the charterers has asked heavy discounts. So I don't see what is the point for the company to invest in two years, when you are doing the year one, let's say at the high-20s and the year two of the low-teens. No point to say, the year to up low-teens and make average of $21,000- $22,000 a day. Because you can get it done the year one and then keep shooting the spot market.

    So we don't believe there will be order book in '22 or '23 to spoil the party from that point of view. And we still believe the supply will be strong. Because we see Handysize rates are $30,000 a day, we'll see Supramax rate of $30,000 a day. We see Kamsarmax are the same and Capesize are the same. We never before remember Handysize earning $30,000 a day even in the good times of 2010-2011 that we have strong market. The Handysize will earning $16,000 or $17,000.

    So it means now the minor bulk is moving and is moving with the bulk carriers and open containers. And this is boosting a lot the base of the market and the strength of the market. So I believe that the two or three years' charters will have to wait a little bit longer before it goes down.

    "

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • August 13, 2021 at 11:58 AM
    Quote from mitkko

    Gledam tablicu vrijednosti TC ugovora pa si idem izracunati koliko bi JDPL hipotetski zaradio kada bi sada sve brodove fiksirao na jednogodisnje ugovore. 1y TC je trenutno oko 20% nizi od spota, ali je risk-free.

    Ako uzmemo da je 1y TC trenutno oko 26.000 USD, ako je break-even ugrubo 14.000, 5 brodova bi u jednoj godini moglo zaraditi (26-14)*5*365 = 21.900.000 USD = 140.000.000 kn.

    I to je sigurnih 140M kn, ne zanima te vise kakav je spot. To je dobit 85 kn po dionici. Pa neka mi sada netko kaze da ova dionica nije podcijenjena.

    Nakon toga imas novaca da otplatis skoro 40% duga, stabiliziras poslovanje i dalje mirno plovis. Stvarno nevjerojatno. Rijesis si sve probleme u godinu dana.

    NAV od 96 kn necu sada ni spominjati.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    Jedini problem je to da to sta vidimo 1YR i sve povise da jednostavno takvih ugovora nema dovoljno za ugovorit da bi takva racunica iz ove perspektive bila realna pogotovo s ovakvim cijenama malo tko zeli preuzest rizik za sve povise 1g i za tu 1g cak inace bi svi tako napravilli po ovim cijenama, a i obicno su takvi ugovori rezervirani za ove podobnije s kojima gradis neki poslovni odnos, opcenito i van ovih cijena nije lako potpisat ugovore na duzi rok, zato je jadroplov uvjek negdi na nek 3-6 mjeseci TC

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 12, 2021 at 5:50 PM
    Quote from mitkko

    Dodat cu jedno razmisljanje vezano za rast cijena commoditiya, nesto sto sam svojevremeno negdje procitao, a ujedno je i zivotno logicno. Nesto sam o tome mozda vec i pisao pa se ispricavam ako se ponavljam.

    Naime, rast cijene commoditya je dobar signal za vozarine jer znaci povecanu potraznju za sirovinama pa onda posljedicno vecu potraznju za prijevozom, a onda prirodno i vozarine rastu.

    Medjutim, ovih dana kako padaju cijene sirovina mi svi ovdje na forumu to promatramo negativno jer se cini da se smanjuje potraznja, a onda se dogadja i sve ovo ostalo u drugom smjeru.

    Kazu da je istina malo drugacija jer u ovakvim okolnostima velike potraznje za sirovinama zbog velikih infrastrukturnih ulaganja u svijetu i opcenito drugih investicija visoke cijene sirovina ugrozavaju te investicije i investitori prirodno pocinju preispitivati isplativost investicija pa pocinju razmisljati o planu B. Zato Kina pokusava obuzdati cijene jer to dugorocno nije odrzivo i ugrozava rast investicija pa onda i ekonomiju - tu se ne radi samo o drzavnim investicijama koje se "moraju" provesti i koje ne pitaju za cijenu zbog printanja novog novca, tu je veliki udio i privatnih investicija koje su pokrenute ponukane pozitivnom investicijskom klimom, a koje velikim rastom cijena postaju ugrozene.

    Zato je dobro da se cijene sirovina malo hlade, jer kazu da ce na taj nacin ostati konstatno visoka potraznja za sirovinama (pa onda i vozarine) jer zbog rasta cijena (inflacije) investicije nece biti pod velikim pritiskom i sve skupa ce biti odrzivo u duzem vremenskom periodu, a to je nama koji ulazemo u bulkere posebno interesantno, da se ovaj ciklus sto duze odrzi.

    Valuacije bulkera su trenutno nestvarne (jako niske) jer malo investitora vjeruje da je ovaj ciklus strasno visokih vozarina dugorocno odrziv.

    Display More

    Da evo vec i dva fedovca vec spominju kako bi trebalo pocet smanjivat kupnju obveznica da se ne bi preracunali pa kasno pocmu reagirat ali postepeno smanjenje kako ne bi utjecalo naglo na pad potraznje. Svima njima je glavni cilj odrziva inflacija i rast medjutim radi covid nagomilanih dugova zapravo svima njima odgovara malo vece stope inflacije da se sta prije ti dugovi smanje te da ima prostora za novo zaduzivanje samo nije lako ni odrzavat visu inflaciju bez da ti izmake kontroli u svakom slucaju sve sta je vezano za inflaciju dobro prolazi, a shipping je jedan od boljih ulaganja i sve povezano s energijom.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 10, 2021 at 6:29 PM

    Zanimljivo kad se gleda usporedba s 2019 cijena novogradnje skoro su iste, a cijene vozarina su duplo vece i cijene zeljeza 50% vece nekako izgleda kao da se te cijene jos nisu prelile na trziste koliko mogu jos trebalo bi vidit neki graf usporedbe da se bolje stekne dojam kroz godinu pogotovo 2019

    https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2021/08/week-31-1.pdf

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 10, 2021 at 5:20 PM

    S obzirom da su ffa za 2022 oko 20 to je i dalje super ne treba postat razmazen pa ocekivat da je 30k odrziva vozarina na srednji rok

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • StatusQuo
    • August 9, 2021 at 12:17 AM
    Quote from user35

    Vise nisam i ocekivao.

    Stvarno sam cjenio vase postove do ovog JdPL.

    Mozda nisam trebao ?( :sleeping:

    Pa covjek ti je lijepo rekao od njega ocekujes odgovore koje ti je dao masu i sa linkovima i podacima ne ulazeci u ispravnosti pogleda, a sam se nisi potrudio dokazat svoje stajaliste nego samo upires s svojim stvarima, komunikacija ne moze bit jednostrana i da ocekujes da se sve oko tebe vrti, a ti ne dajes zauzvrat jednako.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • StatusQuo
    • August 8, 2021 at 9:30 AM
    Quote from Flight
    Quote from StatusQuo

    Cek ti to sam sebe diskreditiras s tim zakljuckom po cemu je taj vas Naim "vjerodostojan" procjenitelj buducih dogadjaja?, pa svi starosjedioci foruma pogotovo optime znaju vrlo dobro da je Flight nasljednik Naima odnosno da si to ti jos je i zabiljezeno u Ban listi da bude za vjerodostojniju potvrdu da neki novi ne bi mislili da netko to izmislja pa mi uopce nije jasno da sam sebe na taj nacin diskreditiras cemu to?

    To sta ti je kolegica izvadila je tvoje misljenje o vlasnicima koje vecina barem donekle zna koji su stariji o odnosu i nastanku TPNG kako si i sam naveo u detalje ocito postoji razlog zasto se TPNG uvijek trzila s diskontom bas radi tog rizika odnosa s vlasnicima, a to ce uvijek bit i ostat dio sadasnje i buduce racunice i valuacije dionice TPNG,, neki novi klinci taj faktor mogu lako zaboravit o ponasanju vlasnika, to sta ti sada mislis da je sektor investibilan, a vjerovatno i je kao i sve povezano s brodovima pa si sad taj faktor odlucio zanemarit jer ti odgovara pa je sad kod transparentnosti bitnije ljepo izvjesce i detaljcici, a manje bitno sta ocekivat od nepostenih vlasnika koji imaju svoju kronologiju odnosa s malim dionicarima, cijena ce uvijek u odredjenoj mjeri pratit rezultat i ocekivanje neovisno o pisanju, ali kao i kod ATPL tako i kod TPNG uvjek ce postojat jedan diskont ovdje zbog nepostenih vlasnika, kod atpl zbog netransparentnosti, samo transparentnost uvijek mozete popravit i ima manju stetu na diskont valuacije dionice dok los glas zbog svojih postupaka ne mozete nikad i tu je ipak velika razlika.

    Ja tvrdim da pišeš gluposti i neistine i da konstantno insinuiras. Pokušao sam biti korektan, ukazao na svu problematiku ulaganja, al očito se ne isplati “bacati biserje pred svinje….”

    Ako me sjećanje ne vara, slično ovako si pisao i kad smo imali raspravu oko DLKV. Uvjeravao mene i javnost da sam ja manipulant i da falsficiram priču oko namjera imatelja duga i ekipe koja ga je otkupila.

    Svi znamo sto se kasnije dogodilo i kako je priča završila za manjinske ulagače. Uglavnom, dobro je korisnik Marin83 naveo: kao i većina ostalih nisi se udostojio ni procitati izvještaj, a došao si ovdje docirati i kao i obicno pisati gluposti.

    Nažalost, ovdje postoji jedna skupina koja se međusobno domunđava po prajvat dijelovima foruma a koja misli da dogovorno “ispod stola” može manipulirati objavama i pisanjem po forumu i promovirati isključivo vlastite investicije. I čim se netko pojavi s drugačijom pričom krenu pokušaji diskreditacije i napadi ‘Ad hominem’.

    Obzirom na veličinu tržišta, ima prostora za sve dionice i sve ulagače i ne vidim nikakav razlog za ovakva postupanja.

    Display More

    Molim te referiraj se sta je tocno glupost i neistina i sta insinuiram jer ovo je napad bez argumenata i zahtijeva argumentaciju tih navoda.

    Ja na dlkv iman samo javne informacije iz kojih mogu zakljucit stanje kompanije i misljenje i govorio sam da je to rizicna investicija i da nije za svakoga zbog povjesti i rizika, to sta ti imas info koji normalni investitor nema ne pretvara te u osobu koja vise zna o necemu nego osobu koja ima nepostenu prednost u odnosu na ostale da bi s tim dokaziva neku pravicu i znanje i onda taj info ides dokazivat na drugaciji nacin jer na pravi nacin ne mozes pa onda dokazujes na nacin pokusavajuci iz javnih cinjenica pricu nategnit prema toj info samo u tom procesu koristis pregrst krivih navoda i brojcanih cinjenica koje sam ispravljao jer ih je bilo neistinih i onda se pitas zasto netko ima krivu percepciju necijeg pisanja, a to sam ti i rekao postoji cinjenicna informacija koja se navodi i koja se moze pobit jer je dokaziva, a postoji i neprovjerena infomacija koja treba ostat kao takva, a ne moze se druge informacije prilagodjavat toj informaciji samo zato sta netko ima nepostenu prednost u informacijama, to sta ti sad okreces na dlkv, a reakcija nema veze s drugom temom mogu sad ja nastaviti i s optimom ali necu jer nije tema, ali to sta kazes o promoviranju investicija o nekim dogovornim napadim kreiranju necega, prvo svatko tko je ulozio naravno da vjeruje u tu investiciju i da ce branit tu investiciju jer postoji razlog zbog cega je ulozio nece je valjda kudit znaci da je odagnuo prednosti i mane kad je vec kupio jer nema savrsene, s druge strane ocita je i promjena misljenja i pisanja prema nekoj dionici kada se promjene pozicije investicije u toj dionici nesto sta i ti radis i sad kad ti se netko referira na proslo misljenje ti nije drago i pored zdravih ociju ih negiras je cinicno od tebe, ja neman problem priznat gresku i objasnit zbog cega sam preuzeo neki rizik unatoc nekim rizicima jer uvjek je to balans koja stvar ce prevagnit na kojoj cijeni da se preuzme neki rizik u odredjenom trenutku i ne ja uopce ne govorin da je tpng losa investicija dapace ali proslost se ne moze izbrisat da je sad zaobilazis i guras pod tepih pogotovo ako si je sam kreirao


    Quote from Marin83
    Quote from StatusQuo

    To sam ti komentirao tvoj zakljucak da ne bi plovili za 6000$ ne vezano za tu raspravu, sta se tice toga koliko je brodova bilo na spotu ili ne to realno ne znas jer ti vidis stanje samo na kraj bilance i eventualno mozda izmedju bilance i izvjesca ako navedu, moze se dogodit da je neki brod bio na TC od 1.4 do 28.6 ,a nakon toga na spotu, a to neces znat jer ti je navedeno stanje na kraj izvjestajnog razdoblja, iako ne znam jel oni bas rade na spotu ili je to kratki tc nisam to provjeravao.

    Pa za svaki brod navedu do kada je na ugovoru i za koju vozarinu, a za brodove ma SPOT-u navedu da su na SPOT-u i otkada su na SPOT-u. Također navedu prosječnu vozarinu za cijeli kvartal, prosječan SPOT za kvartal se lako izračuna, kad znaš prosječnu vozarinu i cijene ovih pod ugovorom.

    Samo ne znam odakle pojedincima potreba da umanuju gotovo za 1/2 SPOT vozarine TPNG , tj pišu napamet ili da budem slobodniji govore neistine, i to traje jedno 7 mjeseci otkako je krenio rast ATPl, koincidencija ili ne zaključite sami...

    Pa evo primjer vidis da za dalmaciju pise pretezno sta znaci da se ne moze uzet da je stalno bila na spotu iako u tablici stalno pise spot

    Dalmacija

    Po isteku brodarskog ugovora na vrijeme sa Trafigura Maritime Logistics („Trafigura”) u Q3/2020, za m/t Dalmaciju je obavljen redoviti petogodišnji remont, nakon čega je brod pretežno zaposlen na „spot” tržištu.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • StatusQuo
    • August 8, 2021 at 1:07 AM
    Quote from Marin83
    Quote from StatusQuo

    To ne stoji da ne bi plovili jer im je to onda dodatni gubitak, svaka vozarina je prihod, a troskovi su stalni vozili ili ne vozili

    Ali po onome što vidimo dolarski prihodi su im već u Q2 2021veći od Q2 2020...a i sama firma navodi za Q2 14600 dolara prosječna vozarina, te je ista narasla za cca 40% od Q1,a broj brodova na SPOT-u narastao sa 2 na 2.5.

    To sam ti komentirao tvoj zakljucak da ne bi plovili za 6000$ ne vezano za tu raspravu, sta se tice toga koliko je brodova bilo na spotu ili ne to realno ne znas jer ti vidis stanje samo na kraj bilance i eventualno mozda izmedju bilance i izvjesca ako navedu, moze se dogodit da je neki brod bio na TC od 1.4 do 28.6 ,a nakon toga na spotu, a to neces znat jer ti je navedeno stanje na kraj izvjestajnog razdoblja, iako ne znam jel oni bas rade na spotu ili je to kratki tc nisam to provjeravao.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • StatusQuo
    • August 8, 2021 at 12:38 AM
    Quote from Marin83
    Quote from BudFox

    Ne znam baš kolega, a pratim svaki dan. Ako smijem objaviti spot vozarine za MR tip tankera kakve ima TPNG su trenutno 6029 $. Svaka čast upravi da je i u takvim uvjetima na tržištu uspjela poslovati pozitivno, ali za značajniji rezultat su ipak potrebne puno više vozarine od trenutnih.

    Da je ovo istina, a nije, brodovi na SPOT im ne bi plovili, jer bi im radili gubitak. Dnevni operativni troškovi po brodu su im između 6.5 i 7k USD.

    To ne stoji da ne bi plovili jer im je to onda dodatni gubitak, svaka vozarina je prihod, a troskovi su stalni vozili ili ne vozili

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • StatusQuo
    • August 8, 2021 at 12:36 AM
    Quote from Flight
    Quote from Kvark

    Cini se da ovaj sektor ima perspektivu i da ide na bolje, ali cim pomislim uloziti sjetim se naimovih postova u kojima je svojevremeno opisivao situaciju u samoj kompaniji i kako trezor nema stvarnu namjeru kupnje, da je vlasnik nekorektan, da su fondasi ušli privučeni pričom o povratu i dividendi koji se očito do danas nije ostvarila kako je bilo rečeno i planirano. Kaze da Zabini fondovi vise nikad nisu ulazili jer ih je ekipa oko “trust-a” prljavo odradila s namjerom i kasnijim stvarnim delistanjem dionica TNPL sa burze.

    Cini se da je bio upucen jer je i sam rekao da mu je najveca prepreka ulaganju u ovu dionicu uprava i vlasnici.

    Sad se kod mene javlja konflikt izmedju perspektive sektora i poslovanja same kompanije/uprave.

    Svojevremeno sam dobro zaradila na ovoj dionici i vuce me opet, ali ako su Zabin fond (ili fondove kako naim kaze) uspjeli "odraditi", cemu se ja mogu nadati?!

    Mozda bi za pocetak mogla neke postove i zaboraviti. Nije dobro svasta pamtiti. :))

    A po čemu je taj vas Naim “vjerodostojan” procjenitelj buducih događaja?

    I zašto većina populusa ovdje u nedostatku argumenata svodi raspravu na osobnu razinu, a ne bavi se temom i procjenom trenutnog i buduceg poslovanja?

    Znaci, “tamo” možete pozivati korisnike da daju subjektivne procjene i skrivate im identitete, a ovdje idete đonom na korisnika jer se njegovo misljenje ne uklapa u vase planove i ocekivanja? Zanimljivo.

    Nažalost (ili na sreću) niti o Naimu, a niti Flightu ne ovisi buduće kretanje cijene ove dionice, već o kvalitetnoj i dobroj procjeni i stvarnim događajima koji će ili neće uslijediti. Zato očekujem da i ovdje sto prije pokrenete sličnu anketu i sučelje za procjenu i da pritom budete vjerodostojni, a ne maliciozni.

    Display More

    Cek ti to sam sebe diskreditiras s tim zakljuckom po cemu je taj vas Naim "vjerodostojan" procjenitelj buducih dogadjaja?, pa svi starosjedioci foruma pogotovo optime znaju vrlo dobro da je Flight nasljednik Naima odnosno da si to ti jos je i zabiljezeno u Ban listi da bude za vjerodostojniju potvrdu da neki novi ne bi mislili da netko to izmislja pa mi uopce nije jasno da sam sebe na taj nacin diskreditiras cemu to?

    To sta ti je kolegica izvadila je tvoje misljenje o vlasnicima koje vecina barem donekle zna koji su stariji o odnosu i nastanku TPNG kako si i sam naveo u detalje ocito postoji razlog zasto se TPNG uvijek trzila s diskontom bas radi tog rizika odnosa s vlasnicima, a to ce uvijek bit i ostat dio sadasnje i buduce racunice i valuacije dionice TPNG,, neki novi klinci taj faktor mogu lako zaboravit o ponasanju vlasnika, to sta ti sada mislis da je sektor investibilan, a vjerovatno i je kao i sve povezano s brodovima pa si sad taj faktor odlucio zanemarit jer ti odgovara pa je sad kod transparentnosti bitnije ljepo izvjesce i detaljcici, a manje bitno sta ocekivat od nepostenih vlasnika koji imaju svoju kronologiju odnosa s malim dionicarima, cijena ce uvijek u odredjenoj mjeri pratit rezultat i ocekivanje neovisno o pisanju, ali kao i kod ATPL tako i kod TPNG uvjek ce postojat jedan diskont ovdje zbog nepostenih vlasnika, kod atpl zbog netransparentnosti, samo transparentnost uvijek mozete popravit i ima manju stetu na diskont valuacije dionice dok los glas zbog svojih postupaka ne mozete nikad i tu je ipak velika razlika.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 6, 2021 at 4:02 PM
    Quote from tin

    Moram priznati da ne kužim ove preko bare...jel to šortanje ili što.....jedan dan idu gore 5% drugi dan padaju 5%....bez ikakvih jasnih razloga.

    Da rezultati nisu ni malo bitni svi u istom tandemu malo gore malo dole kako koji dan

  • Brokeri i brokerske naknade

    • StatusQuo
    • August 6, 2021 at 4:00 PM

    Sta je s agramom danas

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 6, 2021 at 10:23 AM
    Quote from mitkko
    Quote from mulac

    Evo i za tankere

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    @Neo je toliko puta na temi TPNG ponovio da je vrijednost MR tankera snazno porasla da sam skoro i ja povjerovao, iako u tome nema elementarne logike uzevsi u obzir niske vozarine. Ova tablica nazalost pokazuje stvarno stanje.

    Da logika je jednostavna bulk vrijednost brodova je u korona krizi pala jos povezano s 10 godisnjim negativim trendom je vrijednost brodova dovela na niske grane, sad se samo vracaju na normalnije razine dok tankeri nisu prosli ta razdoblja, a i korona kriza im je i digla potraznju.

  • DRY BULK

    • StatusQuo
    • August 5, 2021 at 11:20 AM
    Quote from looserst

    Genco:

    We recorded net income of $32.0 million for the second quarter of 2021

    Basic and diluted earnings per share of $0.76 and $0.75, respectively

    Represents our highest quarterly earnings per share result since 2010

    Voyage revenues totaled $121.0 million and net revenue1 (voyage revenues minus voyage expenses and charter hire expenses) totaled $76.0 million during Q2 2021

    Our average daily fleet-wide time charter equivalent, or TCE1, for Q2 2021 was $21,137, marking our highest quarterly TCE since Q4 2010

    We estimate our TCE to date for Q3 2021 to be $27,599 for 71% owned fleet available days, based on current fixtures

    Display More

    i jel ti to u skladu s ocekivanjima, sta se tice p/e na trenutnu cijenu od ova zadnja 4 izvjesca sta sam vidia ako gledam atpl uopce ne stoji lose dapace jedino je Sb rasturio s obzirom na cijenu i TCE, a oni samo iz minusa u minus, prati li tko SB malo vise

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • StatusQuo
    • August 5, 2021 at 11:17 AM
    Quote from Parica

    K

    Quote from Brunos

    Aha to je super onda. A koji to uvjeti po statutu moraju nastupiti? Zna li netko da ne citam detaljno

    Koliko ja pratim oni povecanje TK iz statutarnih rezervi provode kad statutarne rezerve u revidiranom GFI-u budu dvostruko vece od temeljnog kapitala. Na taj nacin su proveli povecanje TK i u 2010. i u 2018. godini. Obzirom da je trenutni TK 154 mil kn, a statutarne rezerve iznose 178 mil kn potrebno je jos raspodijeliti cca. 130 mil kn u statutarne rezerve. Obzirom da su oko 50% dobit iz 2020. raspodijelili u statutarne rezerve mozemo zakljucit da ce do povecanja TK doci u godini do koje ce akumulirati dodatnih 260 mil kn dobiti. Obzorom na poslovanje zadnjih godina moze se ocekivat prosjecna godisnja dobit od 80 mil kn pa shodno tome bi povecanje TK trebalo biti negdje 2026. ili 2027. godine...naravno, ako se trend rasta dobiti nastavi isto mozemo ocekivat godinu/dvije ranije, ali mislim ne prije 2024. godine

    P.s. nisam citao Statut pa ne znam je li ovo obveza drustva ili njihov nepisani poslovni model...

    Mislim da nije obveza nego neko nepisano pravilo jer kad dodju do tog trenutka moraju odlucit sta napraviti pa to ispadne ta opcija, mislim da su koliko se sjecam zadnji put nesto i mjenjali statut kad se dosegao uvjet pa se to sve bilo produzilo za godinu-dvi dana

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™